panagiotis1988 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Ποιά είναι τα δύο ποσά που αποδέχεται ο ασφαλισμένος; Υπάρχει ασφ. εταιρεία που σου λέει ρητά οτι θα πληρώσεις εσύ ασφάλιστρο για 4000 αλλά εγώ ως αποζημίωση θα σου δώσω τα μισά γιατί αυτή είναι η «εμπορική αξία» σύμφωνα με τα κιτάπια μου; Ποιό το νόημα να σε ασφαλίσει για 4000 αν δεν πρόκειται να στα δώσει; Δεν είναι κοροϊδία μέσα στα μούτρα; Αν δεν μπορούν να υπολογίσουν σωστά την πραγματική αξία στο συμβόλαιο είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου. Και σιγά την ζημιά που θα πάθει η ασφαλιστική σε 6 ή 12 μήνες που μπορεί να προκύψει η αποζημίωση από την πτώση της εμπορικής αξίας. Να είναι και 5-10%; Αν πάθεις ποτέ τροχαίο και πάθεις μια μελανιά στο πόδι σου πήγαινε ζητά 1.200.000 ως σωματική βλάβη, από την ασφαλιστική του άλλου, γιατί για αυτό το πόσο έχει πληρώσει ο άλλος στο συμβόλαιο του και έλα μετά να μας πεις τι πήρες ως αποζημίωση. 1
kalmik Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Καλά, αρκετοί δεν καταλαβαίνουν εδώ μέσα πέντε πράγματα. 1. Οι "αξίες" που βγάζουν οι ασφαλιστικές από κάποιους "πίνακες" με αδιαφανείς διαδικασίες δεν είναι υποχρεωτικές ούτε έχουν κοινοποιηθεί κάπου. Τις "προτείνουν" σε παθόντες μη υπαίτιους δηλ. αυτούς που έχουν φάει τη ζημιά από ασφαλισμένο δικό τους και αν περάσει. Συχνά περνάει λόγω άγνοιας ή υποχωρητικότητας των παθόντων. 2. Αν πάει η υπόθεση δικαστήριο αυτά δεν περνάνε με τίποτε παρά μόνον όσα αποδεικνύονται από την διαδικασία με μάρτυρες, πραγματογνωμοσύνες κλπ. Εννοείται ότι δεν περνάνε στο δικαστήριο οι "πίνακες". Επίσης παίζει αποζημίωση λόγω ηθικής βλάβης, αποστέρησης της χρήσης του οχήματος ειδικά αν το χρησιμοποιούσε ο ιδιοκτήτης να πηγαίνει στη δουλειά κλπ. 3. Ιδίως τα παλιότερα οχήματα έχουν τεράστιες διαφορές στις αξίες τους ανάλογα με την κατάσταση. Ένα μπορεί να είναι να μπει στο σαλόνι της αντιπροσωπείας μετά από είκοσι χρόνια ως υπόδειγμα συντήρησης και άλλο να είναι έτοιμο για τη χωματερή. ΥΓ Όντως στην περίπτωση του φίλου που άνοιξε το νήμα, η αξίωσή του δεν είναι βάσει του δικού του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Πηγάζει από την αξίωσή του ως παθόντος μη υπαίτιου από την ασφαλιστική που έτυχε να είναι η ίδια και για τους δύο και στο προκείμενο καλύπτει τον άλλο της πελάτη, που προξένησε τη ζημιά και το παραδέχθηκε με δήλωση ως υπαίτιος του ατυχήματος. Αρα ο πρώτος μπορείνα αξιώσει ότι μπορεί να αποδείξει. Εννοείται ότι νομικά δε δεσμεύεται από κανένα πλαφόν των "πινάκων" των ασφαλιστικών. Απλούστατα τυχαίνει εδώ η ίδια ασφαλιστική να τον έχει ασφαλίσει τον ίδιο για 4.000 αξία και αυτό στο δικαστήριο θα λειτουργήσει ως ομολογία για την αξία του κατεστραμμένου οχήματος. Αν διαβάζει κάποιος νομικός ας επιβεβαιώσει και όσοι δεν έχουν τη σωστή πληροφόρηση ας κατανοήσουν να τελειώνει αυτή η ατέρμονη συζήτηση. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από kalmik 5
