Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Παρακαλώ τα φώτα σας και τη βοήθεια σας αναφορικά με το θέμα του τίτλου. Ενδιαφέρομαι για αγορά νέου αυτοκινήτου με ταβάνι τα 22.000. Μετά από όχι και τόσο ενδελεχή έρευνα αγοράς, είμαι μεταξύ του Suzuki Vitara Mild Hybrid, στην έκδοση GL+ 1.4 129HP και στο Hyundai KONA στην έκδοση PREMIUM, 1.0 120 HP Mild Hybrid. Και τα 2 μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το Vitara το έχω οδηγήσει και στα θετικά βάζω την απόδοση του κινητήρα με καλή ροπή κτλ. Στα μείον το συντηρητικό εσωτερικό & το ότι ακούγεται για νέα γενιά Vitara αρχές του 22 χωρίς κάτι επίσημο.

Το KONA θα το (ξανα)δώ το Σάββατο χωρίς να το έχω κάνει TEST DRIVE. Μηχανικά θεωρώ ότι υστερεί σε σύγκριση με το Vitara αλλά έχει φάει Facelift και είναι ένα ανανεωμένο αυτοκίνητο. Και οι 2 μάρκες θεωρώ ότι είναι αξιόπιστες. Από κει και έπειτα στην εξίσωση μπαίνουν μηχανικές λεπτομέρειες (4cyl vs 3cyl, HP, Nm), ποιότητα υλικών, εργονομία, Interior, συστήματα ασφαλείας κτλ. 

Άλλες επιλογές που είδα και απέρριψα είναι το Peugeot 2008 και το νέο Citroen C4 C-Cross. Στα λεφτά που διαθέτω δε ξέρω αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή. Ίσως το Skoda το Kamiq αλλά και πάλι το βάζω κάτω από τις επιλογές που ανέφερα. Αν έχει ο οποιοσδήποτε κάποια άποψη ή γνώμη για τα παραπάνω, καλοδεχούμενη! :) Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το vitara δε το είχα δει οταν εψαχνα γιατι το θεωρω πολυ "χωριατικο" (εχει καταλοιπα απο αγροτικο του 2000 μεσα κατα την προσωπική μου άποψη).

Το ΚΟΝΑ το καινουργιο το ειχα δει αλλα δεν ήταν VFM επιλογή.

Σε αυτη την κατηγορία κατεληξα στο KAMIQ και δε το εχω μετανιωσει...

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικα θα απεφευγα οτιδηποτε με mild hybrid διοτι θεωρω οτι ειναι ακομη σε νηπιακο σταδιο απο ολους τους κατασκευαστες, οποτε εχω πολλες αμφιβολιες για την αξιοπιστια τετοιων συστηματων 1ης γενιας. Επειτα ο σκοπος τους ειναι απλα ο περιορισμος των ρυπων και οχι η συνεισφορα στην λειτουργια του κινητηρα οσον αφορα καταναλωση η ισχυ

Φυσικα εξαιρειται η Toyota ως ο μοναδικος κατασκευαστης με ουσιαστικο hybrid και πανω απο 15 χρονια στην αγορα, κατι που ειναι και το μεγαλο της πλεονεκτημα εναντι των υπολοιπων. Το Yaris Cross που προαναφερθηκε φαινεται εξαιρετικο αν και διατηρω καποιες αμφιβολιες οσο αφορα στην ποιοτητα του εσωτερικου του - εκει χωλαινει παραδοσιακα η Toyota

Απο τις λεπτομερειες που αναφερεις, το 3κιλυνδρο vs 4κιλυνδρο δεν υφισταται ως συγκριση, εχει αναλυθει πολλες φορες και εδω, το μονο που πρεπει να σε ενδιαφερει ειναι η ισχυς του κινητηρα. Με βαση αυτο, θα προτεινα καποιο μοντελο του PSA group 2008, C4, Mokka που φορανε το αποδοτικοτερο (και ισως κορυφαιο) μοτερ της αγορας, τον 1.2 Puretech

Πολυ ομορφο στα ματια μου ειναι και το νεο Juke

 

Δημοσ.

Πρόσφατα είδα το JEEP Renegade στην έκδοση Longitude με τον 1000άρι με τα 120 άλογα χειροκίνητο έβγαινε λίγο κάτω από 22κ μαζί με το μεταλλικό χρώμα, O  εξοπλισμός του ήταν αρκετά ολοκληρωμένο. Προσωπικά μου άρεσε πολύ το διαχρονικό του στυλ(μετράει στην μεταπώληση) και οι χώροι τους, ιδίως για τους πίσω επιβάτες. Test drive δεν έκανα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα συμφωνήσω με το 3κιλυνδρο vs 4κιλυνδρο με την διαφορά ότι στο Yaris /cross μιλάμε για 3κιλυνδρο κύκλου Atkinson και όχι υπερτροφοδοτούμενο…

Επίσης ειδικά σε αστικο περιβάλλον που ο θερμικός κινητήρας συχνά πυκνά μένει ανενεργός με αποτέλεσμα ακόμα λιγότερη καταπόνηση…

Επ ουδενι δεν θα ήθελα να βγάλω το Yaris το καλύτερο μοντέλο και τα υπόλοιπα άχρηστα…σίγουρα θα έχει πολλά κουσούρια και το εν λόγω μοντέλο….αλλά αυτό το χαλι της μόδας να αγοράζουμε 1000ρακια με 20-25.000€ Προσωπικά με χαλάει πολύ!!!

