Chilikexe Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα! Έχω σκοπό να αγοράσω το καινούργιο C3 και οντας εντελώς άσχετη, θα ήθελα να ρωτήσω εαν η εκδοση 1200cc και 83 αλογα θα έχει μεγάλη διαφορά με την εκδοση των 1200cc και 110 αλογα. Απ’οτι έχω καταλάβει τα άλογα έχουν να κάνουν με την επιτάχυνση και την ταχύτητα που φτάνει ένα αυτοκίνητο, απλά θα ήθελα να μάθω εαν κατα τη γνώμη σας αξίζει η διαφορά των χρημάτων για τα 110 άλογα και εαν έχει μεγάλη διαφορά. Ευχαριστώ πολύ ολους!
korakios Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 αν το χρησιμοποιείς αποκλειστικά εντός πόλης είσαι οκ με τα 83 άλογα. Θα έχεις και μικρότερη κατανάλωση και δεν ξέρω αν θα γλυτώνεις και τέλη κυκλοφορίας σε εκτός όμως διαδρομές που θες να κάνεις ασφαλή προσπέραση μετράνε τα παραπάνω άλογα . Επίσης μεγάλη διαφορά θα καταλάβεις και στο αν είναι φορτωμένο με AC σε λειτουργία 3
meletis_m Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 7 ώρες πριν, Chilikexe είπε Καλησπέρα! Έχω σκοπό να αγοράσω το καινούργιο C3 και οντας εντελώς άσχετη, θα ήθελα να ρωτήσω εαν η εκδοση 1200cc και 83 αλογα θα έχει μεγάλη διαφορά με την εκδοση των 1200cc και 110 αλογα. Απ’οτι έχω καταλάβει τα άλογα έχουν να κάνουν με την επιτάχυνση και την ταχύτητα που φτάνει ένα αυτοκίνητο, απλά θα ήθελα να μάθω εαν κατα τη γνώμη σας αξίζει η διαφορά των χρημάτων για τα 110 άλογα και εαν έχει μεγάλη διαφορά. Ευχαριστώ πολύ ολους! Πόσο είναι η χρηματική διαφορά ; Θα είναι πετρέλαιο ή βενζίνη ; Πλέον είναι σύγχρονοι οι νέοι κινητήρες, εάν κάνεις και ταξίδια εκτός πόλης πάρε με τα 110 άλογα
Fordakias7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Το ένα είναι ατμοσφαιρικό και το άλλο τουρμπατο..το τούρμπο με τα 110 έχει και αρκετά παραπάνω ροπή με αποτέλεσμα να μην κάνεις τον σταυρό σου να μην έρχεται κανείς από απέναντι για να κάνεις μια προσπέραση..άμα βγαίνεις και εκτός πόλης το 110 είναι μονόδρομος.η διαφορά στην δύναμη είναι πολύ μεγάλη οπότε θα πρότεινα να μην "τσιγκουνευτεις" τα έξτρα χρηματα.Το 83 αρι έχει 5αρι σασμάν αν θυμάμαι καλά ενώ το 110 6αρι με αποτέλεσμα πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου σε εθνική οδό.Απλα να έχεις στο νου σου ότι το τούρμπο για να αντέξει πάρα πολλά χιλιόμετρα θέλει ζεσταμα-κρυωμα.Δηλαδη μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή θέλει πολύ απαλές κινήσεις στο Γκάζι και σε περίπτωση που πας κάποιο μακρινό ταξίδι ή το πιέσεις πρέπει να το αφήσεις 2 λεπτά στο ρελαντι να κρυώσει το λάδι.(Δεν είναι τόσο σημαντικό όσο το ζέσταμα πάντως στα καινούργια) Επίσης το α και το Ω είναι η ποιότητα του λαδιού.Πρεπει να αλλάζετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για την υγεία του κινητήρα ιδανικά κάθε 6-7κ χιλιόμετρα μαζί με φίλτρο λαδιού πάντα!
NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 1 hour ago, Fordakias7 said: ιδανικά κάθε 6-7κ χιλιόμετρα μαζί με φίλτρο λαδιού πάντα! Και γιατί όχι κάθε 5 χιλιάδες χιλιόμετρα?