RTW4ever Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 17 ώρες πριν, molot12 είπε Έκανες που έκανες το καλό ανοίγοντας τα μάτια σε πολλους εδώ μέσα αν μπορεις πες μας και τον νόμο που υποχρεώνει την ασφαλιστική σε εγγραφή απάντηση μη καταβολής αποζημίωσης επισκευής στο 100% των ζημιών του αυτοκινήτου και παραπομπη σε προστιμο οικονομικό. Τέλος από προσωπικη εμπειρία να δηλώσω πως το ποσο που σου δίνουν για το yaris είναι καλό θα έλεγα παρτο και συννενοησου με την μάντρα καταστροφής να παρεις κάτι παραπανω (ανεπίσημα από τα ανταλλακτικά) . Δυστυχώς όσο πιο μικρό είναι το αμάξι σε ενα δυνατό χτυπημα η ζημιά είναι μεγάλη και μερικές φορές ασύμφορη αλλά και επικινδυνο αν επισκευαστει. Πριν χρόνια ο κουνιάδος μου ( εν στάσει προσωρινη με αλαρμ το αμάξι διπλα σε περιπτερο) χτυπήθηκε από ένα νεαρό καγκουρα που έκανε πλαγιολισθησεις με BMW και παρολο που υπήρχε και τραυματισμός και νοσηλεία μικρου παιδιου μετά από τουλάχιστον 3-4 χρόνια αν θυμάμαι πήρε κάτι παραπανω απο αυτα που του έδινε η ασφαλιστική για ολική καταστροφή. Δεν άξιζε τελικά τον κόπο, τον χρόνο και το χρήμα. Ένα σημαντικό μέρος θα τα παρουν οι δικηγόροι με τα γνωστα κολπακια τους...κερδιζει πρωτοδικα ο Α όλως τυχαία ξεχνα να κάνει κάτι σωστά έτσι δίνει πατημα στην αντιδικο Β να παει σε εφετείο , νέα έξοδα παραστασης και για τους και δυο 😊 και το show θα συνεχίζεται στις πλατες σου...και θα κλείσει με συμβιβασμό. Το δε αμάξι (αν σκεφτείς την ποιοτητα επισκευών που παρεχουν τα συνεργεια στην Ελλάδα) το μετάνιωσε οικτρά που το επισκευασε (του έχει βγάλει αναρίθμητες ηλεκτρονικες βλάβες, είχε αλλαξει όλο το ταμπλο) και δεν πηρε τα λεφτά που του έδιναν για καταστροφή. Κινήθηκε δικαστικά επηρεασμένος ψυχολογικά από τον άναιτιο τραυματισμό ευτυχώς ελαφρά του παιδιου του. Μακροπρόθεσμα όμως βγήκε χαμένος, ασε είναι να μην σου τυχει! Καλά, δεν ντρέπεστε να είστε πανάσχετοι και παρ' όλα αυτά να εκφράζετε τέτοιες γελοίες συνωμοτικές απόψεις; Σε όλα τα πολιτισμένα κράτη όποιος χάσει σε μια δίκη έχει δικαίωμα να κάνει έφεση (appeal στα Αγγλικά για να σε βοηθήσω), και μετά το Εφετείο, έχει δικαίωμα να το συνεχίσει και στον Άρειο Πάγο (Supreme Court). Σιγά μην σε ρωτήσουμε κιόλας, αν χάσουμε τη πρώτη δίκη, για να πάμε στο Εφετείο. Άκου κολπάκια και τέτοιες γελοιότητες, ντροπή δηλαδή, αίσχος.
