Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 24 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ο μόνος τρόπος για να μου είχαν έρθει αναδρομικά κάποιες χιλιάδες ευρώ είναι για πολλά χρόνια να ερχόταν μηδενικός (ή έστω σχεδόν μηδενικός) λογαριασμός και να έκανα την πάπια... ε σε αυτή τη περίπτωση δε μπορείς να πεις ότι δεν ευθυνόμουν. Πάντως δεν παίζει καν σαν ενδεχόμενο κάτι τέτοιο, δλδ να το ήξερα και να το άφηνα έτσι. Και εκατονταδες να ηταν δεν θα σε πειραζε ? Δεν μπορω να καταλαβω τι ευθυνη εχει ο πελατης για λαθη του προμηθευτη.
Joshua21 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Και εκατονταδες να ηταν δεν θα σε πειραζε ? Για κάποιες χιλιάδες μου είπες, και αυτό ακριβώς σχολίασα. 2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Δεν μπορω να καταλαβω τι ευθυνη εχει ο πελατης για λαθη του προμηθευτη. Για βλάβη μιλάμε εδώ, δεν είπε κανείς για "λάθη".
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Για κάποιες χιλιάδες μου είπες, και αυτό ακριβώς σχολίασα. Για βλάβη μιλάμε εδώ, δεν είπε κανείς για "λάθη". Το οτι δεν ελεγχεται για πιθανες βλαβες δεν ειναι λαθος ? Βαλαμε τον μετρητη πριν απο χρονια και αντε γεια ? 1 ώρα πριν, Doubt είπε Στο μετρητή του σπιτιού στο χωριό, έχει κοπεί η έξω σφραγίδα χρόνια τώρα. Έρχονται, μετράνε, φεύγουν και δεν τρέχει τίποτα. Κανονικα επρεπε να γινει αντικατασταση με κοστος καπου 20 ευρω .
Joshua21 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Το οτι δεν ελεγχεται για πιθανες βλαβες δεν ειναι λαθος ? Βαλαμε τον μετρητη πριν απο χρονια και αντε γεια ? Από όσο ξέρω όχι, δεν προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής είναι αυτός που πρέπει να δηλώνει βλάβη αν αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά (πχ πολύ χαμηλοί λογαριασμοί στην περίπτωση μας). Ισχύει μήπως κάτι διαφορετικό που δεν το γνωρίζω?
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Από όσο ξέρω όχι, δεν προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής είναι αυτός που πρέπει να δηλώνει βλάβη αν αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά (πχ πολύ χαμηλοί λογαριασμοί στην περίπτωση μας). Ισχύει μήπως κάτι διαφορετικό που δεν το γνωρίζω? Αυτο δεν προκυπτει απο πουθενα . Ο καταναλωτης ειναι υπευθυνος για την καλωδιωση απο τον μετρητη μεχρι την εσωτερικη εγκατασταση . Επισης ο καταναλωτης ειναι υπαυθυνος μονο για την σωστη φυλλαξη του μετρητη και λογικο ειναι .
Joshua21 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε 12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Από όσο ξέρω όχι, δεν προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής είναι αυτός που πρέπει να δηλώνει βλάβη αν αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά (πχ πολύ χαμηλοί λογαριασμοί στην περίπτωση μας). Ισχύει μήπως κάτι διαφορετικό που δεν το γνωρίζω? Αυτο δεν προκυπτει απο πουθενα . Αν ισχυρίζεσαι το αντίθετο, δλδ ότι προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα πρέπει και να το τεκμηριώσεις κάπως.
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Αν ισχυρίζεσαι το αντίθετο, δλδ ότι προβλέπεται τακτικός έλεγχος των μετρητών για βλάβες από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα πρέπει και να το τεκμηριώσεις κάπως. Εσυ μπορεις να τεκμηριωσεις το δικο σου ? Δεν εχω πια προσβαση σε εσωτερικες οδηγιες ΔΕΔΔΗΕ. Αν ηταν ευθυνη του πελατη η καλη λειτουργια (ασχετα με την καλη φυλλαξη ) επερε να το γραφει το συμβολαιο .
Joshua21 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Εσυ μπορεις να τεκμηριωσεις το δικο σου ? Δεν υπάρχει κάτι να τεκμηριώσω γιατί δεν έκανα κάποιον ισχυρισμό, μην προσπαθείς να βιάσεις την λογική. 6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Δεν εχω πια προσβαση σε εσωτερικες οδηγιες ΔΕΔΔΗΕ. Με λίγα λόγια ΔΕΝ μπορείς να τεκμηριώσεις κάπως τον ισχυρισμό σου, το περίμενα. 7 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Αν ηταν ευθυνη του πελατη η καλη λειτουργια (ασχετα με την καλη φυλλαξη ) επερε να το γραφει το συμβολαιο . Μην λέμε ξανά και ξανά τα ίδια, ο πελάτης δεν είναι υπεύθυνος για δυσλειτουργίες του μετρητή που δεν προκάλεσε ο ίδιος, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να πληρώσει για όσο κατανάλωσε.
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Η παροχη ειναι "περιουσια" του πελατη εστω και αν δεν μεταφερεται Η μετριτικη διαταξη ειναι περιουσια της ΔΕΗ /ΔΕΔΔΗΕ Πως να εχει ευθυνη ο πελατης για το αν δουλευε σωστα ? Υπαρχει μηχανημα που δεν ελεγχεται ή δεν συντηρειτε ποτε ? 2
Basilhs23___ Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Μόνο ηλεκτρολόγος με εμπειρία θα μπει στον κόπο να σπάσει δύο σφραγίδες να αφαιρέσει τον μηχανισμό του μετρητη και να πειράξει τον μηχανισμό με τα μηχανικά ψηφία, είναι πολύ επικινδυνο και αδυνατο να το κάνει ένας άσχετος θα υποστεί θανατηφόρο ηλεκτροπληξια. Πέραν από αυτά είναι και ηλιθιο βέβαια καθώς φαίνεται άμεσα οπτικά. Αν είναι σπασμένη η μέσα εσωτερική σφραγίδα ο ιδιοκτήτης θα έχει πρόβλημα. Κλασσική Ελλαδαρα που ακόμα δεν έχουμε αντικαταστήσει τους μετρητές με έντονους ηλεκτρονικούς και οι καταναλωτές κινδυνεύουν από τον κάθε παπαρα που θα πάει να πειράξει τον μετρητή του. 4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Υπαρχει μηχανημα που δεν ελεγχεται ή δεν συντηρειτε ποτε ? Ναι φυσικά και υπάρχει. Έχουμε μετρητές από εποχή ηλεκτρικής εταιρίας Αθηνών, ποτε μας δεν πέρασαν για έλεγχο, μια φορά χτύπησαν το κουδουνι δύο άτομα από ΔΕΗ όταν ήταν να γίνει μέτρηση και ζήτησαν να δουν τον μετρητή όσο και τους άλλους μετρητές στους δίπλα ορόφους που είναι μέσα στα σπίτια. Μας ευχαρίστησαν και έφυγαν, αρχές 2000 αυτό. Ο δικός μας μετρητης μάρκας ferranti φαίνεται να λειτουργεί αξιόπιστα από μέτρηση και έλεγχο που έκανα με φορτία.
Weiss Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 3 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε Κλασσική Ελλαδαρα που ακόμα δεν έχουμε αντικαταστήσει τους μετρητές με έντονους ηλεκτρονικούς και οι καταναλωτές κινδυνεύουν από τον κάθε παπαρα που θα πάει να πειράξει τον μετρητή του. https://ypodomes.com/sto-tameio-anakampsis-o-diagonismos-gia-toys-exypnoys-metrites-toy-deddie-poia-morfi-tha-echei/ Και όμως θα γίνει σύντομα, από τη στιγμή που τα χρήματα θα είναι από το ταμείο ανακαμψης. 1 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Super Moderators Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 16 minutes ago, Basilhs23___ said: Κλασσική Ελλαδαρα που ακόμα δεν έχουμε αντικαταστήσει τους μετρητές με έντονους ηλεκτρονικούς και οι καταναλωτές κινδυνεύουν από τον κάθε παπαρα που θα πάει να πειράξει τον μετρητή του. Σταδιακά τους αντικαθιστούν. Ειδικά οι καταναλωτές που δεν είχαν νυχτερινό και κάνουν αίτηση γι' αυτό, αντί να βάζουν 2ο "μετρητή" όπως παλιά, αντικαθιστούν τον παλιό "βασικό" με ηλεκτρονικό που κάνει και για τα 2. 2
Basilhs23___ Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 8 λεπτά πριν, Weiss είπε https://ypodomes.com/sto-tameio-anakampsis-o-diagonismos-gia-toys-exypnoys-metrites-toy-deddie-poia-morfi-tha-echei/ Και όμως θα γίνει σύντομα, από τη στιγμή που τα χρήματα θα είναι από το ταμείο ανακαμψης. Μακαρι, το ακούω από το 2013....
Γιάννης Platano Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 5 minutes ago, Thresh said: Σταδιακά τους αντικαθιστούν. Ειδικά οι καταναλωτές που δεν είχαν νυχτερινό και κάνουν αίτηση γι' αυτό, αντί να βάζουν 2ο "μετρητή" όπως παλιά, αντικαθιστούν τον παλιό "βασικό" με ηλεκτρονικό που κάνει και για τα 2. Μονο αν χαλασουν ή για νυχτερινο οπως λες .Για την ωρα δεν γινεται για αλλο λογο αντικατασταση . 1
Doubt Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 52 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Κανονικα επρεπε να γινει αντικατασταση με κοστος καπου 20 ευρω . Ο μετρητής είναι στο δρόμο και είχε χτυπηθεί από όχημα (τρακτέρ η ρυμούλκα) σε κάποια μανούβρα, έχει παραμορφωθεί το πλαστικό του, ξεκόλλησε το τζαμάκι και κόπηκε και η σφραγίδα. Εμείς δεν μένουμε μόνιμα εκεί και το έχουμε αφήσει στην τύχη του το θέμα. Κάποια στιγμή που ασχολήθηκα, κόλλησα το τζαμάκι, έβαλα κι ένα δεματικό για να μην ανοίγει εντελώς ο μετρητής (τον είχαν πιάσει με καλώδιο). Κάτι περισσότερο δε βλέπω να κάνω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα