Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, filip123go είπε

Καλησπέρα σε όλους. Το Σάββατο το που μας πέρασε με χτύπησαν από πίσω στην εθνική (είχε εμπόδιο μπροστά (προφυλακτήρας) σταματήσε απότομα ο μπροστινός μου, σταμάτησα και εγώ, και ο πίσω έπεσε επάνω μου.) ευτυχώς είμαστε όλοι καλά, αλλά δυστυχώς με πήραν σήμερα από την ασφαλιστική και μου είπαν ότι το αυτοκίνητο είναι ασύμφορο επισκευής και μου πρότειναν 2800 ευρώ σαν αποζημίωση. Το αυτοκίνητο είναι ένα Toyota yaris του 2000, 1300cc. Είχε 197.000 χλμ. Και είχε επάνω καινούριο δίσκο - πλατό, λάστιχα, φρένα και αμορτισέρ. Γενικώς το αυτοκίνητο παρόλο που ήταν παλιό, το πρόσεχα πάρα πολύ και δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα. Στο συμβόλαιο (που ανανεώθηκε πρόσφατα) γράφει ότι το όχημα είναι ασφαλισμένο για 4000, αλλά γνωρίζω ότι η αποζημίωση δίνεται βάση της εμπορικής αξίας του οχήματος. Πιστεύετε αν ζητήσω περισσότερα χρήματα θα μου τα δώσουν η είναι καλά αυτά που μου δίνουν; 

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και παιδιά κρατάτε αποστάσεις όταν οδηγείτε.!

20 ετών όχημα με σχεδόν 200,000 χλμ, εγώ θα σου πρότεινα να πεις και ευχαριστώ…. 

  • Like 1
  • Απαντ. 197
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filip123go είπε

Αλλά υπέθεσα ότι η εμπορικη αξία του ήταν 4000 ευρώ γιατί μου είπαν ότι μέχρι τόσο μπορώ να "ανέβω" στο συμβόλαιο. Αυτό το ποσό τι νόημα έχει; Τι είναι αυτές οι 4000 ευρώ;

Δυστυχώς δεν είναι τίποτα συγκεκριμένο. Είναι απλώς μια ακραία προς τα άνω (όχι απαραίτητα αντιπροσωπευτικη) τιμή, η οποία πιθανότατα να εντοπίζεται σε ορισμένες ιστοσελίδες πώλησης αυτοκινήτων (πχ Καρ ντοτ τζι αρ κ.ά.). Μην φανταστείς ότι ανοίγουν και τίποτα βιβλία με απόκρυφα, κάνουν μια έρευνα αγοράς και στα πλαίσια αυτής, λαμβάνονται τιμές και από αυτούς τους ιστότοπους.

Γενικώς, είναι κάτι που πρέπει να παρακολουθειται τακτικά και να γίνεται αναπροσαρμογή σε συνεννόηση με τον ασφαλιστικό πράκτορα (ή απευθείας με την ασφαλιστική εταιρεία). 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

20 ετών όχημα με σχεδόν 200,000 χλμ, εγώ θα σου πρότεινα να πεις και ευχαριστώ…. 

Μωρέ δεν είναι ότι του φαίνονται λίγα, λέει ( φυσιολογικά) αφού το ασφαλισα για 4000€ και βγήκε ολική γιατί να πάρω λιγότερα.

Δυστυχώς δεν έχω και εγώ εμπειρία με διακανονισμούς κτλ από τις ασφαλιστικές, αλλά έχω ακούσει αρκετές φορές ότι αν το πας δικαστικά μάλλον θα κερδίσεις το ποσό του συμβολαίου.

Τώρα αν έχεις την διάθεση να περιμένεις και να τρέξεις για κοντά 1000€ δεν ξέρω.

Το να πάρει λεφτά χωρίς να το φτιάξει και να το πουλήσει δεν γίνεται ( νόμιμα) τουλάχιστον

Οπότε είτε θα βγεί ολική και παίρνει το αμάξι η ασφαλιστική είτε θα το φτιάξει και θα πληρωθεί με τα τιμολόγια

Τι ζημιά έχει ρε μαν? Φτιάχνεται?

Δημοσ.

Όλα αυτά με τις αξίες των παλιότερων αυτοκινήτων θα αποφεύγονταν αν στο νόμο υπήρχε πρόβλεψη για ρητή, συμφωνημένη αξία του ασφαλιζόμενου. Όχι τώρα που η "σκόπιμη" αοριστία είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των ασφαλιστικών να περικόπτουν τις αποζημιώσεις ασχέτως αν δολίως εισπράττουν περισσότερα ασφάλιστρα. Δηλαδή την αξία να την πιστοποιούσε ένας εκτιμητής πριν τη σύμβαση ασφάλισης και να την αποδέχονταν και τα δύο μέρη. Ή να ορίζει ο νόμος ότι εφόσον η ασφαλιστική αποδέχθηκε τη Χ αξία και εισπράττει τα ανάλογα, να υποχρεώνεται να την καταβάλλει σε περίπτωση ολικής καταστροφής.

 

  • Like 15
  • Thanks 2
Δημοσ.

@kalmik Σωστά όλα αυτά. Απλώς δεν καταλαβαίνω στο όλο σκεπτικό, πού υπεισέρχεται ο παράγοντας "παλαιότητα". Εννοείς κάθε 6μηνο ή 12μηνο πχ, να υπάρχει και νέα διαδικασία εκτίμησης και αναπροσαρμογής κεφαλαίου ασφάλισης; 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kalmik είπε

Όλα αυτά με τις αξίες των παλιότερων αυτοκινήτων θα αποφεύγονταν αν στο νόμο υπήρχε πρόβλεψη για ρητή, συμφωνημένη αξία του ασφαλιζόμενου. Όχι τώρα που η "σκόπιμη" αοριστία είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των ασφαλιστικών να περικόπτουν τις αποζημιώσεις ασχέτως αν δολίως εισπράττουν περισσότερα ασφάλιστρα. Δηλαδή την αξία να την πιστοποιούσε ένας εκτιμητής πριν τη σύμβαση ασφάλισης και να την αποδέχονταν και τα δύο μέρη. Ή να ορίζει ο νόμος ότι εφόσον η ασφαλιστική αποδέχθηκε τη Χ αξία και εισπράττει τα ανάλογα, να υποχρεώνεται να την καταβάλλει σε περίπτωση ολικής καταστροφής.

Αλήθεια, πως ακριβώς προκύπτει ότι ο ts το είχε ασφαλισμένο και για την περίπτωση "ολικής καταστροφής"?

Αν βέβαια υπάρχει τέτοια κάλυψη...

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αλήθεια, πως ακριβώς προκύπτει ότι ο ts το είχε ασφαλισμένο και για την περίπτωση "ολικής καταστροφής"?

Αν βέβαια υπάρχει τέτοια κάλυψη...

Έχεις δίκιο σε αυτό εγώ έκανα την υπόθεση σύμφωνα με το κεφάλαιο της ολικής κλοπής, κάλυψη για ολική καταστροφή δεν υπάρχει από όσο γνωρίζω και εγώ

Αν του το έκλεβαν όμως θα έπαιρνε τα 4000€ που το έχει ασφαλίσει ή θα πήγαιναν και εκεί με την εμπορική αξία?

37 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

@kalmik Σωστά όλα αυτά. Απλώς δεν καταλαβαίνω στο όλο σκεπτικό, πού υπεισέρχεται ο παράγοντας "παλαιότητα". Εννοείς κάθε 6μηνο ή 12μηνο πχ, να υπάρχει και νέα διαδικασία εκτίμησης και αναπροσαρμογής κεφαλαίου ασφάλισης; 

Αυτό εννοεί μάλλον.

Οι περισσότερες ασφαλιστικές κάνουν κατά την ανανέωση συνήθως στον χρόνο μία αυτόματη αναπροσαρμογή του κεφαλαίου από όσο γνωρίζω

Δημοσ.

Να πληρώνεις ασφάλιστρα για 4.000 και να σου δίνουν 2.800 είναι λομογιά. Δεν καταλαβαίνω με τι σκεπτικό το κάνουν.

Επίσης δεν έχω καταλάβει αν σου μένει το αυτοκίνητο

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, tsofras είπε

 

Το να πάρει λεφτά χωρίς να το φτιάξει και να το πουλήσει δεν γίνεται ( νόμιμα) τουλάχιστον

Οπότε είτε θα βγεί ολική και παίρνει το αμάξι η ασφαλιστική είτε θα το φτιάξει και θα πληρωθεί με τα τιμολόγια

Μια χαρα γίνεται. Οι ασφαλιστικες ανεβαζουν φωτογραφιες σε διαφορα site δημοπρασιων με εγγεγραμμένα μελη επαγγελματίες κ κανουν προσφορα, οποις δωσει τα περισσότερα το περνει. Στην περιπτωση του ts το ολικο ποσο ειναι 2800 κ το υψηλοτερο bid ηταν 500, οποτε του λενε παρε 2300 απο εμας κ 500 βρηκαμε να στο πουλησουμε εκει. Αν θελεις δεχεσαι, αλλιως παιρνεις τα 2300 κ το κανεις γλάστρα, καποιες εταιρίες ζητουν να φυγει απ το ονομα σου απλα, οχι να διαγραφει, κ το μεταβιβαζεις σε ενα δικο σου ατομο αν θες να το κρατησεις

50 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

@kalmik Σωστά όλα αυτά. Απλώς δεν καταλαβαίνω στο όλο σκεπτικό, πού υπεισέρχεται ο παράγοντας "παλαιότητα". Εννοείς κάθε 6μηνο ή 12μηνο πχ, να υπάρχει και νέα διαδικασία εκτίμησης και αναπροσαρμογής κεφαλαίου ασφάλισης; 

Κανονικα καπως ετσι θα πρεπε να ηταν αλλα κ αυτο θα ταν σχετικό γιατι σημερα περναει ο εκτιμητης κ στο βγαζει 10.000€ κ αυριο κάνεις μια καγκουρια κ ολη την δεξια πλευρα την κανεις χαλκομανια... Το επισκευαζεις με 40κιλα στοκο κ περιμενεις, ή σκηνοθετεις, το επομενο τρακαρισμα και απαιτεις 10.000 γιατι το αμαξι ηταν λουλούδι 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, για όσους ρωτανε: το αυτοκίνητο δεν θα μείνει σε εμένα. Εγώ παίρνω 2800 και τέλος. 

Όλα αυτά που λέω ότι έχουν αλλαχθεί εννοείται ότι είναι γραμμένα στο βιβλίο σέρβις και έχω και τις αποδείξεις. Όταν λέω καινούρια, εννοώ καινούρια. Συν κάτι ιμάντες λάδια κλπ που δεν τα έγραψα καν. Έφευγα για διακοπές όταν με χτύπησαν, οπότε το πήγα στο συνεργείο τις προηγούμενες ημέρες και του είπα: ότι θέλει άλλαγμα, βάλε καινούριο. 

Η ασφαλιστική μου είπε δεν το έλυσε καν. Το είδε μηχανικός τους και είπε δεν αξίζει. Δυστυχώς εγώ δεν έχω εμπειρία για να πω πόσα χρήματα χρειάζεται για επισκευή. Είναι σίγουρα το πίσω μέρος, οι δύο πίσω πόρτες και τα πίσω καθίσματα (τα οποία έφυγαν από τη θέση τους). Θα ανεβάσω και φώτο να το δείτε. 

IMG_20210821_132855.jpg

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Αν του το έκλεβαν όμως θα έπαιρνε τα 4000€ που το έχει ασφαλίσει ή θα πήγαιναν και εκεί με την εμπορική αξία?

Ούτε το ένα ούτε το άλλο, η ασφαλιστική θα αφαιρέσει το ποσό υπερασφάλισης από την αξία που δήλωσες.

Επίσης και στην περίπτωση υποασφάλισης το ίδιο θα κάνει, θα αφαιρέσει το ποσό της υποασφάλισης από την αξία που δήλωσες.

Κατά τη γνώμη μου άδικο όλο αυτό, όμως έτσι είναι.

Για αυτό πρέπει να προσέχουμε η αξία που δηλώνουμε όταν το ασφαλίζουμε να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματική.

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ούτε το ένα ούτε το άλλο, η ασφαλιστική θα αφαιρέσει το ποσό υπερασφάλισης από την αξία που δήλωσες.

Επίσης και στην περίπτωση υποασφάλισης το ίδιο θα κάνει, θα αφαιρέσει το ποσό της υποασφάλισης από την αξία που δήλωσες.

Κατά τη γνώμη μου άδικο όλο αυτό, όμως έτσι είναι.

Για αυτό πρέπει να προσέχουμε η αξία που δηλώνουμε όταν το ασφαλίζουμε να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματική.

 

Σωστά , νομίζω ότι μπορείς τουλάχιστον ( Κλάιν θα μου πεις) να ζητήσεις πίσω την διαφορά ασφαλίστρου που έχεις πληρώσει

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σωστά , νομίζω ότι μπορείς τουλάχιστον ( Κλάιν θα μου πεις) να ζητήσεις πίσω την διαφορά ασφαλίστρου που έχεις πληρώσει

Με πρόλαβες :D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ούτε το ένα ούτε το άλλο, η ασφαλιστική θα αφαιρέσει το ποσό υπερασφάλισης από την αξία που δήλωσες.

Επίσης και στην περίπτωση υποασφάλισης το ίδιο θα κάνει, θα αφαιρέσει το ποσό της υποασφάλισης από την αξία που δήλωσες.

Κατά τη γνώμη μου άδικο όλο αυτό, όμως έτσι είναι.

Για αυτό πρέπει να προσέχουμε η αξία που δηλώνουμε όταν το ασφαλίζουμε να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην πραγματική.

 

Αυτό το γνωρίζω... Το Θέμα είναι, από που βγαίνει η αξία του. Γιατί στο car πχ έχει 2-3 σαν το δικό μου, με περισσότερα χλμ και το ένα το δίνουν 4800 αν θυμάμαι καλά και τα άλλα γύρω στα 3000. Βέβαια, νεώτερα μοντέλα (2001 πχ) έχουν παρόμοιες τιμές. Γενικώς δεν νομίζω ότι με έχει "ρίξει" η ασφαλιστική. Αν δεν είχα δώσει γύρω στο χιλιάρικο για μηχανικά - ανταλλακτικά, δεν θα το συζητούσα καν... Άλλο όσο να ναι είναι ολοκαίνουρια και είπα μήπως μπορέσω να διεκδικήσω κάτι παραπάνω. Δικαστικά για 200 και 300 ευρώ, δεν νομίζω ότι αξίζει...

Edit: έχω ανεβάσει φώτο πιο πάνω με το αυτοκίνητο. 

Επεξ/σία από filip123go
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filip123go είπε

 

Edit: έχω ανεβάσει φώτο πιο πάνω με το αυτοκίνητο. 

Δεν επαθε κ τιποτα, με μια αλοιφή θα γινει τζαμι 😀, απλα μειωσε 100 λιτρα απο το πορτ μπαγκαζ😉

Χωρις πλακα εχει πολυ δουλεια κ δεν αξιζει να φτιαχτεί κ εννοειται παντα με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...