Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

ε απλά είχα στο μυαλό μου ότι θα πουλήσει και την 1060 σχετικά ακριβά λόγω της κατάστασης και θα έχει παραπάνω αέρα. Τέλος πάντων.

Καλά για το bin στα ακριβά μοντέλα μην τρελαίνεσαι. Απ' ότι έχω δει στο YT η δικιά μου σε σχέση με τα τέρμα απλά μοντέλα ούτε 5% πάνω δεν είναι ακόμη και με OC. Άντε η Strix που είναι η καλύτερη να είναι 7%, σιγά τα αυγά. Ο θόρυβος ναι είναι ένα θέμα. Εγώ γι' αυτό πήγα και γιατί δεν ήθελα πλαστικούρες και υλοποιήσεις χωρίς backplate σε κάρτες των 350 ευρώ..

ναι βρε δεν λέω ότι δεν σε εξυπηρετούν, αλλά και εγώ για παράδειγμα δεν είχα ποτέ θέμα με κατάστημα του skroutz. Τώρα αν ψάξουμε θα βρούμε κάποιους που είχαν θέμα στο Πλαίσιο και κάποιους που είχαν θέμα στο skroutz. Απλά αυτό που λέω είναι ότι εγώ προσωπικά δεν βλέπω το λόγω να δώσω παραπάνω (εκτός αν σκάσει καμιά προσφορά για παράδειγμα) για να πάρω κάτι (pc part, κινητό, κτλ) από "μεγάλο κατάστημα". Το RMA προτιμώ να το κάνω μόνος μου έτσι και αλλιώς.

Συμφωνώ και εγώ  να κάνω το RMA απευθείας με την εταιρεία αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που δεν το κατέχουν οι δεν θέλουν και το τεχνικό service σε κάποια πραγματα στο Πλαίσιο στο αντικαθιστά επιτόπου

5 λεπτά πριν, alexmpl είπε

Αν σου φαίνεται λογικό η μη εκτέλεση παραγγελιών εδώ και 6-8 μήνες+ για τις οποίες έχει καταβληθεί μέρος/ολόκληρο το ποσό ή το να ζητάνε επιπλεόν λεφτά από αυτούς που είναι να παραλάβουν ενώ έχουν καταβάλλει το ποσό της παραγγελίας τότε συνέχιζε να αγοράζεις από το πλαίσιο, καλή τύχη!

 

Ακόμη πιο φοβερό είναι σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει πλέον το προϊόν και σου βγάζουν την πίστη μέχρι να σου δώσουν τα χρήματα σου πίσω και όχι πιστωτικό.

παραγγελία και πληρωμή σε μη διαθέσιμο δεν κάνω φίλε μου επί την εμφάνιση πάντα.

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ICE-T είπε

Συμφωνώ και εγώ  να κάνω το RMA απευθείας με την εταιρεία αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που δεν το κατέχουν οι δεν θέλουν και το τεχνικό service σε κάποια πραγματα στο Πλαίσιο στο αντικαθιστά επιτόπου

Σε αυτό διαφωνώ πάντως. Τι θα πει δεν το κατέχουν; 2-3 απλά πράγματα είναι, δεν είναι διδακτορικό. Βέβαια ο καθένας κάνει όπως επιθυμεί φυσικά.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Herald είπε

Εκ του αποτελεσματος ίσως, αλλα πάλι πολλα τα λεφτά για να παιζεις games. 

οι κερατάδες του mining , εγώ προσωπικά δεν ξαναδίνω λεφτά για pc και όσο βγάλει 3+ χρόνια εγγυήσεις και μεταβατική αλλαγή σε χόμπι μεγαλώνουμε κιόλας 😁

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sozz είπε

όταν σου λέει κατόπιν παραγγελίας τι περιμένεις δηλαδή? να την πάρεις εσύ και να την πουλήσεις εδώ στο ινσομνια? 🤣

Κατόπιν παραγγελίας =  2-3 χρόνια αναμονή δηλαδή?

 

4 λεπτά πριν, ICE-T είπε

παραγγελία και πληρωμή σε μη διαθέσιμο δεν κάνω φίλε μου επί την εμφάνιση πάντα.

Ή Κατόπιν παραγγελίας =  μη διαθέσιμο?

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ICE-T είπε

Συμφωνώ και εγώ  να κάνω το RMA απευθείας με την εταιρεία αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που δεν το κατέχουν οι δεν θέλουν και το τεχνικό service σε κάποια πραγματα στο Πλαίσιο στο αντικαθιστά επιτόπου

παραγγελία και πληρωμή σε μη διαθέσιμο δεν κάνω φίλε μου επί την εμφάνιση πάντα.

Τι κανει το πλαισιο? 😂

Καρτα αγορασμενη στα 270 ευρω ηθελε να μου δώσει πιστωτικο 50 ευρω γιατι τόσο την κοστολογεί η αποθήκη τους. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Herald είπε

Τι κανει το πλαισιο? 😂

Καρτα αγορασμενη στα 270 ευρω ηθελε να μου δώσει πιστωτικο 50 ευρω γιατι τόσο την κοστολογεί η αποθήκη τους. 

Αποκλείεται!!

Άλλο μέγεθος το πλαίσιο.. 🤣

Επεξ/σία από alexmpl
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sozz είπε

οι κερατάδες του mining , εγώ προσωπικά δεν ξαναδίνω λεφτά για pc και όσο βγάλει 3+ χρόνια εγγυήσεις και μεταβατική αλλαγή σε χόμπι μεγαλώνουμε κιόλας 😁

και εγώ κονσόλα θα πάρω την επόμενη φορά

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, alexmpl είπε

Αποκλείεται!!

Άλλο μέγεθος το πλαίσιο.. 🤣

Ε κοίτα αυτό έγινε πριν πολλα χρονια, απο τοτε δεν ξαναγορασα οποτε δεν ξερω τι κανουν σήμερα. Εριξα μπινελικια, πηρα κανονικα το πιστωτικο σε τιμή αγορας, τσιμπησα μια 7870 και δεν με ξαναειδανε

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, alexmpl είπε

Κατόπιν παραγγελίας =  2-3 χρόνια αναμονή δηλαδή?

 

Ή Κατόπιν παραγγελίας =  μη διαθέσιμο?

μυαλό έχεις πιστεύω ξέρεις τι σημαίνει κατόπιν θαύματα δεν γίνονται σήμερα 

Δημοσ.

Σημειωτέον εγώ την 2060 απ' το fox store την πήρα με "κατόπιν παραγγελίας σε 4-7 εργάσιμες" και ήρθε σε 3 εργάσιμες :P

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σε αυτό διαφωνώ πάντως. Τι θα πει δεν το κατέχουν; 2-3 απλά πράγματα είναι, δεν είναι διδακτορικό. Βέβαια ο καθένας κάνει όπως επιθυμεί φυσικά.

Δεν όλα τα πράγματα ίδια για όλους μας υπάρχουν και άνθρωποι με ιδιαιτερότητες .

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ICE-T είπε

Δεν όλα τα πράγματα ίδια για όλους μας υπάρχουν και άνθρωποι με ιδιαιτερότητες .

Σίγουρα, απλά στην γενική περίπτωση είναι απλά βαρεμάρα. Τρελαίνομαι όταν ακούω συγγενείς και φίλους να δίνουν 40 ευρά για ένα format!! Ένα σωρό guides έχει το YT με εξευτελιστική λεπτομέρεια, δεν μπορείς να κάνεις λάθος. Κρατάς και ένα backup τις φώτο με το γκομενάκι απ' τις διακοπές στην Σαντορίνη και μια χαρά, δεν γίνεται να χάσεις κάτι. Δηλαδή δίνουν 40ευρώ στον "τεχνικό" για δουλειά 20 λεπτών της ώρας πραγματικά..

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ICE-T είπε

μυαλό έχεις πιστεύω ξέρεις τι σημαίνει κατόπιν θαύματα δεν γίνονται σήμερα 

Στα σοβαρά καταστήματα κατόπιν παραγγελίας σημαίνει 1 μήνα μαξ αναμονή.

Τώρα για το αΠαίσιο δεν πα να σημαίνει και κάνε ένα θαύμα τζίνι.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, alexmpl είπε

Στα σοβαρά καταστήματα κατόπιν παραγγελίας σημαίνει 1 μήνα μαξ αναμονή.

Τώρα για το αΠαίσιο δεν πα να σημαίνει και κάνε ένα θαύμα τζίνι.

 εδώ μεγαλύτερα κατάστημα έριξαν άκυρο θα στην πούλαγε φτηνότερα εσένα από την τιμή που πήγε για να σε πιάσει πόρτα για τον χειμώνα δεν νομίζω αν είχες παράπονο και θεωρείς ότι έκαναν απατεωνια να τους κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ICE-T είπε

 εδώ μεγαλύτερα κατάστημα έριξαν άκυρο θα στην πούλαγε φτηνότερα εσένα από την τιμή που πήγε για να σε πιάσει πόρτα για τον χειμώνα δεν νομίζω αν είχες παράπονο και θεωρείς ότι έκαναν απατεωνια να τους κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή

Η διαθεσιμότητα δεν είναι στο χέρι των καταστημάτων αφού και αυτοί από τους προμηθευτές περιμένουν οι οποίοι με τη σειρά τους περιμένουν άλλους, κτλ. Το θέμα είναι ότι το γνωρίζουν ότι δεν θα κάνει ένα μήνα μόνο και ότι δεν υπήρχαν κάρτες ούτε για δείγμα τότε και σε κοροϊδεύουν μες στη μούρη σου και ζητάν λεφτά μπροστά λες και κάνουμε κάνα ντιλ ναρκωτικών. Αυτό είναι το πρόβλημα, είναι θέμα principle..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...