Προς το περιεχόμενο

λύση συμβολαίου και κατοχύρωση σχετικά με εξοπλισμό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλυσα το συμβόλαιο μου με την WIND στης 25/6/2021 και 26/6/2021 μεταφέρθηκα στον ΟΤΕ !
Δεν μου είχαν ζητήσει τον εξοπλισμό πίσω (rooter και tv box) και άπλα για να μην έρθουν να τον ζητήσουν σε 3-5 μήνες ζήτησα να με καλέσει υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών και τον ενημέρωσα σχετικά !
Όταν με κάλεσε ζήτησα να μου στείλει στο email μου γραπτώς ότι δεν χρειάζεται να επιστρέψω τον εξοπλισμό αφού πέρασε ο ένας μήνας ώστε να κατοχυρώνομαι μελλοντικά.

παραθέτω το σχετικό email σε περίπτωση που κάποιος το χρειαστεί μελλοντικά να γνωρίζει την διαδικασία και τη θα περιμένει να λάβει
https://prnt.sc/1pmg4k2

Επεξ/σία από tsoubas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...