Προς το περιεχόμενο

απο wind σε forthent


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για Αίτηση Εκτό̋ Εμπορικού Καταστήματο̋: Παρέχω τη συγκατάθεσή μου ρητά ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίε̋ για την ενεργοποίηση τη̋ υπηρεσία̋ πριν την παρέλευση τη̋ προθεσμία̋ άσκηση̋ του δικαιώματο̋ υπαναχώρηση̋ & στην περίπτωση αυτή, με την ενεργοποίηση τη̋ υπηρεσία̋, αναγνωρίζω ότι χάνω το δικαίωμα υπαναχώρηση̋. Μετά την παρέλευση τη̋ 14ήμερη̋ προθεσμία̋ από την σύναψη̋ τη̋ σύμβαση̋ το δικαίωμα υπαναχώρηση̋, χάνεται οριστικά. Στην περίπτωση, που επιβεβαιώσω την από απόσταση σύμβαση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με έγγραφο μέσο (μέσω mail), άρθρο 3γ.2 ν. 2251/1994, ενημερώθηκα ότι η προώθηση στον πάροχο – δότη τη̋ αίτηση̋ φορητότητα̋ υποβάλλεται αμέσω̋ χωρί̋ την υπογραφή τη̋ αίτηση̋ – σ               

              Καλησπερα σας μου ατειλαν αυτο σε συμβολαιο το τικαρω η το αφηνω  ετσι  θελω να χω το δικαιωμα αν με παρουν απτη παλια εταιρεια να πααραμεινω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το 2018 που τροποποιήθηκε ο κανονισμός, υπάρχουν 2 επιλογές για φορητότητα:

Κανονική φορητότητα = Ξεκινά μετά το 14ήμερο, άρα ο πελάτης έχει χρονικό περιθώριο 14 ημερών να υπαναχωρήσει. Η ενεργοποίηση γίνεται μετά το 14ήμερο.

Στην περίπτωση αυτή το αίτημα του πελάτη παραμένει στο συρτάρι του νέου παρόχου για 14 μέρες (ώστε να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης) και την προχωρά την 15η μέρα.

Άμεση φορητότητα = Ξεκινά αμέσως η διαδικασία και χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τώρα ισχύει το δικαίωμα ακύρωσης για 14 μέρες, εκτός αν στο ενδιάμεσο ενεργοποιηθεί η σύνδεση. Είναι η περίπτωση που ρωτάς.

Επιλέγεις ότι από τα 2 σε βολεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...