Fordakias7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 7 λεπτά πριν, NickTG είπε Και γιατί όχι κάθε 5 χιλιάδες χιλιόμετρα? Ναι ακόμα καλύτερα αν τα χιλιόμετρα είναι εντός πόλης.Παντως σίγουρα όχι όσα χιλιόμετρα λέει το Manual.Τωρα αν τα 5κ είναι σε εθνική η σε επαρχιακούς δρόμους είναι υπερβολή τότε θα μπορούσε να αλλαχτούν και στα 8 10κ
NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 1 minute ago, Fordakias7 said: Ναι ακόμα καλύτερα αν τα χιλιόμετρα είναι εντός πόλης.Παντως σίγουρα όχι όσα χιλιόμετρα λέει το Manual.Τωρα αν τα 5κ είναι σε εθνική η σε επαρχιακούς δρόμους είναι υπερβολή τότε θα μπορούσε να αλλαχτούν και στα 8 10κ Άρα το manual δεν εχει ιδέα, σωστά? Ισχύει μόνο για τα λάδια αυτό? Στα μπουζί για παράδειγμα? Πάλι τα αλλάζουμε όποτε θέλουμε? Υγρά φρένων? Διάφορους ιμάντες? Φίλτρο αέρα και καμπίνας?
phanispal Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Μάλλον είσαι λίγο ειρωνικός αλλά τέλος πάντων. Πού το πρόβλημα αν ο άλλος θέλει να αλλάζει λάδια πιο συχνά; Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η συχνότερη αλλαγή δημιουργεί περισσότερο προβλήματα παρά είναι ευεργετική για τον κινητήρα; Ομοίως και τα υπόλοιπα που αναφέρεις. 2
Fordakias7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Αυτό με το Manual και τα λάδια είναι μεγάλη κουβέντα δεν μπορούμε να την αναλύσουμε εδώ διότι ο κατασκευαστής κάνει συγκεκριμένες δοκιμές και προβλέψεις οι οποίες δεν είναι 100% μέσα στην πόλη και με τις κλιματικές συνθήκες της Ελλάδας που βαράμε 40αρια.υπαρχει επίσης ένα τεράστιο παιχνίδι με leasing εταιρίες που είναι η μεγαλύτερη αγορά στην Ευρώπη.Τα μπουζί είναι ανάλογα εάν είναι ιριδίου η κανονικά κάθε 15 με 30κ αναλόγως το αυτοκίνητο,την χρήση. επίσης δεν ανέφερα κάπου ότι το μανουαλ είναι αναξιόπιστο χωρίς αυτό δεν θα ξέραμε που πάν τα τέσσερα..Απλά πρόσθεσα την άποψη μου που είναι πραγματική ότι τα λάδια θέλουν νωρίτερα αλλαγή από τα χιλιόμετρα που προτείνει ο κατασκευαστής και εξήγησα το γιατί όποιος θέλει μπορεί να το ψάξει.Υγρα φρένων κάθε 2 χρόνια.Φιλτρο καμπίνας μια φορά τον χρόνο όπως και το φίλτρο του αέρα κάθε 10 με 15κ είναι καλά η μια φορά τον χρόνο! Μόλις τώρα, phanispal είπε Μάλλον είσαι λίγο ειρωνικός αλλά τέλος πάντων. Πού το πρόβλημα αν ο άλλος θέλει να αλλάζει λάδια πιο συχνά; Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η συχνότερη αλλαγή δημιουργεί περισσότερο προβλήματα παρά είναι ευεργετική για τον κινητήρα; Ομοίως και τα υπόλοιπα που αναφέρεις. Ακριβώς δεν είμαι ξερολλας ούτε το μανουαλ του αυτοκινήτου απλα αυτά που λέω είναι δοκιμασμένα οποίος ενδιαφέρεται περαιτέρω μπορεί να ψάξει σε άρθρα η βίντεο.Ουτε εγώ Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει τέτοιο ύφος ο φίλος
babisskg Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 12 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε Ναι ακόμα καλύτερα αν τα χιλιόμετρα είναι εντός πόλης.Παντως σίγουρα όχι όσα χιλιόμετρα λέει το Manual.Τωρα αν τα 5κ είναι σε εθνική η σε επαρχιακούς δρόμους είναι υπερβολή τότε θα μπορούσε να αλλαχτούν και στα 8 10κ 7 λεπτά πριν, NickTG είπε Άρα το manual δεν εχει ιδέα, σωστά? Ισχύει μόνο για τα λάδια αυτό? Στα μπουζί για παράδειγμα? Πάλι τα αλλάζουμε όποτε θέλουμε? Υγρά φρένων? Διάφορους ιμάντες? Φίλτρο αέρα και καμπίνας? Το πλέον εντυπωσιακό βρίσκεται όπως πάντα στο πόσο γρήγορα εξαφανίζονται οι άνθρωποι που ζητάνε κάποια γνώμη , εφόσον πάρουν την απάντηση που θέλουν να ακούσουν . Φυσικά και περιμένω να δω αν ο νηματοθέτης επιστρέψει για περισσότερες λεπτομέρειες . Τουλάχιστον η συγκεκριμένη είχε την ευγένεια να ευχαριστήσει για τον χρόνο που της αφιερώσατε . Επίσης εντυπωσιακό είναι , πόσο εύκολα αποφασίζουν για κάτι , την στιγμή που κατά δήλωση τούς , δεν έχουν γνώση γύρω από το αντικείμενο . Στο συγκεκριμένο νήμα , ένας άνθρωπος ΠΙΘΑΝΟΝ να αποφάσισε πως του κάνει ένα αυτοκίνητο , όντας το ίδιο μοντέλο , αλλά με επιπλέον ιπποδύναμη , χάριν της τουρμπίνας βέβαια . Λογικό διότι φαίνεται πως της άρεσε το συγκεκριμένο μοντέλο , κάτι καθόλου κακό . Τώρα για τα περαιτέρω δλδ , πως έρχονται τα άλογα , πόσο κοστίζουν για να τρέχουν , αν το αυτοκίνητο έχει απαιτήσεις σε λάδι καλύτερης ποιότητας και πόσο κοστίζει , αν τα φρένα του είναι διαφορετικά από το άλλο , λόγω τουρμπίνας βέβαια , αν , αν , αν , ούτε λόγος να γίνεται . Αρκεί που βγάζει 110 άλογα , που βρίσκεται μέσα στα οικονομικά όρια και που κάποιος της είπε πως είναι καλύτερο το ένα από το άλλο . Και ο χορός καλά κρατεί . 1
NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 6 minutes ago, phanispal said: Μάλλον είσαι λίγο ειρωνικός αλλά τέλος πάντων. Πού το πρόβλημα αν ο άλλος θέλει να αλλάζει λάδια πιο συχνά; Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η συχνότερη αλλαγή δημιουργεί περισσότερο προβλήματα παρά είναι ευεργετική για τον κινητήρα; Ομοίως και τα υπόλοιπα που αναφέρεις. Κανένα πρόβλημα. Ας τα αλλάζει και μετά από κάθε βόλτα. Αρκεί να μην παρουσιάζουμε τα αυθαίρετα δικά μας χρονικά και χιλιομετρικά όρια ως κάτι που πρέπει να γίνεται. 6 minutes ago, babisskg said: Τώρα για τα περαιτέρω δλδ , πως έρχονται τα άλογα , πόσο κοστίζουν για να τρέχουν , αν το αυτοκίνητο έχει απαιτήσεις σε λάδι καλύτερης ποιότητας και πόσο κοστίζει , αν τα φρένα του είναι διαφορετικά από το άλλο , λόγω τουρμπίνας βέβαια , αν , αν , αν , ούτε λόγος να γίνεται . Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο λόγο για τέτοια κουβέντα από τη στιγμή που δεν μιλάμε για κάποιο ιδιαίτερο μοντέλο. Πέρα ίσως από την αναφορά ότι έχει ως έξτρα την τουρμπίνα που ίσως χρειαστεί κάποια στιγμή αλλαγή ή επισκευή. 1
Fordakias7 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, NickTG είπε Κανένα πρόβλημα. Ας τα αλλάζει και μετά από κάθε βόλτα. Αρκεί να μην παρουσιάζουμε τα αυθαίρετα δικά μας χρονικά και χιλιομετρικά όρια ως κάτι που πρέπει να γίνεται. Δεν είπε κανείς κάτι τέτοιο σου εξήγησα ότι ποιότητα λαδιού και να βάλεις πάει αναλόγως την χρήση και την εξωτερική θερμοκρασία.Οι εταιρίες δίνουν τον ίδιο αριθμό χιλιομέτρων στον Έλληνα στον Καναδό και στον Αφρικανό.(διαφορά κλιμάτων).Όπως και το αν τα χιλιόμετρα γίνονται μεσα στην κίνηση της Αθήνας δηλαδή σταματά ξεκινα συνέχεια η σε εθνική οδό.100 χιλιόμετρα στην εθνική ισούνται με 10 χιλιόμετρα μέσα στο κέντρο μιας μεγάλης πόλης.Οποτε μην λέμε ότι θέλουμε δεν υπάρχει λάδι που να αντέχει 15000 μέσα στην κίνηση θα υπάρξει μακροχρόνια φθορά του μοτέρ κάτι το οποίο μπορεί να αποφευχθεί με 30 και 40 ευρώ.Εμπιστευομαι τα μανουαλ με δεμένα μάτια χωρίς αυτο το βιβλιαράκι ένας μηχανικός πάει τυφλοσουρτι και είναι πολύ εύκολο να γίνει το λάθος..αλλά οι αλλαγές λιπαντικών που προτείνουν είναι απλά για γέλια ειδικά σε τουρμπατα αυτοκίνητα παραδείγματα άπειρα!
