b1LLy23 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα σε όλους/όλες Από του χρόνου πρώτα ο θεός θα αρχίσω να δουλεύω μια δική μου γκαρσονιέρα η οποία βρίσκεται στη Σκύρο την οποία θα την καταχωρήσω στην airbnb. Έχω ρίξει μια ματιά σε αντίστοιχα threads όμως είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα. Για αρχή έχω κάνει μια λίστα με πραγματάκια που θέλω να προσθέσω π.χ. φρυγανιέρα σεσουάρ για τις κυρίες μας και μερικά ακόμη. Να πω πως εγώ μένω Τήνο κανονικά αλλά θα κατέβω στην Σκύρο για να το δουλέψω εγώ όσο αναφορά το check in check out, άτομο για καθαριότητα έχω βρει. Γενικά επειδή είναι νέος και άσχετος με το άθλημα αυτό που θα ήθελα από εσάς είναι μερικές συμβουλές στο τι και πως να προσέξω - να δώσω βάση. Και κάτι τελευταίο λίγο περίπλοκο θα έλεγα...Η γκαρσονιέρα βρίσκεται σε τοποθεσία κάπως περίεργη δηλαδή είναι στο κάστρο που λένε και οι Σκυριανοί όπου αφήνεις το αμάξι σε ένα σημείο και μετά έχει 3 λεπτά περπάτημα αλλά άντε αυτός που έρχεται πρώτη φορά να βρει ποιο είναι το σπίτι.. Ας πούμε ότι αυτός που θέλει να μείνει π.χ. δεν έχει όχημα εγώ σαν ενοικιαστής έχω υποχρέωση να πάω να τον πάρω και να τον πάω στο σπίτι; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας να είστε όλοι καλά!
gorge18 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2021 Υποχρέωση να τους κουβαλας δεν εχεις αλλα θα φτασεις σε ενα σημειο να κηνηγας τις κριτικες και θα το κανεις... Στην περιγραφη να το αναφερεις αυτο ξεκαθαρα για την διαδρομη. Επισης βοηθαει ενα λινκ με το στιγμα σου σε google maps οπου ανοιγοντας το θα τους βγαζει διαδρομη προς τον χωρο σου. Κανε την καταχωρηση σου στην ΑΑΔΕ παρε το ΑΜΑ βαλτο στην σελιδα του airbnb στο αντιστοιχο μερος να εισαι καλυμμένος. Να εισαι επισης ξεκαθαρος με τις παροχες σου και οι φωτογραφιες να ειναι αντικειμενικες. Πανω κατω αυτα θες. Προσωπικα θα σου ελεγα να κανεις εσυ τη καθαριότητα για να εισαι σιγουρος για το αποτέλεσμα της.