alexiko Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 51 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Αυτό με μπέρδεψε λιγάκι. Νομίζω ότι όταν κάνει κανείς χρήση της παροχής νομικής προστασίας (έχοντας φυσικά, τέτοια κάλυψη στο συμβόλαιο του), κινείται εναντίον του εμπλεκόμενου οδηγού, του άλλου οχήματος και όχι της ασφαλιστικής εταιρείας, αυτής καθ'αυτής. Άλλωστε, η παροχή καλύπτει το ποσό αμοιβής και μόνο, είτε ανεξάρτητου δικηγόρου είτε κάποιου συνεργαζόμενου με την εταιρεία (συνήθως ένα ποσό κάλυψης μεταξύ 2.500€-3.000€). Αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω, θα ήθελα να το μοιραστείς μαζί μας, γιατί πραγματικά έχει πολύ ενδιαφέρον. Σου βάζω απόσπασμα όρων από (τυχαία επιλεγμένη) μεγάλη ασφαλιστική: 4. Η ασφαλιστική προστασία αποκλείεται: α. σε περίπτωση οδήγησης οχήματος από πρόσωπο που δεν έχει την άδεια ικανότητας οδηγού που προβλέπεται από τον Νόμο, καθώς και σε περίπτωση οδήγησης χωρίς την άδεια του κύριου ή του νομίμου κατόχου του οχήματος ή σε περίπτωση οδήγησης οχήματος που δεν έχει άδεια κυκλοφορίας. Όμως, παρέχεται ασφαλιστική προστασία στα πρόσωπα εκείνα, που χωρίς υπαιτιότητα αγνοούσαν την έλλειψη άδειας ικανότητας οδηγού ή άδειας κυκλοφορίας οχήματος ή άδειας του κυρίου ή νόμιμου κάτοχου για την χρησιμοποίηση του οχήματος. β. αν κατηγορείται ο ασφαλισμένος, ότι διέπραξε εκ δόλου την αξιόποινη πράξη. γ. για αντικείμενα που βρίσκονται μέσα στο όχημα και δεν είναι συστατικά ή παραρτήματά του. δ. αν η προφύλαξη των έννομων συμφερόντων έχει άμεση ή έμμεση σχέση με πόλεμο, εχθροπραξίες, εξεγέρσεις, εσωτερικές ταραχές, απεργίες, ανταπεργίες, σεισμούς, ζημίες από ραδιενέργεια ή γενετικές ανωμαλίες από ακτινοβόλο ραδιενέργεια, τρομοκρατικές ενέργειες. ε. για ασφαλιστικές περιπτώσεις που αναγγέλθηκαν στην Εταιρεία, ύστερα από ένα χρόνο από την λήξη του ασφαλιστηρίου, που κάλυπτε τον κίνδυνο. στ.σε περίπτωση διαφορών που απορρέουν εξ ιδίων ασφαλιστηρίων συμβολαίων του ασφαλισμένου συμπεριλαμβανομένου του παρόντος. ζ. σε περιπτώσεις οδήγησης οχήματος από πρόσωπο που βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ ή ουσιών. η. σε περιπτώσεις διαφορών από ασφαλιστήρια της Εταιρείας. Καμία εταιρία δε θέλει να πληρώσει για να στραφεί πελάτης της εναντίον της ούτε πελάτης της εναντίον άλλου πελάτη της (άρα διπλάσια έξοδα).
Conan2046 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Το βασικό σημείο που δεν βλέπω να είπε κανείς είναι ότι θα πληρωθείς για υπαιτιότητα του άλλου οδηγού. Συμβαίνει να είναι η ίδια εταιρεία, δεν έχει όμως καμία σημασία. Εσύ έχεις ασφαλίσει το όχημα σου για κλοπές και πάει λέγοντας στα 4.000 αλλά θα αποζημιωθείς από την αστική ευθύνη του άλλου οδηγού.