babisskg Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Κανένα πρόβλημα. Ας τα αλλάζει και μετά από κάθε βόλτα. Αρκεί να μην παρουσιάζουμε τα αυθαίρετα δικά μας χρονικά και χιλιομετρικά όρια ως κάτι που πρέπει να γίνεται. Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο λόγο για τέτοια κουβέντα από τη στιγμή που δεν μιλάμε για κάποιο ιδιαίτερο μοντέλο. Πέρα ίσως από την αναφορά ότι έχει ως έξτρα την τουρμπίνα που ίσως χρειαστεί κάποια στιγμή αλλαγή ή επισκευή. Για να πω την αλήθεια κι' εγώ δεν γνωρίζω αν το C3 έχει τουρμπίνα στην έκδοση με τα 110 άλογα , αν είναι diesel κλπ , το υπέθεσα . Ούτε η ιπποδύναμη είναι τρομακτική για ανάγκη σε άλλου είδους φρένα , όχι βέβαια ότι σε μιά κατάσταση ανάγκης δεν θα χρειαστούν . 1
NickTG Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 1 minute ago, Fordakias7 said: Δεν είπε κανείς κάτι τέτοιο σου εξήγησα ότι ποιότητα λαδιού και να βάλεις πάει αναλόγως την χρήση και την εξωτερική θερμοκρασία.Οι εταιρίες δίνουν τον ίδιο αριθμό χιλιομέτρων στον Έλληνα στον Καναδό και στον Αφρικανό.(διαφορά κλιμάτων).Όπως και το αν τα χιλιόμετρα γίνονται μεσα στην κίνηση της Αθήνας δηλαδή σταματά ξεκινα συνέχεια η σε εθνική οδό.100 χιλιόμετρα στην εθνική ισούνται με 10 χιλιόμετρα μέσα στο κέντρο μιας μεγάλης πόλης.Οποτε μην λέμε ότι θέλουμε δεν υπάρχει λάδι που να αντέχει 15000 μέσα στην κίνηση θα υπάρξει μακροχρόνια φθορά του μοτέρ κάτι το οποίο μπορεί να αποφευχθεί με 30 και 40 ευρώ.Εμπιστευομαι τα μανουαλ με δεμένα μάτια χωρίς αυτο το βιβλιαράκι ένας μηχανικός πάει τυφλοσουρτι και είναι πολύ εύκολο να γίνει το λάθος..αλλά οι αλλαγές λιπαντικών που προτείνουν είναι απλά για γέλια ειδικά σε τουρμπατα αυτοκίνητα παραδείγματα άπειρα! Μέσα στο manual, τουλάχιστον σε όσα έχω διαβάσει εγώ από τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει στην οικογένεια, τα καλύπτουν όλα αυτά. Κανένα δεν έλεγα ένα ξερό νούμερο χιλιομέτρων ή χρόνου. Αντίθετα είχαν υποσημειωσεις όπου ανάλογα με τις συνθήκες άλλαζε και τα χιλιόμετρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα