Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dkstopo είπε

εαν έχεις νομική κάλυψη μην δεχτείς τίποτα 

Πας στο δικαστηριο και ζητας ολη την αξια ασφαλισμένου, καθημερινές αποδείξεις από ταξί για την μετάβαση στην εργασία σου και πραγματα που εκανε με το αυτοκινητο σου για καθε μερα καθυστερησης της αποζημίωσης,  ηθική αποζημίωση έξοδα δικαστηρίου. πήγαινε και σε ενα γιατρό για εξετάσεις στις ζαλάδες που μπορεί να σου εμφανιστούν και την απομίωσης αξίας του οχήματος σε περίπτωση που σε πάνε για επισκευή. (Φυσικά σε περίπτωση επισκευής μονο αντιπροσωπία θα δεχθείς, ότι και να σου λένε)

Οτι και να σου πουν οι ασφαλιστές μην τους ακους, τερμάτησέ το  εαν τα πει ο δικηγορος καλά θα τα πάρεις όλα στο ακέραιο. εαν το έχεις με τα λεκτικά κάτσε και γραφτα μόνος και δώστα στον δικηγόρο να τα πει. Οι δικαστες δεν ειναι μλκς. αν δουν το δικιο θα στο δώστου στο ακέραιο, αρκει να τους το δείξει κάποιος. Προσοχή η νομικη καλυψη της ασφαλιστικής σου δεν θα είναι και η καλύτερη (δεν θα σου στείλουν τον Κούγια αλλά εναν κακοπληρωμένο στην περιπτωσή σου δικηγόρο). Σου μιλώ από εμπειρία.... 

μαθημα απατεωνα ειναι αυτο.... για αυτο παμε μπροστα σαν χωρα με κατι τετοιους σαν εσενα ..... επισεις να πει οτι μετα το τροχαιο εχει ψυχολογικα .... να ξερετε οτι κανεις δεν σώθηκε με τετοιες τακτικες οκ θα παρει 500 ευρω παρα πανω και??? 80.000 πηρε γνωστος μου απο τροχαιο στην Αυστραλια   και θα αρπαζε αλλα 750.000  γτ τον χτυπησε εναν ινδος και επαιζε θεατρο μεχρι που ηρθε ελλαδα ανοιξε μαγαζι των δωσανε κάποιοι   τον βγαλανε φωτο οτι εργαζετε και δεν εχει θεμα με την μεση και των κωψανε ....και πλεον ειναι αφραγκος γιατι σκεφτετε παντα ετσι ....  

  • Απαντ. 197
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Cocomel είπε

μαθημα απατεωνα ειναι αυτο.... για αυτο παμε μπροστα σαν χωρα με κατι τετοιους σαν εσενα ..... επισεις να πει οτι μετα το τροχαιο εχει ψυχολογικα .... να ξερετε οτι κανεις δεν σώθηκε με τετοιες τακτικες οκ θα παρει 500 ευρω παρα πανω και??? 80.000 πηρε γνωστος μου απο τροχαιο στην Αυστραλια   και θα αρπαζε αλλα 750.000  γτ τον χτυπησε εναν ινδος και επαιζε θεατρο μεχρι που ηρθε ελλαδα ανοιξε μαγαζι των δωσανε κάποιοι   τον βγαλανε φωτο οτι εργαζετε και δεν εχει θεμα με την μεση και των κωψανε ....και πλεον ειναι αφραγκος γιατι σκεφτετε παντα ετσι ....  

Τι τάξη πας? ποιο θέατρο? Θέατρο παίζουν οι ασφαλιστικές που δεν τηρούν τα συμβόλαια. Αν του έδιναν τα 4Κ δεν θα ειχε κανενα δικαίωμα να πει τίποτα.

Και για να στο κάνω λιανά για να το καταλάβεις. Η ασφαλιστική δεν ηθελε να πληρώσει 18Κ αξια ασφαλισμένου αυτοκινητου και ήθελε να παει να το φτιαξει με 8Κ σε δικό της συνεργείο. Η ζημια ηταν 15Κ (τα 6Κ ήταν μονο και μόνο να κλείσουν οι αερόσακοι) Μετα απο 1,5 χρόνο είχε πληρώσει συνολικά 22Κ. 15Κ στην αντιπροσωπία (οσο ξηλώνουν αυτοί τόσο πιο πολύ στο χώνουν)  Τα  ιατρικά έξοδα για τα αυτιά του παιδιού μου (  δεν θέλεις να κανουν μπουμ στα αυτιά του γιού σου 8 αερόσακοι ταυτόχρονα) το κάψιμο στο χέρι από τον αερόσακο του τιμονιού, έξοδα για την μετακίνηση από και προς την δουλειά (το αυτοκινητο ήταν εταιρικό, αλλά δεν εχει σημασία)  και μάντεψε, την απομείωση της αξίας προ και μετά το ατύχημα που επέβαλε η ασφαλιστική στο συμβόλαιο του αυτοκινητου. Και όλα αυτά με δικηγόρο που έλεγε ότι δεν θα πάρουμε τίποτα. Εσείς αφήστε τις ασφαλιστικές να σας κάνουν έρωτα ενώ τις πληρώνετε κανονικά. 

Επεξ/σία από dkstopo
  • Like 4
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, dkstopo είπε

δικηγόρο

Δικηγόρος από νομική προστασία; Δικος σου; Γτ αρχικά έλεγε ότι δεν θα πάρεις τίποτα κ παρόλα αυτά τον επέλεξες να σε πάρει εκπροσωπήσει;;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, bill999r είπε

Δικηγόρος από νομική προστασία; Δικος σου; Γτ αρχικά έλεγε ότι δεν θα πάρεις τίποτα κ παρόλα αυτά τον επέλεξες να σε πάρει εκπροσωπήσει;;

νέα σχετικά δικηγόρος της ασφάλειας. Πριν γινει η μήνυση είχα στείλει μια επιστολή προς το νομικό τμήμα της ασφάλειάς μου  και ζητούσα να με υποστηρίξουν όπως και έγινε, γιατί ενω ο πραγματογνώμονας το είχε βγάλει καταστροφή, μιας και η αξία της επισκευής ήταν  πάνω του 60% του συμβολαίου, η ασφαλιστική του άλλου ανθρώπου, ο ποιος είχε κανει δήλωση οτι έφταιγε 100%, προσπαθούσε να την βγάλει όσο πιο φτηνα μπορούσε.

Δημοσ.

Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική γιατί υπεισέρχονται ξεχωριστοί παράγοντες οπότε ότι ισχύει στη μία μπορεί να μην ισχύει και στην άλλη. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panagiotis1988 είπε

 

Ποια είναι τα δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Το γνωρίζεις επίσης ότι έχεις τη δυνατότητα να διαβάσεις όλους τους όρους του συμβολαίου πριν το πληρώσεις ή ακόμα και αφού το πληρώσεις και να το ακυρώσεις με επιστροφή όλων των ασφαλίστρων;  Το συμβόλαιο είναι σύμβαση 2 μερών. Πρέπει να το αποδεχθούν κ οι 2. Τώρα αν ο οποιοσδήποτε δεν κάθεται να διαβάσει τους όρους δεν του φταίει καμία ασφαλιστική... Επίσης βάσει της Νομοθεσίας-ευρωπαικης και ελληνικής, οι ασφαλιστικές εταιρειες πρέπει να έχουν ξεκάθαρους όρους και να μην μπερδεύουν τους πελάτες τους. Επομένως αν θεωρεί κάποιος ότι μια εταιρεία τον έχει παραπλανήσει με τους όρους του συμβολαίου του και δεν είναι ξεκαθαροι, κάνει καταγγελία στην Τράπεζα της Ελλάδος. 

Όταν το όχημα εκτιμάται με διαφορετική αξία όταν πάνε να τα πάρουν για κλοπή/πυρκαγιά από όταν έρθει η ώρα να αποζημιώσουν για αυτά (ή ολική καταστροφή) και όλως τυχαίως η αποζημίωση είναι σε χαμηλότερη αξία πως λέγεται;

Προφανώς και υπάρχουν όροι αλλά όταν βασίζονται σε μια αόριστη «εμπορική αξία» που δεν υπάρχει στο συμβόλαιο αλλά μόνο στα μυστικά κιτάπια των ασφαλιστικών δεν είναι προφανές πως οι όροι δεν είναι ξεκάθαροι;

Αλλά όσο βρίσκουν θα τα κάνουν...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Όταν το όχημα εκτιμάται με διαφορετική αξία όταν πάνε να τα πάρουν για κλοπή/πυρκαγιά από όταν έρθει η ώρα να αποζημιώσουν για αυτά (ή ολική καταστροφή) και όλως τυχαίως η αποζημίωση είναι σε χαμηλότερη αξία πως λέγεται;

Προφανώς και υπάρχουν όροι αλλά όταν βασίζονται σε μια αόριστη «εμπορική αξία» που δεν υπάρχει στο συμβόλαιο αλλά μόνο στα μυστικά κιτάπια των ασφαλιστικών δεν είναι προφανές πως οι όροι δεν είναι ξεκάθαροι;

Αλλά όσο βρίσκουν θα τα κάνουν...

 

Διάβασε τι έγραψα ανωτέρω για ασφαλισμένο κεφάλαιο και ασφαλιστική αξία 

Όσον αφορά για την τρεχουσα εμπορική αξία οι ασφαλιστικες δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να ελέγχουν ιστοσελίδες και να τσεκαρουν αξίες αντίστοιχων αυτοκινήτων...

Για αυτό υπάρχει κ όρος σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα που σου λέει ότι τα πρωτα 3,4,5 χρόνια σε περίπτωση ζημιάς θα σου το αποζημιώσω στο 100%

Το κάτωθι σχόλιο δεν παει στον agnostos13.

Πραγματικά, εδώ μέσα το παίζετε ειδήμονες σε τόσα θέματα και δεν ξέρετε τίποτα ή ξέρετε μόνο από προσωπική σας εμπειρία, λες και η προσωπικη σας εμπειρία είναι αντιπροσωπευτική. 

Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν τόσους πολλούς εποπτικους μηχανισμούς που απαξ και κάνουν κάτι λάθος έχουν φάει τρέλα πρόστιμα μέχρι και κλείσιμο...

Ελέγχονται μέχρι και για το αν κλειδώνεις τον υπολογιστή σου όταν πας για κατούρημα...

Υπάρχει ο εσωτερικός έλεγχος, ο έλεγχος της ελεγκτικής, η ΤτΕ, η Ένωση ασφαλιστικών εταιρειών, η εθνική αναλογιστική αρχή, ο ΕΙΟΠΑ. Αν είναι εισηγμένη τότε ελέγχεται από τις αντίστοιχες εποπτικές αρχές, εάν είναι θυγατρική ελέγχεται από την μητρική της εταιρεία. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα 

Έναν όρο θέλω να βάλω εγώ στους γενικούς όρους των συμβολαίων του κλάδου μου και πρέπει να περάσει από 4 διαφορετικά τμήματα για έγκριση. 

Η λύση σε ότι και αν λέτε είναι μια. Διαβάστε όλους τους όρους των συμβολαίων. Μπορεί η δική σας περίπτωση να είναι στις εξαιρέσεις του συμβολαίου, μπορεί 1002 πράγματα να ισχύουν. Αν δεν κάτσετε να διαβάσετε δεν θα μάθετε και θα έχετε πληρώσει τσάμπα λεφτά. Ξαναλέω ότι έχετε δικαίωμα 1 μήνα μετά την έναρξη της κάλυψης να προχωρήσετε σε υπαναχώρηση του συμβολαίου. Έχετε ένα μήνα περιθώριο και κανείς δεν ασχολείται να διαβάσει.

 

Επεξ/σία από panagiotis1988
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, panagiotis1988 είπε

ασφαλιστικές εταιρείες έχουν τόσους πολλούς εποπτικους μηχανισμούς που απαξ και κάνουν κάτι λάθος έχουν φάει τρέλα πρόστιμα μέχρι και κλείσιμο

Φίλε μου ελπίζω να αστειεύεσαι γτ αν το λες σοβαρά, για την χώρα που ζούμε ιδιαίτερα, τότε είσαι εκτός τόπου κ χρόνου.

Το ξέρεις ότι στον τομέα της ασφάλειας του αυτοκινήτου δραστηριοποιούνται ακόμα κ εταιρίες οι οποίες δεν έχουν άδεια ασφαλιστικής;;

Υπάρχουν "ασφαλείες που λειτουργούν ως πάροχοι υπηρεσιών και ασφάλειες που δεν συμμετέχουν στον φιλικό διακανονισμό...

Ασφαλείες που δεν εποπτεύονται από κανέναν σχετικά με το κεφάλαιο που από το νόμο πρέπει να έχουν. Ασφάλειες που ανοιγοκλείνουν με διαφορετικά ονόματα....

Λοιπόν επειδή είμαστε στην Ελλάδα κ πραγματικά δεν υφίσταται τίποτα σε κανένα τομέα, αυτός που θα βγει κερδισμένος σε κάθε περίπτωση είναι αυτός με το περισσότερο χρήμα...μόνο αυτό μετράει.

Κ βέβαια η ασφαλιστική στο τέλος θα βγεί κερδισμένη...ότι κ να κάνει κάποιος.... 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, panagiotis1988 είπε

 

Διάβασε τι έγραψα ανωτέρω για ασφαλισμένους κεφάλαιο και ασφαλιστική αξία 

Όσον αφορά για την τρεχουσα εμπορική αξία οι ασφαλιστικες δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να ελέγχουν ιστοσελίδες και να ταεκαρουν αξίες αντίστοιχων αυτοκινήτων...

Για αυτό υπάρχουν κ όρος σε ολοκαίνουργια αυτοκίνητα που σου λέει ότι τα πρωτα 3,4,5 χρόνια σε περίπτωση ζημιάς θα σου το αποζημιώσω στο 100%

Τα κάτωθι σχόλιο δεν παει στον agnostos13.

Πραγματικά, εδώ μέσα το παίζετε ειδήμονες σε τόσα θέματα και δεν ξέρετε τίποτα ή ξέρετε μόνο από προσωπική σας εμπειρία, λες και η προσωπικότητα κη σας εμπειρία είναι αντιπροσωπευτική. 

Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν τόσους πολλούς εποπτικους μηχανισμούς που απαξ και κάνουν κάτι λάθος έχουν φάει τρέλα πρόστιμα μέχρι και κλείσιμο...

Ελέγχονται μέχρι και για το αν κλειδώνεις τον υπολογιστή σου όταν πας για κατούρημα...

Υπάρχει ο εσωτερικός έλεγχος, ο έλεγχος της ελεγκτικής, η ΤτΕ, η Ένωση ασφαλιστικών εταιρειών, η εθνική αναλογιστική αρχή, ο ΕΙΟΠΑ. Αν είναι εισηγμένη τότε ελέγχεται από τις αντίστοιχες εποπτικές αρχές, εάν είναι θυγατρική ελέγχεται από την μητρική της εταιρεία. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα 

Έναν όρο θέλω να βάλω εγώ στους γενικούς όρους των συμβολαίων του κλάδου μου και πρέπει να περάσει από 4 διαφορετικά τμήματα για έγκριση. 

Η λύση σε ότι και αν λέτε είναι μια. Διαβάστε όλους τους όρους των συμβολαίων. Μπορεί η δική σας περίπτωση να είναι στις εξαιρέσεις του συμβολαίου, μπορεί 1002 πράγματα να ισχύουν. Αν δεν κάτσετε να διαβάσετε δεν θα μάθετε και θα έχετε πληρώσει τσάμπα λεφτά. Ξαναλέω ότι έχετε δικαίωμα 1 μήνα μετά την έναρξη της κάλυψης να προχωρήσετε σε υπαναχώρηση του συμβολαίου. Έχετε ένα μήνα περιθώριο και κανείς δεν ασχολείται να διαβάσει.

 

Διάβασα τι γράφεις γι αυτό και έγραψα οτι μιλάμε για δύο μέτρα και σταθμά εφόσον η ασφαλιστέα αξία δεν ταυτίζεται με το ασφαλιστέο κεφάλαιο.

Επίσης από ότι γράφεται εδώ δεν ισχύουν οι μέσες αξίες των site αγγελιών καθώς οι ασφαλιστικές έχουν τις δικές τους εμπορικές αξίες (όλως τυχαίως χαμηλότερες).

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, bill999r είπε

Το ξέρεις ότι στον τομέα της ασφάλειας του αυτοκινήτου δραστηριοποιούνται ακόμα κ εταιρίες οι οποίες δεν έχουν άδεια ασφαλιστικής;;

Σε αυτό έχει ευθύνη και ο ασφαλιζόμενος. Κοιτάει μόνο το φθηνό ασφάλιστρο και αγνοεί παντελώς τα υπόλοιπα. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Nabuko είπε

Σε αυτό έχει ευθύνη και ο ασφαλιζόμενος. Κοιτάει μόνο το φθηνό ασφάλιστρο και αγνοεί παντελώς τα υπόλοιπα. 

Με αυτή τη λογική πρέπει όλοι να γίνουμε οικοδόμοι, μηχανικοί, γιατροί κτλ για να μην μας πιάσουν Κωτσο μόνο κ μόνο επειδή στην μπανανία δεν λειτουργεί τίποτα...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Με αυτή τη λογική πρέπει όλοι να γίνουμε οικοδόμοι, μηχανικοί, γιατροί κτλ για να μην μας πιάσουν Κωτσο μόνο κ μόνο επειδή στην μπανανία δεν λειτουργεί τίποτα...

Άσχετο

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Άσχετο

Ποιο είναι άσχετο;   Ότι αφήνουν τον οποιοδήποτε να αυτοχαρακτηρίζεται ασφαλιστική εταιρία, ασφαλιστής κτλ;;; Ότι δεν υπάρχει νόμος που να απαιτεί να ισχύουν κάποιες προϋποθέσεις όπως για παράδειγμα σε άλλους κλάδους;;;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Διάβασα τι γράφεις γι αυτό και έγραψα οτι μιλάμε για δύο μέτρα και σταθμά εφόσον η ασφαλιστέα αξία δεν ταυτίζεται με το ασφαλιστέο κεφάλαιο.

Επίσης από ότι γράφεται εδώ δεν ισχύουν οι μέσες αξίες των site αγγελιών καθώς οι ασφαλιστικές έχουν τις δικές τους εμπορικές αξίες (όλως τυχαίως χαμηλότερες).

Μα αυτά τα 2 ποσα τα έχει αποδεχθεί ο ασφαλισμένος, καθωτι πλήρωσε για το συμβόλαιο και δεν υπαναχώρησε εντός ενός μήνα. Στο παρόν νήμα η εταιρεία ανανέωσε το συμβόλαιο για ασφαλιζομενο κεφάλαιο 1.500€, ο ts είπε ότι είναι λίγα και του το πήγαν στα 4.000 που είναι το μέγιστο δυνατό. Δηλαδή μπήκαν σε δύο τρία σάιτ και είδαν ότι το μέγιστο που πωλείται ένα yaris με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι 4.000€. το μέγιστο. Όχι ο μέσος όρος...και μην ξεχνάς ότι άλλο μέσο όρο έχουν οι αξίες των αυτοκινήτων αυτων όταν βγήκε το συμβολαιο και άλλες όταν γίνεται η ζημιά. Επίσης το αντίστοιχο ασφάλιστρο είναι πραγματικά επουσιώδες (θεωρώ) καθώς απαντά τα πολλά λεφτά είναι γιασωματικες βλάβες και υλικές ζημιες έναντι τρίτων που είναι μέχρι 1.200.000. 

Για το δεύτερο σκέλος της απάντησης σου, απάντησα στο προηγούμενο μήνυμα μου...από πού προέκυψε αυτό δεν το ξέρω...

Μην ξεχνάς ότι κάθε εταιρεία έχει και ένα στόλο ασφαλισμένων αυτοκινήτων, οπότε μπορεί να βγάλει μια μέση αξία αν δεν βγάλει άκρη με ιστοσελίδες 

18 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φίλε μου ελπίζω να αστειεύεσαι γτ αν το λες σοβαρά, για την χώρα που ζούμε ιδιαίτερα, τότε είσαι εκτός τόπου κ χρόνου.

Το ξέρεις ότι στον τομέα της ασφάλειας του αυτοκινήτου δραστηριοποιούνται ακόμα κ εταιρίες οι οποίες δεν έχουν άδεια ασφαλιστικής;;

Υπάρχουν "ασφαλείες που λειτουργούν ως πάροχοι υπηρεσιών και ασφάλειες που δεν συμμετέχουν στον φιλικό διακανονισμό...

Ασφαλείες που δεν εποπτεύονται από κανέναν σχετικά με το κεφάλαιο που από το νόμο πρέπει να έχουν. Ασφάλειες που ανοιγοκλείνουν με διαφορετικά ονόματα....

Λοιπόν επειδή είμαστε στην Ελλάδα κ πραγματικά δεν υφίσταται τίποτα σε κανένα τομέα, αυτός που θα βγει κερδισμένος σε κάθε περίπτωση είναι αυτός με το περισσότερο χρήμα...μόνο αυτό μετράει.

Κ βέβαια η ασφαλιστική στο τέλος θα βγεί κερδισμένη...ότι κ να κάνει κάποιος.... 

Όλα αυτά τα ξέρει ο ασφαλισμένος και παρόλα αυτά επιλέγει την κάθε τυχαία εταιρεία.

Εταιρίες που δουλεύουν με παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα ελέγχονται από τις εποπτικές αρχές του κράτους στο οποίο υπάγονται, από τις εκεί ελεγκτικές, από τον ΕΙΟΠΑ κλπ.

Ο φιλικός διακανονισμός ξέρεις τι είναι; Είτε είναι είτε δεν είναι μια εταιρεία ο πελάτης θα αποζημιωθεί. Απλά είναι διαφορετική η διαδικασία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών, ο ασφαλισμένος απλά αργεί λίγο παραπάνω να αποζημιωθεί (δεν λέω ότι είναι καλό όλο αυτό αλλά δεν είναι και τραγικό) 

 

Το ξέρεις ότι μια ευρωπαϊκή ασφαλιστική δεν γίνεται να πτωχεύσει γιατί πχ δεν έχει να πληρώσει ή γιατί έκανε κακό management; Ψάξε λίγο και θα δεις ότι μια ασφαλιστική κλείνει και πρωτα έχει αποζημιώσει όλες τις ζημιές και τους εργαζόμενους της και τις λοιπές υποχρεώσεις της και μετά εκκαθαρίζεται.

11 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ότι δεν υπάρχει νόμος που να απαιτεί να ισχύουν κάποιες προϋποθέσεις όπως για παράδειγμα σε άλλους κλάδους;;;

Μπες στην ιστοσελίδα του ΕΙΟΠΑ και διάβασε. Ότι έχεις πει είναι λάθος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panagiotis1988 είπε

Μα αυτά τα 2 ποσα τα έχει αποδεχθεί ο ασφαλισμένος, καθωτι πλήρωσε για το συμβόλαιο και δεν υπαναχώρησε εντός ενός μήνα. Στο παρόν νήμα η εταιρεία ανανέωσε το συμβόλαιο για ασφαλιζομενο κεφάλαιο 1.500€, ο ts είπε ότι είναι λίγα και του το πήγαν στα 4.000 που είναι το μέγιστο δυνατό. Δηλαδή μπήκαν σε δύο τρία σάιτ και είδαν ότι το μέγιστο που πωλείται ένα yaris με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι 4.000€. το μέγιστο. Όχι ο μέσος όρος...και μην ξεχνάς ότι άλλο μέσο όρο έχουν οι αξίες των αυτοκινήτων αυτων όταν βγήκε το συμβολαιο και άλλες όταν γίνεται η ζημιά. Επίσης το αντίστοιχο ασφάλιστρο είναι πραγματικά επουσιώδες (θεωρώ) καθώς απαντά τα πολλά λεφτά είναι γιασωματικες βλάβες και υλικές ζημιες έναντι τρίτων που είναι μέχρι 1.200.000. 

Ποιά είναι τα δύο ποσά που αποδέχεται ο ασφαλισμένος;

Υπάρχει ασφ. εταιρεία που σου λέει ρητά οτι θα πληρώσεις εσύ ασφάλιστρο για 4000 αλλά εγώ ως αποζημίωση θα σου δώσω τα μισά γιατί αυτή είναι η «εμπορική αξία» σύμφωνα με τα κιτάπια μου;

Ποιό το νόημα να σε ασφαλίσει για 4000 αν δεν πρόκειται να στα δώσει;

Δεν είναι κοροϊδία μέσα στα μούτρα;

Αν δεν μπορούν να υπολογίσουν σωστά την πραγματική αξία στο συμβόλαιο είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου.

Και σιγά την ζημιά που θα πάθει η ασφαλιστική σε 6 ή 12 μήνες που μπορεί να προκύψει η αποζημίωση από την πτώση της εμπορικής αξίας.

Να είναι και 5-10%;

Επεξ/σία από agnostos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...