Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ο μόνος τρόπος για να μου είχαν έρθει αναδρομικά κάποιες χιλιάδες ευρώ είναι για πολλά χρόνια να ερχόταν μηδενικός (ή έστω σχεδόν μηδενικός) λογαριασμός και να έκανα την πάπια... ε σε αυτή τη περίπτωση δε μπορείς να πεις ότι δεν ευθυνόμουν.

Πάντως δεν παίζει καν σαν ενδεχόμενο κάτι τέτοιο, δλδ να το ήξερα και να το άφηνα έτσι.

Και εκατονταδες να ηταν δεν θα σε πειραζε ?

Δεν μπορω να καταλαβω τι ευθυνη εχει ο πελατης για λαθη του προμηθευτη.

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Και εκατονταδες να ηταν δεν θα σε πειραζε ?

Για κάποιες χιλιάδες μου είπες, και αυτό ακριβώς σχολίασα.

2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν μπορω να καταλαβω τι ευθυνη εχει ο πελατης για λαθη του προμηθευτη.

Για βλάβη μιλάμε εδώ, δεν είπε κανείς για "λάθη".

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Για κάποιες χιλιάδες μου είπες, και αυτό ακριβώς σχολίασα.

Για βλάβη μιλάμε εδώ, δεν είπε κανείς για "λάθη".

Το οτι δεν ελεγχεται για πιθανες βλαβες δεν ειναι λαθος ?

Βαλαμε τον μετρητη πριν απο χρονια και αντε γεια ?

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Στο μετρητή του σπιτιού στο χωριό, έχει κοπεί η έξω σφραγίδα χρόνια τώρα. Έρχονται, μετράνε, φεύγουν και δεν τρέχει τίποτα.

Κανονικα επρεπε να γινει αντικατασταση με κοστος καπου 20 ευρω .

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Το οτι δεν ελεγχεται για πιθανες βλαβες δεν ειναι λαθος ?

Βαλαμε τον μετρητη πριν απο χρονια και αντε γεια ?

Από όσο ξέρω όχι, δεν προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής είναι αυτός που πρέπει να δηλώνει βλάβη αν αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά (πχ πολύ χαμηλοί λογαριασμοί στην περίπτωση μας).

Ισχύει μήπως κάτι διαφορετικό που δεν το γνωρίζω?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από όσο ξέρω όχι, δεν προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής είναι αυτός που πρέπει να δηλώνει βλάβη αν αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά (πχ πολύ χαμηλοί λογαριασμοί στην περίπτωση μας).

Ισχύει μήπως κάτι διαφορετικό που δεν το γνωρίζω?

Αυτο δεν προκυπτει απο πουθενα .

Ο καταναλωτης  ειναι υπευθυνος για την καλωδιωση απο τον μετρητη μεχρι την εσωτερικη εγκατασταση .

Επισης ο καταναλωτης ειναι υπαυθυνος μονο για την σωστη φυλλαξη του μετρητη και λογικο ειναι .

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από όσο ξέρω όχι, δεν προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής είναι αυτός που πρέπει να δηλώνει βλάβη αν αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά (πχ πολύ χαμηλοί λογαριασμοί στην περίπτωση μας).

Ισχύει μήπως κάτι διαφορετικό που δεν το γνωρίζω?

Αυτο δεν προκυπτει απο πουθενα .

Αν ισχυρίζεσαι το αντίθετο, δλδ ότι προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα πρέπει και να το τεκμηριώσεις κάπως.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Αν ισχυρίζεσαι το αντίθετο, δλδ ότι προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα πρέπει και να το τεκμηριώσεις κάπως.

 

Εσυ μπορεις να τεκμηριωσεις  το δικο σου ? Δεν εχω πια προσβαση σε εσωτερικες οδηγιες ΔΕΔΔΗΕ.

Αν ηταν ευθυνη του πελατη η καλη λειτουργια (ασχετα με την καλη φυλλαξη )  επερε να το γραφει το συμβολαιο . 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε

Εσυ μπορεις να τεκμηριωσεις  το δικο σου ?

Δεν υπάρχει κάτι να τεκμηριώσω γιατί δεν έκανα κάποιον ισχυρισμό, μην προσπαθείς να βιάσεις την λογική.

 

6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Δεν εχω πια προσβαση σε εσωτερικες οδηγιες ΔΕΔΔΗΕ.

Με λίγα λόγια ΔΕΝ μπορείς να τεκμηριώσεις κάπως τον ισχυρισμό σου, το περίμενα.

7 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αν ηταν ευθυνη του πελατη η καλη λειτουργια (ασχετα με την καλη φυλλαξη )  επερε να το γραφει το συμβολαιο . 

Μην λέμε ξανά και ξανά τα ίδια, ο πελάτης δεν είναι υπεύθυνος για δυσλειτουργίες του μετρητή που δεν προκάλεσε ο ίδιος, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να πληρώσει για όσο κατανάλωσε.

Δημοσ.

Η παροχη ειναι "περιουσια" του πελατη εστω και αν δεν μεταφερεται 

Η μετριτικη διαταξη ειναι περιουσια της ΔΕΗ /ΔΕΔΔΗΕ 

Πως να εχει ευθυνη ο πελατης για το αν δουλευε σωστα ?

Υπαρχει μηχανημα που δεν ελεγχεται ή δεν συντηρειτε ποτε ?

  • Like 2
Δημοσ.

Μόνο ηλεκτρολόγος με εμπειρία θα μπει στον κόπο να σπάσει δύο σφραγίδες να αφαιρέσει τον μηχανισμό του μετρητη και να πειράξει τον μηχανισμό με τα μηχανικά ψηφία, είναι πολύ επικινδυνο και αδυνατο να το κάνει ένας άσχετος θα υποστεί θανατηφόρο ηλεκτροπληξια. Πέραν από αυτά είναι και ηλιθιο βέβαια καθώς φαίνεται άμεσα οπτικά. 

Αν είναι σπασμένη η μέσα εσωτερική σφραγίδα ο ιδιοκτήτης θα έχει πρόβλημα. 

Κλασσική Ελλαδαρα που ακόμα δεν έχουμε αντικαταστήσει τους μετρητές με έντονους ηλεκτρονικούς και οι καταναλωτές κινδυνεύουν από τον κάθε παπαρα που θα πάει να πειράξει τον μετρητή του. 

4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

 

Υπαρχει μηχανημα που δεν ελεγχεται ή δεν συντηρειτε ποτε ?

Ναι φυσικά και υπάρχει. Έχουμε μετρητές από εποχή ηλεκτρικής εταιρίας Αθηνών, ποτε μας δεν πέρασαν για έλεγχο, μια φορά χτύπησαν το κουδουνι δύο άτομα από ΔΕΗ όταν ήταν να γίνει μέτρηση και ζήτησαν να δουν τον μετρητή όσο και τους άλλους μετρητές στους δίπλα ορόφους που είναι μέσα στα σπίτια. Μας ευχαρίστησαν και έφυγαν, αρχές 2000 αυτό. Ο δικός μας μετρητης μάρκας ferranti φαίνεται να λειτουργεί αξιόπιστα από μέτρηση και έλεγχο που έκανα με φορτία. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

 

Κλασσική Ελλαδαρα που ακόμα δεν έχουμε αντικαταστήσει τους μετρητές με έντονους ηλεκτρονικούς και οι καταναλωτές κινδυνεύουν από τον κάθε παπαρα που θα πάει να πειράξει τον μετρητή του. 

https://ypodomes.com/sto-tameio-anakampsis-o-diagonismos-gia-toys-exypnoys-metrites-toy-deddie-poia-morfi-tha-echei/

Και όμως θα γίνει σύντομα, από τη στιγμή που τα χρήματα θα είναι από το ταμείο ανακαμψης. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
16 minutes ago, Basilhs23___ said:

Κλασσική Ελλαδαρα που ακόμα δεν έχουμε αντικαταστήσει τους μετρητές με έντονους ηλεκτρονικούς και οι καταναλωτές κινδυνεύουν από τον κάθε παπαρα που θα πάει να πειράξει τον μετρητή του. 

Σταδιακά τους αντικαθιστούν. Ειδικά οι καταναλωτές που δεν είχαν νυχτερινό και κάνουν αίτηση γι' αυτό, αντί να βάζουν 2ο "μετρητή" όπως παλιά, αντικαθιστούν τον παλιό "βασικό" με ηλεκτρονικό που κάνει και για τα 2.

  • Like 2
Δημοσ.
5 minutes ago, Thresh said:

Σταδιακά τους αντικαθιστούν. Ειδικά οι καταναλωτές που δεν είχαν νυχτερινό και κάνουν αίτηση γι' αυτό, αντί να βάζουν 2ο "μετρητή" όπως παλιά, αντικαθιστούν τον παλιό "βασικό" με ηλεκτρονικό που κάνει και για τα 2.

Μονο αν χαλασουν ή για νυχτερινο οπως λες .Για την ωρα δεν γινεται για αλλο λογο αντικατασταση .

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Κανονικα επρεπε να γινει αντικατασταση με κοστος καπου 20 ευρω .

Ο μετρητής είναι στο δρόμο και είχε χτυπηθεί από όχημα (τρακτέρ η ρυμούλκα) σε κάποια μανούβρα, έχει παραμορφωθεί το πλαστικό του, ξεκόλλησε το τζαμάκι και κόπηκε και η σφραγίδα. Εμείς δεν μένουμε μόνιμα εκεί και το έχουμε αφήσει στην τύχη του το θέμα. Κάποια στιγμή που ασχολήθηκα, κόλλησα το τζαμάκι, έβαλα κι ένα δεματικό για να μην ανοίγει εντελώς ο μετρητής (τον είχαν πιάσει με καλώδιο). Κάτι περισσότερο δε βλέπω να κάνω.

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...