NTC Labs Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, panagiotis1988 είπε Διάβασε τι έγραψα ανωτέρω για ασφαλισμένο κεφάλαιο και ασφαλιστική αξία Όσον αφορά για την τρεχουσα εμπορική αξία οι ασφαλιστικες δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να ελέγχουν ιστοσελίδες και να τσεκαρουν αξίες αντίστοιχων αυτοκινήτων... Για αυτό υπάρχει κ όρος σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα που σου λέει ότι τα πρωτα 3,4,5 χρόνια σε περίπτωση ζημιάς θα σου το αποζημιώσω στο 100% Το κάτωθι σχόλιο δεν παει στον agnostos13. Πραγματικά, εδώ μέσα το παίζετε ειδήμονες σε τόσα θέματα και δεν ξέρετε τίποτα ή ξέρετε μόνο από προσωπική σας εμπειρία, λες και η προσωπικη σας εμπειρία είναι αντιπροσωπευτική. Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν τόσους πολλούς εποπτικους μηχανισμούς που απαξ και κάνουν κάτι λάθος έχουν φάει τρέλα πρόστιμα μέχρι και κλείσιμο... Ελέγχονται μέχρι και για το αν κλειδώνεις τον υπολογιστή σου όταν πας για κατούρημα... Υπάρχει ο εσωτερικός έλεγχος, ο έλεγχος της ελεγκτικής, η ΤτΕ, η Ένωση ασφαλιστικών εταιρειών, η εθνική αναλογιστική αρχή, ο ΕΙΟΠΑ. Αν είναι εισηγμένη τότε ελέγχεται από τις αντίστοιχες εποπτικές αρχές, εάν είναι θυγατρική ελέγχεται από την μητρική της εταιρεία. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα Έναν όρο θέλω να βάλω εγώ στους γενικούς όρους των συμβολαίων του κλάδου μου και πρέπει να περάσει από 4 διαφορετικά τμήματα για έγκριση. Η λύση σε ότι και αν λέτε είναι μια. Διαβάστε όλους τους όρους των συμβολαίων. Μπορεί η δική σας περίπτωση να είναι στις εξαιρέσεις του συμβολαίου, μπορεί 1002 πράγματα να ισχύουν. Αν δεν κάτσετε να διαβάσετε δεν θα μάθετε και θα έχετε πληρώσει τσάμπα λεφτά. Ξαναλέω ότι έχετε δικαίωμα 1 μήνα μετά την έναρξη της κάλυψης να προχωρήσετε σε υπαναχώρηση του συμβολαίου. Έχετε ένα μήνα περιθώριο και κανείς δεν ασχολείται να διαβάσει. Μηπως θες να σου πω που γραφει η εκαστοτε διοικηση καθε ασφαλιστικης τον εσωτερικο της ελεγχο και πως πιεζει τους διακανονιστες? Μηπως θες να αναφερθουμε στους γαματους ελεγχους που εκανε η ΤτΕ επι Προβοπουλου και ανακαλουσε αδειες γτ δεν ηταν φιλαρακια του οι διοικησεις? Η συντρηπτικη πλειοψηφια των εταιρειων στο μπανανισταν εχει καταφερει να εχει γαματους δεικτες φερεγγυοτητας και τεραστια αποθεματικα για τον λογο του οτι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ αυτα που θα επρεπε. Οχι γτ ειναι και γαμω τις εταιρειες. 1 ώρα πριν, panagiotis1988 είπε Αν πάθεις ποτέ τροχαίο και πάθεις μια μελανιά στο πόδι σου πήγαινε ζητά 1.200.000 ως σωματική βλάβη, από την ασφαλιστική του άλλου, γιατί για αυτό το πόσο έχει πληρώσει ο άλλος στο συμβόλαιο του και έλα μετά να μας πεις τι πήρες ως αποζημίωση. Αναφερεσαι σε διαφορετικο πραγμα. 4 ώρες πριν, Nabuko είπε Σε αυτό έχει ευθύνη και ο ασφαλιζόμενος. Κοιτάει μόνο το φθηνό ασφάλιστρο και αγνοεί παντελώς τα υπόλοιπα. Η ευθυνη βαραινει τον Διαμεσολαβητη. Αυτος ειναι υποχρεωμενος να ενημερωσει τον ασφαλισμενο προς οφελος του και οχι προς οφελος την προμηθειας. 