Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 23/8/2021 στις 12:25 ΜΜ, Cell_7 είπε

Δες αν σου αρέσει και κανένα γαλλικό όπως το peugeot 207.

δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση σε μάρκες, τα πάντα κοιτώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μην ανοίγω νέο θέμα θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος επειδή ψάχνω πρώτη φορά για ιδιόκτητο μικρό αμάξι οικονομικό (και χωρίς τέλη αν γίνεται) να με κατατοπίσει σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας  :

Απ'ότι διαβάζω (και καταλαβαίνω) σε 1-2 πίνακες που εχω βρει στο διαδίκτυο αναφέρεται οτι ταξινομημένα οχήματα απο το 2006+ οτι πληρώνουν τέλη με βάση τα κυβικά τους.
 

Τα ερωτήματα μου είναι :
1) Ενα όχημα του 2010+ που είχε ρύπους μέχρι 90gr πλήρωνε μεχρι και το 2020 τέλη βάση των κυβικών ή δεν πλήρωνε καθόλου ?
2) Σχετικά
με το 2021, πέρα απο τα καινούρια οχήματα, τα παλαιότερα μεχρι 90gr ρύπων θα πληρώνουν τέλη λόγω επειδή είναι παλαιότερης ταξινόμησης ή δεν θα πληρώνουν ?

Επεξ/σία από zx-spectrum
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, zx-spectrum είπε

Για να μην ανοίγω νέο θέμα θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος επειδή ψάχνω πρώτη φορά για ιδιόκτητο μικρό αμάξι οικονομικό (και χωρίς τέλη αν γίνεται) να με κατατοπίσει σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας  :

Απ'ότι διαβάζω (και καταλαβαίνω) σε 1-2 πίνακες που εχω βρει στο διαδίκτυο αναφέρεται οτι ταξινομημένα οχήματα απο το 2006+ οτι πληρώνουν τέλη με βάση τα κυβικά τους.
 

Τα ερωτήματα μου είναι :
1) Ενα όχημα του 2010+ που είχε ρύπους μέχρι 90gr πλήρωνε μεχρι και το 2020 τέλη βάση των κυβικών ή δεν πλήρωνε καθόλου ?
2) Σχετικά
με το 2021, πέρα απο τα καινούρια οχήματα, τα παλαιότερα μεχρι 90gr ρύπων θα πληρώνουν τέλη λόγω επειδή είναι παλαιότερης ταξινόμησης ή δεν θα πληρώνουν ?

Μέχρι 31.10.2010 ταξινομημένα Ελλάδα ή Ευρωπαϊκή Ενωση βάση κυβικών. Απλά τα χωρίζει στα μέχρι το 2000,2001-2005 και 2006-2010,συγκεκριμένα μέχρι 31.10. 2010.Ειναι όλα βάση κυβικών απλά διαφέρουν οι τιμές για τα ίδια κυβικά. 

Απο 01.11.2010 βάση ρύπων αποκλειστικά. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Καλησπέρα. Υπάρχει στην περιοχή μου ένα Polo '18 dsg με 40k km Comfort Line (1000αρι με 95hp). Το δίνει 12500. Είναι οκ η τιμή; Έχουν κάποιο πρόβλημα τα συγκεκριμένα ή όλα οκ;

Δημοσ.

ναι , τα dsg του VAG group βγάζουν σχεδόν πάντα πρόβλημα , θέλει ειδική μεταχείριση αλλιώς θα δίνεις χιλιάρικο κάθε λίγο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, petran91 είπε

Καλησπέρα. Υπάρχει στην περιοχή μου ένα Polo '18 dsg με 40k km Comfort Line (1000αρι με 95hp). Το δίνει 12500. Είναι οκ η τιμή; Έχουν κάποιο πρόβλημα τα συγκεκριμένα ή όλα οκ;

Γενικά έχουν θέματα και θέλουν προσοχή στη χρήση τους

Επειδή είναι το χιλιάρι με μικρότερη ροπή απο τις αντοχές του κιβωτίου θεωρητικά είσαι πιο ασφαλής.

Αν τα περισσότερα χιλιόμετρα που κάνεις είναι μέσα στη κίνηση με σταμάτα - ξεκίνα θα σου πρότεινα να το αποφύγεις γιατί έχει θέματα υπερθέρμανσης

Αν αποφασίσεις αν το πάρεις να προσέξεις τα παρακάτω (σύμφωνα με τις εμπειρίες μου)

1) Στις 40.000χλμ θέλει αλλαγή το λάδι του κιβωτίου , μην το αμελήσεις

2) Όταν είσαι σταματημένος να βάζεις νεκρά μόνος σου γιατί δεν το είχαν φτιάξει ακόμη να βάζει απο μόνο του μέσω software

3) Ποτέ να μην αφήνεις το φρένο για να τσουλάει αλλά να πατάς το γκάζι
 

4) Ποτέ να μην βάλεις κατευθείαν όπισθεν αν δεν έχεις σταματήσει τελείως το αμάξι  και να περιμένεις 1-2 δευτερόλεπτα στη νεκρά πριν βάλεις όπισθεν. Έτσι μου έσπασε εμένα 2 φορές

Αυτά ελπίζω να βοήθησα

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Γενικά έχουν θέματα και θέλουν προσοχή στη χρήση τους

Επειδή είναι το χιλιάρι με μικρότερη ροπή απο τις αντοχές του κιβωτίου θεωρητικά είσαι πιο ασφαλής.

Αν τα περισσότερα χιλιόμετρα που κάνεις είναι μέσα στη κίνηση με σταμάτα - ξεκίνα θα σου πρότεινα να το αποφύγεις γιατί έχει θέματα υπερθέρμανσης

Αν αποφασίσεις αν το πάρεις να προσέξεις τα παρακάτω (σύμφωνα με τις εμπειρίες μου)

1) Στις 40.000χλμ θέλει αλλαγή το λάδι του κιβωτίου , μην το αμελήσεις

2) Όταν είσαι σταματημένος να βάζεις νεκρά μόνος σου γιατί δεν το είχαν φτιάξει ακόμη να βάζει απο μόνο του μέσω software

3) Ποτέ να μην αφήνεις το φρένο για να τσουλάει αλλά να πατάς το γκάζι
 

4) Ποτέ να μην βάλεις κατευθείαν όπισθεν αν δεν έχεις σταματήσει τελείως το αμάξι  και να περιμένεις 1-2 δευτερόλεπτα στη νεκρά πριν βάλεις όπισθεν. Έτσι μου έσπασε εμένα 2 φορές

Αυτά ελπίζω να βοήθησα

Ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση.
Ψηνόμουν γιατί μου αρέσει πολύ εμφανισιακά, αλλά επειδή το αυτοκίνητο που θα πάρω θέλω να βγάλει πάνω από 10 χρόνια σίγουρα και απροβλημάτιστα με αυτά που μου λες μάλλον δεν το προχωράω. Δεν θέλω να έχει "ιδαιτερότητες" αυτό που θα διαλέξω εν τέλη. Και αυτό φαίνεται ότι έχει :P

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, petran91 είπε

Ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση.
Ψηνόμουν γιατί μου αρέσει πολύ εμφανισιακά, αλλά επειδή το αυτοκίνητο που θα πάρω θέλω να βγάλει πάνω από 10 χρόνια σίγουρα και απροβλημάτιστα με αυτά που μου λες μάλλον δεν το προχωράω. Δεν θέλω να έχει "ιδαιτερότητες" αυτό που θα διαλέξω εν τέλη. Και αυτό φαίνεται ότι έχει :P

Αν θέλεις κάτι πιο σίγουρο (γιατί σίγουρο δεν είναι κανένα) καλύτερα να το αφήσεις το DSG . Αν θέλεις περισσότερη ασφάλεια σε αυτόματο κοίτα CVT ή με μετατροπέα ροπής (κοινώς όχι DSG, DCT , EDC)

  • Thanks 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αν θέλεις κάτι πιο σίγουρο (γιατί σίγουρο δεν είναι κανένα) καλύτερα να το αφήσεις το DSG . Αν θέλεις περισσότερη ασφάλεια σε αυτόματο κοίτα CVT ή με μετατροπέα ροπής (κοινώς όχι DSG, DCT , EDC)

Οπότε θεωρητικά πιο αξιόπιστα είναι με μετατροπέα ροπής όχι διπλού συμπλέκτη?  Τι αρνητικά έχει ο μετατροπέας? Ευχαριστώ. 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, ison είπε

Οπότε θεωρητικά πιο αξιόπιστα είναι με μετατροπέα ροπής όχι διπλού συμπλέκτη?  Τι αρνητικά έχει ο μετατροπέας? Ευχαριστώ. 

Ναι θεωρητικά είναι πιο αξιόπιστα, φθηνότερα στην επισκευή αν παρουσιαστεί πρόβλημα, καλύτερα σε συνθήκες κίνησης και δεν είναι "απότομο" όπως του διπλού συμπλέκτη.

Αρνητικά δεν ξέρω αν έχουν τα τελευταίας γενιάς , τα διπλοσύμπλεκτα φημίζονται για την σπορ αίσθηση και την αμεσότητα των αλλαγών

Υ.Γ. Δεν έχω μηχανολογικές σχέσεις απλά παραθέτω την προσωπική εμπειρία απο την οδήγηση και των 2 τύπων και την έρευνα που έχω κάνει

Δημοσ.

Golf mk7 Facelift του '17 και Polo '17 με 70k χιλιόμετρα είναι αξιόπιστα γενικά? 

Μου αρέσουν σαν αυτοκίνητα αλλά με όσα έχω διαβάσει για τα VW σκιάζομαι.

Δημοσ.

Αυτό πως σας φαίνεται; 
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35303254-seat-leon

Είναι λίγο ακριβό; Μου αρέσει εμφανισιακά και έχει έναν σχετικά πλούσιο εξοπλισμό και αρκετά άλογα. @tsofras κάπου έχω διαβάσει έχεις/είχες Leon?

Ευχαριστημένος;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, petran91 είπε

Αυτό πως σας φαίνεται; 
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35303254-seat-leon

Είναι λίγο ακριβό; Μου αρέσει εμφανισιακά και έχει έναν σχετικά πλούσιο εξοπλισμό και αρκετά άλογα. @tsofras κάπου έχω διαβάσει έχεις/είχες Leon?

Ευχαριστημένος;

Λίγο ακριβά το δίνει και ειδικά για χιλιαρι

Εγώ είχα το 1.8 FR αυτό είναι 1.0 Style η πιο απλή έκδοση

Έχουν αρκετές διαφορές με αυτό που είχα εγώ οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω για κινητήρα, κιβώτιο, ανάρτηση

Σαν σκάφος και ποιότητα το δικό μου μετά από 7 χρόνια πάντως ήταν σαν καινούριο

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...