MauroPaltoudias Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, alexiko είπε η. σε περιπτώσεις διαφορών από ασφαλιστήρια της Εταιρείας. Ακούγεται λίγο γενικό αυτό ομολογουμένως. Πώς κατέληξες άραγε, ότι αφορά σε αυτό στο οποίο αναφέρεσαι όμως; Αν δηλαδή, - υποθετικό σενάριο - κλείσουν όλες οι ασφαλιστικές (όπως έκλεισαν αρκετές πχ, πριν λίγα χρόνια) και μείνουν 3 ας πούμε, οι πιθανότητες να μπορείς να κάνεις χρήση της νομικής προστασίας θα είναι 66 τοις εκατό;
agnostos13 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 5 ώρες πριν, Joshua21 είπε Ούτε το ένα ούτε το άλλο, η ασφαλιστική θα αφαιρέσει το ποσό υπερασφάλισης από την αξία που δήλωσες. Επίσης και στην περίπτωση υποασφάλισης το ίδιο θα κάνει, θα αφαιρέσει το ποσό της υποασφάλισης από την αξία που δήλωσες. Κατά τη γνώμη μου άδικο όλο αυτό, όμως έτσι είναι. Για αυτό πρέπει να προσέχουμε η αξία που δηλώνουμε όταν το ασφαλίζουμε να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματική. Δεν είναι άδικο...είναι αλητεία...να πληρώνονται (και μάλιστα υποχρεωτικά) για να ασφαλίσουν κεφάλαιο που στο τέλος δεν καλύπτουν. 5 ώρες πριν, Joshua21 είπε Μερικές ασφαλιστικές έχουν δικούς τους καταλόγους με τιμές μεταχειρισμένων, άλλες πάλι χρησιμοποιούν τους καταλόγους κάποιων εταιρειών που εξειδικεύονται στις εκτιμήσεις μεταχειρισμένων. Πάντως οι τιμές που βλέπεις στο car.gr λίγη σημασία έχουν μια και είναι οι τιμές που ζητάνε οι πωλητές, και όχι τιμές στις οποίες πραγματοποιούνται αγοραπωλησίες. Όσο για τα ανταλλακτικά μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο ακόμα και που το αναφέρεις, πχ ένα σετ συμπλέκτη που έγραψες ότι είχες αλλάξει κοστίζει κάπου 200€ με τοποθέτηση (κανα 80άρι τα ανταλλακτικά και 120 εργασία πες), πόσο νομίζεις ότι πιάνει τώρα σαν μεταχειρισμένο? Άσε που για να άλλαξες σετ συμπλέκτη προφανώς το χρειαζόταν, άρα σε περίπτωση πώλησης δεν θα έπιανες τα λεφτά που έπρεπε. Πολύ «βολικό» να έχουν ένα δικό τους τεφτέρι με τιμές που οι ίδιοι βαφτίζουν ως εμπορικές όταν οι τιμές στις αγγελίες είναι άλλες με τη δικαιολογία οτι θα γίνουν παζάρια στο τέλος για την πώληση. Το αυτονόητο θα ήταν να υπάρχουν κοινοποιημένοι καταλόγοι με αντικειμενικές αξίες και βάση αυτών να ασφαλίζουν και να καλύπτουν σε περίπτωση ζημιάς αντί να βγάζουν τιμές με το μάτι (προς τα πάνω όταν ασφαλίζουν και προς τα κάτω όταν αποζημιώνουν). Αλλιώς όπως λέει και ένας φίλος παραπάνω ας βρουν ένα ίδιο να το αντικαταστήσουν εφόσον αυτή είναι η τιμή που πουλιούνται πραγματικά (όπως ισχυρίζονται). 2
Joshua21 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 21 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Δεν είναι άδικο...είναι αλητεία...να πληρώνονται (και μάλιστα υποχρεωτικά) για να ασφαλίσουν κεφάλαιο που στο τέλος δεν καλύπτουν. Εντελώς άκυρο το σχόλιο σου... Πρώτα από όλα οι καλύψεις που έχουν ασφαλιζόμενο κεφάλαιο ΔΕΝ είναι υποχρεωτικές, μόνο η αστική ευθύνη είναι. Επίσης η ζημιά του ts ουδεμία σχέση έχει με το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο στην ασφάλιση του. Για να στο κάνω ταληράκια, αν εγώ πέσω πάνω στο αμάξι σου και στο κάνω χαλκομανία τότε θα αποζημιωθείς από την ασφαλιστική μου, τώρα αν εσύ έχεις κάνει ασφάλεια κλοπής ή πυρός για 1.000€ ή για 1.000.000€ δεν θα έχει καμία απολύτως διαφορά, θα αποζημιωθείς βάση εμπορικής αξίας.
alexiko Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε Ακούγεται λίγο γενικό αυτό ομολογουμένως. Πώς κατέληξες άραγε, ότι αφορά σε αυτό στο οποίο αναφέρεσαι όμως; Αν δηλαδή, - υποθετικό σενάριο - κλείσουν όλες οι ασφαλιστικές (όπως έκλεισαν αρκετές πχ, πριν λίγα χρόνια) και μείνουν 3 ας πούμε, οι πιθανότητες να μπορείς να κάνεις χρήση της νομικής προστασίας θα είναι 66 τοις εκατό; Θεωρητικά ναι. Πρακτικά ο ελάχιστος κόσμος που ενδιαφέρεται και το ψάχνει χωρίς να κοιτάει μόνο να γλιτώσει 1€ το 3μηνο, κάνει ανεξάρτητο ασφαλιστήριο νομικής προστασίας και κάνει τη δουλειά του.
Klausx Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 16 ώρες πριν, filip123go είπε Καλησπέρα σε όλους. Το Σάββατο το που μας πέρασε με χτύπησαν από πίσω στην εθνική (είχε εμπόδιο μπροστά (προφυλακτήρας) σταματήσε απότομα ο μπροστινός μου, σταμάτησα και εγώ, και ο πίσω έπεσε επάνω μου.) ευτυχώς είμαστε όλοι καλά, αλλά δυστυχώς με πήραν σήμερα από την ασφαλιστική και μου είπαν ότι το αυτοκίνητο είναι ασύμφορο επισκευής και μου πρότειναν 2800 ευρώ σαν αποζημίωση. Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota yaris του 2000, 1300cc. Είχε 197.000 χλμ. Και είχε επάνω καινούριο δίσκο - πλατό, λάστιχα, φρένα και αμορτισέρ. Γενικώς το αυτοκίνητο παρόλο που ήταν παλιό, το πρόσεχα πάρα πολύ και δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα. Στο συμβόλαιο (που ανανεώθηκε πρόσφατα) γράφει ότι το όχημα είναι ασφαλισμένο για 4000, αλλά γνωρίζω ότι η αποζημίωση δίνεται βάση της εμπορικής αξίας του οχήματος. Πιστεύετε αν ζητήσω περισσότερα χρήματα θα μου τα δώσουν η είναι καλά αυτά που μου δίνουν; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και παιδιά κρατάτε αποστάσεις όταν οδηγείτε.! 10 ώρες πριν, filip123go είπε Όχι δυστυχώς. 500 λέει θα μου δώσει ο μαντρας και τα υπόλοιπα αυτοί. Να σημειώσω ότι και αυτός που με χτύπησε έχει την ίδια ασφάλεια με εμένα. Και αν τους πω παραπάνω και μου πουν όχι; Τι κάνω; εγώ πιστεύω ότι το αυτοκινήτο αξίζει 3200 με 3500. Βέβαια το τι πιστεύω δεν έχει και πολύ σημασία σε αυτή την περίπτωση.. Αρκετές απόψεις διάβασα, φυσικά η τελική απόφαση είναι δικιά σου. Εγώ θα πω όμως ότι τα 500 ευρώ που σου δίνουν για το αυτοκίνητο είναι ξεφτίλα, μόνο σασμαν/ κινητήρα να πουλήσεις έχεις πιάσει ήδη αυτό το ποσό. Σχετικά με τα 2800, το γνωρίζεις πολύ καλά ότι σαν το δικό σου δεν θα βρεις στο car.gr με αυτά τα χρήματα, μην τους αφήνεις χαλαρούς, θέλουν απειλές και πίεση δυστυχώς. Μίλα με έναν δικηγόρο να σε κατευθύνει.
kalmik Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 7 ώρες πριν, Joshua21 είπε Ούτε το ένα ούτε το άλλο, η ασφαλιστική θα αφαιρέσει το ποσό υπερασφάλισης από την αξία που δήλωσες. Επίσης και στην περίπτωση υποασφάλισης το ίδιο θα κάνει, θα αφαιρέσει το ποσό της υποασφάλισης από την αξία που δήλωσες. Κατά τη γνώμη μου άδικο όλο αυτό, όμως έτσι είναι. Για αυτό πρέπει να προσέχουμε η αξία που δηλώνουμε όταν το ασφαλίζουμε να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματική. Μα το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει "πραγματική" αξία όταν το ίδιο μοντέλο ίδιας χρονιάς ανάλογα με την κατάσταση και τον εξοπλισμό, μπορεί -και όντως- έχει μεγάλη διακύμανση τιμής.. Παράδειγμα ένα Yaris πρώτης γενιάς μπορεί να κάνει από 1.000 για χρέπι ως 5.000 για ευλαβικά συντηρημένο σε γκαράζ με όλα τα service και 100Κ χλμ. Άσε που τα γιαπωνέζικα πρώτης γενιάς (ως 2002) Yaris made in Japan πολύ τα κυνηγάνε γιατί είναι τα πιο ανθεκτικά που έχουν φτιαχτεί ποτέ.
Shinji ikari Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Θα το κανεις μεταβιβαση, στη γυναικα σου π.χ. Θα παρεις τα σωστρα (τα λεφτα), θα το ξαναπαρεις στο ονομα σου και θα το φτιαξεις ή θα το δωσεις ανταλακτικα. 1
Joshua21 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 24 λεπτά πριν, kalmik είπε Μα το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει "πραγματική" αξία όταν το ίδιο μοντέλο ίδιας χρονιάς ανάλογα με την κατάσταση και τον εξοπλισμό, μπορεί -και όντως- έχει μεγάλη διακύμανση τιμής.. Παράδειγμα ένα Yaris πρώτης γενιάς μπορεί να κάνει από 1.000 για χρέπι ως 5.000 για ευλαβικά συντηρημένο σε γκαράζ με όλα τα service και 100Κ χλμ. Άσε που τα γιαπωνέζικα πρώτης γενιάς (ως 2002) Yaris made in Japan πολύ τα κυνηγάνε γιατί είναι τα πιο ανθεκτικά που έχουν φτιαχτεί ποτέ. Μην μπερδεύεσαι, "πραγματική" (ή πιο σωστά εμπορική) αξία ενός μοντέλου φυσικά και υπάρχει, αυτό που δεν υπάρχει είναι σταθερή εμπορική αξία.
agiannesg59 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 O ΦΑΝΑΡΤΖΗΣ ΠΟΣΑ ΖΗΤΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ.ΕΧΕΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ?????????????? 17 ώρες πριν, filip123go είπε Καλησπέρα σε όλους. Το Σάββατο το που μας πέρασε με χτύπησαν από πίσω στην εθνική (είχε εμπόδιο μπροστά (προφυλακτήρας) σταματήσε απότομα ο μπροστινός μου, σταμάτησα και εγώ, και ο πίσω έπεσε επάνω μου.) ευτυχώς είμαστε όλοι καλά, αλλά δυστυχώς με πήραν σήμερα από την ασφαλιστική και μου είπαν ότι το αυτοκίνητο είναι ασύμφορο επισκευής και μου πρότειναν 2800 ευρώ σαν αποζημίωση. Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota yaris του 2000, 1300cc. Είχε 197.000 χλμ. Και είχε επάνω καινούριο δίσκο - πλατό, λάστιχα, φρένα και αμορτισέρ. Γενικώς το αυτοκίνητο παρόλο που ήταν παλιό, το πρόσεχα πάρα πολύ και δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα. Στο συμβόλαιο (που ανανεώθηκε πρόσφατα) γράφει ότι το όχημα είναι ασφαλισμένο για 4000, αλλά γνωρίζω ότι η αποζημίωση δίνεται βάση της εμπορικής αξίας του οχήματος. Πιστεύετε αν ζητήσω περισσότερα χρήματα θα μου τα δώσουν η είναι καλά αυτά που μου δίνουν; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και παιδιά κρατάτε αποστάσεις όταν οδηγείτε.!
agnostos13 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Εντελώς άκυρο το σχόλιο σου... Πρώτα από όλα οι καλύψεις που έχουν ασφαλιζόμενο κεφάλαιο ΔΕΝ είναι υποχρεωτικές, μόνο η αστική ευθύνη είναι. Επίσης η ζημιά του ts ουδεμία σχέση έχει με το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο στην ασφάλιση του. Για να στο κάνω ταληράκια, αν εγώ πέσω πάνω στο αμάξι σου και στο κάνω χαλκομανία τότε θα αποζημιωθείς από την ασφαλιστική μου, τώρα αν εσύ έχεις κάνει ασφάλεια κλοπής ή πυρός για 1.000€ ή για 1.000.000€ δεν θα έχει καμία απολύτως διαφορά, θα αποζημιωθείς βάση εμπορικής αξίας. Νομίζω χάνεις το νόημα... Η λογική της αποζημίωσης είναι η ίδια είτε μιλάμε για κλοπή, είτε για πυρκαγιά, είτε για ολική καταστροφή από τροχαίο. Το “παραμύθι” περι εμπορικής αξίας δεν αλλάζει ανά περίπτωση και φυσικά η αξία του οχήματος είναι προφανώς σταθερή (ανεξαρτήτως αν τελικά κλάπηκε, κάηκε, ή τράκαρε). Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2021 από agnostos13
kalmik Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Προτείνω στο φίλο μας να πάρει δύο έγγραφες δηλώσεις από πραγματογνώμονες που να πιστοποιούν ότι κατά τη γνώμη και εμπειρία τους και με βάση την κατάσταση του συγκεκριμένου (προ της σύγκρουσης) η εμπορική αξία ήταν ΧΧ. Με βάση αυτό μπορεί να διεκδικήσει. Πιστεύω ότι γύρω στα 3.500 μπορεί να πάρει άνετα πριν φτάσει δικαστήρια όπου είναι βέβαιο ότι θα κερδίσει αλλά δεν αξίζει λογω εξόδων και χρονικής καθυστέρησης. ΥΓ Το γεγονός ότι η ασφαλιστική (που όλως τυχαίως είναι ίδια και για τους δύο εμπλεκόμενους) είχε δεχθεί ως αξία τα 4.000 ευρώ, θεωρώ ότι την δεσμεύει και λειτουργεί ως ομολογία σε τυχόν δικαστική διεκδίκηση. Πιστεύως ότι ένας καλός δικηγόρος ακόμη και εξωδικαστικά θα βγάλει άκρη έστω με μερικά τηλεφωνήματα (εννοείται ομως ότι και αυτός κάτι θα ζητήσει ως αμοιβή για την διαμεσολάβηση). Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2021 από kalmik
Joshua21 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε Νομίζω χάνεις το νόημα... Η λογική της αποζημίωσης είναι η ίδια είτε μιλάμε για κλοπή, είτε για πυρκαγιά, είτε για ολική καταστροφή από τροχαίο. Το “παραμύθι” περι εμπορικής αξίας δεν αλλάζει ανά περίπτωση και φυσικά η αξία του οχήματος είναι προφανώς σταθερή (ανεξαρτήτως αν τελικά κλάπηκε, κάηκε, ή τράκαρε). ... είπε αυτός που πιστεύει ότι οι καλύψεις που έχουν ασφαλιζόμενο κεφάλαιο είναι υποχρεωτικές. Δεν θες να καταλάβεις τελικά, τζάμπα ο κόπος που έκανα για να σου απαντήσω.
greekfragma Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 6 λεπτά πριν, kalmik είπε Προτείνω στο φίλο μας να πάρει δύο έγγραφες δηλώσεις από πραγματογνώμονες που να πιστοποιούν ότι κατά τη γνώμη και εμπειρία τους και με βάση την κατάσταση του συγκεκριμένου (προ της σύγκρουσης) η εμπορική αξία ήταν ΧΧ. Με βάση αυτό μπορεί να διεκδικήσει. Πιστεύω ότι γύρω στα 3.500 μπορεί να πάρει άνετα πριν φτάσει δικαστήρια όπου είναι βέβαιο ότι θα κερδίσει αλλά δεν αξίζει λογω εξόδων και χρονικής καθυστέρησης. ΥΓ Το γεγονός ότι η ασφαλιστική (που όλως τυχαίως είναι ίδια και για τους δύο εμπλεκόμενους) είχε δεχθεί ως αξία τα 4.000 ευρώ, θεωρώ ότι την δεσμεύει και λειτουργεί ως ομολογία σε τυχόν δικαστική διεκδίκηση. Πιστεύως ότι ένας καλός δικηγόρος ακόμη και εξωδικαστικά θα βγάλει άκρη έστω με μερικά τηλεφωνήματα (εννοείται ομως ότι και αυτός κάτι θα ζητήσει ως αμοιβή για την διαμεσολάβηση). αυτές οι 2 απαντήσεις είναι οι σωστές και στο πως πρέπει να κινηθείς γενικότερα. πρώτα πραγματογνώμονες με επίσημα χαρτιά και 1ο παζάρι με την ασφαλιστική μέσω δικηγόρου που θα πληρωθεί το κατιτίς του. 1 ώρα πριν, Shinji ikari είπε Θα το κανεις μεταβιβαση, στη γυναικα σου π.χ. Θα παρεις τα σωστρα (τα λεφτα), θα το ξαναπαρεις στο ονομα σου και θα το φτιαξεις ή θα το δωσεις ανταλακτικα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα