Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, ImmortalR είπε

Και εγω την QE65Q60AA πηρα, βεβαια μεγαλη απογοητευση στα μαυρα , οταν βλεπω μια ταινια στο νετφλιξ και μπαινει το μαυρο εχει ασπρα κομματια γυρω γυρω σε καποια σημεια... 
περιμενω και δευτερα και θα παρω τηλεφωνο.

e.png.d4d116979c4e0a71e1bbef5380a8606a.png

Πρώτα καλιμπραρισμα -εστω με κάποιο προφίλ που βρεις ονλαην- και μετά όλα τα άλλα.

Οι Samsung by default είναι σε store mode δηλαδή να παίζουν όλα τέρμα Για να φαίνεται πιο lively στο ραφι

Επεξ/σία από xoldboyx
Δημοσ.

καμια ενημερωση απο πιστωση go4more  εχουμε ? σε εμενα δεν πιστωθηκαν ακομα ουτε απαντουν σε μειλ..σε τηλεφωνικη επικοινωνία μου ειπαν να ξαναστειλω μειλ,,,καραγκιοζηδες οι της εθνικης ...οταν ειναι να παρουν ολα γινονται αυτοματα και χωρις καμια καθυστερηση   ..οταν εινια να πιστωσουν πετανε αετο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τους πήρα τηλέφωνο και εγώ και μου είπαν ότι μερικές φορές αργούν παραπάνω κ είπαν να με συνδέσουν με το αρμόδιο τμήμα. Περίμενα κάνα μισάωρο στην αναμονή κ μετά το έκλεισα γιατί ήμουν στο γραφείο. Κλασικά δεν έχουν πιστωθεί οι πόντοι.

Επεξ/σία από Georgevits
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zebe1974 είπε

καμια ενημερωση απο πιστωση go4more  εχουμε ? σε εμενα δεν πιστωθηκαν ακομα ουτε απαντουν σε μειλ..σε τηλεφωνικη επικοινωνία μου ειπαν να ξαναστειλω μειλ,,,καραγκιοζηδες οι της εθνικης ...οταν ειναι να παρουν ολα γινονται αυτοματα και χωρις καμια καθυστερηση   ..οταν εινια να πιστωσουν πετανε αετο 

 

6 λεπτά πριν, Georgevits είπε

Τους πήρα τηλέφωνο και εγώ και μου είπαν ότι μερικές φορές αργούν παραπάνω κ είπαν να με συνδέσουν με το αρμόδιο τμήμα. Περίμενα κάνα μισάωρο στην αναμονή κ μετά το έκλεισα γιατί ήμουν στο γραφείο. Κλασικά δεν έχουν πιστωθεί οι πόντοι.

Εγώ κοντεύω να φάω τα 108 ευρώ σε πόντους που μου έβαλαν την παρασκευή…

Φούλαρα το αυτοκίνητο και πήγα και σούπερ μαρκετ…

Όντως αδικαιολόγητη καθυστέρηση σε εσάς, μιας και ο χρόνος έληξε την Παρασκευή…

Δημοσ.

Πηρα τηλεφωνο και εγω παλι χθες, τιποτα παιδια απλα μου λεει στειλε εμαιλ και θα το λυσουν απο το τεχνικο τμημα...Εστειλα εμαιλ και απλα περιμενω ,( ενω με ειχαν παρει τηλ απο εθνικη αρχες σεπτεμβριου οτι θα μπουνε εως 08/10 μαξ)εαν αλλαξει/μπουνε θα το γραψω εδω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια από τα ίδια. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν τα ίδια. Τους έστειλα email να δω τι θα γίνει και θα ενημερώσω στο νήμα.

Επεξ/σία από Georgevits
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μου απαντησαν 19/10 οτι ελαβαν το μηνυμα και θα διερευνησουν το θεμα οσο πιο συντομα.. απιστευτο μετα απο 2 μηνες και 0 υποστηριξη απο ετε.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Georgevits είπε

Εμένα μπήκαν οι πόντοι, σήμερα λογικά.

IMG_20211101_151445.jpg

Σου απαντησαν στο εμαιλ; η απλα μπηκαν σημερα ; γιατι εμενα ακομα τιποτα , ουτε ποντοι ουτε ενημερωση/απαντηση.

Δημοσ.

καλημερα ..και σε εμενα τπτ ακομα ...σε μειλ μου απαντησαν αυτο ....

Αξιότιμε πελάτη,

Σε απάντηση σχετικού μηνύματος σας,  θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η δυσκολία που αντιμετωπίζετε οφείλεται  στην αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών της Τράπεζας και αναμένεται να επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν. 

Οι πόντοι που δεν θα σας  έχουν αποδοθεί έως την αποκατάσταση των τεχνικών δυσλειτουργιών,  θα πιστωθούν στο σύνολό τους αναδρομικά στον λογαριασμό σας go4more.

Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες πληρωμών, σας παρακαλούμε για την κατανόησή σας.

 

οτι να¨νε ,,,αγορα πριν απο 3 μηνες 

εχει ευθηνη και ο κοτσοβολος που σημαινει οτι δεν θα γινει ξανα αγορα απο το εν λογω καταστημα

ασ κανουν καλυτερες συμφωνιες

οι χρεωσεις ομως γινονται σε δευτερολεπτα 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, ImmortalR είπε

Σου απαντησαν στο εμαιλ; η απλα μπηκαν σημερα ; γιατι εμενα ακομα τιποτα , ουτε ποντοι ουτε ενημερωση/απαντηση.

Όχι δεν έχει γίνει ενημέρωση, απλά μου μπήκαν οι πόντοι χωρίς κάποιο email/notification.

 

Ελπίζω να σας το λύσουν και εσάς σύντομα. Εγώ προσωπικά περίμενα ότι θα μπλέξω πριν μου αποδοθούν...

  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Georgevits είπε

Όχι δεν έχει γίνει ενημέρωση, απλά μου μπήκαν οι πόντοι χωρίς κάποιο email/notification.

 

Ελπίζω να σας το λύσουν και εσάς σύντομα. Εγώ προσωπικά περίμενα ότι θα μπλέξω πριν μου αποδοθούν...

Σε ευχαριστω για την συντομη απαντηση και καλες αγορες!!(150ευρω ειναι αυτα )

 

3 ώρες πριν, zebe1974 είπε

καλημερα ..και σε εμενα τπτ ακομα ...σε μειλ μου απαντησαν αυτο ....

Αξιότιμε πελάτη,

Σε απάντηση σχετικού μηνύματος σας,  θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η δυσκολία που αντιμετωπίζετε οφείλεται  στην αναβάθμιση των τεχνολογικών υποδομών της Τράπεζας και αναμένεται να επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν. 

Οι πόντοι που δεν θα σας  έχουν αποδοθεί έως την αποκατάσταση των τεχνικών δυσλειτουργιών,  θα πιστωθούν στο σύνολό τους αναδρομικά στον λογαριασμό σας go4more.

Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες πληρωμών, σας παρακαλούμε για την κατανόησή σας.

 

οτι να¨νε ,,,αγορα πριν απο 3 μηνες 

εχει ευθηνη και ο κοτσοβολος που σημαινει οτι δεν θα γινει ξανα αγορα απο το εν λογω καταστημα

ασ κανουν καλυτερες συμφωνιες

οι χρεωσεις ομως γινονται σε δευτερολεπτα 

εννοειται ουτε και εγω δεν ασχολουμε παλι με go4more και κοτσοβολο. 3μηνες και ουτε μια απαντηση απο πουθενα ελα που ομως εαν χρωστας 1 ευρω σε παιρνουν καθε μερα τηλ.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σημερα ελαβα εμαιλ και εγω οτι πιστωθηκαν κανονικα οι ποντοι που αναλογουν στο 20% επιστροφη με καρτες εθνικης.. οτι πρεπει για black friday αγορες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...