vagos789 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 15 ώρες πριν, filip123go είπε Όσοι έχουν δουλέψει σε customer support σε εταιρεία τεχνολογίας θα γνωρίζουν ότι ο πελάτης έχει σπάνια έως πότε δίκιο. Αν μπορουσε να το φτιαξει μονος του, δεν θα υπηρχε το support εταιρειας τεχνολογιας Αν δεν μπορει να του το φτιαξει ουτε η εταιρεια, τοτε παλι δεν θα μακροημερευσει το support Το να βγαλεις τον πελατη ασχετο,αδαη,αδικο κτλ ειναι ευκολο,δεν χρειαζεται ειδικες γνωσεις,το κανεις απο εναν καναπε Το να του εξηγησεις τα δικαιωματα του και τι μπορει να περιμενει απο το support θελει τροπο 4 1
filip123go Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, vagos789 είπε Αν μπορουσε να το φτιαξει μονος του, δεν θα υπηρχε το support εταιρειας τεχνολογιας Αν δεν μπορει να του το φτιαξει ουτε η εταιρεια, τοτε παλι δεν θα μακροημερευσει το support Το να βγαλεις τον πελατη ασχετο,αδαη,αδικο κτλ ειναι ευκολο,δεν χρειαζεται ειδικες γνωσεις,το κανεις απο εναν καναπε Το να του εξηγησεις τα δικαιωματα του και τι μπορει να περιμενει απο το support θελει τροπο Ναι οκ, συμφωνώ με όλα όσα λες. Με αυτό που σχολίασα εγώ τι σχέση έχει και με κάνεις και quote;; 1
RandomLad Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2021 Η φράση είναι μια απατεωνιά που χρησιμοποιείται κατά κόρον από 2 τοξικές κατηγορίες ανθρώπων: Entitled πελάτες που νομίζουν ότι είναι Ρωμαίοι αυτοκράτορες και οι εργαζόμενοι, πληβείοι στη βούλεψή τους. Σιχαμένα αφεντικά που θα φτάσουν στο άκρο, ικανοποιώντας την πιο παράλογη απαίτηση ενός πελάτη φοβούμενοι την κριτική τους, με αποτέλεσμα να φέρονται σκατά στους εργαζόμενους που απασχολούν. Το συμπέρασμα είναι πως, αν την ακούσεις ως εργαζόμενος, να ξέρεις ότι θα "καρκινιάσεις" είτε από τον πελάτη, είτε από το αφεντικό σου. 5 1
agimantreess Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2021 Η διαχείριση του θέματος αυτού ξεχωρίζει τον επαγγελματία απο τον ερασιτέχνη. Αυτό ειναι που πρέπει να γνωρίζεις. 1
kathytherion Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Στις 17/8/2021 στις 6:40 ΜΜ, EcoBill είπε Μια παρεξηγημένη φράση η οποία έχασε την πραγματική της σημασία. Αυτή η φράση δημιουργήθηκε με σκοπό να κάνει τον πελάτη να νιώσει καλύτερα για το τι θέλει και τον υπάλληλο να καταλάβει ότι τα γούστα του πελάτη είναι πάντα σωστά. Για παράδειγμα δουλεύεις σε μία πιτσαρία και ο πελάτης ζητάει μια πίτσα με ανανά, ασχέτως το αν πιστεύεις ότι ο ανανάς πάει στην πίτσα ο πελάτης έχει πάντα δίκιο στο τι θέλει και το φτιάχνεις. Πλέον ο τρόπος που χρησιμοποιείται είναι από Karens για να πάρουν αυτό που θέλουν άσχετα το πόσο τρελό είναι. Παραδείγματος χάριν δουλεύεις σε ένα supermarket και η Karen προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ληγμένο κουπόνι λέγοντας ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εκεί λοιπόν γίνεται λάθος χρήση της φράσης. Τι πιστεύετε φταίει για αυτήν την μεταβολή στην χρήση αυτής της φράσης; Τι κάνει τους ανθρώπους τόσο entitled ώστε να σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο; Γενικά όλη αυτή η φάση με τις "Κάρεν" έχει αρχίσει να ενοχλεί, ως υπάλληλος σε λιανική και όχι μόνο, έχω δει παράλογη συμπεριφορά και από γυναίκες αλλά και από άνδρες οπότε θεωρώ άτοπο να στυλιτευουμε τη συμπεριφορά των μεν αλλά όχι των δε. Επίσης πλέον έχουμε καταντήσει να χαρακτηρίζουμε "Κάρεν" οποία περίπτωση διεκδικεί τα δικαιώματα της ακόμη κ αν έχει δίκιο (πχ επιστροφή χρημάτων για ελαττωματικό προϊόν) Δεν αναφέρομαι στον topic starter απλά δραττομαι της ευκαιρίας να σχολιάσω αυτό το φαινόμενο. Στις 23/8/2021 στις 4:05 ΜΜ, AntiCambeR είπε Είναι οι ίδιοι που εργάζονται μαύρα λόγω ανάγκης, η που δέχονται bullying απο τους εργοδότες τους η απο την γυναίκα τους (*Βλέπε ενότητα παντόφλα) χωρίς να αντιδρούν, η όταν ήταν παιδιά απο άλλους, η απο τους γονείς τους.Η κάποιος συνδυασμός κάποιων από τα παραπάνω. Δυστυχώς κάποιοι απο αυτούς έχουν γίνει αστυνομικοί και κάνουν κατάχρηση της εξουσίας μέσω της συμπεριφοράς και χρησιμοποιώντας και βία προς τους πολίτες, τους οποίους είναι υποχρεωμένοι να προστατεύουν. Η βρίσκονται σε θέσεις που έχουν κάποια εξουσία, όπως πχ στον Στρατό, το καλύτερο παράδειγμα. Προσωπικά δεν αποδέχομαι ούτε χρησιμοποιώ την λέξη αφεντικό. Μπορεί, όμως όταν μιλάμε για ενήλικες έχουν οι ίδιοι την ευθύνη όταν μένουν σε μια κατάσταση που τους δυσαρεστεί οπότε η καταπίεση από τα αφεντικά η τη γυναίκα δεν αποτελούν ούτε δικαιολογία ούτε ελαφρυντικό. Επίσης, αν τρώνε παντόφλα, ας φύγουν, όμως ξέρω πολλές περιπτώσεις που γκρινιάζουν ολιμερις ότι τρώμε παντόφλα ότι δεν περνάνε καλά στο γάμο κλπ κλπ όμως δεν θέλουν να χάσουν το καθαρό σπιτάκι και το μαγειρεμένο φαγητό οπότε μένουν στην γκρίνια και στο ξεσπασμα όπου τους παίρνει (σε άλλους ανθρώπους δηλαδή). Ότι χειρότερο.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ο πελάτης είναι φρικτός και αναίσθητος. Πόσες φορές έχω φάει ghosting από πελάτες στα καλά καθούμενα πάνω στη πληρωμή και ήρθαν μετά από ώρες να αγοράσουν. Σε γράφουν, σε στήνουν, σου λένε να ψάξεις να βρεις αυτό που θέλουν και πριν το βρεις έχουν πάει να αγοράσουν άπο άλλον. Ακυρώνουν συμφωνίες που κάνανε μαζί σου επειδή αλλάξανε άποψη. Έχω δει πολλά ειδικά τώρα που εξυπηρετώ ΠΟΛΛΟΥΣ και σκέφτομαι να αρχίσω να παίρνω σκληρά μέτρα, πολλές φορές έχω εκτεθεί σε συνεργάτες μου εξαιτίας τους. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου 2022 από aizensama24
alimentas Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Το ''ο πελατης εχει παντα δικιο'' ειναι η μεγαλυτερη μ.....κια που εχει ειπωθει ποτε στην ανθρωποτητα κ λογικα το εχει πει καποιος που δεν εχει δουλεψει ΠΟΤΕ στην ζωη του. 2
StamTheMan Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 30 λεπτά πριν, alimentas είπε Το ''ο πελατης εχει παντα δικιο'' ειναι η μεγαλυτερη μ.....κια που εχει ειπωθει ποτε στην ανθρωποτητα κ λογικα το εχει πει καποιος που δεν εχει δουλεψει ΠΟΤΕ στην ζωη του. Δες το post μου στην πρωτη σελιδα,ειναι το τριτο. Το "ο πελατης εχει παντα δικιο" το εβγαλε καποιος που εχει δουλεψει ΠΟΛΥ στη ζωη του.
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 4 ώρες πριν, aizensama24 είπε Ο πελάτης είναι φρικτός και αναίσθητος. Πόσες φορές έχω φάει ghosting από πελάτες στα καλά καθούμενα πάνω στη πληρωμή και ήρθαν μετά από ώρες να αγοράσουν. Σε γράφουν, σε στήνουν, σου λένε να ψάξεις να βρεις αυτό που θέλουν και πριν το βρεις έχουν πάει να αγοράσουν άπο άλλον. Ακυρώνουν συμφωνίες που κάνανε μαζί σου επειδή αλλάξανε άποψη. Έχω δει πολλά ειδικά τώρα που εξυπηρετώ ΠΟΛΛΟΥΣ και σκέφτομαι να αρχίσω να παίρνω σκληρά μέτρα, πολλές φορές έχω εκτεθεί σε συνεργάτες μου εξαιτίας τους. Θα ζητας προκαταβολή.
ifollowrivers Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Στις 23/8/2021 στις 9:27 ΜΜ, Lakou είπε Νομίζω ότι τα λέει ολα Προσωπικά αν έβλεπα τέτοια ταμπέλα, δε θα ξανά πατούσα. Το μόνο πού δείχνει είναι προκατάληψη προς τον πελάτη. Το βρίσκω πάρα πολύ προσβλητικό και αντί επαγγελματικό. Ειδικά αυτό το νούμερο 8 όταν το βλέπω και το φαντάζομαι μού έρχεται στο νου αυτό το ρατσιστικό σκίτσο: Στις 30/8/2021 στις 11:12 ΠΜ, agimantreess είπε Η διαχείριση του θέματος αυτού ξεχωρίζει τον επαγγελματία απο τον ερασιτέχνη. Αυτό ειναι που πρέπει να γνωρίζεις. Επιτέλους και κάποιος πού μιλάει σωστά εδώ μέσα!!! Πώς να το κάνουμε δε γίνεται όλοι να είναι καταστηματάρχες και έμποροι! Ειδικά σήμερα που ο καταναλωτής μπορεί να ψωνίσει κάτι κυριολεκτικά από την άλλη άκρη του κόσμου!!
Kostasspil Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 On 24/08/2021 at 13:58, vagos789 said: ενας πελατης αγενης και με υπερβολικες απαιτησεις μπορει να ειναι κερδος γιατι πχ φερνει και εναν αλλο πελατη απο το σοι του. Κανένα μαγαζί δε θέλει τέτοιους πελάτες. 5
tsifotis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 "Ο πελάτης δεν έχει πάντα δικιο" έπρεπε κατά την γνώμη μου να λέγεται σωστά . Το παίρνουν σοβαρά δυσλειτουργικοί και συμπλεγματικοί άνθρωποι και σε σταυρώνουν. Το κλασσικό γνωμικό είναι απόλυτο και βλακώδες όπως το "όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά" βλ. υποστηρικτές Σώρρα, Χίου, Λιακόπουλου κλπ Εαν η φράση ήταν κάτι τυπου "Το δίκιο του πελάτη ειναι Ιερό" δεν θα ήταν άσχημο, γιατι νοσούμε ως Ελληνες απο χάλια service και επαγγελματίες που σκεφτονται "ε δικιο εχει, αλλα ας τον να γκρινιαξει, θα βαρεθει που θα παει" 1
Kostasspil Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 48 minutes ago, tsifotis said: "Ο πελάτης δεν έχει πάντα δικιο" έπρεπε κατά την γνώμη μου να λέγεται σωστά . Το παίρνουν σοβαρά δυσλειτουργικοί και συμπλεγματικοί άνθρωποι και σε σταυρώνουν. Το κλασσικό γνωμικό είναι απόλυτο και βλακώδες όπως το "όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά" βλ. υποστηρικτές Σώρρα, Χίου, Λιακόπουλου κλπ Εαν η φράση ήταν κάτι τυπου "Το δίκιο του πελάτη ειναι Ιερό" δεν θα ήταν άσχημο, γιατι νοσούμε ως Ελληνες απο χάλια service και επαγγελματίες που σκεφτονται "ε δικιο εχει, αλλα ας τον να γκρινιαξει, θα βαρεθει που θα παει" Αυτό που θίγεις έχει να κάνει με την παιδεία του καθενός γενικότερα. Γιατί δεν είναι μόνο το δίκιο του πελάτη ιερό, είναι και του υπαλλήλου αντίστοιχα, είναι και του γείτονα, είναι και του οδηγού που έχει προτεραιότητα κλπ. Αλλά στην Ελλάδα νομίζουμε ότι δίκιο έχει όποιος γκαρίζει.
SabotazNic Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 6 ώρες πριν, Kostasspil είπε Κανένα μαγαζί δε θέλει τέτοιους πελάτες. Το αυτο. Στο εστιατοριο εχουμε διωξει τους προβληματικους πελατες, και εχουμε κερδισει 1000 ακομα γτ ξερουν οτι δεν θα τους βρουν αυτους μεσα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα