Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα Φόρουμ,

 

Αγόρασα στις 15/04/2020 μια MSI 570 Armor 8 GB.

 

Η κάρτα πριν περίπου 15 μέρες άρχισε να έχει frame drops, freezare το pc και πλέον δυσκολεύεται να μπει στα windows. Στα ξαφνικά επίσης πετάει ένα άσπρο χρώμα στην οθόνη και παγώνει το Pc.

Την πήγα πίσω στο μαγαζί που την πήρα με την απόδειξη αγοράς και μου είπανε στο σερβις ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα, πράγμα που δεν ισχύει. Τα προβλήματα συνεχίζονται.

Τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα;

Να ξαναπάω και να τους πω απαιτώ αντικατάσταση γιατί είμαι μέσα στην εγγύηση αλλιώς μήνυση στην προστασία του καταναλωτή;

Υπάρχει κάποια αντιπροσωπία της MSI Ελλάδα;

Ευχαριστώ πολύ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

MSI αντιπροσωπία για την κάρτες γραφικών στην Ελλάδα δεν υπάρχει.Υπάρχει μόνο για τα λαπτοπ και τις οθόνες

Οπότε πρέπει να μιλήσεις με την MSI και να την στείλεις εκεί που θα σου πούνε

https://www.msi.com/support/technical_details/how-to-send-my-product-for-repair-service

Επεξ/σία από kyr123
  • Like 1
Δημοσ.

Σε επικοινωνία με την MSI, μου απαντήσανε ότι απευθείας αποστολή για σερβις από εμένα δεν γίνεται. Πρέπει να γίνει μέσω του καταστήματος αγοράς. Παραθέτω παρακάτω την μεχρι στιγμής συνομίλία με το μαγαζί. 

Εγώ: MSI RX 570 ARMOR 8G
Η κάρτα αγοράστηκε από εσας στις 15/04/2020. Σύμφωνα με την MSI καλύπτεται από 3 χρόνια εγγύηση.
Η κάρτα έχει προβλήματα. Το service σας μου είχε πει ότι δεν έχει πρόβλημα όμως Παγώνει το pc, κρασάρει. Επίσης η οθόνη δείχνει ένα άσπρο χρώμα και το pc νεκρώνει. Δοκιμάστηκε σε 2 διαφορετικά μονιτορ, δυο διαφορετικα  towers. Τεχνικός που ήρθε στο σπίτι, επιβεβαίωσε ότι έχει πρόβλημα. Μετά από επικοινωνία με την MSI που είπαν ότι ο πωλήτης/καταστημα αναλαμβάνει την αντικατάσταση του προιόντος ή την επισκευή του εαν είναι εφικτή ή την αποστολή του στο service center MSI.
Ποιες ενέργείες πρέπει να γίνουν από δω και πέρα; Το προιόν δεν είναι λειτουργικό.

-------------------------------------------------------------------------

Απάντηση:

 

Αγαπητέ πελάτη,
 
Σας ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία. Ενημερώστε μας παρακαλώ με κάποιο στοιχείο της παραγγελίας σας όπως τον αριθμό της ή το τηλέφωνο που καταχωρήσατε κατά την δημιουργία της όπως αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς σας ώστε να σας ενημερώσουμε με την αντίστοιχη διαδικασία.
Αρχικά θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημά μας για έλεγχο μαζί με την συσκευασία, τα παρελκόμενά και το παραστατικό αγοράς του, στην διεύθυνση *********.  Η αποστολή μπορεί να γίνει με την χρήση οποιασδήποτε μεταφορικής ή courier. Σημειώστε παρακαλώ πως όλα τα έξοδα αποστολής προς την εταιρία βαραίνουν τον αποστολέα. Εναλλακτικά μπορεί να γίνει παράδοση από εσάς στο κατάστημά μας σε ωράριο 10:00 - 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
 
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν σας θα ξεκινήσουμε διαδικασία ελέγχου η οποία αναμένεται να έχει διάρκεια ενδεικτικά 2 - 4 εργάσιμες ημέρες. Αν και εφόσον το προϊόν σας βρεθεί ελαττωματικό θα ξεκινήσουμε διαδικασία κάλυψης εγγύησης ακριβώς όπως ορίζει ο κατασκευαστής.
 
Στην περίπτωση που το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά χωρίς κάποιο ελάττωμα ή βλάβη, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής καθώς και 20 ευρώ + ΦΠΑ για τον έλεγχο.
 
Εν αναμονή της απάντησής σας.
 
-----------------------------------------------------------------------------
Για κάθε ενδεχόμενο, μαζί με την αποστολή της κάρτας στο μαγαζί, θα βάλω μαζί και ένα dvd με βίντεο που έχω τραβήξει, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο για περίεργους ελιγμούς και απαντήσεις. 
 
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από κατάστημα στο σκρουτζ την αγόρασες?? Είχε πολλές καλές κριτικές η ήταν τίποτα της πλάκας?? 

Να τους επιμείνεις στο τηλέφωνο και να ζητήσεις να μιλήσεις με το τεχνικό τμήμα που έχει αναλάβει τον έλεγχο και να τους πεις τι πρόβλημα σου παρουσιάζει η κάρτα. 

Επεξ/σία από vagelis2019
Δημοσ.

Rma στην msi δες αν γίνεται μετά αν έχεις θέματα με το μαγαζί Γεν. Γραμ. Καταναλωτή, 

Βγάζουμε foto με την συσκευασία και την κάρτα και την στέλνουμε 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, TNT2 είπε
Αγαπητέ πελάτη,
 
Σας ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία. Ενημερώστε μας παρακαλώ με κάποιο στοιχείο της παραγγελίας σας όπως τον αριθμό της ή το τηλέφωνο που καταχωρήσατε κατά την δημιουργία της όπως αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς σας ώστε να σας ενημερώσουμε με την αντίστοιχη διαδικασία.
Αρχικά θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημά μας για έλεγχο μαζί με την συσκευασία, τα παρελκόμενά και το παραστατικό αγοράς του, στην διεύθυνση *********.  Η αποστολή μπορεί να γίνει με την χρήση οποιασδήποτε μεταφορικής ή courier. Σημειώστε παρακαλώ πως όλα τα έξοδα αποστολής προς την εταιρία βαραίνουν τον αποστολέα. Εναλλακτικά μπορεί να γίνει παράδοση από εσάς στο κατάστημά μας σε ωράριο 10:00 - 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
 
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν σας θα ξεκινήσουμε διαδικασία ελέγχου η οποία αναμένεται να έχει διάρκεια ενδεικτικά 2 - 4 εργάσιμες ημέρες. Αν και εφόσον το προϊόν σας βρεθεί ελαττωματικό θα ξεκινήσουμε διαδικασία κάλυψης εγγύησης ακριβώς όπως ορίζει ο κατασκευαστής.
 
Στην περίπτωση που το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά χωρίς κάποιο ελάττωμα ή βλάβη, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής καθώς και 20 ευρώ + ΦΠΑ για τον έλεγχο.
 
Εν αναμονή της απάντησής σας.

Μια χαρά απάντηση έδωσαν , κάνε ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ περιγραφή προβλήματος και περιέγραψε τους τον τρόπο που θα το αναπαράξουν. Εχουν βέβαια επιπλέον δυσκοιλιότητα λόγω παγκόσμιας έλλειψης αλλά μπορούν να την πιστώσουν όσο αγοράστηκε.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

H msi έχει ανύπαρκτη εγγύηση και μηδενική υποστήριξη. Ευτυχώς είχα αγοράσει απο το amazon οπότε όταν χάλασαν με έσωσε αυτό γιατί η msi έλεγε δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Η κάρτα πακεταρίστηκε με όλα τα παρελκόμενα της, φωτογραφήθηκε, έγραψα και ένα DVD που έχω τραβήξει βίντεο τα crashαρίσματα της, τα παγώματα και όλα τα σχετικά. Έχει αποσταλεί σήμερα για το κατάστημα. Λογικά Δευτέρα θα είναι εκεί.

19 ώρες πριν, vagelis2019 είπε

Από κατάστημα στο σκρουτζ την αγόρασες?? Είχε πολλές καλές κριτικές η ήταν τίποτα της πλάκας?? 

Να τους επιμείνεις στο τηλέφωνο και να ζητήσεις να μιλήσεις με το τεχνικό τμήμα που έχει αναλάβει τον έλεγχο και να τους πεις τι πρόβλημα σου παρουσιάζει η κάρτα. 

Είναι φυσικό κατάστημα στην μεταμόρφωση. Όταν αγοράστηκε δεν είχε και τόοοοσο κακιές κριτικές. Τώρα είναι κάτω από 2.5 / 5 😛 

1 ώρα πριν, Silverage είπε

H msi έχει ανύπαρκτη εγγύηση και μηδενική υποστήριξη. Ευτυχώς είχα αγοράσει απο το amazon οπότε όταν χάλασαν με έσωσε αυτό γιατί η msi έλεγε δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

Τόσο καλά δηλαδή.... Σε εμαιλ που τους έστειλα στην MSI, μου είπανε ότι εγώ σαν ιδιώτης δεν μπορώ να την στείλω και αρμόδιο είναι το κατάστημα αγοράς. Στο μεταξύ register μητρικές και κάρτες γραφικών δεν σε αφήνει να κάνεις.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, TNT2 είπε

Τόσο καλά δηλαδή.... Σε εμαιλ που τους έστειλα στην MSI, μου είπανε ότι εγώ σαν ιδιώτης δεν μπορώ να την στείλω και αρμόδιο είναι το κατάστημα αγοράς. Στο μεταξύ register μητρικές και κάρτες γραφικών δεν σε αφήνει να κάνεις.

 

Στο "gaming¨" laptop που έκανε 1500€ χάλασε σε λίγους μήνες το τροφοδοτικό. Μου λένε δεν μπορούν να με βοηθήσουν και να επικοινωνήσω με κάτι τηλέφωνα εδώ στην Ελλάδα να αγοράσω καινούριο μόνος μου. Αργότερα χάλασε το πληκτρολόγιο και δεν έγραφε. Μου απάντησαν είχε 1 χρόνο global εγγύηση, πλήρωσε και φτιάξ'το. Μου επέστρεψε τα λεφτά η amazon.

Χάλασε στον 1,5 χρόνο η 2080ti που είχα πάρει 1400€, μου λένε μίλα με το κατάστημα δεν ασχολούμαστε με ιδιώτες. Τελικά μου επέστρεψε πάλι τα λεφτά το amazon και πήρα την 3080.

Δες απάντηση που μου στείλανε για το laptop...

1001684987_Screenshot202.png.9e9775a3013e7b61e87ee50921d775ce.png

Επεξ/σία από Silverage
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Silverage είπε

Στο "gaming¨" laptop που έκανε 1500€ χάλασε σε λίγους μήνες το τροφοδοτικό. Μου λένε δεν μπορούν να με βοηθήσουν και να επικοινωνήσω με κάτι τηλέφωνα εδώ στην Ελλάδα να αγοράσω καινούριο μόνος μου. Αργότερα χάλασε το πληκτρολόγιο και δεν έγραφε. Μου απάντησαν είχε 1 χρόνο global εγγύηση, πλήρωσε και φτιάξ'το. Μου επέστρεψε τα λεφτά η amazon.

Χάλασε στον 1,5 χρόνο η 2080ti που είχα πάρει 1400€, μου λένε μίλα με το κατάστημα δεν ασχολούμαστε με ιδιώτες. Τελικά μου επέστρεψε πάλι τα λεφτά το amazon και πήρα την 3080.

Δες απάντηση που μου στείλανε για το laptop...

1001684987_Screenshot202.png.9e9775a3013e7b61e87ee50921d775ce.png

WTF Bro???? Φανταστικό after sales.... Πω.... Δηλαδή να μην ελπίζω σε κανα φτιάξιμο της κάρτας; 

Γιατί η κάρτα αγοράστηκε 120ε.... Τώρα με 120ε αγοράζεις μόνο κανα άδειο κουτί από GPU.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Silverage είπε

Στο "gaming¨" laptop που έκανε 1500€ χάλασε σε λίγους μήνες το τροφοδοτικό. Μου λένε δεν μπορούν να με βοηθήσουν και να επικοινωνήσω με κάτι τηλέφωνα εδώ στην Ελλάδα να αγοράσω καινούριο μόνος μου. Αργότερα χάλασε το πληκτρολόγιο και δεν έγραφε. Μου απάντησαν είχε 1 χρόνο global εγγύηση, πλήρωσε και φτιάξ'το. Μου επέστρεψε τα λεφτά η amazon.

Χάλασε στον 1,5 χρόνο η 2080ti που είχα πάρει 1400€, μου λένε μίλα με το κατάστημα δεν ασχολούμαστε με ιδιώτες. Τελικά μου επέστρεψε πάλι τα λεφτά το amazon και πήρα την 3080.

Δες απάντηση που μου στείλανε για το laptop...

1001684987_Screenshot202.png.9e9775a3013e7b61e87ee50921d775ce.png

Λογικά μετά από αυτό εγώ θα αγοράσω msi ξανά σίγουρα 😒

Δημοσ.

Θεωρούσα την MSI από τις τοπ του χώρου.... και με αυτά που διαβάζω έχω αρχίσει να αμφιβάλω... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...