Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα μας λες οτι ειναι αυτοματο βρε Δημητρη.Ολα τα αυτοματα σασμαν εκεινης τις εποχης, δεκαετια του 90, ηταν ΑΘΛΙΑ.Τραγικη διαχειριση-αλλαγες ταχυτητων-πατιναρισμα- απωλειες δυναμης κτλ. .Ακομη και τα διλιτρα πηγαιναν σαν 14αρια.Ρωτα για ενα σασμανακι χειροκινητο απο την σπορτ εκδοση.Εχει ποιο κοντο βημα.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Ολα τα αυτοματα σασμαν εκεινης τις εποχης, δεκαετια του 90, ηταν ΑΘΛΙΑ.Τραγικη διαχειριση-αλλαγες ταχυτητων-πατιναρισμα- απωλειες δυναμης κτλ. .Ακομη και τα διλιτρα πηγαιναν σαν 14αρια.

Οχι όλα,στα μικρά και φθηνά, όπως το συγκεκριμένο opel, ναι ήταν σε νηπιακή κατάσταση, και τα 2λιτρα μικρά μοτέρ είναι.

Είχαμε τότε, αρχές του '90 μια  Ε300 W124 του 1989, φοβερό αυτόματο σασμάν, μετά έτυχε να οδηγήσω την Ε500 W124 του 1995, άστο, το κιβώτιο άψογο. 

Σε πιο μεγάλα μοτέρ με πιο πολλά κυβικά και κυλίνδρους,μια χαρά ήταν τα αυτοματα, για την εποχή τους πάντα έτσι. 

Έτσι είναι και σήμερα, αυτόματο σε μικρο μοτέρ, μικρό αμάξι είναι τραγικό. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

ΌΧΙ, θα το καταστρέψεις το μοτέρ, το οποίο δουλεύει μια χαρά όπως είπες. Αν θέλεις να το χαρείς άστο όπως είναι, αν θέλεις κάτι πιο δυνατό παίρνεις άλλο αμάξι. 

μαλλον εχεις δικιο  ουτος η αλλος για να το κανω stage 1 θελει να εχω χρηματα καλητερα να τα κρατησω για καινουργια ελαστικα

1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Τωρα μας λες οτι ειναι αυτοματο βρε Δημητρη.Ολα τα αυτοματα σασμαν εκεινης τις εποχης, δεκαετια του 90, ηταν ΑΘΛΙΑ.Τραγικη διαχειριση-αλλαγες ταχυτητων-πατιναρισμα- απωλειες δυναμης κτλ. .Ακομη και τα διλιτρα πηγαιναν σαν 14αρια.Ρωτα για ενα σασμανακι χειροκινητο απο την σπορτ εκδοση.Εχει ποιο κοντο βημα.

Αυτο ακριβως φιλε μου το αμαξι εχει αρκαιτα θετικα αλλα αν ειναι κατι που με ενοχλει ειναι αυτο γενικα δεν μπορω και πολυ τα αυτοματα δε ξερω νιωθω κουλος αλλα τελος παντων γουστα ειναι αυτα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Πουλατο και πάρε κατι άλλο πιο δυνατό.

δεν ξερω θα διξει τι θα κανω μαλλον θα το κρατησω γτ ειναι κομπλε στην καταναλωση σε σχεση με το volvo

Μόλις τώρα, toyo73 είπε

Η λυση ειναι μια.Βαλε ενα σασμανακι χειροκινητο.

Περασε απο το μυαλο μου αυτο αλλα δε ξερω χρηματικα ποσο θα μου βγει αν ειναι πολλα τα λευτα δε συμφαιρει μπορει να βαλω μερικα ακομα χρηματα και να παρω ενα αλλο. εσενα ποια ειναι η γνωμη σου;  και αν ξερεις ποσο περιπου θα με κοστισει πανω κατω ολοι αυτοι η δουλεια

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Dimitris_Marousopoulos είπε

δεν ξερω θα διξει τι θα κανω μαλλον θα το κρατησω γτ ειναι κομπλε στην καταναλωση σε σχεση με το volvo

Περασε απο το μυαλο μου αυτο αλλα δε ξερω χρηματικα ποσο θα μου βγει αν ειναι πολλα τα λευτα δε συμφαιρει μπορει να βαλω μερικα ακομα χρηματα και να παρω ενα αλλο. εσενα ποια ειναι η γνωμη σου;  και αν ξερεις ποσο περιπου θα με κοστισει πανω κατω ολοι αυτοι η δουλεια

Δεν ξερω καθολου.Απλως πριν χρονια, ειχε ο αδελφος μου ενα ιδιο 14αρι χειροκινητο 3πορτο sport και ηταν ωραιο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν σε ενδιαφέρει μείωση κατανάλωσης θα δεις διαφορά, σε επιδόσεις μην σε απασχολεί καν, δεν έχεις αυτοκίνητο για πίστα, σε δρόμο θα το οδηγείς κ να προσέχεις. 

Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία κάποιοι το έχουν κάνει επιστήμη και όντως η ρεζέρβα κάνει διαφορά αν την αφαιρέσεις, επίσης αν είναι η αεροτομή λόγω αντίστασης, γενικά φτάνει σε λεπτομέρειες το θέμα κ περιέχει πάντα αφαίρεση καθισμάτων κλπ. Αλλά αν είσαι σε τέτοια οικονομική θέση η καλύτερη λύση είναι πουλα το κ πάρε ηλεκτρικό πατίνι ή κάρτα απεριόριστων διαδρομών με ΜΜΜ. 

Αν θες να βγάλεις τη ρεζέρβα σιγουρέψου ότι έχεις πληρωμένη οδική βοήθεια γιατί όλο κ κάπου θα μείνεις από λάστιχο και δε λέει . Εννοείται αν βγάλεις ρεζέρβα βγάζεις κ εργαλεία, γρύλο ΑΛΛΑ αφήνεις μέσα ΠΑΝΤΑ τρίγωνο, πυροσβεστήρα, φαρμακείο και high vis γιλέκο! 

Επεξ/σία από rodosf1
  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dimitris_Marousopoulos είπε

Καλησπερα μαγκες εχω ενα opel astra 98 του παππου μου. Το αμαξι ειναι αρκαιτα καλο ειναι 1.6 νταξει κομπλε εχουν γινει ολα τα σερβις του και το μοτερ του ειναι ρολοι απλα καταλαβαινω οτι το αμαξακι δε τραβαει. Σκεφτομαι να το ελαφρινω οσο μπορω οχι κατι τρελο απλα τα απλα ξερετε την ρεζερβα, τα τασακια απο τις ζαντες, κατι αλλα πραγματα στο πορτπαγκαζ, τα πατακια κ.α . Αξιζει να το κανω; θα δω καποια διαφωρα στην επειταχυνση η στην καταναλωση; η συμπεριφωρα στον δρομο θα αλλαξει; τα στριψιματα και τα φρεναρισματα θα βελτιωθουν; αυτα συγνωμη για τα ορθογραφικα.

Όσο καλοδιατηρημένος και να είναι ο «παππούς» θα παραμένει παππούς…….

  • Like 2
Δημοσ.

Ταμπλό και καθίσματα αν θες πραγματικά να το ελαφρύνεις , αλλάζεις και την θέση σου με κάνα Sparco. Μεγάλο μειονέκτημα το αυτόματο κιβώτιο. 

Στην πραγματικότητα , μάλλον θα το σμπρώξεις και θα πάρεις κάτι άλλο. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Ταμπλό και καθίσματα αν θες πραγματικά να το ελαφρύνεις , αλλάζεις και την θέση σου με κάνα Sparco. Μεγάλο μειονέκτημα το αυτόματο κιβώτιο. 

Στην πραγματικότητα , μάλλον θα το σμπρώξεις και θα πάρεις κάτι άλλο. 

πολυ καλη ιδεα! σε ευχαριστω φιλε παω να ψαξω τιμουλες για sparco και σκεφτομαι να βαλω και κανενα τιμονακι momo

51 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

αν σε ενδιαφέρει μείωση κατανάλωσης θα δεις διαφορά, σε επιδόσεις μην σε απασχολεί καν, δεν έχεις αυτοκίνητο για πίστα, σε δρόμο θα το οδηγείς κ να προσέχεις. 

Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία κάποιοι το έχουν κάνει επιστήμη και όντως η ρεζέρβα κάνει διαφορά αν την αφαιρέσεις, επίσης αν είναι η αεροτομή λόγω αντίστασης, γενικά φτάνει σε λεπτομέρειες το θέμα κ περιέχει πάντα αφαίρεση καθισμάτων κλπ. Αλλά αν είσαι σε τέτοια οικονομική θέση η καλύτερη λύση είναι πουλα το κ πάρε ηλεκτρικό πατίνι ή κάρτα απεριόριστων διαδρομών με ΜΜΜ. 

Αν θες να βγάλεις τη ρεζέρβα σιγουρέψου ότι έχεις πληρωμένη οδική βοήθεια γιατί όλο κ κάπου θα μείνεις από λάστιχο και δε λέει . Εννοείται αν βγάλεις ρεζέρβα βγάζεις κ εργαλεία, γρύλο ΑΛΛΑ αφήνεις μέσα ΠΑΝΤΑ τρίγωνο, πυροσβεστήρα, φαρμακείο και high vis γιλέκο! 

Δεν με ενδιαφερει τοσο πολη η μειωση της καταναλωσης ουτος η αλλος 1.6 ειναι η καταναλωση ειναι πολυ κομπλε ποιο πολυ απο θεμα επιδωσεων αλλα κι μαμα καλουτσικο ειναι μαλλον ρεζερβες, πατακια καθισματα θα βαλω sparco που ειναι πολυ ελαφρια κι θα αλλαξω κι το τιμονι θα το χαμιλωσω κι λεω να βαλω και καμια ελαφρια ζαντουλα αλουμινιου λεω να παω σε JR

Δημοσ.

Μην ασχολείσαι καθόλου δεν έχει νόημα καν. 

Αν θες να αλλάξεις το σαζμαν σε χειροκίνητο καλύτερα  βάλε προπέλα να γίνει σκάφος 

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Dimitris_Marousopoulos είπε

Δεν με ενδιαφερει τοσο πολη η μειωση της καταναλωσης ουτος η αλλος 1.6 ειναι η καταναλωση ειναι πολυ κομπλε ποιο πολυ απο θεμα επιδωσεων αλλα κι μαμα καλουτσικο ειναι μαλλον ρεζερβες, πατακια καθισματα θα βαλω sparco που ειναι πολυ ελαφρια κι θα αλλαξω κι το τιμονι θα το χαμιλωσω κι λεω να βαλω και καμια ελαφρια ζαντουλα αλουμινιου λεω να παω σε JR

Μην το καταστρέψεις το αμάξι, βαλε μια όμορφη ζαντουλα αλουμινίου,κράτησε το στη πένα, καθαρό, και θα το χαρείς καλύτερα. 

Ότι και να κάνεις, δεν θα δεις καμία διαφορά στη δύναμη. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, jmmys είπε

Μην το καταστρέψεις το αμάξι, βαλε μια όμορφη ζαντουλα αλουμινίου,κράτησε το στη πένα, καθαρό, και θα το χαρείς καλύτερα. 

Ότι και να κάνεις, δεν θα δεις καμία διαφορά στη δύναμη. 

συμφωνώ, άσε τις επιδόσεις κ δες την εικόνα να νιώθεις όμορφα με το αμαξι. Η καλύτερη επένδυση. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...