Προς το περιεχόμενο

toyota celica


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 17/8/2021 στις 2:52 ΜΜ, nikostz99 είπε

Καλησπερα,έχετε καμια γνωμη για toyota celica 2003 και μετα.Μιλαμε για χιλιόμετρα 170χιλ και κατω.Ξερω οτι η toyota γενικα βγαζει καλες μηχανες αλλα θα ήθελα καμια γνωμη απο ατομα που ειτε εχουν ειτε γνωριζουν.Ηθελα να ξερω καταναλωση συντήρηση καθως και αν αντεχουν μετα τα 200χιλ χλμ.Και τελος κατα ποσο θα μπορουσε να κουμποθει συστημα αεριου χωρις να φερει προβληματα στην μηχανη 

ευχαριστω εκ των προτέρων 

Για χιλιόμετρα μη δίνεις βάση , πολλά γίνονται με γύρισμα. Με υπομονή βρές όσο πιο καθαρό γίνεται. Να το πάς σε συνεργείο και να το δείτε σε ράμπα όπως και να πάρει μια συμπίεση στο μοτέρ .

Υγραέριο μήν βιαστείς να του βάλεις , για να δείς μήπως σου ζητήσει κάτι . Παρακολουθήσε το 2 μήνες αφού του κάνεις ένα γενικό Service

Για υγραέριο να ξέρεις το αμάξι πρέπει να δουλεύει σωστά στή βενζίνη και στα ρεύματα . Εάν ρύθμιστει σωστά το υγραέριο στο δρόμο και βάλεις ποιοτικό σύστημα με μπέκ τύπου βενζίνης δέ θα έχεις θέμα .

Να έχεις υπ όψιν έχεις μηχανικές βαλβίδες με καπελώτα ( εάν θές γράψε και το αριθμό κινητήρα). 

Συνοψίζοντας όποιο και να βρείς ρόλο παίζει η συντήρηση από τόν προηγούμενο και το τρόπο οδήγησης του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, nikostz99 είπε

 εγινε φιλε μου σε ευχαριστω πολυ!

Παρτο!!!! 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/18094980-toyota-avensis

Εχει και γυαλινα φαναρια που δεν χαλανε-κιτρινιζουν ποτε!!!

Επεξ/σία από PLACEBO_89
  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, nikostz99 είπε

ωραιο φιλε και με λιγοτερη καταναλωση και λιγοτερα κυβικα λες να αξιζει περισσότερο αππcelica?

 

Ο κατοχος φαινεται νοικοκυρης! Σιγουρα ειναι πιο εμπορικο απο το celica αρα θα εχει και καλυτερη μεταπωληση..!!!

Εκτιμω με το celica μελλοντικα θα εχεις θεμα με τα ανταλλακτικα..  με συνεπεια να ταλαιπωρείσαι για να βρεις ή να τα πληρωνεις πιο ακριβα!!!

Δημοσ.

νν ισχυει και εγω δεν ξερω για τα ανταλλακτικά αν θα εχ θεμα

 

τωρα αν του βαλω αεριο θα αξιζει ετσι ; γτ εχει κοντα στα 250χιλ χλμ...βεβαια ειναι τογιοτα

 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, nikostz99 είπε

βεβαια ειναι τογιοτα

Αν πας με γνώμονα ότι ένα τογιοτα 20 ετων με 235.000χλμ, που στάζει λάδια και ποιος ξέρει τι άλλο που δεν το λέει ο πωλητής, δεν έχει κανένα θέμα, 

ξανασκέψου το πριν βρεθείς μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις. 

Επίσης να ξέρεις ότι αν το πάρεις το avensis, το παντρεύτηκες, οπως και το celica,εκτός αν τα δώσεις μετά μερικά κατοστάρικα. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αν πας με γνώμονα ότι ένα τογιοτα 20 ετων με 235.000χλμ, που στάζει λάδια και ποιος ξέρει τι άλλο που δεν το λέει ο πωλητής, δεν έχει κανένα θέμα, 

ξανασκέψου το πριν βρεθείς μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις. 

Επίσης να ξέρεις ότι αν το πάρεις το avensis, το παντρεύτηκες, οπως και το celica,εκτός αν τα δώσεις μετά μερικά κατοστάρικα. 

Μα η τσιμουχα στροφαλου ειναι φυσιολογικη φθορα! Το θεμα ειναι ποσα λαδια καιει ο κινητηρας.. κατασταση σασμαν.. κρεμαγιερα.. και γενικα τι ποσοστο φθορας εχουν τα υπολοιπα μηχανικα μερη..

Για την κατασταση του οχηματος δεν θα στηριχτείς στον πωλητη αλλα απο τον ελεγχο που θα του κανεις εσυ!

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

η τσιμουχα στροφαλου ειναι φυσιολογικη φθορα!

Καθολου!!

Συνηθως   χανουν   οταν   η  συμπιεση   των  πιστονιων   "κατεβαινει"  στον   στροφαλοθαλαμο.

Με  οτι   συνεπαγεται   απ  αυτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tigergreg είπε

Καθολου!!

Συνηθως   χανουν   οταν   η  συμπιεση   των  πιστονιων   "κατεβαινει"  στον   στροφαλοθαλαμο.

Με  οτι   συνεπαγεται   απ  αυτο.

Εγω ξερω συνηθως οτι ειναι απο τα χρονια!  Πολλα αυτοκινητα χανουν απο τον καθρεπτη χωρις να εχουν καποιο θεμα στις επιδοσεις του μοτερ!

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Δημοσ.
Στις 19/8/2021 στις 1:11 ΠΜ, PLACEBO_89 είπε

Πολλα μοτερ vvti της toyota ειχαν μεγαλη καταναλωση λαδιου

Βρε θα σε μαλώσω. Δεν είπαμε ότι μόνο τα VAG καίνε λάδι; 

(Οκ, δε κρατήθηκα! :P)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Haldol είπε

Βρε θα σε μαλώσω. Δεν είπαμε ότι μόνο τα VAG καίνε λάδι; 

(Οκ, δε κρατήθηκα! :P)

Καιγανε λαδια απο κατασκευαστικο προβλημα των πιστονιων. Οσοι ηταν μεσα στην εγγυηση και γνωριζαν.. η toyota αποδεχοταν το προβλημα και τους αλλαζε τα εμβολα. Στα vag σου λενε οτι ειναι φυσιολογικο!  Αυτο που εχει μεινει ''toyota'' ειναι μεχρι το 2000 με τους παλιους κινητηρες! Απο κει και περα εχει και αυτη τα θεματα της!  Δεν εκαιγαν σε ολα λαδια! Δεν ηταν θεμα μονο μοντελου ισως και παρτιδας..

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Καιγανε λαδια απο κατασκευαστικο προβλημα των πιστονιων. Οσοι ηταν μεσα στην εγγυηση και γνωριζαν.. η toyota αποδεχοταν το προβλημα και τους αλλαζε τα εμβολα. Στα vag σου λενε οτι ειναι φυσιολογικο!  Αυτο που εχει μεινει ''toyota'' ειναι μεχρι το 2000 με τους παλιους κινητηρες! Απο κει και περα εχει και αυτη τα θεματα της!  Δεν εκαιγαν σε ολα λαδια! Δεν ηταν θεμα μονο μοντελου ισως και παρτιδας..

Όλοι οι κατασκευαστές, Toyota & VAG included, έχουν βγάλει κακά, μέτρια, καλά αλλά και διαμάντια μοτέρ. Τόσο παλιά, όσο και σε πιο σύγχρονες εποχές. Εγώ τις γενικεύσεις τύπου "Toyota σκυλιά, VAG λαδιέρες" δε δέχομαι, γι' αυτό και... πετάγομαι σε κάθε ευκαιρία :P

Ο μόνος κατασκευαστής που δε πρόκειται να κάψει λάδι ποτέ (γιατί δεν έχει) είναι... η Tesla. :P 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...