4 ώρες πριν, panagiotis1988 είπε Μα αυτά τα 2 ποσα τα έχει αποδεχθεί ο ασφαλισμένος, καθωτι πλήρωσε για το συμβόλαιο και δεν υπαναχώρησε εντός ενός μήνα. Στο παρόν νήμα η εταιρεία ανανέωσε το συμβόλαιο για ασφαλιζομενο κεφάλαιο 1.500€, ο ts είπε ότι είναι λίγα και του το πήγαν στα 4.000 που είναι το μέγιστο δυνατό. Δηλαδή μπήκαν σε δύο τρία σάιτ και είδαν ότι το μέγιστο που πωλείται ένα yaris με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι 4.000€. το μέγιστο. Όχι ο μέσος όρος...και μην ξεχνάς ότι άλλο μέσο όρο έχουν οι αξίες των αυτοκινήτων αυτων όταν βγήκε το συμβολαιο και άλλες όταν γίνεται η ζημιά. Επίσης το αντίστοιχο ασφάλιστρο είναι πραγματικά επουσιώδες (θεωρώ) καθώς απαντά τα πολλά λεφτά είναι γιασωματικες βλάβες και υλικές ζημιες έναντι τρίτων που είναι μέχρι 1.200.000. Για το δεύτερο σκέλος της απάντησης σου, απάντησα στο προηγούμενο μήνυμα μου...από πού προέκυψε αυτό δεν το ξέρω... Μην ξεχνάς ότι κάθε εταιρεία έχει και ένα στόλο ασφαλισμένων αυτοκινήτων, οπότε μπορεί να βγάλει μια μέση αξία αν δεν βγάλει άκρη με ιστοσελίδες Όλα αυτά τα ξέρει ο ασφαλισμένος και παρόλα αυτά επιλέγει την κάθε τυχαία εταιρεία. Εταιρίες που δουλεύουν με παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα ελέγχονται από τις εποπτικές αρχές του κράτους στο οποίο υπάγονται, από τις εκεί ελεγκτικές, από τον ΕΙΟΠΑ κλπ. Ο φιλικός διακανονισμός ξέρεις τι είναι; Είτε είναι είτε δεν είναι μια εταιρεία ο πελάτης θα αποζημιωθεί. Απλά είναι διαφορετική η διαδικασία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών, ο ασφαλισμένος απλά αργεί λίγο παραπάνω να αποζημιωθεί (δεν λέω ότι είναι καλό όλο αυτό αλλά δεν είναι και τραγικό) Το ξέρεις ότι μια ευρωπαϊκή ασφαλιστική δεν γίνεται να πτωχεύσει γιατί πχ δεν έχει να πληρώσει ή γιατί έκανε κακό management; Ψάξε λίγο και θα δεις ότι μια ασφαλιστική κλείνει και πρωτα έχει αποζημιώσει όλες τις ζημιές και τους εργαζόμενους της και τις λοιπές υποχρεώσεις της και μετά εκκαθαρίζεται. Μπες στην ιστοσελίδα του ΕΙΟΠΑ και διάβασε. Ότι έχεις πει είναι λάθος. Δεν υπαρχει "μεσος ορος" διαφορετικος απο την στιγμη της ζημιας και διαφορετικος απο την στιγμη της ισχυος του συμβολαιου. Δεν ενδιαφερει κανεναν ασφαλισμενο και κανενα δικαστηριο. Ενα ειναι το κεφαλαιο σε περιπτωση ολικης. Αυτο που οριζει το ασφαληστηριο την στιγμη της εκδοσης του και ισχυει για το διαστημα ασφαλισης. Που πας και τα βρισκεις αυτα που λες. Πραγματικα αν εισαι ασφαλιστης αλλαξε επαγγελμα. Ο φιλικος διακανονισμος ειναι απλα ενα ωραιο συστηματακι των ασφαλιστικων για να πληρωνουν λιγοτερα ( ο λεγομενος μεσος ορος τρομαρα τους). ΠΟΤΕ δεν βγηκε για να εχει οφελος ο ασφαλισμενος παρα μονο οι ασφαλιστικες. Μια εκκαθαριση κραταει ΧΡΟΝΙΑ. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από NTC Labs 1
lefteriskmail Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς το φαινόμενο να σου προσφέρουν την μικρότερη δυνατόν αποζημίωση όταν ο υπαίτιος είναι ασφαλισμένος στην ίδια με σένα εταιρεία, είναι κάτι συνήθες. Επειδή βλέπω πλατειάζουν στις απαντήσεις, έχοντας εμπειρία από το αυτοκίνητο σου, να σου δώσω 3 συμβουλές: 1) 2.800 ευρώ για yaris 1.3 του 00 είναι πάρα πολύ καλή τιμή. Στο car gr υπάρχει με 2.500 ευρώ, 160.000χλμ και υγραέριο αν θες να πάρεις το ίδιο, κοίτα τι μπορείς να βγάλεις από το δικό σου που είναι σε καλύτερη κατάσταση (πχ σαλόνι). 2) 500 ευρώ σου δίνει ο μαντράς για το κινητήρα. Τα ανταλλακτικά του yaris είναι πάμφηνα. Θα βγάλεις 200 ευρώ παραπάνω αν αποσυναρμολογείς και πουλάς μόνος σου ανταλλακτικά. 3) Με 3.300 ευρώ μπορείς δώσεις άλλα 700 ευρώ και να πάρεις yaris του 2006 με 164.000 χλμ, επίσης στο car gr Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από lefteriskmail
panagiotis1988 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, NTC Labs είπε Μηπως θες να σου πω που γραφει η εκαστοτε διοικηση καθε ασφαλιστικης τον εσωτερικο της ελεγχο και πως πιεζει τους διακανονιστες? Μηπως θες να αναφερθουμε στους γαματους ελεγχους που εκανε η ΤτΕ επι Προβοπουλου και ανακαλουσε αδειες γτ δεν ηταν φιλαρακια του οι διοικησεις? Αναφερεσαι σε διαφορετικο πραγμα. Οκ έχεις δίκιο σε όλα... Καλό βράδυ. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από panagiotis1988
kalmik Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kalmik είπε Kαι επειδή στην πορεία της κουβέντας πολλοί έπεσαν πάνω στον άνθρωπο να του πουν πάρτα τα 2800 ή και πολλά σου δίνουν, να τι βρίσκει στο car.gr για Yaris πρώτης γενιάς, όχι ιαπωνικό κατ ανάγκην (αυτά είναι ως το 2002) πεντάπορτο, βενζίνη και όχι μετατροπή υγραέριο, με κάτω από 200Κ χλμ. https://www.car.gr/used-cars/toyota/yaris.html?doors=4-5&engine_size-from=>1300&engine_size-to=<1300&fuel_type=1&make=248&mileage-to=200000&model=820&pg=1®istration-from=>2001®istration-to=<2005&sort=pra&sp=0 Ούτε ένα δεν αναφέρει ότι έχει καινούργια φρένα, αμορτισέρ, λάστιχα, αμπραγιάζ κλπ. Αυτά επιεικώς είναι τουλάχιστον ένα 800άρι. Ο νοών νοείτω... ΥΓ Και ακόμη χειρότερα έχει μειωθεί δραματικά ο αριθμός και η ποιότητα των μεταχειρισμένων στην αγορά λόγω μεγάλης ανόδου των τιμών των καινούργιων. Έτσι όποιος έχει ένα καλομεταχειρισμένο το καλοσκέφτεται και δεν κάνει την κίνηση για καινούργιο. Άσε που δεν κυκλοφορεί χρήμα στις τσέπες της (τέως) μικρομεσαίας τάξης.Αρα που θα βρει ο άνθρωπος να αγοράσει ένα ισάξιο; Απλά θα το πληρώσει πολύ ακριβότερα. Δηλαδή νομικά τόση είναι η ζημιά του. Όσο θα κόστιζε να βρει και να αγοράσει ένα ισάξιο αυτή τη στιγμή. Και επαναλαμβάνω η αξίωση δνε προκύπτει από το δικο του ασφαλιστήριο αλλά από την απευθείας αξίωσή του απέναντι στην ασφαλιστική που καλύπτει τον άλλο (υπαίτιο) οδηγό. Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2021 από kalmik 3
Joshua21 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Στις 21/8/2021 στις 1:26 ΜΜ, filip123go είπε Θα ανεβάσω και φώτο να το δείτε. Δεν έχει τίποτα, μια χαρά κυκλοφορεί, δες αυτό: 2
Lanike71 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Ένα είναι το μείον σε όλη την υπόθεση : Κανένας δε μπορεί να σου φέρει την εγγυημένα καλή κατάσταση που είχες το αυτοκίνητο σου. Μετά αγοράζεις και κάνεις το σταυρό σου... 2
molot12 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, RTW4ever είπε Καλά, δεν ντρέπεστε να είστε πανάσχετοι και παρ' όλα αυτά να εκφράζετε τέτοιες γελοίες συνωμοτικές απόψεις; Σε όλα τα πολιτισμένα κράτη όποιος χάσει σε μια δίκη έχει δικαίωμα να κάνει έφεση (appeal στα Αγγλικά για να σε βοηθήσω), και μετά το Εφετείο, έχει δικαίωμα να το συνεχίσει και στον Άρειο Πάγο (Supreme Court). Σιγά μην σε ρωτήσουμε κιόλας, αν χάσουμε τη πρώτη δίκη, για να πάμε στο Εφετείο. Άκου κολπάκια και τέτοιες γελοιότητες, ντροπή δηλαδή, αίσχος. Θίξαμε το σώμα των αμεμπτων δικηγόρων ; 😄😅 Ξέρω πολυ καλα τι λέω, μιλάω από προσωπικη εμπειρία. Μακρυά από γιατρους και δικηγόρους! 1
kalmik Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν έχει τίποτα, μια χαρά κυκλοφορεί, δες αυτό: Σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα (και όχι αφρικανική) δεν θα είχε κάνει ένα χιλιόμετρο πριν τον μαζέψει η αστυνομία. Άρα καταλάβατε γιατί ζούμε σε failed state. 4
RTW4ever Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, molot12 είπε Θίξαμε το σώμα των αμεμπτων δικηγόρων ; 😄😅 Ξέρω πολυ καλα τι λέω, μιλάω από προσωπικη εμπειρία. Μακρυά από γιατρους και δικηγόρους! Δεν ξέρεις καθόλου τι λες και αρνείσαι και να μάθεις. Είναι θεμελιώδες δικαίωμα σε όλα τα πολιτισμένα κράτη να έχεις δικαίωμα να εξεταστεί η υπόθεσή σου ξανά από ανώτερης ισχύος/εμπειρίας δικαστήριο. Όπως σχεδόν όλοι, δεν ξέρεις τι σου γίνεται και διασπείρεις ψευδείς θεωρίες συνωμοσίας, γιατί αυτό είναι ιδιαίτερα αγαπητό στην Ελλάδα. Αυτά που λες είναι απολύτως απαράδεκτα.
Shinji ikari Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 Αστο καλυτερα. Αυτη ειναι μια διαφωνια που δεν προκειται να κερδισεις.
paylidis Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 16 ώρες πριν, Joshua21 είπε Δεν έχει τίποτα, μια χαρά κυκλοφορεί, δες αυτό: ΤΟν εχω πετυχει κ εγω αυτον στην ιδια περιοχη κανα 2 φορες... ετσι κινειται μονιμα... φαντασου τα φρενα του σε τι κατασταση ειναι (τα λαστιχα τα βλεπω)...
Dantε Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2021 Και μονο που ειπες anytime-interamerican ηρθε και εδεσε το γλυκο. Καποτε ειχα εκει ολα τα οχηματα της οικογενειας και μετα απο περιστατικο τα πηρα απο εκει ολα. Χτυπησε αλλο οχημα τον αδελφο μου με τη μηχανη,ο ανθρωπος το παραδεχτηκε ,ο αδελφος μου εσπασε ποδι,εχασε και τη δουλεια του κιολας εξαιτιας της απουσιας του και με τα πολλα επαθε η μηχανη του ζημια 2100 και του δινανε 1800 απο την anytime (ηταν η δικη του ασφαλιστικη και εξηγω). Ο αλλος ειχε μια ασφαλιστικη που ειχε μπιστολιασει,οποτε την αποζημιωση την επαιρνε απο τη δικη του ασφαλιστικη (anytime) και μετα αυτοι απο το επικουρικο. Ομως ισχυριζοντουσαν οτι το επικουρικο τους κοβει 10% και αρα θα το κοψουν απο μας.Πηγαμε και ρωτησαμε ομως στο επικουρικο και μας ειπε οτι αυτοι το κοβουν απο την anytime ,αλλα εμεις παιρνουμε ολο το ποσο.Εν ολιγοις το βαζει η anytime απο τη τσεπη της γιατι ετσι ειχε αποφασιστει. Παμε πισω τους το λεμε,οτι εν ολιγοις αρνουμαστε τα 1800 και μετα και καλα η τυπισα (που ειχε υφος χιλιων καρδιναλιων) το ριξε στο παζαρι και πηρε τελικα το ποσο των ζημιων. Οπως και να εχει κανε παζαρι.Η πες οτι θες τα 2300 και να κρατησεις το οχημα.Ενα 500αρικο ειναι αστειο ποσο με τα τοσα ανταλλακτικα που εχει,με τη ζημια που επαθε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα