Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 31/8/2021 στις 10:38 ΜΜ, hountalass είπε

Έχω το 2008 allure  1.2 100 (τώρα έχει allure & allure plus). Έχει 20.5 κιλά ροπή από χαμηλά και δεν σου δίνει εντύπωση για 100. Τ ροκ με 116 που έχω οδηγήσει το δικό μου είναι ένα κλικ πιο σβέλτο ειδικά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Εάν το κάνεις td θα δεις ότι δεν είναι ο τάφος που περιμένεις όταν ακούς το 100 άλογα.

Στην περίπτωση μου το 130 ήταν 3000 ακριβότερο οπότε φυσικά δεν άξιζε για 30 άλογα παραπάνω (τα οποία μπορείς να πάρεις με το παραπάνω με ένα remapping 400 - 500 ευρώ) για το ίδιο αυτοκίνητο εξοπλιστικά. 

Σε εθνική που αναφέρθηκε με 150 πάει σταθερά και εύκολα. Τελική δίνει στα 170 - 180 αλλά φαντάζομαι δεν παίρνεις suv για να πιάνεις τελικές. Σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και μικρές ευθείες ίσως να ήταν καλύτερα τα 130 άλογα που έχουν και περισσότερη ροπή.

 

Κάνε test drive όλα τα 1.0 της αγοράς όπως και το 1.2 του 2008 και θα καταλάβεις.

Ναι αυτο σκοπευω να κανω. Ποσο καιρο εχεις το 2008? απο αξιοπιστία πως το αξιολογεις?μου αναφέρθηκε απο κατοχο πολυ μεγαλη ευαισθησία στην κεντρικη οθονη οργανων. 

Παντως οσο ψαχνεις χαονεσαι...

Τωρα σκεφτομαι κ το juke το οποιο διαβαζω οτι εχει κανει σοβαρο upgrade ως προς τους χωρους.και ειμαι κ ομορφο κ κανα 1000 φτηνότερο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, nicostratos είπε

Ναι αυτο σκοπευω να κανω. Ποσο καιρο εχεις το 2008? απο αξιοπιστία πως το αξιολογεις?μου αναφέρθηκε απο κατοχο πολυ μεγαλη ευαισθησία στην κεντρικη οθονη οργανων. 

 

Τι προβλήματα παρουσιάζει? Τις έχω κ εγώ (κεντρική μεγάλη οθόνη κ digital i-cockpit) σε 3008 ...να περιμένω ότι θα εμφανίσει θέματα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, nicostratos είπε

Ναι αυτο σκοπευω να κανω. Ποσο καιρο εχεις το 2008? απο αξιοπιστία πως το αξιολογεις?μου αναφέρθηκε απο κατοχο πολυ μεγαλη ευαισθησία στην κεντρικη οθονη οργανων. 

Παντως οσο ψαχνεις χαονεσαι...

Τωρα σκεφτομαι κ το juke το οποιο διαβαζω οτι εχει κανει σοβαρο upgrade ως προς τους χωρους.και ειμαι κ ομορφο κ κανα 1000 φτηνότερο.

Από πέρυσι τον Σεπτέμβριο το έχω και εχθές κιόλας έκανα πρώτο σέρβις με 9900χλμ (λογω καραντίνας) στα 121 ευρώ. 

Κοίτα όλα τα αυτοκίνητα έχουν μικροθεματάκια και τέτοια χαζά πχ το πούμα άμα δεις στην ομάδα τους στο facebook κάθε μέρα και από κάτι. Και το 2008 έχει εμφανίσει αλλά όχι τόσα θέματα. Όλα βέβαια διορθώνονται και δεν είναι deal braker αλλά είναι το ψυχολογικό κομμάτι περισσότερο.

Στο δικό μου έχω αλλάξει το 3d καντράν που έχει βγει σε αρκετά ελαττωματικό. Δεν έχει θέμα η οθόνη αλλά το εξωτερικό της τζαμάκι το οποίο εμφανίζει κάτι σημάδια. Σε άλλους εμφανίζεται σε άλλους όχι. Κεντρική οθόνη δεν μου έχει κολλήσει ποτέ και το αφήνω και στον ήλιο..

Το δικό μου δεν έχει εμφανίσει κάποιο άλλο θέμα είναι κομπλέ και εύχομαι να μείνει έτσι.

Πιστεύω ότι το αμάξι είναι τόσο όσο σε μήκος και σε χώρους επιβατών από τα μεγάλα της κατηγορίας. Επίσης και στο δρόμο είναι τόσο όσο, δηλαδή ούτε σπορ αλλά ούτε σαν βάρκα να τρομάζει σε στροφές. 

 

Είχα πάει να δω το juke αλλά έφυγα γιατί είχε κόσμο και δεν μπόρεσα να το κάνω test drive. 

Βγες σε αντιπροσωπείες, οδήγησε τα, πάρε προσφορές και τα λέμε.

Επεξ/σία από hountalass
Δημοσ.

Hountalas και Technostate , ακριβως σε αυτο αναφερόμουν, σε σημαδακι στην 3d οθονη. Φίλος κατοχος, πήγε να το καθαρισει με ενα πανακι γιατι ηταν σκονισμένο και αφησε σημαδι. Αυτο του ειπαν για το τζαμακι και στην αντιπροσωπια. Το κακο ειναι ότι πρέπει να αλλαξει όλη η οθονη και το κόστος 1300+, και δεν ειναι βεβαιο οτι θα μπει στην εγγυηση.

Hountalas ακομa 2-3 ερωτηματα. Ποια εκδοση εχεις? εγω σκεφτομαι allure 100hp. H εργοστασιακη εγγυηση ειναι 2 χρονια? Για 3μελη οικογενεια ειναι οκ από αποψη χωρων? Αν δεν επαιρνες αυτο που θα πήγαινες?

Σε ζαλισα.

Θα κανω update μετα το juke.

Οποια πληροφορια/εμπειρια ή προταση δεκτη.

 

Και κάτ ακομα επειδή οι μηχανολιγικες μου γνωσεις ειναι αστείες, ο κινητηρας των juke που είναι τρικυλινδροσ με 114hp είναι τόσο θεμα όσο έχω διαβασει?

Δημοσ.

.... κατάλαβα, το δικό μου έχει το digital i-cockpit κ όχι το 3D i-cockpit.

Μέχρι τώρα κανένα απολύτως πρόβλημα, κανένα σημάδι κ άμεση απόκριση ... ενώ κάποια μεσημέρια είχε φάει τρελή έκθεση κάτω από καυτό ήλιο (στους πρόσφατους καύσωνες) ξεχνώντας να βάλω ηλιοπροστασία.

 

  Βέβαια απο τον χειμώνα, του είχα περάσει tempered glass protection κ στις δύο οθόνες.

Δημοσ.

Δεν τίθεται θέμα για την εγγύηση του 3d cockpit, εμένα το πήγα το είδε για 10 sec και πήγαμε να το παραγγείλει. Υπάρχει και οδηγία για το συγκεκριμένο θέμα, είναι γνωστό δηλαδή όπως και για τις δισκόπλακες. Εμένα δεν παρουσίασε "νύχι" παντως μέχρι τώρα. 

Έχω το παλιό allure πριν αλλάξουν οι εκδόσεις 1,2 100hp. Σύνολο έχει 5 χρόνια εγγύηση ή 60.000 χιλιόμετρα.

Για οικογένεια είναι ότι πρέπει, είναι από τα μεγάλα b suv της κατηγορίας μαζί με t roc, kamiq. Το juke είναι λιγο μικρότερο μέσα αν θυμάμαι καλά. Εγώ είμαι περίπου 1.84 και από πίσω μου κάθομαι άνετα. Θα σου φανεί λίγο στενάχωρο στα πόδια του οδηγού γιατί έχει μεγάλη κονσόλα σε σχέση με το t roc που νιώθεις ότι έχεις περισσότερο αέρα.

Ρώτα ότι άλλο θες να μάθεις.

Αλλά θα πας και μόνος να τα δεις και να τα οδηγήσεις σίγουρα. Χωρίς td δεν αγοράζεις αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Εκανα αποψε test drive το juke. Για να ειμαι ειλικρινής μου άρεσε οδηγικά (τιμονι & ταχυτητες κυριως) πιο πολυ απο το 2008 που δεν τρελάθηκα με το τιμονι κυριως κ τον επιλογια ταχυτητων του. Και εξωτερικα μου αρεσει και για καποιο λογο μου φανηκε ψηλοτερο απο το 2008. Αλλα μου φανηκε λιγο κλειστοφοβικο πισω κ πιο μικρο απο το 2008. Κ η οραροτητα πισω ειναι μετρια. 

Δεν εγινα σοφοτερος. 

Επισης υπαρχει μια διαφορα 2500€ αναμεσα σε allure 1.2 100hp  και juke accenta 1.0 114hp.

Θα επελεγα αυτο που ειναι πιο αξιόπιστο κ λιγοτερα ζημιαρικο. Το 2008  (εντελως αφθαιρετη αποψη) λογω του 3d icockpit μου βγαζει μια ευπαθεια ηλεκτρονική/ηλεκτρολογικα, εχει το brand ιστορικο βεβαια. Δυστυχώς για τα nissan.κ ειδικα τα juke δεν εχω ιδεα αν θεωρούνται ευπαθη. Δεν εχει καποιος γνωστος μου.

Τωρα εχω toyota και ειμαι καλομαθημενος, μονο λαδια κ βενζινη...δυστυχως το chr ξεφευγει σε τιμη.

Hountalas το πορτ μπαγκαζ ειναι επαρκες για μια 3μελη οικογένεια στην πραξη? γιατι οκ 434lt απο τα spec  κ μια ματια στην εκθεση αλλα στην πραξη κρινεται. Καροτσι κ καμια βαλιτσα παιρνει?

Δημοσ.

Ψάξε κανένα συγκριτικό ελληνικό αλλά και ξένο μεταξύ των 2008 και juke να δεις τι λένε.

Το κιβώτιο που έχουν τα πεζω είναι μέτριο σε αίσθηση αλλά και σαν σύνολο σε αντίθεση με το αυτόματο τους που είναι από τα κορυφαία. Αλλά δεν είναι και για πέταμα εντελώς είπαμε. Ορατότητα πίσω νομίζω δεν έχει κανένα suv γιαυτό και ήθελα σίγουρα κάμερα οπισθοπορείας. Σε χώρους ναι το 2008 είναι μεγαλύτερο.

Για την χρηματική διαφορά εξαρτάται τι εξοπλισμό δίνουν. Σαν μοτέρ πως σου φάνηκαν;

Το 3d cockpit δεν έχει πρόβλημα στην οθόνη του ηλεκτρονικό αλλά στο τζαμάκι που έχει εξωτερικά και είναι πλαστικό. Τα πεζώ έχουν ευπάθεια στα ηλεκτρονικά είναι αλήθεια και νομίζω είναι πως θα σου τύχει.

Το πορτ μπαγκαζ και να σου πω ότι ειναι οκ εγώ, εξαρτάται από εσένα πόσες φορές θα το γεμίσεις φουλ, πόσα ταξίδια θα κάνεις με γεμάτο και τελικά εσύ πρέπει να δώσεις την απάντηση σε αυτό. Εγώ θα το ήθελα λίγο μεγαλύτερο γιατί τα 434 στο μάτι δεν μου φαίνονται για τόσα.

Δημοσ.

Δεν κοιτάς και το Ford puma, αν εντάσσεται στις επιλογές σου;

Δίνει και 8 χρόνια εγγύηση αλλά και τρομερό ετήσιο επιτόκιο αν πας με χρηματοδότηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το puma ειναι καλή επιλογή αν σε χωράει οικογενειακά πίσω. Είναι πιο μικρό από το juke. Το πιο σπορ και fun to drive όχημα στα b suv.

Τα 8 χρόνια εγγύηση ή 100.000 χιλιόμετρα σε κάποιον που κάνει 15.000 μ.ο. το χρόνο αντιστοιχεί σε 6.5 χρόνια, γενικά μην βλέπεται μόνο χρόνια αλλά και χιλιόμετρα.

Εμένα με έκανα πίσω οι χώροι του και ήθελα μόνο την st line x που έβγαινε στα 24.000 περίπου. Η  απλή st line δεν εχει οπισθοπορείας κάμερα οπότε κόπηκε μαζί με κάτι άλλα που ήθελα. Πουλάει αρκετά καλά πάντως και θεωρώ πως αν ήταν μεγαλύτερο σε εσωτερικό χώρο θα πήγαινε ακόμα καλύτερα. Το mild hybrid βοηθάει μέσα στην πόλη σε κατανάλωση και από θέμα κινητήρα είναι οκ.

Fun fact το Puma αν και ψευτουβριδικό έχει περισσότερους ρύπους από το 2008 που δεν είναι. Μου το έλεγε ο πωλητής ότι το βάλανε περισσότερο για να μειώσουν ρύπους και έλεγα τι μαλακίες μου λεει. Είναι και πιο βαρύ για λίγο το Puma.

 

Επεξ/σία από hountalass
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, hountalass είπε

 

Fun fact το Puma αν και ψευτουβριδικό έχει περισσότερους ρύπους από το 2008 που δεν είναι. Μου το έλεγε ο πωλητής ότι το βάλανε περισσότερο για να μειώσουν ρύπους και έλεγα τι μαλακίες μου λεει. Είναι και πιο βαρύ για λίγο το Puma.

 

απο εκει μπορεις να συμπερανεις ποσο αποδοτικοτερο μοτερ ειναι ο  Puretech σε σχεση με τους ανταγωνιστες οι οποιοι "αναγκαζονται" να βαζουν mild hybrid. Υποψιν ειναι απο το 2014 στην αγορα, με τα απαραιτητα revisions φυσικα

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

απο εκει μπορεις να συμπερανεις ποσο αποδοτικοτερο μοτερ ειναι ο  Puretech σε σχεση με τους ανταγωνιστες οι οποιοι "αναγκαζονται" να βαζουν mild hybrid

Ξέρω πως η πεζώ δεν πληρώνει πρόστιμα για τους ρύπους και γιαυτό δεν έχει εξελίξει ακόμα κάποιο mild hybrid σύστημα. Νομίζω επίσης πως τα +200cc κάνουν την διαφορά, μικρή βέβαια αλλά υπάρχει. Έχω οδηγήσει το τ ροκ 1.0 116 και νομίζω πως το 2008 1.2 100 είναι πιο εύκολο στην οδήγηση και ένα κλικ πιο σβέλτο.

 Με τον 1.0 125 ecoboost δεν είδα τρομερή διαφορά να πω ότι ναι φαίνονται τα 25 παραπάνω άλογα και στο xceed 1.0 120 που είχα οδηγήσει νομίζω το 1.4 είναι σωστότερη επιλογή για το συγκεκριμένο όχημα.

Είχα πάρει παγανιά τα υπόλοιπα οχήματα του ανταγωνισμού ακόμα και όταν είχα παραγγείλει το 2008 για να δω αν κάτι έχασα αλλά και το πως είναι οι υπόλοιποι 3 κύλινδροι. Για τα γούστα μου και τα θέλω μου έκανα την σωστότερη επιλογή.

Δημοσ.
Στις 2/9/2021 στις 11:37 ΜΜ, nicostratos είπε

Εκανα αποψε test drive το juke.

Φίλε να σας ζήσει το παιδάκι. Τώρα είστε 3, μήπως στο σχετικά κοντινό μέλλον γίνετε και 4? Αν ναι το Juke δεν θα καλύψει τις ανάγκες σας και θα ψάχνεις πάλι για αυτοκίνητο.

Προσωπική μου προτίμηση αυτή τη στιγμή θα ήταν το C4 Cross που είναι οριακά εντός του προϋπολογισμού σου (νομίζω το manual με 130 hp βγαίνει 22.000 περίπου)

Το θεωρώ πολύ όμορφο μέσα έξω, νομίζω ξεχωρίζει σε σχεδίαση και όσα reviews έχω δει εκθειάζουν την ανάρτησή του και το φοβερό επίπεδο άνεσης που προσφέρει, σημαντικό για τους παλιόδρομους που έχουμε. Έχει επίσης και πολύ καλή απόσταση από το έδαφος. 

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, hountalass είπε

Ξέρω πως η πεζώ δεν πληρώνει πρόστιμα για τους ρύπους και γιαυτό δεν έχει εξελίξει ακόμα κάποιο mild hybrid σύστημα. Νομίζω επίσης πως τα +200cc κάνουν την διαφορά, μικρή βέβαια αλλά υπάρχει. Έχω οδηγήσει το τ ροκ 1.0 116 και νομίζω πως το 2008 1.2 100 είναι πιο εύκολο στην οδήγηση και ένα κλικ πιο σβέλτο.

 Με τον 1.0 125 ecoboost δεν είδα τρομερή διαφορά να πω ότι ναι φαίνονται τα 25 παραπάνω άλογα και στο xceed 1.0 120 που είχα οδηγήσει νομίζω το 1.4 είναι σωστότερη επιλογή για το συγκεκριμένο όχημα.

Είχα πάρει παγανιά τα υπόλοιπα οχήματα του ανταγωνισμού ακόμα και όταν είχα παραγγείλει το 2008 για να δω αν κάτι έχασα αλλά και το πως είναι οι υπόλοιποι 3 κύλινδροι. Για τα γούστα μου και τα θέλω μου έκανα την σωστότερη επιλογή.

Ο 1.0 του VAG ενώ είναι καλός πάνω απο τις 2.000 στροφές, κάτω απ αυτές κρεμάει άσχημα. Ήταν ένας βασικός λόγος που απέρριψα το T-Cross όταν έψαχνα αυτοκίνητο.

Ο Ecoboost είναι σβέλτος αλλά νομίζω είναι λίγο τραχύς, έτσι μου είχε φανεί στο Fiesta που οδήγησα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ο 1.0 του VAG ενώ είναι καλός πάνω απο τις 2.000 στροφές, κάτω απ αυτές κρεμάει άσχημα. Ήταν ένας βασικός λόγος που απέρριψα το T-Cross όταν έψαχνα αυτοκίνητο.

Ο Ecoboost είναι σβέλτος αλλά νομίζω είναι λίγο τραχύς, έτσι μου είχε φανεί στο Fiesta που οδήγησα.

Στο t cross κιόλας που είναι ελαφρύτερο από το t roc.

Ο ecoboost ακούγεται περισσότερο χωρίς αυτό προσωπικά να είναι άσχημο.

Ο puretech με τα 100 εχει 20,5 κιλά ροπή και αυτό τον βοηθάει αρκετά. Ο ecoboost 1.0 125 είναι στα 17 κιλά και με over νομίζω πάει 20-21.

ecoboost 125 vs puretech 100 φεύγει στα ψηλά ο πρώτος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...