Προς το περιεχόμενο

Χανω την εγγυηση αν .....


maik42

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αγορασα προσφατα ενα laptop της lenovo https://www.you.gr/ypologistes-perifereiaka/laptops/ola-ta-laptops/laptop-lenovo-15-6-v15-g2-alc-(ryzen-5-5500u-8gb-2

το οποιο εχει 8giga προεγκατεστημενη ram. θελω να του προσθεσω ακομη 8. αν το κανω θα αναγνωριστει η εγγυηση των 2 ετων σε περιπτωση που μου χρειαστει σε αυτο το διαστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, SaFiS είπε

H Lenovo αναφέρει ότι η υπάρχουσα μνήμη είναι κολλημένη. Πιθανότατα να μην επεκτείνεται...

το οτι είναι 1 κολλημένη δε σημαίνει οτι δεν έχει επεκτάσιμο 1 free slot.

προχώρα φίλε. βάλε τη μνήμη σου δεν χάνεται καμιά εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετσι ακριβως. εχει ενα free slot και η μητρικη υποστηριζει συνολικα 16 giga. απο εκει που το αγορασα μου ειπε οτι χανεται η εγγυηση.

εγω παλι δεν το πιστευω. αυριο θα κανω μια ερωτηση στην lenovo για παν ενδεχομενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Dantε είπε

Αν δε βγαζεις κανενα αυτοκολλητο για να το ανοιξεις,τοτε προχωρα.

Προφανως προσοχη μη φθαρουν οι βιδες και φαινεται οτι ανοιχθηκε ;)

Αυτο ακριβως... ουδεποτε ειχα θεμα με εγγυηση που χρειαστηκε (οχι σε λενοβο σε HP & Dell) απο αυτη την αναβαθμιση.

Εξυπακουεται οτι εβγαλα την εξτρα μνημη πτοτου το στειλω και ότι οι βιδες ήταν αψογες-δε φαινοταν τιποτα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, maik42 είπε

ετσι ακριβως. εχει ενα free slot και η μητρικη υποστηριζει συνολικα 16 giga. απο εκει που το αγορασα μου ειπε οτι χανεται η εγγυηση.

εγω παλι δεν το πιστευω. αυριο θα κανω μια ερωτηση στην lenovo για παν ενδεχομενο.

Χάνεις την εγγύηση μόνο αν οι βίδες έχουν αυτοκόλλητο και το χαλάσεις. 

Στέλνεις σε κάθε περίπτωση ένα Mail όπου ρωτάς ξεκάθαρα. 

Κατά 99,9% δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν βάλεις μνήμη ή αν αλλάξεις ssd. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα επικοινωνησα με lenovo σημερα. μου ειπαν οτι δεν χανεται η εγγυηση, ισχυει κανονικα, εκτος και αν προκληθει καποια ζημια απο την ολη διαδικασια.

μια ακομη ερωτηση. πως μπαινω στο bios του laptop? δοκιμασα με το delete αλλα δεν........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, maik42 είπε

πως μπαινω στο bios του laptop? δοκιμασα με το delete αλλα δεν........

 

Δοκίμασε αφού πατήσεις το κουμπί power να πατήσεις το FN και το  F2 μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, xbm είπε

 

Δοκίμασε αφού πατήσεις το κουμπί power να πατήσεις το FN και το  F2 μαζί.

δουλεψε, ευχαριστω.

Επεξ/σία από maik42
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, maik42 είπε

τελικα επικοινωνησα με lenovo σημερα. μου ειπαν οτι δεν χανεται η εγγυηση, ισχυει κανονικα, εκτος και αν προκληθει καποια ζημια απο την ολη διαδικασια.

Σωστά. Την ίδια απορία είχα και εγώ για αγορασμένο desktop της lenovo που έχω από το 2017 και μου είχαν απαντήσει ότι πράγματι δεν χάνεται η εγγύηση, ωστόσο αν ποτέ χρειαστεί να κάνω χρήση αυτής, θα πρέπει να τους αποστείλω το κουτί όπως ακριβώς το αγόρασα (βγάζοντας extra μνήμες, τοποθετώντας τον αρχικό σκληρό του setup κ.λπ.).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...