Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα λάπτοπ της Huawei στο οποίο παρουσιάστηκε για δεύτερη φορά καμένο πίξελ, Πέμπτη μεσημέρι τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών και Παρασκευή έρχεται και το παραλαμβάνει η courier με δωρεάν μεταφορικά και σήμερα μου το έφεραν, έγινε ξανά αντικατάσταση της οθόνης, ποτέ πήγε, ποτέ έγινε, αντικατάσταση ποτέ ήρθε δεν το κατάλαβα, άψογη επικοινωνία με όλους σε χρόνο ντετέ..

Το service και όλο το προσωπικό παίρνει άριστα δεν το συζητώ, αλλά ρε φίλε δεύτερη φορά το εργαλείο να παρουσιάσει καμένο πίξελ? Στο τάμπλετ το ίδιο και εκεί καμένο πίξελ και αντικατάσταση, τόσο ελαττωματικές βγαίνουν οι οθόνες, τι γίνεται..??

Επεξ/σία από Raylan
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...