Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο πραγματογνώμονας έδωσε τιμή 2800 . Μάλιστα. Να το πας σε δικό σου συνεργείο και να ζητήσεις τελική τιμή για να στο φτιάξουν. Μετά αποφασίζεις τι θα κάνεις. 

Εγώ αυτό θα έκανα. 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 197
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, telis είπε

Να πληρώνεις ασφάλιστρα για 4.000 και να σου δίνουν 2.800 είναι λομογιά. Δεν καταλαβαίνω με τι σκεπτικό το κάνουν.

Επίσης δεν έχω καταλάβει αν σου μένει το αυτοκίνητο

Ειναι και εχει κριθει παρανομο ( υπερασφαλθση). Το κεφαλαιο ειναι η εμπορικη αξια της περιοδου ασφαλισης ( για αυτο και πεφτει σε καθε ανανεωση). Τα υπολοιπα ας προσπαθουν να πεισουν χρονια οι ασφαλιστικες και οι ασφαλιστες. Αγωγες μεχρι να σβησει ο ηλιος.

8 ώρες πριν, panostza είπε

Μη δίνεται κάποιοι συμβουλές στον άνθρωπο χωρίς να ξέρετε καταφανώς τίποτα.

Η ασφαλιζόμενη αξία, όπως και οι περισσότερες ασφαλιζόμενες αξίες στα συμβόλαια που κάνουμε συνήθως και δεν έρχεται ΠΡΙΝ την ασφάλιση εκτιμητής της ασφαλιστικής, είναι κατά δήλωση του ασφαλιζόμενου. Οι εταιρείες έχουν κάποιες λίστες με τιμές, προφανώς το δικό του όχημα (μάρκα/μοντέλο/έτος) είχε τιμή από €1500 έως €4000 στους καταλόγους της ασφαλιστικής. Όταν έκανε την ασφάλεια του έβγαλε με €1500 ίσως γιατί έχουν προκαθορισμένη αυτή για να βγαίνουν σε συγκρίσεις φθηνότετοι ή γιατί ο TS έβαλε αυτό στη φόρμα. Η κυρία που τον πήρε μετά το mail του είπε μπορεί να το πάει μέχρι €4000 γιατί προφανώς αυτή ήταν η max τιμή που αποδέχεται η ασφαλιστική για αυτό τον τύπο/μάρκα/έτος οχήματος. Οπότε δεν "αποδέχτηκε" ούτε "εκτίμησε" η ασφαλιστική καμία τιμή, αυτή δηλώθηκε με αποκλειστική ευθύνη του ασφαλιζομένου. Όποιος έχει αμφιβολίες ας διαβάσει τους γενικούς και ειδικούς όρους του συμβολαίου του. Και πάντως όπως και να έχει, εδώ μιλάμε για αστική ευθύνη του άλλου που έκανε τη ζημιά, ενώ οι αξίες που δηλώνονται αφορούν πυρκαγιά, κλοπή κτλ. Το ότι τυγχάνει να είναι ίδια ασφαλιστική είναι άσχετο.

Τα €2800 λίγα ή πολλά που του προσφέρουν είναι αφού πήγε και έκανε εκτίμηση ο πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής. Λίγα ή πολλά τόσο το εκτίμησε. Οπότε κανένα παζάρι με την ασφαλιστική δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Δεν μπορεί ο υπάλληλος να δώσει καμία τιμή πέραν αυτής που έδωσε ο πραγματογνώμονας. Άντε να τον πείσει να ξαναστείλει πραγματογνώμονα, αλλά αυτό έχει νόημα μόνο αν παρέχει στοιχεία στην ασφαλιστική του, όπως να στείλει δικό του πραγματογνώμονα με άλλη αξία κτλ. Το να πάρει να κάνει "φασαρία" με ή άνευ δικηγόρου μικρή σημασία θα έχει. Και φυσικά θα έχει ένα κόστος για να κερδίσει τι; €200 ή €300 τα οποία θα δώσει σε δικηγόρο για εξώδικο και πραγματογνώμονα;; Δε συζητώ καν να πάει δικαστήριο που διάβασα, το λιγότερο εκτός της συγκεκριμένης πραγματικότητας.

Και btw στους όρους της νομικής κάλυψης νομίζω λέει σε όλες (τουλάχιστον στις περισσότερες) ότι δεν καλύπτει νομικά έξοδα κατά της ίδιας της ασφαλιστικής, οπότε από την τσέπη του θα τα βάλει με αμφίβολο αποτέλεσμα.

Και για όσους λένε ότι θα πάρει ότι λέει το συμβόλαιο ασχέτως εκτίμησης. Βασικός κανόνας των ασφαλειών τον οποίο και θα τηρήσει οποιοδήποτε δικαστήριο. Κανείς δεν γίνεται πλουσιότερος από την ασφάλεια, η ασφάλεια καλύπτει ζημιά, δε δίνει κέρδος. Αν εγώ έχω ένα χρέπι με "αντικειμενική αξία" €1000 και πείσω μια ασφαλιστική να μου το ασφαλίσει €10.000 δεν πρόκειται αν μου το κλέψουν ποτέ να πάρω €10.000 ακόμα κι αν πάω σε δικαστήριο εκτός κι αν αποδείξω ότι όντως το χρέπι μου έκανε τη στιγμή της ζημιάς αντικειμενικά €10.000. Και ακόμη και αν ασφαλίσω σήμερα το αυτοκίνητό μου για €10.000 και έρθει πραγματογνώμονας και πει οκ κάνει €10.000 και μετά από κάποιους μήνες το κλέψουν, δεν αποζημιώνομαι απαραίτητα με €10.000 αλλά με την αξία που είχε (αν άλλαξε) τη στιγμή της ζημιάς/κλοπής.

Αυτά τα λίγα για να μην δίνουμε άκυρες συμβουλές στον άνθρωπο που έχει το πρόβλημά του.

Επί της ουσίας της ερώτησης του TS, αν νομίζεις ότι σε αδικεί η εκτίμηση, πάρε εκτιμητή (πιστοποιημένο, νομίζω υπάρχουν λίστες;;; μπορεί να κάνω λάθος σε αυτό) και αντιπρότεινε την στην ασφαλιστική. Αν και πάλι δεν τα βρείτε η μόνη λύση είναι το δικαστήριο, αλλά σε αυτά τα νούμερα θεωρώ δεν αξίζει καν το να βρεις εκτιμητή.

Το μόνο που αξίζει να δεις, είναι αν μπορείς να πάρεις μόνο τα €2300 όπως είπαν κάποιοι και με κάποιο τρόπο να πουλήσεις/αξιοποιήσεις το κουφάρι (για ανταλλακτικά) ώστε να βγάλεις πάνω από τα €500 που σου δίνουν μέσα από το σάιτ δημοπρασιών της ασφαλιστικής. Αυτό όμως θέλει χρόνο, άκρες ενδεχομένως και κάπου να έχεις το αυτοκίνητο στο ενδιάμεσο.

Καλή τύχη.

 

Το να σου ασφαλισει η ασφαλιστικη το οχημα για αξια μεγαλυτερη της εμπορικης ειναι ευθυνη της εταιρειας και οχι δικια σου και λεγεται υπερασφαλιση. Νομικα απαγορευεται να το κανει και αν το κανει το κανει για να εισπραξει μεγαλυτερο ασφαλιστρο κοροιδευοντας στην ουσια τον ασφαλιζομενο.

Εαν απο την αλλη η εμπορικη αξια του αυτοκινητου την περιοδο που ασφαλιζεται ειναι 4000 και εχει ασφαλιστει για 4000 η εταιρεια σε δικαστικη διαμαχη θα χασει. Νομιζετε οτι δεν χανουν γιατι απλα οι αδφαλισμενοι δεν τους κυνηγανε με τα δικανα 

Π....α και καρατε θελουν οι ασφαλιστικες και ειδικα κατι πραγματογνωμονες της πλακας που κανουν και τον διακανονιστη και "καθοριζουν" ποσα.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά ασφαλιστικά το ασφαλιζομενο κεφάλαιο είναι το μέγιστο, το τονίζω, το ΜΕΓΙΣΤΟ κεφάλαιο αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιογόνου γεγονότος.

Τουλάχιστον από όσο ξέρω εγώ μετά από 6 χρόνια που δουλεύω σε ασφαλιστική.

Εγώ λέω να κάτσεις να διαβάσεις τους όρους του συμβολαίου μεχρι την τελευταια σελίδα, γενικούς και ειδικούς και όχι μόνο τις 2 βασικές σελίδες και αν δεν ορίζεται στο συμβόλαιο το ασφαλισμένο κεφάλαιο όπως σου προανέφερα κυνήγησε το.

Όλα τα άλλα δεν έχουν καμία σημασία.

 

 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, panagiotis1988 είπε

Παιδιά ασφαλιστικά το ασφαλιζομενο κεφάλαιο είναι το μέγιστο, το τονίζω, το ΜΕΓΙΣΤΟ κεφάλαιο αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιογόνου γεγονότος.

Τουλάχιστον από όσο ξέρω εγώ μετά από 6 χρόνια που δουλεύω σε ασφαλιστική.

Εγώ λέω να κάτσεις να διαβάσεις τους όρους του συμβολαίου μεχρι την τελευταια σελίδα, γενικούς και ειδικούς και όχι μόνο τις 2 βασικές σελίδες και αν δεν ορίζεται στο συμβόλαιο το ασφαλισμένο κεφάλαιο όπως σου προανέφερα κυνήγησε το.

Όλα τα άλλα δεν έχουν καμία σημασία.

 

 

 

Οταν εχεις να κανεις με ολικη δεν ειναι απλα το μεγιστο αλλα η εμπορικη αξια του αυτοκινητου

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Οταν εχεις να κανεις με ολικη δεν ειναι απλα το μεγιστο αλλα η εμπορικη αξια του αυτοκινητου

Εσύ αναφέρεσαι στην ασφαλιστική αξία, που δεν είναι εξ ορισμού ίδια με το ασφαλισμένο κεφάλαιο. 

Εδώ έχουμε ασφαλισμένο κεφάλαιο 4.000 και ασφαλιστική αξία 2.800 ως η τρέχουσα εμπορική. 

 

Για αυτό λέω να διαβάσει τους όρους του συμβολαίου γιατί αν δεν έχει οριστεί το ασφαλισμένο κεφάλαιο ως το ανώτατο όριο ευθύνης της εταιρείας απέναντι στον ασφαλισμένο τότε έχει κάθε δικαίωμα να τους ζητήσει κ τα 4000.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Άσχετα αν συμφέρει η όχι οικονομικά θέλει και μάστορα με @@ όπως αυτός εδώ

 

Ετοιμο, κ ο ελληνας εμπορος θα γραψει στην περιγραφή" αριστη κατασταση, φρεσκοβαμενο, ατρακαριστο" 

Παντως περα απ την πλακα, αν πληρωσεις τις εργατοωρες που θελει για να γινει ολο αυτο, αγγιζεις ανετα 1000αρικο, συν υλικά, συν ανταλλακτικά κτλ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εαν έχεις νομική κάλυψη μην δεχτείς τίποτα 

Πας στο δικαστηριο και ζητας ολη την αξια ασφαλισμένου, καθημερινές αποδείξεις από ταξί για την μετάβαση στην εργασία σου και πραγματα που εκανε με το αυτοκινητο σου για καθε μερα καθυστερησης της αποζημίωσης,  ηθική αποζημίωση έξοδα δικαστηρίου. πήγαινε και σε ενα γιατρό για εξετάσεις στις ζαλάδες που μπορεί να σου εμφανιστούν και την απομίωσης αξίας του οχήματος σε περίπτωση που σε πάνε για επισκευή. (Φυσικά σε περίπτωση επισκευής μονο αντιπροσωπία θα δεχθείς, ότι και να σου λένε)

Οτι και να σου πουν οι ασφαλιστές μην τους ακους, τερμάτησέ το  εαν τα πει ο δικηγορος καλά θα τα πάρεις όλα στο ακέραιο. εαν το έχεις με τα λεκτικά κάτσε και γραφτα μόνος και δώστα στον δικηγόρο να τα πει. Οι δικαστες δεν ειναι μλκς. αν δουν το δικιο θα στο δώστου στο ακέραιο, αρκει να τους το δείξει κάποιος. Προσοχή η νομικη καλυψη της ασφαλιστικής σου δεν θα είναι και η καλύτερη (δεν θα σου στείλουν τον Κούγια αλλά εναν κακοπληρωμένο στην περιπτωσή σου δικηγόρο). Σου μιλώ από εμπειρία.... 

Επεξ/σία από dkstopo
Δημοσ.

Σε (περίπου) παρόμοιο (ελαφρύ) τρακάρισμα που είχα στο δικό μου αμάξι το 2017 , η Εθνική μου το έβγαλε και εμένα ολικής (λόγω παλαιότητας) και μου πρότεινε να μου δώσει 600 ευρώ και το αμάξι.Φυσικά δέχτηκα.Πριν βγεί το ποσό , πήγα σε έναν τοπικό φαρνατζή να ρωτήσω πόσο θα πάει η επισκευή αλλά ο @ούστης δεν μου έλεγε με τίποτα.Βρες τα πρώτα με την ασφαλιστική σου στο ποσό και μετά έλα να σου πω αν φτοιάχνετε.Μιλάμε για πολύ λαμόγιο.Τελικά τσαντίστηκα γιατί δεν μου έλεγε πόσο θα μου στοιχίσει στο περίπου (προφανώς για να φάει όλα τα λεφτά της ασφαλιστικής) , συν το οτι δεν θα είχα για 1 μήνα αμάξι και αποφάσισα να κρατήσω τα 600 να τα φάω σουβλάκια.

Το αμάξι δεν είχε πάρει σασί , ήταν άθικτο στις ραφές , απλά η πίσω ποδιά έκανε γούβα στη μέση και η πίσω πόρτα του πορτπαγκάζ τσάκισε στις γωνίες με αποτέλεσμα να μην ανοίγει η πόρτα.Μιλάμε για αμάξι που το 2017 έκλεινε 24 χρόνια.Στην ασφαλιστική είχα το πιο απλό συμβόλαιο.Ούτε ποσό αποζημίωσης , ούτε τίποτα.

Βάζω και μια φωτό ενδεικτική της ζημιάς

Spoiler

297317316_NissanMicra-4.JPG.3cc81666693838cf558308d436740b13.JPG

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που κάνουν είναι πως πάνε στο πχ car.gr και βλέπουν τις τιμές που πωλείται το αμάξι αυτό με αντίστοιχα χιλιόμετρα και τόσο το κοστολογούν .. διστυχως.

Εάν το δώσεις από όσο γνωρίζω δεν κρατάς κάτι από το αμάξι στο παίρνουν όλο και δεν μπορείς να σπρώξεις κάτι άλλο ...

Εύχομαι ότι καλύτερο !

Υ.Γ. όντως εάν το φτιάξεις σε δικό σου συνέργεια με λιγότερα από ότι σου προσφέρουν είσαι οκ, το έκανα και εγώ πριν 3 χρόνια που ήμουν οριακά στην κάλυψη με το Yaris μου :)

Επεξ/σία από lionheart82
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, dkstopo είπε

εαν έχεις νομική κάλυψη μην δεχτείς τίποτα 

Πας στο δικαστηριο και ζητας ολη την αξια ασφαλισμένου, καθημερινές αποδείξεις από ταξί για την μετάβαση στην εργασία σου και πραγματα που εκανε με το αυτοκινητο σου για καθε μερα καθυστερησης της αποζημίωσης,  ηθική αποζημίωση έξοδα δικαστηρίου. πήγαινε και σε ενα γιατρό για εξετάσεις στις ζαλάδες που μπορεί να σου εμφανιστούν.

Οτι και να σου πουν οι ασφαλιστές μην τους ακους, τερμάτησέ το  εαν τα πει ο δικηγορος καλά θα τα πάρεις όλα στο ακέραιο. εαν το έχεις με τα λεκτικά κάτσε και γραφτα μόνος και δώστα στον δικηγόρο να τα πει. Οι δικαστες δεν ειναι μλκς. αν δουν το δικιο θα στο δώστου στο ακέραιο, αρκει να τους το δείξει κάποιος. Προσοχή η νομικη καλυψη της ασφαλιστικής σου δεν θα είναι και η καλύτερη (δεν θα σου στείλουν τον Κούγια αλλά εναν κακοπληρωμένο στην περιπτωσή σου δικηγόρο). Σου μιλώ από εμπειρία.... 

 

Αυτό για τα ταξί δεν το γνωρίζω εάν έχουν βάση, δεν δουλευω στα αυτοκινητα...αν ναι τότε να τα κυνηγήσει.. 

Νομική προστασία της ασφαλιστικής = δικηγόρος που συνεργάζεται με την ασφαλιστική, κοινώς του δίνει δουλειά...και ο δικηγόρος αυτός θα πάει ενάντια στην ασφαλιστική που του δίνει δουλειά, αν κ νομικά καλύπτεται κατά 99,99999999% η ασφαλιστική.

Να πάει και σε γιατρούς μετά από τόσο καιρό και ενώ έχει φτάσει η εταιρεία να κοστολογήσει την αποζημίωση....

Μάλιστα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, tarantules είπε

Σε (περίπου) παρόμοιο (ελαφρύ) τρακάρισμα που είχα στο δικό μου αμάξι το 2017 , η Εθνική μου το έβγαλε και εμένα ολικής (λόγω παλαιότητας) και μου πρότεινε να μου δώσει 600 ευρώ και το αμάξι.Φυσικά δέχτηκα.Πριν βγεί το ποσό , πήγα σε έναν τοπικό φαρνατζή να ρωτήσω πόσο θα πάει η επισκευή αλλά ο @ούστης δεν μου έλεγε με τίποτα.Βρες τα πρώτα με την ασφαλιστική σου στο ποσό και μετά έλα να σου πω αν φτοιάχνετε.Μιλάμε για πολύ λαμόγιο.Τελικά τσαντίστηκα γιατί δεν μου έλεγε πόσο θα μου στοιχίσει στο περίπου (προφανώς για να φάει όλα τα λεφτά της ασφαλιστικής) , συν το οτι δεν θα είχα για 1 μήνα αμάξι και αποφάσισα να κρατήσω τα 600 να τα φάω σουβλάκια.

Το αμάξι δεν είχε πάρει σασί , ήταν άθικτο στις ραφές , απλά η πίσω ποδιά έκανε γούβα στη μέση και η πίσω πόρτα του πορτπαγκάζ τσάκισε στις γωνίες με αποτέλεσμα να μην ανοίγει η πόρτα.Μιλάμε για αμάξι που το 2017 έκλεινε 24 χρόνια.Στην ασφαλιστική είχα το πιο απλό συμβόλαιο.Ούτε ποσό αποζημίωσης , ούτε τίποτα.

Βάζω και μια φωτό ενδεικτική της ζημιάς

  Απόκρυψη περιεχομένων

297317316_NissanMicra-4.JPG.3cc81666693838cf558308d436740b13.JPG

 

Το αμάξι από τη φώτο βλέπω σε καλή κατάσταση, εξωτερικά τουλάχιστον. Δηλαδή δεν φτιαχνοταν η ζημιά; 

Ts ρώτησες πόσο πάει η επιδιόρθωση; άσε τον εκτιμητή τι λέει. Καταλαβαίνω ότι μηχανικά το αμάξι είναι οκ. Πήρε σασί; Εσύ θέλεις να το κρατήσεις επιδιορθωμενο είναι η ερώτηση; 

Επεξ/σία από IoannisSM
Δημοσ.
2 ώρες πριν, panagiotis1988 είπε

Παιδιά ασφαλιστικά το ασφαλιζομενο κεφάλαιο είναι το μέγιστο, το τονίζω, το ΜΕΓΙΣΤΟ κεφάλαιο αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιογόνου γεγονότος.

Τουλάχιστον από όσο ξέρω εγώ μετά από 6 χρόνια που δουλεύω σε ασφαλιστική.

Εγώ λέω να κάτσεις να διαβάσεις τους όρους του συμβολαίου μεχρι την τελευταια σελίδα, γενικούς και ειδικούς και όχι μόνο τις 2 βασικές σελίδες και αν δεν ορίζεται στο συμβόλαιο το ασφαλισμένο κεφάλαιο όπως σου προανέφερα κυνήγησε το.

Όλα τα άλλα δεν έχουν καμία σημασία.

 

 

 

Η μέγιστη λαμογιά είναι καθώς μιλάνε ξεκάθαρα με δύο μέτρα και δύο σταθμά...και αυτό για κάποιο λόγο εκτός από ηθικό πρέπει να το θεωρήσουμε λογικό και νόμιμο...

24 λεπτά πριν, IoannisSM είπε

Το αμάξι από τη φώτο βλέπω σε καλή κατάσταση, εξωτερικά τουλάχιστον. Δηλαδή δεν φτιαχνοταν η ζημιά; 

Ts ρώτησες πόσο πάει η επιδιόρθωση; άσε τον εκτιμητή τι λέει. Καταλαβαίνω ότι μηχανικά το αμάξι είναι οκ. Πήρε σασί; Εσύ θέλεις να το κρατήσεις επιδιορθωμενο είναι η ερώτηση; 

Προφανώς θεώρησαν και εκεί οτι έχει πολύ χαμηλή αξία για να βάλει χέρι φαναρτζής...

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, IoannisSM είπε

Το αμάξι από τη φώτο βλέπω σε καλή κατάσταση, εξωτερικά τουλάχιστον. Δηλαδή δεν φτιαχνοταν η ζημιά; 

Ts ρώτησες πόσο πάει η επιδιόρθωση; άσε τον εκτιμητή τι λέει. Καταλαβαίνω ότι μηχανικά το αμάξι είναι οκ. Πήρε σασί; Εσύ θέλεις να το κρατήσεις επιδιορθωμενο είναι η ερώτηση; 

Η ζημιά φτοιαχνόταν αλλά έπερνε πολύ χρόνο και εγώ το αμάξι το χρησιμοποιώ καθημερινά.Το έχω έτσι από τότε.Δεν με πολυνοιάζει.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Conan2046 είπε

 

Για να καταβληθεί η αποζημίωση θα του ζητήσουν έγγραφο καταστροφής του οχήματος και θα του αφαιρέσουν το ποσό που θα εισπράξει. 
 

 

Κανεις λαθος, αυτο που εγραψα εγω πρεπει να κανει. Και βεβαια θα ζητησει ολα τα εξοδα του που απορρεουν απο το τρακαρισμα.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Η μέγιστη λαμογιά είναι καθώς μιλάνε ξεκάθαρα με δύο μέτρα και δύο σταθμά...και αυτό για κάποιο λόγο εκτός από ηθικό πρέπει να το θεωρήσουμε λογικό και νόμιμο...

 

Ποια είναι τα δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Το γνωρίζεις επίσης ότι έχεις τη δυνατότητα να διαβάσεις όλους τους όρους του συμβολαίου πριν το πληρώσεις ή ακόμα και αφού το πληρώσεις και να το ακυρώσεις με επιστροφή όλων των ασφαλίστρων;  Το συμβόλαιο είναι σύμβαση 2 μερών. Πρέπει να το αποδεχθούν κ οι 2. Τώρα αν ο οποιοσδήποτε δεν κάθεται να διαβάσει τους όρους δεν του φταίει καμία ασφαλιστική... Επίσης βάσει της Νομοθεσίας-ευρωπαικης και ελληνικής, οι ασφαλιστικές εταιρειες πρέπει να έχουν ξεκάθαρους όρους και να μην μπερδεύουν τους πελάτες τους. Επομένως αν θεωρεί κάποιος ότι μια εταιρεία τον έχει παραπλανήσει με τους όρους του συμβολαίου του και δεν είναι ξεκαθαροι, κάνει καταγγελία στην Τράπεζα της Ελλάδος. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...