Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 31/5/2022 στις 9:40 ΜΜ, Victoriaaaaa είπε

Ποσα χρήματα είναι το μητροπολιτικό τον μήνα ή τον χρόνο ; 

Παίζει ρόλο η ειδικότητα , για τα προγράμματα που αφορούν την υγεία το κόστος ανέρχεται στα 5.500 ευρώ ανά έτος.

Αυτές είναι πληροφορίες από το 2020 αλλά αυτά δεν αλλάζουν.

Το σημαντικό είναι να το ψάξεις καλά για να δεις αν αναγνωρίζεται το πτυχίο σου.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημερα 

Κάθισα & διάβασα με προσοχή όλους τους διαλόγους από την αρχή γιατί με ενδιαφέρει το θέμα . Το  εάν είναι σωστό να προτιμηθεί ένα κολέγιο από την δημόσια εκπαίδευση ειλικρινά  μπλόκαρα Ένα επιχείρημα από τα αρκετά & ενδιαφέροντα  ήταν & το οικονομικό ( αφού πληρώνεις το παίρνεις το χαρτί & στην ώρα του , ειπώθηκε ) .Αμ στην δημόσια εκπαίδευση δεν πληρώνεις?? Μένω σε πόλη της Αττικής Σπούδασε η πρώτη μου κόρη στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (τμήμα ψυχολογίας).Σας πληροφορώ ότι μου κόστισε αυτά τα  5 χρόνια (άλλαξε η σχολή από ΦΠΨ σε ψυχολογίας & προστέθηκαν 7-8 μαθήματα) πολύ περισσότερο απ' ότι εάν πάω την  δεύτερη σε κολέγιο (4ετη φοίτηση για το γνωστικό αντικείμενο που την ενδιαφέρει).Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι Ωνάσης Δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα εγώ & η γυναίκα μου Είμαι πτυχιούχος ΤΕΙ , είναι πτυχιούχος ΤΕΙ & ΑΣΟΕ  Τελικά είναι δωρεάν & πιο ποιοτική ( δες τι πάθανε  οι μαίες που τους ανακάλεσαν τα πτυχία !!!) η δημόσια εκπαίδευση από την ιδιωτική ?? 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, USER_964 είπε

Τελικά είναι δωρεάν & πιο ποιοτική ( δες τι πάθανε  οι μαίες που τους ανακάλεσαν τα πτυχία !!!) η δημόσια εκπαίδευση από την ιδιωτική ?? 

 

Ναι.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zenwalk23 είπε

Ναι.

Εαν το "ναι" πάει στο ποιοτικό έχει καλώς Εαν πάει & στο δωρεάν κάτι δεν κατάλαβες απ' αυτά που έγραψα πιο πάνω η είσαι (που στο εύχομαι) πολύ ευκατάστατος 

Δημοσ.

Δωρεαν = δεν εχει διδακτρα. Τα υπολοιπα ειναι παραπλευρα εξοδα που προφανως αυξανονται αν σπουδαζεις μακρια απο τον τοπο κατοικιας σου (ειτε σε δημοσια ειτε σε ιδιωτικη σχολη).

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, zenwalk23 είπε

Δωρεαν = δεν εχει διδακτρα. Τα υπολοιπα ειναι παραπλευρα εξοδα που προφανως αυξανονται αν σπουδαζεις μακρια απο τον τοπο κατοικιας σου (ειτε σε δημοσια ειτε σε ιδιωτικη σχολη).

Καλημερα 

κατ' αρχάς σε ευχαριστώ που ασχολείσαι με τις ανησυχίες μου Εξηγείς ρεαλιστικά & αυτολεξεί το δωρεαν , ισως γιατι δεν το έβαλα με " " Δεν παύει όμως αγαπητέ μου να είναι μια ακατάσχετη οικονομική αιμοραγια που ιδίως τώρα σε γονατίζει. Ok το θέμα εξαντλήθηκε , είσαι κατανοητός. Έχεις καμιά γνώση για το τι παίζει με τις αναγνωρίσεις των κολεγιακών τίτλων & ΤΕΕ ?? θα το εκτιμούσα αφάνταστα εάν έχεις κάτι να μου δώσεις  Καλή σου μέρα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, USER_964 είπε

Καλημερα 

κατ' αρχάς σε ευχαριστώ που ασχολείσαι με τις ανησυχίες μου Εξηγείς ρεαλιστικά & αυτολεξεί το δωρεαν , ισως γιατι δεν το έβαλα με " " Δεν παύει όμως αγαπητέ μου να είναι μια ακατάσχετη οικονομική αιμοραγια που ιδίως τώρα σε γονατίζει. Ok το θέμα εξαντλήθηκε , είσαι κατανοητός. Έχεις καμιά γνώση για το τι παίζει με τις αναγνωρίσεις των κολεγιακών τίτλων & ΤΕΕ ?? θα το εκτιμούσα αφάνταστα εάν έχεις κάτι να μου δώσεις  Καλή σου μέρα

https://www.insomnia.gr/forums/topic/788742-σοβαρό-πρόβλημα-με-σπουδές-σε-κολλέγιο/page/2/

https://www.insomnia.gr/forums/topic/780618-νομική-μητροπολιτικό/

 

Εγώ που το είχα ψάξει πριν 2 χρόνια για το μητροπολιτικό κολλέγιο ποτέ δεν μου είχανε δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση για την αναγνώριση του πτυχίου και τελικά πήγα στο ΕΑΠ.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.

Χωρίς να θέλω να σχολιάσω τίποτα σχετικά με όσα έχουν αναφερθεί στο συγκεκριμένο forum, παραθέτω προς ενημέρωση την παρακάτω πληροφορία που σχετίζεται με τον ΔΟΑΤΑΠ και την Διάταξη για τη νέα διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων από Πανεπιστήμια του εξωτερικού (πρόκειται για ενημέρωση που αναρτήθηκε στο site alphavita την 06-07-2022).

ΔΟΑΤΑΠ: Τι αλλάζει στην αναγνώριση των πτυχίων - Όλες οι αλλαγές | Alfavita

Ελπίζω να μην είμαι εκτός θέματος.

Χαιρετισμούς σε όλους.

Επεξ/σία από anjo
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 1/11/2021 στις 12:29 ΠΜ, EVMENHS είπε

Από το οικονομικό επιμελητήριο δεν αναγνωρίζεται, αλλά εναπόκειται στην κρίση εκάστου εργοδότη ποιον θα προσλάβει στην επιχείρηση του, ως προϊστάμενο ή διευθυντή. Το πτυχίο πανεπιστημίου Ηνωμένου Βασιλείου, γενικώς μετράει.

Σε περίπτωση που κάποιος φυσικοθεραπευτής από το μητροπολιτικό κολλέγιο μετά δλδ δε θα μπορεί να ανοίξει δικό του φυσικοθεραπευτήριο;

Δημοσ.

Εγω παντως δεν θα εμπιστευομουν τετοιου ειδους κολλεγια γιατι εκει που τα "σκας" εισαι και ποιο "ευελικτος" στο να παρεις το πτυχιο σου, τωρα ο καθε ενας θα σου πει διαφορες αποψεις για τα ελληνικα πανεπιστημια οτι δεν αξιζουν-αξιζουν, η δικια μου προσωπικη εμπειρια ειναι οτι οταν τελειωνεις ενα ΑΕΙ-ΤΕΙ σιγουρα κατι ξερεις, σιγουρα κατι σου εχει μεινει... 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 29/4/2023 στις 11:50 ΜΜ, TangodownGr είπε

Εγω παντως δεν θα εμπιστευομουν τετοιου ειδους κολλεγια γιατι εκει που τα "σκας" εισαι και ποιο "ευελικτος" στο να παρεις το πτυχιο σου, τωρα ο καθε ενας θα σου πει διαφορες αποψεις για τα ελληνικα πανεπιστημια οτι δεν αξιζουν-αξιζουν, η δικια μου προσωπικη εμπειρια ειναι οτι οταν τελειωνεις ενα ΑΕΙ-ΤΕΙ σιγουρα κατι ξερεις, σιγουρα κατι σου εχει μεινει... 

Εγω που εχω τελειωσει και τα δυο μπορω να σου πω οτι στο τει διαβαζα τα sos απο τα κόμματα, ελεγα οτι δουλευω, εκανα στατιστικά ερωτηματολόγια των καθηγητών για να βγαζουν τα εξτραδακια τους και περνουσα!! Στο κολλέγιο ομως επειδη στην ουσια κανεις εξ αποστάσεως σπουδες απο αγγλικο πανεπιστήμιο ανωτερο των ελληνικών, σε κοβανε για πλακα και έπρεπε να ξαναπληρωσεις ολη την χρονια και να την επαναλάβεις, δεν ειχες "χρωστουμενα μαθηματα" 1-2 ευκαιρίες σε καθε μαθημα ειχες και ηταν ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ αλλα τουλάχιστον εμαθα.Αυτο το οτι πληρωνεις και περνας ισως ηταν πριν 10-20, χρονια τωρα δεν υπαρχει.Απο την αλλη το να βαλεις βουλευτή ή υπουργο για να περασεις μαθήματα ή να μπεις με κατατακτήριες σε καλες σχολες ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΊ

Στις 29/6/2022 στις 1:55 ΜΜ, zenwalk23 είπε

Ναι.

ΟΧΙ, γιατι να πληρώνω εγω με τους φορους μου το καθε βισμα καθηγητή και καθε κομματοσκυλο αιώνιο φοιτητη?? οποιος θελει να πληρωνει και δωρεαν μονο με χορηγίες στους καλους μαθητές ή αθλητές οπως στο εξωτερικό οχι οπως στο ελλαδισταν.Και οσο αφορα την ποιότητα ξερουμε οτι με ενα καλο τηλεφωνακι και κατατακτήριες περνας και μαθημα περνας και τραπεζα θεματων πανελλαδικών μαθαινεις...Οποιος δεν ειναι 20 χρονων και εχει ζησει στο ελαλδισταν ξερει ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 10/5/2023 στις 8:23 ΜΜ, Komninos33 είπε

Εγω που εχω τελειωσει και τα δυο μπορω να σου πω οτι στο τει διαβαζα τα sos απο τα κόμματα, ελεγα οτι δουλευω, εκανα στατιστικά ερωτηματολόγια των καθηγητών για να βγαζουν τα εξτραδακια τους και περνουσα!! Στο κολλέγιο ομως επειδη στην ουσια κανεις εξ αποστάσεως σπουδες απο αγγλικο πανεπιστήμιο ανωτερο των ελληνικών, σε κοβανε για πλακα και έπρεπε να ξαναπληρωσεις ολη την χρονια και να την επαναλάβεις, δεν ειχες "χρωστουμενα μαθηματα" 1-2 ευκαιρίες σε καθε μαθημα ειχες και ηταν ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ αλλα τουλάχιστον εμαθα.Αυτο το οτι πληρωνεις και περνας ισως ηταν πριν 10-20, χρονια τωρα δεν υπαρχει.Απο την αλλη το να βαλεις βουλευτή ή υπουργο για να περασεις μαθήματα ή να μπεις με κατατακτήριες σε καλες σχολες ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΊ

ΟΧΙ, γιατι να πληρώνω εγω με τους φορους μου το καθε βισμα καθηγητή και καθε κομματοσκυλο αιώνιο φοιτητη?? οποιος θελει να πληρωνει και δωρεαν μονο με χορηγίες στους καλους μαθητές ή αθλητές οπως στο εξωτερικό οχι οπως στο ελλαδισταν.Και οσο αφορα την ποιότητα ξερουμε οτι με ενα καλο τηλεφωνακι και κατατακτήριες περνας και μαθημα περνας και τραπεζα θεματων πανελλαδικών μαθαινεις...Οποιος δεν ειναι 20 χρονων και εχει ζησει στο ελαλδισταν ξερει ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ

Καλά.....δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα!!!Δεν ξέρω ποιο ΤΕΙ τελείωσες αλλά τα ελληνικά Πανεπιστήμια στο κόσμο (και ανάλογα την ειδικότητα) θεωρούνται/αναγνωρίζονται ότι βγάζουν επιστήμονες! Και δεν στα λέω τυχαία! Όχι πως δεν συμβαίνουν διάφορα αλλά δεν είναι η πλειοψηφία! Εγώ προσωπικά και τελείωσα την σχολή μου στην ώρα της και δούλεψα μέσα εκεί μετέπειτα και είδα τα θετικά-αρνητικά που δεν βλέπετε οι γύρω αλλά ταυτόχρονα ξέρω και τα των Κολεγίων!

1.Σου αρέσει ή όχι οι καθηγητές των Πανεπιστημίων έχουν ένα minimum κριτηρίων για να μπουν (διδακτορικά, κάθε χρόνο εργασίες-έρευνες κ.α.)! Στα Κολέγια μπορείς να διδάξεις και απλά έχοντας το βασικό σου πτυχίο και χωρίς ΚΑΜΙΑ άλλη προϋπόθεση!

2.Το πτυχίο από τα πανεπιστήμια αναγνωρίζεται πλήρως παντού! Στα Κολέγια υπάρχουν προϋποθέσεις και φυσικά πολλές φορές πρέπει να πας στο εξωτερικό να ολοκληρώσεις με κάποιο τρόπο την "εκπαίδευση" τους (έχει να κάνει με την ειδικότητα)!

3.ΔΕΝ είναι όλα τα αγγλικά Πανεπιστήμια ανώτερα από όλα τα Ελληνικά.....υπάρχουν κι εκεί καλά και κακά!

4.Για το ότι μαθαίνει κάποιος εύκολα τα θέματα των Πανελληνίων και διάφορα τέτοια....εντάξει......μην τα λες αυτά και σε πιστεύουν κάποιοι άνθρωποι και τους καις! ΕΛΕΟΣ! Αν ήταν έτσι πώς μπήκες εσύ στο ΤΕΙ......έτσι μήπως; Αν ναι...για πες μας τον τρόπο ακριβώς!

5.Για το ότι τελείωσες το ΤΕΙ σου κάνοντας λαμογιές......δεν σε τιμά σίγουρα πάντως! Γενικά το Post σου πολύ φάση-αντίφαση!

 

Υ.Γ. Αντιγράφω δύο posts από έναν καθηγητή παλιότερα που είχαν να κάνουν με κάτι αντίστοιχο της συζήτησης και που επιβεβαιώνει αυτά που λέω εν αντιθέσει με σένα....

ΠΡΩΤΟ POST

ΤΕΦΑΑ, πανεπιστήμια της Ανατολικής Ευρώπης, Κολλέγια και άλλες ωραίες ιστορίες
Αφορμή για την παρούσα ανάρτηση ήταν ένας διάλογος τον οποίο διάβασα στο site του ΠΣΕΑΑ και έγινε μεταξύ συναδέρφων οι οποίοι αποφοίτησαν είτε από τα ΤΕΦΑΑ του Ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου, είτε από ΤΕΦΑΑ πανεπιστημίων της Ανατολικής Ευρώπης και επεκτάθηκε και στα Κολλέγια ένεκα της πρόσφατης απόφασης του ΣΤΕ περί επαγγελματικών δικαιωμάτων. Όλοι προσπαθούσαν να πείσουν για το πόσο καλό και άξιο είναι το Πανεπιστήμιο από το οποίο αποφοίτησαν ή μάλλον πόσο καλύτερο είναι από εκείνο του συνομιλητή τους. Κάποιος άλλος αναφέρθηκε στο πόσο πολύ πρακτική κάνουν οι σπουδαστές των Κολλεγίων. Η κατάταξη η οποία βλέπετε και που μπορείτε να βρείτε εύκολα στο διαδίκτυο και είναι από τις πιο έγκυρες για σχολές επιστημών της άσκησης σας λέει πολύ απλά τα εξής:
- Δεν έχει σημασία αν το ΤΕΦΑΑ είναι στην Ελλάδα, στην Τσεχία ή στην Κροατία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ανατολικής Ευρώπης. Σημασία έχει η προσπάθεια που κάνει για να βελτιώσει την ποιότητά του. Σήμερα είναι αυτά που βλέπετε στην ανάρτηση, του χρόνου μπορεί να αλλάξει η σειρά και οι χώρες. Αναφέρομαι στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι εμείς που εργαζόμαστε σε αυτές τις Σχολές να γίνουμε καλύτεροι. Δεν έχει σημασία η χώρα. Σημασία έχει οι άνθρωποι που επανδρώνουν το τμήμα και τι θέληση έχουν να προσφέρουν στους φοιτητές τους το καλύτερο. Η επαγγελματική ποιότητά τους.
- Για όσους αμφισβητούν διαχρονικά το ρόλο και την αξία των Ελληνικών ΤΕΦΑΑ έχω να πω ότι τα στοιχεία δεν σας δικαιώνουν. Και τα 5 Ελληνικά ΤΕΦΑΑ είναι μεταξύ των 300 καλύτερων τα τελευταία 3 χρόνια (όσο χρόνια δηλαδή διενεργείται αυτή η έρευνα). Αυτό σημαίνει ότι τα ΤΕΦΑΑ μας αξιοποιούν τα χρήματα του Έλληνα πολίτη και με το παραπάνω. Αν μαθαίνατε ποιος είναι ο ετήσιος προϋπολογισμός για τα λειτουργικά έξοδα αυτών των τμημάτων ή πόσα χρήματα έχουν πάρει από τις δημόσιες επενδύσεις θα εκτιμούσατε ακόμη περισσότερο αυτά τα δεδομένα. Οι συγκεκριμένες κατατάξεις γίνονται με αμιγώς επιστημονικά κριτήρια, δεν επιδέχονται αμφισβήτησης και είναι στη διάθεση όποιων θέλουν να τα διαβάσουν στις αντίστοιχες ιστοσελίδες.
- Αναφορικά με την πράξη που πολλοί αναφέρεστε και δίνετε δικαιολογημένα τόσο μεγάλη σημασία. Υπάρχει και παραπάνω απ' ότι νομίζετε στα ΤΕΦΑΑ. Μία πράξη που βασίζεται σε επιστημονικές θεωρίες. Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλα ΤΕΦΑΑ αλλά όσοι ενδιαφέρεστε μπορούμε να δούμε αυτά τα στοιχεία. Μάθημα Pilates με μεγάλο εξοπλισμό στα Τρίκαλα έχει 26 διαλέξεις, δηλ. 52 ώρες εκ των οποίων οι 44 είναι μόνο πράξη ενώ το γυμναστήριο διατίθεται 9 από τις 13 εβδομάδες για 15 ώρες την εβδομάδα για την πρακτική των φοιτητών στο μάθημα. Ανάλογα παραδείγματα μπορώ να δώσω και από άλλα μαθήματα. Αν κάποιοι εννοούν ότι θέλουν μόνο πράξη,τότε ..... ας ανοίξουν το youtube για να σπουδάσουν.
- Τα δημόσια Πανεπιστήμια άρα και τα ΤΕΦΑΑ κοστίζουν. Διαθέτουν μόνιμους καθηγητές που αξιολογούνται συνεχώς (κάθε εξάμηνο), διαθέτουν εργαστήρια, αθλητικούς χώρους, βιβλιοθήκες, οργανωμένες αίθουσες διδασκαλίας και πολλές υπηρεσίες. Αν ένα Κολλέγιο διαθέτει τέτοιες υπηρεσίες, εγκαταστάσεις και κυρίως τόσο αναγνωρισμένο προσωπικό θα χαρώ πολύ γιατί το ζητούμενο εδώ είναι να προχωράει η επιστήμη απ' όπου κι αν προέρχεται. Όμως για τα παραπάνω η Πολιτεία μας αξιολογεί πολύ συχνά χωρίς μάλιστα να μας ενισχύει οικονομικά όπως θα έπρεπε (επιστημονικά όργανα, εγκαταστάσεις κ.α.). Έχει αξιολογήσει και τα οποιαδήποτε Κολλέγια δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα; Αν ναι, ας συγκριθούμε και οι απόφοιτοί μας να τύχουν των ίδιων δικαιωμάτων. Μέχρι όμως αυτό να γίνει ......... ας αφήσουμε τους ξένουν να μας αξιολογούν με επιστημονικά κριτήρια και μόνο.
Μέχρι τότε χαρείτε με το γεγονός ότι οργανισμοί που δεν μας γνωρίζουν μας κατατάσσουν πολύ υψηλά σε Παγκόσμια κλίμακα. Πόσα Ελληνικά τμήματα τυγχάνουν τέτοιας αναγνώρισης στο δικό τους επιστημονικό πεδίο; Πιστέψτε με, πολύ λίγα.
Και κάτι τελευταίο. Τα ΤΕΦΑΑ δεν ήταν και δεν θα είναι ποτέ πάνω-κάτω τα χεράκια όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Ρωτήστε και τους επιστήμονες με τους οποίους συνεργαζόμαστε και προέρχονται από άλλα πεδία, π.χ. Ιατρική, Μοριακή Βιολογία, Ψυχολογία, Εκπαίδευση, Πολυτεχνείο.
 
ΔΕΥΤΕΡΟ POST
 
Η δημοσίευση της λίστας των επιστημόνων που ανήκουν στο ανώτερο 2% όλων των επιστημών μου έδωσε τη δυνατότητα να βγάλω μερικά συμπεράσματα.

Πρώτον, είναι εξαιρετικά μεγάλος ο αριθμός των Ελλήνων επιστημόνων που εργάζονται σε Ελληνικά πανεπιστημιακά ή ερευνητικά Ιδρύματα. Αυτό σημαίνει πολλά για αυτό που πολλοί ονομάζουν επιστημονική αριστεία στην Χώρα μας. Υπάρχει και είναι τεράστια. Και γίνεται ακόμη πιο μεγάλη αν σκεφτούμε την υποχρηματοδότηση που μαστίζει τα ιδρύματά μας και άλλες δυσλειτουργίες. Και φυσικά είμαστε μία μικρή Χώρα.

Δεύτερον, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τα Ελληνικά ΤΕΦΑΑ έχουν ισχυρή εκπροσώπηση. Αυτό λέει πολλά για το επίπεδό τους και το σημαντικότερο για την αξία των πτυχίων τους. Τα τελευταία χρόνια πολλά έχουν αλλάξει και επειδή γνωρίζω το νέο αίμα αλλά και πόσους/ες ακόμη συναδέρφους και συναδέρφισσες καθημερινά αγωνίζονται στο εργαστήριο και όχι μόνο. Το μέλλον θα είναι ακόμη καλύτερο και η λίστα αυτή θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο. Η επιστήμη της άσκησης διαθέτει την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τρίτον, πρόσεξα ότι πολλοί απόφοιτοι των ΤΕΦΑΑ διαπρέπουν στο εξωτερικό και βρίσκονται σε περίοπτη θέση σε αυτή τη λίστα. Λαμπρος Συντώσης, Νίκος Ντουμάνης, Σταύρος Κάβουρας, Παντελεήμων Εκκεκάκης, Φαίδων Μάγκος, Μανώλης Σταματάκης, Γιώργος Νάσσης, Βασίλης Μπαλτζόπουλος, Νίκος Στεργίου, Μαρία Καβουσσάνου. Λυπάμαι αν ξεχνώ αυτή τη στιγμή κάποιους/ες εξ' αυτών. Και φυσικά υπάρχουν και άλλοι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ που εργάζονται σε άλλα τμήματα εκτός ΤΕΦΑΑ στην Χώρα μας.
 

kathigites.jpg

TEFAA.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, runner1 είπε

Καλά.....δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα!!!Δεν ξέρω ποιο ΤΕΙ τελείωσες αλλά τα ελληνικά Πανεπιστήμια στο κόσμο (και ανάλογα την ειδικότητα) θεωρούνται/αναγνωρίζονται ότι βγάζουν επιστήμονες! Και δεν στα λέω τυχαία! Όχι πως δεν συμβαίνουν διάφορα αλλά δεν είναι η πλειοψηφία! Εγώ προσωπικά και τελείωσα την σχολή μου στην ώρα της και δούλεψα μέσα εκεί μετέπειτα και είδα τα θετικά-αρνητικά που δεν βλέπετε οι γύρω αλλά ταυτόχρονα ξέρω και τα των Κολεγίων!

1.Σου αρέσει ή όχι οι καθηγητές των Πανεπιστημίων έχουν ένα minimum κριτηρίων για να μπουν (διδακτορικά, κάθε χρόνο εργασίες-έρευνες κ.α.)! Στα Κολέγια μπορείς να διδάξεις και απλά έχοντας το βασικό σου πτυχίο και χωρίς ΚΑΜΙΑ άλλη προϋπόθεση!

2.Το πτυχίο από τα πανεπιστήμια αναγνωρίζεται πλήρως παντού! Στα Κολέγια υπάρχουν προϋποθέσεις και φυσικά πολλές φορές πρέπει να πας στο εξωτερικό να ολοκληρώσεις με κάποιο τρόπο την "εκπαίδευση" τους (έχει να κάνει με την ειδικότητα)!

3.ΔΕΝ είναι όλα τα αγγλικά Πανεπιστήμια ανώτερα από όλα τα Ελληνικά.....υπάρχουν κι εκεί καλά και κακά!

4.Για το ότι μαθαίνει κάποιος εύκολα τα θέματα των Πανελληνίων και διάφορα τέτοια....εντάξει......μην τα λες αυτά και σε πιστεύουν κάποιοι άνθρωποι και τους καις! ΕΛΕΟΣ! Αν ήταν έτσι πώς μπήκες εσύ στο ΤΕΙ......έτσι μήπως; Αν ναι...για πες μας τον τρόπο ακριβώς!

5.Για το ότι τελείωσες το ΤΕΙ σου κάνοντας λαμογιές......δεν σε τιμά σίγουρα πάντως! Γενικά το Post σου πολύ φάση-αντίφαση!

 

Υ.Γ. Αντιγράφω δύο posts από έναν καθηγητή παλιότερα που είχαν να κάνουν με κάτι αντίστοιχο της συζήτησης και που επιβεβαιώνει αυτά που λέω εν αντιθέσει με σένα....

ΠΡΩΤΟ POST

ΤΕΦΑΑ, πανεπιστήμια της Ανατολικής Ευρώπης, Κολλέγια και άλλες ωραίες ιστορίες
Αφορμή για την παρούσα ανάρτηση ήταν ένας διάλογος τον οποίο διάβασα στο site του ΠΣΕΑΑ και έγινε μεταξύ συναδέρφων οι οποίοι αποφοίτησαν είτε από τα ΤΕΦΑΑ του Ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου, είτε από ΤΕΦΑΑ πανεπιστημίων της Ανατολικής Ευρώπης και επεκτάθηκε και στα Κολλέγια ένεκα της πρόσφατης απόφασης του ΣΤΕ περί επαγγελματικών δικαιωμάτων. Όλοι προσπαθούσαν να πείσουν για το πόσο καλό και άξιο είναι το Πανεπιστήμιο από το οποίο αποφοίτησαν ή μάλλον πόσο καλύτερο είναι από εκείνο του συνομιλητή τους. Κάποιος άλλος αναφέρθηκε στο πόσο πολύ πρακτική κάνουν οι σπουδαστές των Κολλεγίων. Η κατάταξη η οποία βλέπετε και που μπορείτε να βρείτε εύκολα στο διαδίκτυο και είναι από τις πιο έγκυρες για σχολές επιστημών της άσκησης σας λέει πολύ απλά τα εξής:
- Δεν έχει σημασία αν το ΤΕΦΑΑ είναι στην Ελλάδα, στην Τσεχία ή στην Κροατία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ανατολικής Ευρώπης. Σημασία έχει η προσπάθεια που κάνει για να βελτιώσει την ποιότητά του. Σήμερα είναι αυτά που βλέπετε στην ανάρτηση, του χρόνου μπορεί να αλλάξει η σειρά και οι χώρες. Αναφέρομαι στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι εμείς που εργαζόμαστε σε αυτές τις Σχολές να γίνουμε καλύτεροι. Δεν έχει σημασία η χώρα. Σημασία έχει οι άνθρωποι που επανδρώνουν το τμήμα και τι θέληση έχουν να προσφέρουν στους φοιτητές τους το καλύτερο. Η επαγγελματική ποιότητά τους.
- Για όσους αμφισβητούν διαχρονικά το ρόλο και την αξία των Ελληνικών ΤΕΦΑΑ έχω να πω ότι τα στοιχεία δεν σας δικαιώνουν. Και τα 5 Ελληνικά ΤΕΦΑΑ είναι μεταξύ των 300 καλύτερων τα τελευταία 3 χρόνια (όσο χρόνια δηλαδή διενεργείται αυτή η έρευνα). Αυτό σημαίνει ότι τα ΤΕΦΑΑ μας αξιοποιούν τα χρήματα του Έλληνα πολίτη και με το παραπάνω. Αν μαθαίνατε ποιος είναι ο ετήσιος προϋπολογισμός για τα λειτουργικά έξοδα αυτών των τμημάτων ή πόσα χρήματα έχουν πάρει από τις δημόσιες επενδύσεις θα εκτιμούσατε ακόμη περισσότερο αυτά τα δεδομένα. Οι συγκεκριμένες κατατάξεις γίνονται με αμιγώς επιστημονικά κριτήρια, δεν επιδέχονται αμφισβήτησης και είναι στη διάθεση όποιων θέλουν να τα διαβάσουν στις αντίστοιχες ιστοσελίδες.
- Αναφορικά με την πράξη που πολλοί αναφέρεστε και δίνετε δικαιολογημένα τόσο μεγάλη σημασία. Υπάρχει και παραπάνω απ' ότι νομίζετε στα ΤΕΦΑΑ. Μία πράξη που βασίζεται σε επιστημονικές θεωρίες. Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλα ΤΕΦΑΑ αλλά όσοι ενδιαφέρεστε μπορούμε να δούμε αυτά τα στοιχεία. Μάθημα Pilates με μεγάλο εξοπλισμό στα Τρίκαλα έχει 26 διαλέξεις, δηλ. 52 ώρες εκ των οποίων οι 44 είναι μόνο πράξη ενώ το γυμναστήριο διατίθεται 9 από τις 13 εβδομάδες για 15 ώρες την εβδομάδα για την πρακτική των φοιτητών στο μάθημα. Ανάλογα παραδείγματα μπορώ να δώσω και από άλλα μαθήματα. Αν κάποιοι εννοούν ότι θέλουν μόνο πράξη,τότε ..... ας ανοίξουν το youtube για να σπουδάσουν.
- Τα δημόσια Πανεπιστήμια άρα και τα ΤΕΦΑΑ κοστίζουν. Διαθέτουν μόνιμους καθηγητές που αξιολογούνται συνεχώς (κάθε εξάμηνο), διαθέτουν εργαστήρια, αθλητικούς χώρους, βιβλιοθήκες, οργανωμένες αίθουσες διδασκαλίας και πολλές υπηρεσίες. Αν ένα Κολλέγιο διαθέτει τέτοιες υπηρεσίες, εγκαταστάσεις και κυρίως τόσο αναγνωρισμένο προσωπικό θα χαρώ πολύ γιατί το ζητούμενο εδώ είναι να προχωράει η επιστήμη απ' όπου κι αν προέρχεται. Όμως για τα παραπάνω η Πολιτεία μας αξιολογεί πολύ συχνά χωρίς μάλιστα να μας ενισχύει οικονομικά όπως θα έπρεπε (επιστημονικά όργανα, εγκαταστάσεις κ.α.). Έχει αξιολογήσει και τα οποιαδήποτε Κολλέγια δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα; Αν ναι, ας συγκριθούμε και οι απόφοιτοί μας να τύχουν των ίδιων δικαιωμάτων. Μέχρι όμως αυτό να γίνει ......... ας αφήσουμε τους ξένουν να μας αξιολογούν με επιστημονικά κριτήρια και μόνο.
Μέχρι τότε χαρείτε με το γεγονός ότι οργανισμοί που δεν μας γνωρίζουν μας κατατάσσουν πολύ υψηλά σε Παγκόσμια κλίμακα. Πόσα Ελληνικά τμήματα τυγχάνουν τέτοιας αναγνώρισης στο δικό τους επιστημονικό πεδίο; Πιστέψτε με, πολύ λίγα.
Και κάτι τελευταίο. Τα ΤΕΦΑΑ δεν ήταν και δεν θα είναι ποτέ πάνω-κάτω τα χεράκια όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Ρωτήστε και τους επιστήμονες με τους οποίους συνεργαζόμαστε και προέρχονται από άλλα πεδία, π.χ. Ιατρική, Μοριακή Βιολογία, Ψυχολογία, Εκπαίδευση, Πολυτεχνείο.
 
ΔΕΥΤΕΡΟ POST
 
Η δημοσίευση της λίστας των επιστημόνων που ανήκουν στο ανώτερο 2% όλων των επιστημών μου έδωσε τη δυνατότητα να βγάλω μερικά συμπεράσματα.

Πρώτον, είναι εξαιρετικά μεγάλος ο αριθμός των Ελλήνων επιστημόνων που εργάζονται σε Ελληνικά πανεπιστημιακά ή ερευνητικά Ιδρύματα. Αυτό σημαίνει πολλά για αυτό που πολλοί ονομάζουν επιστημονική αριστεία στην Χώρα μας. Υπάρχει και είναι τεράστια. Και γίνεται ακόμη πιο μεγάλη αν σκεφτούμε την υποχρηματοδότηση που μαστίζει τα ιδρύματά μας και άλλες δυσλειτουργίες. Και φυσικά είμαστε μία μικρή Χώρα.

Δεύτερον, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τα Ελληνικά ΤΕΦΑΑ έχουν ισχυρή εκπροσώπηση. Αυτό λέει πολλά για το επίπεδό τους και το σημαντικότερο για την αξία των πτυχίων τους. Τα τελευταία χρόνια πολλά έχουν αλλάξει και επειδή γνωρίζω το νέο αίμα αλλά και πόσους/ες ακόμη συναδέρφους και συναδέρφισσες καθημερινά αγωνίζονται στο εργαστήριο και όχι μόνο. Το μέλλον θα είναι ακόμη καλύτερο και η λίστα αυτή θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο. Η επιστήμη της άσκησης διαθέτει την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τρίτον, πρόσεξα ότι πολλοί απόφοιτοι των ΤΕΦΑΑ διαπρέπουν στο εξωτερικό και βρίσκονται σε περίοπτη θέση σε αυτή τη λίστα. Λαμπρος Συντώσης, Νίκος Ντουμάνης, Σταύρος Κάβουρας, Παντελεήμων Εκκεκάκης, Φαίδων Μάγκος, Μανώλης Σταματάκης, Γιώργος Νάσσης, Βασίλης Μπαλτζόπουλος, Νίκος Στεργίου, Μαρία Καβουσσάνου. Λυπάμαι αν ξεχνώ αυτή τη στιγμή κάποιους/ες εξ' αυτών. Και φυσικά υπάρχουν και άλλοι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ που εργάζονται σε άλλα τμήματα εκτός ΤΕΦΑΑ στην Χώρα μας.
 

kathigites.jpg

TEFAA.jpg

Μας βγαζεις στατιστικά εκει που σε συμφέρει δλδ. το καλύτερο πανεπιστήμιο της Ελλάδος (καποδιστριακο) συμφωνα με το THE των Times ειναι στα 450 του κοσμου, δλδ πολυ μετριο!!

όσον αφορα για τους καθηγητές ΓΕΛΑΜΕ ξερουμε πολυ καλα οτι για να γινεις καθηγητής πρεπει να εισαι κομματοσκυλο και επι το πλείστον αριστερο!!! Εχω δει μανα να βαζει τον γιο στην ιδια σχολη.Για ποια αξιοκρατια μιλάς;; στο ελαντα;;; που ειδες ποτε να ελέγχεται κατι στην παραγκα μας?? την χωρα του βισματος και των συντεχνιών??

Για τις κατατακτήριες γιατι δεν ειπες κατι??Το καραβισμα του αιωνα

Για τα μαθηματα που περνιούνται μεσω βουλευτων?? τα ξεχναμε???

Για τις πανελλαδικές το ξερω αλλα δεν το εκανα ο ίδιος, δεν ειμαι πλουσιος ουτε κομματοσκυλο για να ερθω σε αμεση επαφη με κατι τέτοιο.

Οσον αφορα τα επαγγελματικά δικαιώματα και ακαδημαικα μεσω κολλεγιο ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 100% για ολο τον κοσμο εκτος απο το ελαδισταν, που προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ζησω για παντα στα βαλκανια..Απο την αλλη εξαρτάται η ειδικότητα για επαγγελματικά δικαίωματα στο ελαδισταν απο κολλέγιο.

Στο εξωτερικό κοιταζουν τα rankings του πανεπιστημίου σου, το ESSEX πχ που προσφέρεται στο ελαδισταν μεσω AIGEAN college σαν πτυχίο ειναι ανωτέρο απο καθε ελληνικό πανεπιστήμιο, γιατι στο πτυχίο που θα παρεις δεν θα γραφει ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΟΛΛΈΓΙΟ AIGEAN COLLEGE, ειναι πολιτική franchise.

Sorry αλλα εχεις σπουδασει μονο σε ελληνικο πανεπιστήμιο και δεν ξερεις δεν εχεις τις προϋποθέσεις να φερεις αντίλογο, εγω εχω παει και στα δυο οποτε εχω ολοκληρωμένη άποψη.Οταν περασεις και εσυ και απο τα δυο τοτε ελα να τα ξαναπουμε μεχρι τοτε υστερεις.

 

7 ώρες πριν, runner1 είπε

Καλά.....δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα!!!Δεν ξέρω ποιο ΤΕΙ τελείωσες αλλά τα ελληνικά Πανεπιστήμια στο κόσμο (και ανάλογα την ειδικότητα) θεωρούνται/αναγνωρίζονται ότι βγάζουν επιστήμονες! Και δεν στα λέω τυχαία! Όχι πως δεν συμβαίνουν διάφορα αλλά δεν είναι η πλειοψηφία! Εγώ προσωπικά και τελείωσα την σχολή μου στην ώρα της και δούλεψα μέσα εκεί μετέπειτα και είδα τα θετικά-αρνητικά που δεν βλέπετε οι γύρω αλλά ταυτόχρονα ξέρω και τα των Κολεγίων!

1.Σου αρέσει ή όχι οι καθηγητές των Πανεπιστημίων έχουν ένα minimum κριτηρίων για να μπουν (διδακτορικά, κάθε χρόνο εργασίες-έρευνες κ.α.)! Στα Κολέγια μπορείς να διδάξεις και απλά έχοντας το βασικό σου πτυχίο και χωρίς ΚΑΜΙΑ άλλη προϋπόθεση!

2.Το πτυχίο από τα πανεπιστήμια αναγνωρίζεται πλήρως παντού! Στα Κολέγια υπάρχουν προϋποθέσεις και φυσικά πολλές φορές πρέπει να πας στο εξωτερικό να ολοκληρώσεις με κάποιο τρόπο την "εκπαίδευση" τους (έχει να κάνει με την ειδικότητα)!

3.ΔΕΝ είναι όλα τα αγγλικά Πανεπιστήμια ανώτερα από όλα τα Ελληνικά.....υπάρχουν κι εκεί καλά και κακά!

4.Για το ότι μαθαίνει κάποιος εύκολα τα θέματα των Πανελληνίων και διάφορα τέτοια....εντάξει......μην τα λες αυτά και σε πιστεύουν κάποιοι άνθρωποι και τους καις! ΕΛΕΟΣ! Αν ήταν έτσι πώς μπήκες εσύ στο ΤΕΙ......έτσι μήπως; Αν ναι...για πες μας τον τρόπο ακριβώς!

5.Για το ότι τελείωσες το ΤΕΙ σου κάνοντας λαμογιές......δεν σε τιμά σίγουρα πάντως! Γενικά το Post σου πολύ φάση-αντίφαση!

 

Υ.Γ. Αντιγράφω δύο posts από έναν καθηγητή παλιότερα που είχαν να κάνουν με κάτι αντίστοιχο της συζήτησης και που επιβεβαιώνει αυτά που λέω εν αντιθέσει με σένα....

ΠΡΩΤΟ POST

ΤΕΦΑΑ, πανεπιστήμια της Ανατολικής Ευρώπης, Κολλέγια και άλλες ωραίες ιστορίες
Αφορμή για την παρούσα ανάρτηση ήταν ένας διάλογος τον οποίο διάβασα στο site του ΠΣΕΑΑ και έγινε μεταξύ συναδέρφων οι οποίοι αποφοίτησαν είτε από τα ΤΕΦΑΑ του Ελληνικού δημόσιου Πανεπιστημίου, είτε από ΤΕΦΑΑ πανεπιστημίων της Ανατολικής Ευρώπης και επεκτάθηκε και στα Κολλέγια ένεκα της πρόσφατης απόφασης του ΣΤΕ περί επαγγελματικών δικαιωμάτων. Όλοι προσπαθούσαν να πείσουν για το πόσο καλό και άξιο είναι το Πανεπιστήμιο από το οποίο αποφοίτησαν ή μάλλον πόσο καλύτερο είναι από εκείνο του συνομιλητή τους. Κάποιος άλλος αναφέρθηκε στο πόσο πολύ πρακτική κάνουν οι σπουδαστές των Κολλεγίων. Η κατάταξη η οποία βλέπετε και που μπορείτε να βρείτε εύκολα στο διαδίκτυο και είναι από τις πιο έγκυρες για σχολές επιστημών της άσκησης σας λέει πολύ απλά τα εξής:
- Δεν έχει σημασία αν το ΤΕΦΑΑ είναι στην Ελλάδα, στην Τσεχία ή στην Κροατία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ανατολικής Ευρώπης. Σημασία έχει η προσπάθεια που κάνει για να βελτιώσει την ποιότητά του. Σήμερα είναι αυτά που βλέπετε στην ανάρτηση, του χρόνου μπορεί να αλλάξει η σειρά και οι χώρες. Αναφέρομαι στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι εμείς που εργαζόμαστε σε αυτές τις Σχολές να γίνουμε καλύτεροι. Δεν έχει σημασία η χώρα. Σημασία έχει οι άνθρωποι που επανδρώνουν το τμήμα και τι θέληση έχουν να προσφέρουν στους φοιτητές τους το καλύτερο. Η επαγγελματική ποιότητά τους.
- Για όσους αμφισβητούν διαχρονικά το ρόλο και την αξία των Ελληνικών ΤΕΦΑΑ έχω να πω ότι τα στοιχεία δεν σας δικαιώνουν. Και τα 5 Ελληνικά ΤΕΦΑΑ είναι μεταξύ των 300 καλύτερων τα τελευταία 3 χρόνια (όσο χρόνια δηλαδή διενεργείται αυτή η έρευνα). Αυτό σημαίνει ότι τα ΤΕΦΑΑ μας αξιοποιούν τα χρήματα του Έλληνα πολίτη και με το παραπάνω. Αν μαθαίνατε ποιος είναι ο ετήσιος προϋπολογισμός για τα λειτουργικά έξοδα αυτών των τμημάτων ή πόσα χρήματα έχουν πάρει από τις δημόσιες επενδύσεις θα εκτιμούσατε ακόμη περισσότερο αυτά τα δεδομένα. Οι συγκεκριμένες κατατάξεις γίνονται με αμιγώς επιστημονικά κριτήρια, δεν επιδέχονται αμφισβήτησης και είναι στη διάθεση όποιων θέλουν να τα διαβάσουν στις αντίστοιχες ιστοσελίδες.
- Αναφορικά με την πράξη που πολλοί αναφέρεστε και δίνετε δικαιολογημένα τόσο μεγάλη σημασία. Υπάρχει και παραπάνω απ' ότι νομίζετε στα ΤΕΦΑΑ. Μία πράξη που βασίζεται σε επιστημονικές θεωρίες. Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλα ΤΕΦΑΑ αλλά όσοι ενδιαφέρεστε μπορούμε να δούμε αυτά τα στοιχεία. Μάθημα Pilates με μεγάλο εξοπλισμό στα Τρίκαλα έχει 26 διαλέξεις, δηλ. 52 ώρες εκ των οποίων οι 44 είναι μόνο πράξη ενώ το γυμναστήριο διατίθεται 9 από τις 13 εβδομάδες για 15 ώρες την εβδομάδα για την πρακτική των φοιτητών στο μάθημα. Ανάλογα παραδείγματα μπορώ να δώσω και από άλλα μαθήματα. Αν κάποιοι εννοούν ότι θέλουν μόνο πράξη,τότε ..... ας ανοίξουν το youtube για να σπουδάσουν.
- Τα δημόσια Πανεπιστήμια άρα και τα ΤΕΦΑΑ κοστίζουν. Διαθέτουν μόνιμους καθηγητές που αξιολογούνται συνεχώς (κάθε εξάμηνο), διαθέτουν εργαστήρια, αθλητικούς χώρους, βιβλιοθήκες, οργανωμένες αίθουσες διδασκαλίας και πολλές υπηρεσίες. Αν ένα Κολλέγιο διαθέτει τέτοιες υπηρεσίες, εγκαταστάσεις και κυρίως τόσο αναγνωρισμένο προσωπικό θα χαρώ πολύ γιατί το ζητούμενο εδώ είναι να προχωράει η επιστήμη απ' όπου κι αν προέρχεται. Όμως για τα παραπάνω η Πολιτεία μας αξιολογεί πολύ συχνά χωρίς μάλιστα να μας ενισχύει οικονομικά όπως θα έπρεπε (επιστημονικά όργανα, εγκαταστάσεις κ.α.). Έχει αξιολογήσει και τα οποιαδήποτε Κολλέγια δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα; Αν ναι, ας συγκριθούμε και οι απόφοιτοί μας να τύχουν των ίδιων δικαιωμάτων. Μέχρι όμως αυτό να γίνει ......... ας αφήσουμε τους ξένουν να μας αξιολογούν με επιστημονικά κριτήρια και μόνο.
Μέχρι τότε χαρείτε με το γεγονός ότι οργανισμοί που δεν μας γνωρίζουν μας κατατάσσουν πολύ υψηλά σε Παγκόσμια κλίμακα. Πόσα Ελληνικά τμήματα τυγχάνουν τέτοιας αναγνώρισης στο δικό τους επιστημονικό πεδίο; Πιστέψτε με, πολύ λίγα.
Και κάτι τελευταίο. Τα ΤΕΦΑΑ δεν ήταν και δεν θα είναι ποτέ πάνω-κάτω τα χεράκια όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν. Είναι κάτι πολύ περισσότερο. Ρωτήστε και τους επιστήμονες με τους οποίους συνεργαζόμαστε και προέρχονται από άλλα πεδία, π.χ. Ιατρική, Μοριακή Βιολογία, Ψυχολογία, Εκπαίδευση, Πολυτεχνείο.
 
ΔΕΥΤΕΡΟ POST
 
Η δημοσίευση της λίστας των επιστημόνων που ανήκουν στο ανώτερο 2% όλων των επιστημών μου έδωσε τη δυνατότητα να βγάλω μερικά συμπεράσματα.

Πρώτον, είναι εξαιρετικά μεγάλος ο αριθμός των Ελλήνων επιστημόνων που εργάζονται σε Ελληνικά πανεπιστημιακά ή ερευνητικά Ιδρύματα. Αυτό σημαίνει πολλά για αυτό που πολλοί ονομάζουν επιστημονική αριστεία στην Χώρα μας. Υπάρχει και είναι τεράστια. Και γίνεται ακόμη πιο μεγάλη αν σκεφτούμε την υποχρηματοδότηση που μαστίζει τα ιδρύματά μας και άλλες δυσλειτουργίες. Και φυσικά είμαστε μία μικρή Χώρα.

Δεύτερον, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τα Ελληνικά ΤΕΦΑΑ έχουν ισχυρή εκπροσώπηση. Αυτό λέει πολλά για το επίπεδό τους και το σημαντικότερο για την αξία των πτυχίων τους. Τα τελευταία χρόνια πολλά έχουν αλλάξει και επειδή γνωρίζω το νέο αίμα αλλά και πόσους/ες ακόμη συναδέρφους και συναδέρφισσες καθημερινά αγωνίζονται στο εργαστήριο και όχι μόνο. Το μέλλον θα είναι ακόμη καλύτερο και η λίστα αυτή θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο. Η επιστήμη της άσκησης διαθέτει την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τρίτον, πρόσεξα ότι πολλοί απόφοιτοι των ΤΕΦΑΑ διαπρέπουν στο εξωτερικό και βρίσκονται σε περίοπτη θέση σε αυτή τη λίστα. Λαμπρος Συντώσης, Νίκος Ντουμάνης, Σταύρος Κάβουρας, Παντελεήμων Εκκεκάκης, Φαίδων Μάγκος, Μανώλης Σταματάκης, Γιώργος Νάσσης, Βασίλης Μπαλτζόπουλος, Νίκος Στεργίου, Μαρία Καβουσσάνου. Λυπάμαι αν ξεχνώ αυτή τη στιγμή κάποιους/ες εξ' αυτών. Και φυσικά υπάρχουν και άλλοι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ που εργάζονται σε άλλα τμήματα εκτός ΤΕΦΑΑ στην Χώρα μας.
 

kathigites.jpg

TEFAA.jpg

επισης οταν θες να δείξεις rankings  δεν ανεβαζεις ΤΗΣ ΣΑΝΓΚΑΗΣ!!! ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΈΤΡΕΣ!!! ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΗΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ!!!!

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Komninos33 είπε

Μας βγαζεις στατιστικά εκει που σε συμφέρει δλδ. το καλύτερο πανεπιστήμιο της Ελλάδος (καποδιστριακο) συμφωνα με το THE των Times ειναι στα 450 του κοσμου, δλδ πολυ μετριο!!

όσον αφορα για τους καθηγητές ΓΕΛΑΜΕ ξερουμε πολυ καλα οτι για να γινεις καθηγητής πρεπει να εισαι κομματοσκυλο και επι το πλείστον αριστερο!!! Εχω δει μανα να βαζει τον γιο στην ιδια σχολη.Για ποια αξιοκρατια μιλάς;; στο ελαντα;;; που ειδες ποτε να ελέγχεται κατι στην παραγκα μας?? την χωρα του βισματος και των συντεχνιών??

Για τις κατατακτήριες γιατι δεν ειπες κατι??Το καραβισμα του αιωνα

Για τα μαθηματα που περνιούνται μεσω βουλευτων?? τα ξεχναμε???

Για τις πανελλαδικές το ξερω αλλα δεν το εκανα ο ίδιος, δεν ειμαι πλουσιος ουτε κομματοσκυλο για να ερθω σε αμεση επαφη με κατι τέτοιο.

Οσον αφορα τα επαγγελματικά δικαιώματα και ακαδημαικα μεσω κολλεγιο ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 100% για ολο τον κοσμο εκτος απο το ελαδισταν, που προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ζησω για παντα στα βαλκανια..Απο την αλλη εξαρτάται η ειδικότητα για επαγγελματικά δικαίωματα στο ελαδισταν απο κολλέγιο.

Στο εξωτερικό κοιταζουν τα rankings του πανεπιστημίου σου, το ESSEX πχ που προσφέρεται στο ελαδισταν μεσω AIGEAN college σαν πτυχίο ειναι ανωτέρο απο καθε ελληνικό πανεπιστήμιο, γιατι στο πτυχίο που θα παρεις δεν θα γραφει ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΟΛΛΈΓΙΟ AIGEAN COLLEGE, ειναι πολιτική franchise.

Sorry αλλα εχεις σπουδασει μονο σε ελληνικο πανεπιστήμιο και δεν ξερεις δεν εχεις τις προϋποθέσεις να φερεις αντίλογο, εγω εχω παει και στα δυο οποτε εχω ολοκληρωμένη άποψη.Οταν περασεις και εσυ και απο τα δυο τοτε ελα να τα ξαναπουμε μεχρι τοτε υστερεις.

 

επισης οταν θες να δείξεις rankings  δεν ανεβαζεις ΤΗΣ ΣΑΝΓΚΑΗΣ!!! ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΈΤΡΕΣ!!! ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΗΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ!!!!

Nα ενα παραδειγμα του "παιρνω μια τριχα και την κανω παλαμαρι". Απαξιωτισμος σε ολο του το μεγαλειο γιατι απλα ετσι σε συμφερει εσενα. Απ τα ελληνικα πανεπιστημια εχουν βγει μερικοι απ τους τοπ καθηγητες ανα τον κοσμο, που φυσικα τωρα διδασκουν σε πανεπιστημια του εξωτερικου, και αμετρητοι σοβαροι επαγγελματιες που κανουν καριερα σε εταιρειες του εξωτερικου..αλλά ξερω, αυτα ειναι ψιλα γραμματα, τα κολλεγια βγαζουν επιστημοναρες και γ@μανε ολα τα ελληνικα πανεπιστημια! Εε? 

Οπως και να βγαινει ενα μελος ΔΕΠ, κομματικα ή απ τη μανα του, σε διαβεβαιω οτι αν δεν εχει διδακτορικο και ερευνητικο εργο σχετικο, θα παρει στην καλυτερη τα @@ του! Στα κολλεγια σε διδασκουν καθηγητες με μαστερ (αν εισαι τυχερος) και το προγραμμα σπουδων τους ΟΧΙ δεν ειναι το ιδιο με το μαμα-πανεπιστημιο, ειναι αλλαγμενο. 

Τραβα μαθε 5 πραγματα παραπανω για τα ελληνικα κολλεγια και τα δημοσια πανεπιστημια κι ασε τις ρητορικες τυπου "οπαδιλικι" γιατι εχεις παρει και λες κασετα τις μ@λακιες που σας πουλανε στα κολλεγια οι γραμματειες..

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...