Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια παρεξηγημένη φράση η οποία έχασε την πραγματική της σημασία.

Αυτή η φράση δημιουργήθηκε με σκοπό να κάνει τον πελάτη να νιώσει καλύτερα για το τι θέλει και τον υπάλληλο να καταλάβει ότι τα γούστα του πελάτη είναι πάντα σωστά.

Για παράδειγμα δουλεύεις σε μία πιτσαρία και ο πελάτης ζητάει μια πίτσα με ανανά, ασχέτως το αν πιστεύεις ότι ο ανανάς πάει στην πίτσα ο πελάτης έχει πάντα δίκιο στο τι θέλει και το φτιάχνεις.

Πλέον ο τρόπος που χρησιμοποιείται είναι από Karens για να πάρουν αυτό που θέλουν άσχετα το πόσο τρελό είναι. Παραδείγματος χάριν δουλεύεις σε ένα supermarket και η Karen προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ληγμένο κουπόνι λέγοντας ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εκεί λοιπόν γίνεται λάθος χρήση της φράσης.

Τι πιστεύετε φταίει για αυτήν την μεταβολή στην χρήση αυτής της φράσης; Τι κάνει τους ανθρώπους τόσο entitled ώστε να σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο;

  • Like 1
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, EcoBill είπε

Μια παρεξηγημένη φράση η οποία έχασε την πραγματική της σημασία.

Αυτή η φράση δημιουργήθηκε με σκοπό να κάνει τον πελάτη να νιώσει καλύτερα για το τι θέλει και τον υπάλληλο να καταλάβει ότι τα γούστα του πελάτη είναι πάντα σωστά.

Για παράδειγμα δουλεύεις σε μία πιτσαρία και ο πελάτης ζητάει μια πίτσα με ανανά, ασχέτως το αν πιστεύεις ότι ο ανανάς πάει στην πίτσα ο πελάτης έχει πάντα δίκιο στο τι θέλει και το φτιάχνεις.

Πλέον ο τρόπος που χρησιμοποιείται είναι από Karens για να πάρουν αυτό που θέλουν άσχετα το πόσο τρελό είναι. Παραδείγματος χάριν δουλεύεις σε ένα supermarket και η Karen προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ληγμένο κουπόνι λέγοντας ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εκεί λοιπόν γίνεται λάθος χρήση της φράσης.

Τι πιστεύετε φταίει για αυτήν την μεταβολή στην χρήση αυτής της φράσης; Τι κάνει τους ανθρώπους τόσο entitled ώστε να σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο;

Η Φραση αυτη παιζει να ειπωθηκε απο καποιον τσιπη αφεντικο που δεν θελει να χασει κανεναν πελάτη

  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ.

Σε κάποια πράγματα έχει δίκιο, είναι η δική του γνώμη που μετράει και κανενός άλλου. Επομένως, ό,τι κι αν πει, έχει δίκιο. Για παράδειγμα, είναι ο μόνος που μπορεί να αποφασίσει αν του ταιριάζει ένα προϊόν, αν καλύπτει τις ανάγκες του, αν αξίζει να πληρώσει την τιμή του, αν είναι ικανοποιημένος από αυτό. Σε τέτοιου είδους θέματα, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Και η γνώμη του είναι η μόνη που μετράει, πρέπει να γίνεται σεβαστή και να φροντίζουν οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να γίνει ή να παραμείνει πελάτης τους να συμμορφώνονται αναλόγως. Μην τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς 

  • Like 2
Δημοσ.

Η φραση αφορα το προσωπικο,οχι τον πελατη.

Κοινως τον αντιμετωπιζουμε σα να έχει δικιο,δεν μπαινουμε στη διαδικασια να διαφωνησουμε η να τσακωθουμε,γιατι δεν εχει νοημα.

Ολα αυτα μεχρι ένα σημείο, μετα μπορει να παει να φορτωθει καποιο  αλλο, γιατι εμεις δε θα τον εξυπηρετησουμε.

Μη μπερδευεστε,κανενα δικιο δεν εχει.

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Η φραση αφορα το προσωπικο,οχι τον πελατη.

Κοινως τον αντιμετωπιζουμε σα να έχει δικιο,δεν μπαινουμε στη διαδικασια να διαφωνησουμε η να τσακωθουμε,γιατι δεν εχει νοημα.

Ολα αυτα μεχρι ένα σημείο, μετα μπορει να παει να φορτωθει καποιο  αλλο, γιατι εμεις δε θα τον εξυπηρετησουμε.

Μη μπερδευεστε,κανενα δικιο δεν εχει.

 

Ναι. ο καθένας προτιμάει ότι προτιμάει, θέλει καφέ με αλάτι? Ε δικαίωμα του, μη γίνεσαι επιστήμονας του καφέ και ότι αυτό που θέλει είναι "λάθος" και του το δείχνεις σαν κομπλεξικό παιδάκι. Το πολύ πολύ ενημέρωσε τον αν δείχνει μπερδεμένος ότι δεν είναι το σύνηθες. 

 

Φέρεται σαν μόγγολος με αγένεια ή ζητάει ότι του κατέβει? Προφανώς δεν έχει "δίκιο", αναλόγως πόσο το χέζει είναι για διώξιμο.

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πίτσα με ανανά μια χαρά είναι 😁😛

εκεί είναι θέμα της πιτσαρίας, αν επιτραπεί την επιλογή υλικών δεν μπορείς να πεις τίποτα στον πελάτη.

Διαφορετικά είναι λάθος να δέχεται κατα παραγγελία για τον καθένα. Γενικά το τεράστιο μενού είναι λαθος του καταστηματαρχη, οι σοβαροι επαγγελματίες δεν κάνουν αυτό το λάθος γιατί ενα πελάτη κερδίζουν και δεκα χάνουν.

όσον αφορά τα υπόλοιπα,  πολλοί πελάτες βγάζουν τα προσωπικά κόμπλεξ κατωτερότητας και το παίζουν αφεντικά στους υπαλλήλους. 

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει και μια παροιμία που λεει " σαν αρέσει του φορέση, ολονού του κόσμου αρέσει"  αν ο αλλος του αρεσει να συνδιασει καφε παντελονι με πρασινο παπούτσι κ πορτοκαλι κορδονια,απο την στιγμη που δεν ζηταει την γνωμη σου αλλα έρχεται με αυτην την επιθυμία, τελος, του λες οτι εχει δικιο κ ειναι φοβερη επιλογή 

Επεξ/σία από bill_zaf
Δημοσ.
Στις 17/8/2021 στις 6:40 ΜΜ, EcoBill είπε

ασχέτως το αν πιστεύεις ότι ο ανανάς πάει στην πίτσα ο πελάτης έχει πάντα δίκιο στο τι θέλει και το φτιάχνεις.

λίγο άκυρο το παράδειγμα. Αν υπάρχει στο μενού, φυσικά και θα την φτιάξει. Αν όχι, τότε δεν μπορεί να κάνει κάτι άμεσα, παρά μόνο αν δει ότι τη ζητάνε αρκετοί, να την προσθέσει στο μενού.

Υ.Γ. έχω φάει πίτσα με ανανά στη Σκιάθο, ενδιαφέρουσα επιλογή!

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Εγώ σταμάτησα στο Karens. Καταλάθος έπεσε το μάτι μου και στο entitled και κάπου εκεί, βγήκα εντελώς από insomnia για να συνέλθω. 

Ειχαμε τις διαφορες μας,αλλα εχω αρχισει να σε συμπαθω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, The_Judas είπε

Η πίτσα με ανανά μια χαρά είναι 😁😛

εκεί είναι θέμα της πιτσαρίας, αν επιτραπεί την επιλογή υλικών δεν μπορείς να πεις τίποτα στον πελάτη.

Διαφορετικά είναι λάθος να δέχεται κατα παραγγελία για τον καθένα. Γενικά το τεράστιο μενού είναι λαθος του καταστηματαρχη, οι σοβαροι επαγγελματίες δεν κάνουν αυτό το λάθος γιατί ενα πελάτη κερδίζουν και δεκα χάνουν.

όσον αφορά τα υπόλοιπα,  πολλοί πελάτες βγάζουν τα προσωπικά κόμπλεξ κατωτερότητας και το παίζουν αφεντικά στους υπαλλήλους. 

Είναι οι ίδιοι που εργάζονται μαύρα λόγω ανάγκης, η που δέχονται bullying απο τους εργοδότες τους η απο την γυναίκα τους (*Βλέπε ενότητα παντόφλα) χωρίς να αντιδρούν, η όταν ήταν παιδιά απο άλλους, η απο τους γονείς τους.Η κάποιος συνδυασμός κάποιων από τα παραπάνω.

Δυστυχώς κάποιοι απο αυτούς έχουν γίνει αστυνομικοί και κάνουν κατάχρηση της εξουσίας μέσω της συμπεριφοράς και χρησιμοποιώντας και βία προς τους πολίτες, τους οποίους είναι υποχρεωμένοι να προστατεύουν.

Η βρίσκονται σε θέσεις που έχουν κάποια εξουσία, όπως πχ στον Στρατό, το καλύτερο παράδειγμα.

Προσωπικά δεν αποδέχομαι ούτε χρησιμοποιώ την λέξη αφεντικό.

Επεξ/σία από AntiCambeR
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/8/2021 στις 6:40 ΜΜ, EcoBill είπε

Μια παρεξηγημένη φράση η οποία έχασε την πραγματική της σημασία.

Αυτή η φράση δημιουργήθηκε με σκοπό να κάνει τον πελάτη να νιώσει καλύτερα για το τι θέλει και τον υπάλληλο να καταλάβει ότι τα γούστα του πελάτη είναι πάντα σωστά.

Για παράδειγμα δουλεύεις σε μία πιτσαρία και ο πελάτης ζητάει μια πίτσα με ανανά, ασχέτως το αν πιστεύεις ότι ο ανανάς πάει στην πίτσα ο πελάτης έχει πάντα δίκιο στο τι θέλει και το φτιάχνεις.

Πλέον ο τρόπος που χρησιμοποιείται είναι από Karens για να πάρουν αυτό που θέλουν άσχετα το πόσο τρελό είναι. Παραδείγματος χάριν δουλεύεις σε ένα supermarket και η Karen προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ληγμένο κουπόνι λέγοντας ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εκεί λοιπόν γίνεται λάθος χρήση της φράσης.

Τι πιστεύετε φταίει για αυτήν την μεταβολή στην χρήση αυτής της φράσης; Τι κάνει τους ανθρώπους τόσο entitled ώστε να σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο;

Αυτή η φράση έχει γίνει σλόγκαν γιατί ουσιαστικά οι εταιρίες κάνουν ότι μπορούν για να μη χάσουν πελάτη. Ένας δυστυχισμένος πελάτης δεν είναι ποτέ καλή εικόνα για την εταιρία και για αυτό σκίζονται ώστε να τον ικανοποιήσουν. Αυτό έχει γυρίσει μπούμερανγκ πλέον και χρησιμοποιείται σαν μοχλός πίεσης ώστε ο πελάτης να πάρει αυτό που θέλει. Αυτό πιστεύω ότι οδήγησε στην σημερινή χρήση της φράσης.

Τώρα φτάσαμε στο σημείο οι πελάτες να βγάζουν το μίσος τους στους υπαλλήλους και να μην μπορεί να κάνει κανείς κάτι για αυτό.

Η έννοια της φράσης (η ιστορική) έχει να κάνει με τα παράπονα των πελατών. Να συμπεριφέρεσαι με σεβασμό στα παράπονα των πελατών ώστε να μην νιώθουν αδικημένοι ή ότι τους έχεις παραπλανήσει. Έγινε δημοφιλές από άτομα όπως ο Harry Gordon Selfridge, Marshall Field και John Wanamaker (όλοι δούλευαν στην λιανική). Όμως αποδείχτηκε από το 1914 ότι με τη χρήση αυτής της φράσης αγνοούμε τους πελάτες που είναι μη ειλικρινής, έχουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες κλπ ουσιαστικά κάνοντας ότι ζητάνε

Επεξ/σία από w95chris
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο πελάτης έχει πάντα δίκιο στα συμφωνημένα μεταξύ αυτού και της επιχείρησης και φυσικά όταν όλα τηρούν το νόμο. Τα παραδείγματα που πελάτες δεν έχουν δίκιο ειναι άπειρα. Επίσης και καταχρηστικές συμπεριφορές από εταρείες που δεν ενημέρωσαν σωστά το πελάτη και ζητάνε πχ έξτρα χρεώσεις ειναι αυτές οι περιπτώσεις που ο πελάτης πρέπει να έχει δίκιο. 

Οπότε αλλαγές χωρίς απόδειξη εμφανώς χρησιμοποιημένων προϊόντων χωρίς αιτιολογία, όχι ο πελάτης δεν έχει δίκιο. Έξτρα χρέωση σε μεταφορά ψυγείου στο χώρο του πελάτη, επειδή θα πάει από τις σκάλες χωρίς να έχουν ενημερώσει το πελάτη και χωρίς να έχει γίνει διερεύνηση απο την εταιρεία, ναι ο πελάτης έχει δίκιο ασχέτος εάν θα ζημιωθεί η εταιρεία. 

Τα παραπάνω κατά τη γνώμη μου μετά απο πολλά χρόνια λιανικής. Ευτυχώς όχι πια 

Επεξ/σία από squib
Δημοσ.

Η φράση λογικά βγήκε από μεγαλοστελέχη εταιριών...Στην ουσία εννοούν "όποιος πληρώνει, έχει δύναμη". Αν αύριο το πρωί όλοι οι καταναλωτές απεργήσουν επ' αόριστον για μερικά είδη ας πούμε, το σύστημα που στηρίζεται η οικονομία θα διαλυθεί κυριολεκτικά.

Στη Γερμανία όταν μας έκανα ετήσια σεμινάρια, μας έλεγαν "Kunde ist konig", δηλ. "ο πελάτης είναι βασιλιάς"... Παντού υπάρχει αυτή η φράση περί δύναμης του πελάτη.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...