Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

2 σελιδες επειδη ο φιλος δεν ξερει να κανει την απλη πραξη τοσα λιτρα καυσιμου, τοσα χιλομετρα βγαζουν

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Ευχαριστω! Ναι ολοι μαζι ειμασταν και ειμαστε αφρατοι εγω και η γυναικα μου ολοι μαζι ειμαστε ανετα 300 κιλα μην πω και παραπανω.

5 άτομα με όλα τα συμπράκαλα μέσα σε ένα corsaκι 1200 κυβικά και με ανηφόρες στη διαδρομή και περιμένεις να κάψεις 6 λίτρα στα 100 που δίνει ο κατασκευαστής? 😅

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Εχω ενα αμαξι (ο Θεος να το κανει) Opel Corsa C 1.2 2003

Πριν φυγω διακοπες εβαλα 45 λιτρα 98αρα της προσφορας, πηγα απο Περιστερι Αγιους θεοδωρους και οι διαδρομες μου εκτος εκει στους Αγιους για μπανιο ψωνια κλπ πηγαμε και δυο φορες Λουτρακι βολτα.

Αυτη την διαδρομη πως την υπολογιζω που εκανα συνολο στις διακοπες εντος πολης εκτος πολης η μικτη;

Εχω κανει με αυτα τα 45 λιτρα 510 χιλιομετρα και ο δεικτης ειναι αναμεσα στην πρωτη γραμμη και την γραμμη της ρεζερβας.

Η ιδεα μου ειναι οτι καιει το μπρικι και τον τελευταιο καιρο εχει φαει 900 ευρω σε λαστιχα δισκο πλατο εγκεφαλο λαμδα και τετραδα μπεκ.

Μηπως η επομενη βενζινη που θα του βαλω να ειναι γυρω γυρω να το βαλω φωτια να το καψω;  :lol:

Ίδιο πήρα πρόσφατα . Απο ζημιά πιο πολύ αναλώσιμη του άλλαξα ενα 2ο λ μόνο . Τα υπόλοιπα που αναφέρεις φυσιολογική φθορά είναι , με τον εγκέφαλο έχουν θέμα γιατι ξεκινάει απο τη βαλβίδα πίεσης λαδιού εάν δε το προλάβεις.

Και εμένα 1200 κ.εκ είναι το φέρνει 7λτ/100.  45 άρι ρεζερβουάρ έχει αλλά εάν αδειάσει εντελώς . Πάντα 95 άρα του βάζω και σύντομα θα του βάλω υγραέριο γιατί καθημερινά κάνει 100 χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
12 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Προσπαθησα αλλα απογοητευτηκα.

Εδω και δυο μηνες δεν εχω ηλεκτρικο τιμονι επειδη δεν ειχα την ορεξη να το παω απο Περιστερι Νεο Κοσμο στον δικο μου ρωτησα εναν γειτονα και μελλος εδω μεσα που να το παω να μου συστησει εναν καλο μαστορα.

Μου συστηνει εναν το παω του λεω ερχομαι απο αυτον και αυτον γιατι μου τον συστησε και αλλος και το αφηνω. Με παιρνει το απογευμα μου λεει θελει η κολονα αλλαγμα 150 το ανταλαλκτικο και 100 δικα μου 250 οκ λεω θα ερθω να το παρω γιατι δεν ειχα τα χρηματα.

Παω απο κει τον ρωταω ρε μαστορα κολονα εχω βρει σκετη χωρις μοτερ χωρις εγκεφαλο με 50 ευρω γιατι 150 μου λεει ολα μαζι θα τα αλλαξουμε, μα γιατι ολα μαζι αφου η η κολονα εχει χαλασει σπασει γραναζι πχ η το μοτερ εχει καει η ο εγκεφαλος του τιμονιου.

Η απαντηση του ηταν σιγα μην καθομαι εγω να ψαχνω τι εχει χαλασει. :shock:

Το πηγα στην Opel εδω στο Περιστερι μου εβαλαν το οργανο πανω μου ειπαν ο εγκεφαλος ειναι που τον βρισκεις 30-40 ευρω και δεν θελει να λυσεις ολη την κολονα για να βγει.

Το εβαλα αλλα οπως γραφω το γεμιζω μονο οταν παμε διακοπες γιατι εκει ειναι ακριβη η βενζινη θα προσπαθησω και εδω να κανω μερικα γεμισματα.

   Μία σημαντική παρατήρηση και εφόσον είναι δυνατόν κάτι τέτοιο , σε περίοδο με υψηλές θερμοκρασίες προσπαθούμε να βάζουμε καύσιμο νωρίς το πρωί , εναλλακτικά αργά το βράδυ . 

  Αν θέλουμε να κάνουμε κάποια " τυπική " οικονομία , ελέγχουμε τις πιέσεις στα ελαστικά κάθε μήνα , διότι ξεφουσκωτα λάστιχα μόνον κακό κάνουν .

  Αν μπορούμε , λέω ΑΝ , συνηθίζουμε να μην αλλάζουμε ταχύτητες για ψύλλου πήδημα διότι επηρεάζουν την κατανάλωση .

  Φυσικά ένα καθαρισματάκι στον ψεκασμό δεν βλάπτει ποτέ . Ένα κακά συντηρημένο σύστημα ψεκασμού θα δώσει ένα λίτρο επιπλέον κατανάλωσης στα 100 .

  Σε περίοδο με υψηλές θερμοκρασίες όπως φέτος το καλοκαίρι και με τα air condition στα αυτοκίνητα να δουλεύουν αέρα πατέρα , δεν ψάχνουμε να βρούμε λόγους για τους οποίους ανέβηκε η κατανάλωση .

  Ούτε ψάχνουμε να βρούμε γιατί ανέβηκε η κατανάλωση σε αυτοκίνητο που κόβει μπόλικο αέρα , όντας φορτωμένο με την οικογένεια , το air condition αναμένο και μία οικοσκευή φορτωμένη σε σχάρα οροφής η μπαγκαζιέρα . 

  

  

12 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Προσπαθησα αλλα απογοητευτηκα.

Εδω και δυο μηνες δεν εχω ηλεκτρικο τιμονι επειδη δεν ειχα την ορεξη να το παω απο Περιστερι Νεο Κοσμο στον δικο μου ρωτησα εναν γειτονα και μελλος εδω μεσα που να το παω να μου συστησει εναν καλο μαστορα.

Μου συστηνει εναν το παω του λεω ερχομαι απο αυτον και αυτον γιατι μου τον συστησε και αλλος και το αφηνω. Με παιρνει το απογευμα μου λεει θελει η κολονα αλλαγμα 150 το ανταλαλκτικο και 100 δικα μου 250 οκ λεω θα ερθω να το παρω γιατι δεν ειχα τα χρηματα.

Παω απο κει τον ρωταω ρε μαστορα κολονα εχω βρει σκετη χωρις μοτερ χωρις εγκεφαλο με 50 ευρω γιατι 150 μου λεει ολα μαζι θα τα αλλαξουμε, μα γιατι ολα μαζι αφου η η κολονα εχει χαλασει σπασει γραναζι πχ η το μοτερ εχει καει η ο εγκεφαλος του τιμονιου.

Η απαντηση του ηταν σιγα μην καθομαι εγω να ψαχνω τι εχει χαλασει. :shock:

Το πηγα στην Opel εδω στο Περιστερι μου εβαλαν το οργανο πανω μου ειπαν ο εγκεφαλος ειναι που τον βρισκεις 30-40 ευρω και δεν θελει να λυσεις ολη την κολονα για να βγει.

Το εβαλα αλλα οπως γραφω το γεμιζω μονο οταν παμε διακοπες γιατι εκει ειναι ακριβη η βενζινη θα προσπαθησω και εδω να κανω μερικα γεμισματα.

   Μία σημαντική παρατήρηση και εφόσον είναι δυνατόν κάτι τέτοιο , σε περίοδο με υψηλές θερμοκρασίες προσπαθούμε να βάζουμε καύσιμο νωρίς το πρωί , εναλλακτικά αργά το βράδυ . 

  Αν θέλουμε να κάνουμε κάποια " τυπική " οικονομία , ελέγχουμε τις πιέσεις στα ελαστικά κάθε μήνα , διότι ξεφουσκωτα λάστιχα μόνον κακό κάνουν .

  Αν μπορούμε , λέω ΑΝ , συνηθίζουμε να μην αλλάζουμε ταχύτητες για ψύλλου πήδημα διότι επηρεάζουν την κατανάλωση . 

  Φυσικά ένα καθαρισματάκι στον ψεκασμό δεν βλάπτει ποτέ . Ένα κακά συντηρημένο σύστημα ψεκασμού θα δώσει ένα λίτρο επιπλέον κατανάλωσης στα 100 .

  Σε περίοδο με υψηλές θερμοκρασίες όπως φέτος το καλοκαίρι και με τα air condition στα αυτοκίνητα να δουλεύουν αέρα πατέρα , δεν ψάχνουμε να βρούμε λόγους για τους οποίους ανέβηκε η κατανάλωση .

  Ούτε ψάχνουμε να βρούμε γιατί ανέβηκε η κατανάλωση σε αυτοκίνητο που κόβει μπόλικο αέρα , όντας φορτωμένο με την οικογένεια , το air condition αναμένο και μία οικοσκευή φορτωμένη σε σχάρα οροφής η μπαγκαζιέρα . 

  Για τους λάτρεις της λεπτομέρειας , ένα άπλυτο αυτοκίνητο κόβει περισσότερο αέρα για να περάσει . 

  

  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε μπες στο www.fuelly.com κανε λογαριασμο βαλε τα στοιχεια του αυτοκινητου σου κτλ, και καθε γεμισμα που θα κανεις στο φουλ, στο τελος θα σου βγαζει ποσα Λ/100 εκαψες αυτοματα.
Επισης υπαρχει εφαρμογη που κανει Sync για το κινητο, aCar το ονομα της.

Αρκει να τσεκαρεις σωστα τα κουτακια σε περιπτωση που δεν το φουλαρες και να θυμασαι να περνας ολα τα γεμισματα.

Επεξ/σία από ExTaCy1337
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@LLLEFTERISΜια χαρα καίει το κορσακι σου Lef.... πέραν από τον λαθος τροπο με τον οποιο λογαριαζεις την καταναλωση ( ο σωστος αναφέρθηκε ήδη στις πρώτες απαντήσεις) τι περιμένεις ;

1200 χλεμπονιάρικα γηρασμένα κυβικά φορτωμένα τίγκα, μέσα στο κατακαλόκαιρο να υποθέσω και με το a/c ανοικτό με οδηγό που πρωτα στριβει και μετά θυμάται οτι ήθελε να στριψει όπως λες ... και ακόμα έχει μέσα...  

Όσον αφορα κάτι σχόλια περι χρημάτων και διακοπών γραφτα στα @@@ σου (ειμαι σίγουρος ότι ήδη το έχεις κάνει) ... Σχετικά με την ακρίβεια των αντλιών καυσίμου των διάφορων εταιρειών , καμία δε βάζει την σωστή ποσότητα όλες έχουν αποκλίσεις και ωωω τι συμπτωση καμία δε βάζει παραπάνω .... Οπότε απόλαυσε τις ολιγοήμερες διακοπούλες στο εξοχικό των πεθερέιτορ, να κάνουν και μπανάκι τα παιδάκια σου (να τα χαίρεσαι btw) καθως η επερχόμενη χειμερινη περίοδος αναμένεται εξίσου δύσκολη με την προηγούμενη... Κάποιοι άλλοι δεν έχουν καν τη δυνατότητα αυτή...

Και μπράβο σου που προσπαθεις να κρατας το κορσάκι σε σχετικά καλή κατάσταση... Σχετικά με καλό μηχανικό αμα θες τα συζηταμε και κατ'ιδίαν .

Η χρήση που περιεγραψες χαρακτηρίζεται ως μεικτή... 

Υ.Γ Αν μπορεις να πηγαινεις και τα ΣΚ τα παιδια για μπανιο στους Αγίους Θεοδωρους έστω και για μονοήμερο (απλά πάτα λιγότερο το δεξί πετάλι, το πολύ πολύ να αργήσεις 10 λεπτά της ώρας καθώς η διαδρομη είναι μικρή,  θα γλυτώσεις αρκετά ευρώ).. Άλλωστε οι παππουδες μια χαρα έχουν μονο στη ζωή τους , να έχουν κοντα τα εγγόνια τους 

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

η καταναλωση σου ειναι τελειως νορμαλ

εχει καψει 45*100/510=8,8λτ/100χλμ απολυτα φυσιολογικα πραγματα για την κατηγορια και την παλαιοτητα του αυτοκινητου

  • Like 1
Δημοσ.

Με την περιγραφη που εδωσες για το αυτοκινητο και τα ατομα που ησασταν μεσα συμπερενουμε επιφανειακα οτι εισαι σε φυσιολογικα επιπεδα.

Δημοσ.

Κλιματιστικο δεν βαζω και αν βαλω καμια φορα θα ειναι επειδη εχει μεινει στον ηλιο για λιγο μεχρι να φυγει η ζεστη απο μεσα. Σιγουρα το βαρος συν οτι ειχα αποσκευες στην σχαρα που κοβουν την αεροδυναμικη (λεμε τωρα) του αυτοκινητου φτανει.

Το εγραψα ξανα δεν ψαχνω να βρω ποσο ακριβως καιει, ηθελα να δω αν για τα χρονια του και με τις συνθηκες που εκανε αυτα τα χιλιομετρα και φυσιολογικα.

Οι περισσοτερες απαντησεις που πηρα ηταν οτι για την χρηση και για τα χρονια του μια χαρα εβγαλε σχεδον 510 χιλιομετρα για σχεδον 45 λιτρα βενζινης.

Και με τον λαθος υπολογισμο τον δικο μου δηλαδη αναψε λαμπακι γεμισα αναψε ξανα εκανα τοσα χιλιομετρα δεν εχω βγαλει 510 με 45 λιτρα γιατι το λαμπακι δεν μου εχει αναψει ακομα.

 

11 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ίδιο πήρα πρόσφατα . Απο ζημιά πιο πολύ αναλώσιμη του άλλαξα ενα 2ο λ μόνο . Τα υπόλοιπα που αναφέρεις φυσιολογική φθορά είναι , με τον εγκέφαλο έχουν θέμα γιατι ξεκινάει απο τη βαλβίδα πίεσης λαδιού εάν δε το προλάβεις.

Και εμένα 1200 κ.εκ είναι το φέρνει 7λτ/100.  45 άρι ρεζερβουάρ έχει αλλά εάν αδειάσει εντελώς . Πάντα 95 άρα του βάζω και σύντομα θα του βάλω υγραέριο γιατί καθημερινά κάνει 100 χιλιόμετρα.

100 την ημερα και εγω 6 Σεπτεμβρη κλεινω 10 χρονια που το πηρα δευτερο χερι με 110.000 και τωρα εχω 177.000

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

συν οτι ειχα αποσκευες στην σχαρα που κοβουν την αεροδυναμικη (λεμε τωρα) του αυτοκινητου φτανει.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται με μία άλφα αεροδυναμική. Όταν εμείς επεμβαίνουμε αλλάζοντάς την σε βήτα (είτε αυτό λέγεται μπαγκαζιέρα οροφής με συγκεκριμένη μορφή είτε απλώς σχάρα οροφής), αυξάνουμε την αντίσταση στην κίνηση του οχήματος αφού αλλάζουν και οι επιφάνειες αντίστασης (προς τα πάνω). Επομένως, είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη.

Φαντάσου τον εαυτό σου να τρέχει με κόντρα αέρα και ξαναφαντάσου τον να τρέχει, κρατώντας μια μικρή πινακίδα ψηλά.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται με μία άλφα αεροδυναμική. Όταν εμείς επεμβαίνουμε αλλάζοντάς την σε βήτα (είτε αυτό λέγεται μπαγκαζιέρα οροφής με συγκεκριμένη μορφή είτε απλώς σχάρα οροφής), αυξάνουμε την αντίσταση στην κίνηση του οχήματος αφού αλλάζουν και οι επιφάνειες αντίστασης (προς τα πάνω). Επομένως, είναι κάτι που θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη.

Φαντάσου τον εαυτό σου να τρέχει με κόντρα αέρα και ξαναφαντάσου τον να τρέχει, κρατώντας μια μικρή πινακίδα ψηλά.

Ναι σωστα για αυτο εγραψα τις συνθηκες.

Να σκεφτεις με μηχανες που οδηγουσα παλια δευτερο ατομο ειχα πανω και ειχα αρκετη μιωση στην ταχυτητα χωρις να εχω υπολογισει τι καιω παραπανω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Οι περισσοτερες απαντησεις που πηρα ηταν οτι για την χρηση και για τα χρονια του μια χαρα εβγαλε σχεδον 510 χιλιομετρα για σχεδον 45 λιτρα βενζινης.

 

20 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Εχω κανει με αυτα τα 45 λιτρα 510 χιλιομετρα και ο δεικτης ειναι αναμεσα στην πρωτη γραμμη και την γραμμη της ρεζερβας.

Edit

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Τελικά δεν κατάλαβα, όταν φουλαρες το αμάξι, 

ΕΙΠΕΣ ΌΤΙ ΕΚΑΝΕΣ 510ΧΛΜ ΚΑΙ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΉΤΑΝ ΑΝΆΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΡΏΤΗ ΓΡΑΜΜΉ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΕΖΈΡΒΑ. ΆΡΑ ΕΙΧΕ ΣΊΓΟΥΡΑ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ 10 ΛΊΤΡΑ ΜΕΣΑ. 

Το γράφω με κεφαλαία γιατί κανένας δεν το ανέφερε, αν ήταν έτσι δεν σου εβγαλαν 510χλμ με 45 λιτρα αλλά το πολύ με 35 λίτρα. 

Δεν καίει μόνο κανονικά το αμάξι σου, αλλά πολύ οικονομικα με κλιματιστικο και φορτωμένο. 

 

Δεν βαζω κλιματιστικο οπως εγραψα αντε να βαλω για 5 λεπτα σε περιπτωση που το εχω αφησει στον ηλιο και μεσα ψηνεις πατατες.

Οταν μου αναψει το λαμπακι ρεζερβα παταω reset και βαζω βενζινη, λογικα μπορει να εχω κανει 2-3-5 χιλιομετρα με αναμμενο λαμπακι μεχρι να βαλω.

Μου αναψε λαμπακι την Δευτερα πριν το Σαββατο που θα εφευγα διακοπες και πηγα την αλλη μερα και εβαλα Shell 98 της προσφορας και πηρε 45 λιτρα.

Με αυτα τα 45 λιτρα πηγα διακοπες γυρισα εχω κανει 510 χιλιομετρα και η βελονα ειναι αναμεσα στην γραμμη της ρεζερβας και την πρωτη γραμμη δηλαδη δεν μου εχει αναψει λαμπακι ακομα.

Σιγουρα στα βενζιναδικα κλεβουν γιατι οταν πηγα ειχα κανει 11 χιλιομετρα με ρεζερβα που η ρεζερβα βγαζει ανετα 40 χιλιομετρα και δεν ειναι δυνατον σε ενα τεποζιτο που παιρνει 45 και ενω ειχε μεσα εστω τουλαχιστον 5 λιτρα να παρει 45

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Δεν βαζω κλιματιστικο οπως εγραψα αντε να βαλω για 5 λεπτα σε περιπτωση που το εχω αφησει στον ηλιο και μεσα ψηνεις πατατες.

Οταν μου αναψει το λαμπακι ρεζερβα παταω reset και βαζω βενζινη, λογικα μπορει να εχω κανει 2-3-5 χιλιομετρα με αναμμενο λαμπακι μεχρι να βαλω.

Μου αναψε λαμπακι την Δευτερα πριν το Σαββατο που θα εφευγα διακοπες και πηγα την αλλη μερα και εβαλα Shell 98 της προσφορας και πηρε 45 λιτρα.

Με αυτα τα 45 λιτρα πηγα διακοπες γυρισα εχω κανει 510 χιλιομετρα και η βελονα ειναι αναμεσα στην γραμμη της ρεζερβας και την πρωτη γραμμη δηλαδη δεν μου εχει αναψει λαμπακι ακομα.

Σιγουρα στα βενζιναδικα κλεβουν γιατι οταν πηγα ειχα κανει 11 χιλιομετρα με ρεζερβα που η ρεζερβα βγαζει ανετα 40 χιλιομετρα και δεν ειναι δυνατον σε ενα τεποζιτο που παιρνει 45 και ενω ειχε μεσα εστω τουλαχιστον 5 λιτρα να παρει 45

Φιλε μου μέτρα σωστά και άσε τις υποθεσεις και τα κλέβουν και και και .Ηδη είδες οτι βγηκες λάθος που ελεγες ότι σε εκλεψαν ενω είχε κολλήσει ο δείκτης.Γεμισε το πάλι,κανε 100χλμ και ξαναγεμισε.Το ίδιο κανα δυο φορές να βγάλεις πόσο καις.Με λαμπάκια και τις γραμμές δεν βγάζεις άκρη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Με αυτα τα 45 λιτρα πηγα διακοπες γυρισα εχω κανει 510 χιλιομετρα και η βελονα ειναι αναμεσα στην γραμμη της ρεζερβας και την πρωτη γραμμη δηλαδη δεν μου εχει αναψει λαμπακι ακομα.

Άρα αφού δεν σου άναψε λαμπάκι, ή πρώτη γραμμή είναι ανάμεσα στη μεσαία και την μηδενική. 

Άρα είχες μέσα τουλάχιστον 10 λίτρα αφού έκανες 510 λίτρα, άρα δεν έκαψες 45 λιτρα στα 510χλμ αλλά το πολύ 35.Αρα μια χαρά οικονομικο είναι το αμάξι και το ζαλίζεις και το ξαναζαλιζεις. 

Κάνε αυτό που σου είπε ο UK και τόσοι άλλοι εδώ μέσα. 

Ξανά, 510χλμ εβγαλες ΟΧΙ με 45 λιτρα, αλλά το πολύ με 35.

Μέσο όρο 7 λίτρα στα 100χλμ.

Επεξ/σία από jmmys
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...