Επεξ/σία από gagarin
  • Like 2
Δημοσ.

Να προσθέσω ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι το Vitara θα έρθει το φθινόπωρο με 1.5 strong hybrid μοτέρ τύπου Toyota, πιθανότατα αυτό που θα έχει το yaris cross. Άγνωστο αν θα έχει και αλλαγές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, δηλαδή 5η γενιά κτλ. 

Ενδιαφέρουσα περίπτωση και το s cross με ίδιο κινητήρα αλλά και αυτό από ό,τι λένε θα έρθει Δεκέμβρη με Facelift + strong hybrid. Ίσως αξίζει να περιμένω λίγους μήνες ακόμα διότι αυτοκίνητο έχω για μετακίνηση. 

Δημοσ.
Στις 19/8/2021 στις 3:13 ΜΜ, Had9s είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Παρακαλώ τα φώτα σας και τη βοήθεια σας αναφορικά με το θέμα του τίτλου. Ενδιαφέρομαι για αγορά νέου αυτοκινήτου με ταβάνι τα 22.000. Μετά από όχι και τόσο ενδελεχή έρευνα αγοράς, είμαι μεταξύ του Suzuki Vitara Mild Hybrid, στην έκδοση GL+ 1.4 129HP και στο Hyundai KONA στην έκδοση PREMIUM, 1.0 120 HP Mild Hybrid. Και τα 2 μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το Vitara το έχω οδηγήσει και στα θετικά βάζω την απόδοση του κινητήρα με καλή ροπή κτλ. Στα μείον το συντηρητικό εσωτερικό & το ότι ακούγεται για νέα γενιά Vitara αρχές του 22 χωρίς κάτι επίσημο.

Το KONA θα το (ξανα)δώ το Σάββατο χωρίς να το έχω κάνει TEST DRIVE. Μηχανικά θεωρώ ότι υστερεί σε σύγκριση με το Vitara αλλά έχει φάει Facelift και είναι ένα ανανεωμένο αυτοκίνητο. Και οι 2 μάρκες θεωρώ ότι είναι αξιόπιστες. Από κει και έπειτα στην εξίσωση μπαίνουν μηχανικές λεπτομέρειες (4cyl vs 3cyl, HP, Nm), ποιότητα υλικών, εργονομία, Interior, συστήματα ασφαλείας κτλ. 

Άλλες επιλογές που είδα και απέρριψα είναι το Peugeot 2008 και το νέο Citroen C4 C-Cross. Στα λεφτά που διαθέτω δε ξέρω αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή. Ίσως το Skoda το Kamiq αλλά και πάλι το βάζω κάτω από τις επιλογές που ανέφερα. Αν έχει ο οποιοσδήποτε κάποια άποψη ή γνώμη για τα παραπάνω, καλοδεχούμενη! :) Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Το Κονα το οδήγησα στην Ολλανδία σε επαγγελματικό ταξίδι, πολύ τεχνολογία αλλά και πολύ πλαστικούρα, θα πρότεινα το 2008 τις Πεζό.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Το Κονα το οδήγησα στην Ολλανδία σε επαγγελματικό ταξίδι, πολύ τεχνολογία αλλά και πολύ πλαστικούρα, θα πρότεινα το 2008 τις Πεζό.

Το 2008 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που πήγα να δω όταν ξεκίνησα το ψάξιμο. Ο γνωστός puretech στα 100 άλογα όμως, στην έκδοση που κοιτούσα. Τσιμπημένη τιμή γιατί βλέπουν ότι πουλάνε. Ειδικά αν πας στα 130 άλογα ξεφευγει... Επίσης είχαν αλλαγές και στον εξοπλισμό, εκεί που είχαν το icockpit το βάλανε σε ανώτερες εκδόσεις χωρίς να μειώσουν και την τιμή 😁. Και στη θέση του οδηγού, έχοντας μικρό τιμόνι το αυτοκίνητο, δε βολεύτηκα όσο ήθελα και περίμενα. Γιαυτό και το απέρριψα και πήγα στο c4 το καινούργιο με ίδιο κινητήρα στα 130 άλογα. 

Suzuki κοιτάω για μηχανικούς λόγους περισσότερο και για αξιοπιστία αν και θεωρώ πλέον πως οποίο αυτοκίνητο καινούργιο να αγοράσεις, αν είσαι τυπικός στα service και δεν κάνεις καγκουριες δε βγάζει προβλήματα (σοβαρά) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...