rikos969 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα πρέπει να κάνω φορολογική πρώτη φορά και επίσης μετακόμισα και έχω συμβόλαιο και πρέπει να κάνω και για το επίδομα στέγασης . Είμαι φοιτητής και μέχρι τώρα ήμουν προστατευόμενο μέλος και δεν έχω ξανακάνει φορολογική δήλωση . Οπότε στην φορολογική που θα κάνω σε λίγες μέρες πρέπει να βάλω τόπο κατοικίας σαν φιλοξενούμενος από τους γονείς μου όπου εμένα όλο το 2020 ή να βάλω την νέα μου διεύθυνση όπου μετακόμισα τον Ιούλιο ?? Επίσης δεν έχω από πουθενά κανένα εισόδημα ούτε κάτι στο όνομα μου οπότε στην φορολογική δήλωση πατάω απλά υποβολή και δεν πειράζω τίποτα ?? Ήθελα να κάνω για το επίδομα στέγασης και δεν με άφηνε πριν κάνω φορολογική δήλωση . Όπου πάλι δεν με άφηνε γιατί ο λογιστής των γονιών μου δεν με έβγαλε από προστατευμένο μέλος από λάθος και έβγαλε τον μικρότερο αδερφό μου οπότε πρέπει να το διορθώσω. Θα πήγαινα σε λογιστή αλλά λίγες μέρες πριν φύγω για εξωτερικό μου ακυρώσε ο λογιστής το ραντεβού και θα λείπω μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου οπότε ελπίζω σε κάποια συμβουλή για φέτος.