c23 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Αν βγαίνεις συχνά εθνική, για ώρα, δε θα πάρεις με τίποτα naked.. Θα σε βαράει ο αέρας για τα καλά από παντού και θα κουράζεσαι. Οπότε μόνη λύση για εμένα οποιοδήποτε είναι touring, ονοφ. Το ύψος σου πρέπει να δεις κιόλας, να πας σε αντιπροσωπείες να τα καβαλήσεις και να τα νιώθεις πως είναι σα βάρος και όταν κάθεσαι πάνω τους, βολεύουν; Ήμουν στην ίδια φάση με σένα πριν δύο χρόνια, ήθελα σίγουρα μηχανή να παίρνει 2ο άτομο και να βολεύει για ταξίδι, πήρα τη cb500x, ταξίδι με άλλο άτομο δεν έχω κάνει, αλλά 3 φορές Αθήνα-Καλαμάτα τις έκανα άνετος. Θα ήθελα λίγο παραπάνω γκάζι για εθνική βέβαια, σε πόλη είναι πολύ βολική επίσης. Υπόψιν, είμαι στις μύτες των ποδιών μου επάνω της και με πήρε αρκετό καιρό να συνηθίσω. Αλλά ό,τι και να πάρεις θα ρίξεις λεφτά σε βενζίνες για να το μάθεις. 500-700 κυβικά είναι το sweet spot για εμένα για να κρατήσεις κάτι για καιρό και να μάθεις. Οι δρόμοι μας δεν είναι για κάτι παραπάνω από αυτό, κατανάλωση, ασφάλεια, τέλη είναι σε λογικά πλαίσια επίσης. Να υπολογίζεις και ένα 1000αρι τον εξοπλισμό σου. 1
AristidisZ Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Πάντως εγώ που είχα και γυμνό και τώρα έχω το CB500X, μετά τα 120 η μόνη διαφορα που καταλαβαίνω είναι η στάση του σώματος μου, από αέρα τα ίδια σκατα μου φαίνεται (είμαι 1.84 βέβαια) 2
Hawk_K Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Για να κάνω μία σούμα αυτά που είπατε. 1) Θέλω μηχανή όχι σκούτερ κτλ. Για την φάση, γιατί έτσι, πείτε το όπως θέλετε. 2) Εξοπλισμό έχω τα πάντα εκτός απο παπούτσια/μπότες. Ίσως θα χρειαστώ και ενα ζευγάρι γάντια πιο χειμωνιατικα. 3) Εδώ που κατοικώ υπάρχει μόνο αντιπροσωπεία Yamaha. Μια βόλτα έκανα Θεσσαλονίκη και είδα μηχανές. Αλλά γενικά επειδή είμαι σε φάση που ψάχνομαι για άλλη δουλειά και ήδη έχω κάνει κάποιες συνεντεύξεις θεωρώ πως αργά ή γρήγορα θα μετακομίσω Θεσσαλονίκη ή Αθήνα άρα δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Επειδή και η παρέα μου δεν ασχολείται, δεν ξέρω μηχανικούς ανεξαρτήτως πόλης οπότε εδώ το πράγμα είναι θολό. 4) Ιδανικά θα ήθελα κάποιο μεταχειρισμένο να του πιω το αίμα και να μην το λυπηθώ αν πάθει κάτι ή το ρίξω κτλ. Φυσικά ο καθένας πουλάει ότι τιμή γουστάρει και δεν θα κατακρίνω ποτέ κάποιον αλλά οι τιμές ενός καλού μεταχειρισμένου είναι 1-2Κ κάτω από τα καινούργια και εκεί ξεκινάει ο προβληματισμός. Ειδικά στα 3-4Κ το μοναδικό ψηλό είναι το vstrom (μαούνα χωρίς λόγο εκείνη η γενιά 2007-2010) και μερικά versys (σχεδόν κανένα σε κοντινή περιοχή και περίεργο σε design). Επίσης κοιτούσα και NC700/750 αλλά δεν μου είπαν καλά λόγια. 5) Naked - caferacer είναι από τις αγαπημένες μου κατηγορίες. Βέβαια στο βαθύ μελλον μία μεγάλη adventure τύπου GS, ΚΤΜ, Afrika είναι ο στόχος 😁 Ύψος είμαι στο 1,77. Πχ TRK πατούσα κάτω, CF 650 και Versys δεν πατούσα με όλο το πέλμα, αυτό δημιουργεί μια ανασφάλεια, αλλά σίγουρα είναι επειδή είμαι ασχετος. Επίσης για να είμαι ειλικρινής αν έβρισκα μία CBF 600 με injection και όχι απειρα χιλιομετρα εντος μπατζετ θα την έπαιρνα μάλλον. Με αυτή πήρα δίπλωμα και μου φάνηκε εύκολη μηχανή. Απλά η εμπειρία που έχω είναι σε αστικό περιβάλλον δεν ξέρω πως είναι σε στροφές κτλ. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2021 από Hawk_K
oletiras Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 21 ώρες πριν, giorgos_di είπε Κάτοχος Α2 διπλώματος με πρότερη εμπειρία μόνο σε παπιά. Έπειτα από αρκετό ψάξιμο ανάμεσα σε μικρά και μεσσαία on/off κατέληξα σε ελαφρώς μεταχειρισμένο Kawasaki Versys300. Απίστευτο μέσα στην πόλη, ελλίσεται σαν αίλουρος και ας είναι ψηλό. Επιπλέον σε επαρχιακό στροφιλίκι κρατάει καλύτερο ρυθμό ακόμη και από μεγαλύτερες μηχανές, ας είναι καλά το χαμηλό του βάρος και το κοντό κιβώτιο. Στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να κινηθεί άνετα με 120 χλμ και πάει και παραπάνω αν θες. Έχει abs το οποίο δεν είναι επεμβατικό και θα μπει ακριβώς τη στιγμή που θα αρχίσει να σου γλιστρά ο πίσω τροχός. Η κατανάλωση μπορεί να φτάσει και τα 5 λίτρα στον αυτοκινητόδρομο αν το πηγαίνεις σταθερά στα κόκκινα, αλλιώς σε συνθήκες πόλης και χωρίς εκκινήσεις αλά motogp στα φανάρια θα δεις νούμερα κοντά στα 3.5 λίτρα. Αν είσαι 170 και άνω τότε είναι μια χαρά βολικό το ύψος της σέλας. Μόλις γύρισα από ταξίδι Αθήνα - Ηγουμενίτσα με το Versys. Έκανα 500χλμ σε 5.30 ώρες. Κάτι που χρήζει βελτίωσης είναι η σέλα του, πραγματικά είναι λες και κάθεσαι πάνω σε κούτσουρο. Αυτά από μένα, το θεωρώ πολύ ολοκληρωμένη λύση για έναν νεαρό ή κάποιον χωρίς εμπειρία, αλλά και για τον συνειδητοποιημένο. Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος. Χαρα στο κουράγιο σου που αντεξες τοσες ωρες πάνω σε αυτη την σελα!!! Δεν ξέρω ποσα χλμ έχεις, απλα να ξέρεις οτι η εργοστασιακη αλυσιδα βγαινει off γρήγορα (την αλλαξα στα 15κ). Κατα τα λοιπα οπως αναφέρεις, ειναι μηχανη που θα σε παει πάντου χωρις ποτε να βαλει φωτια στο δρόμο. Θα ηθελα την ροπη του λιιιγο ψηλοτερα και την πρώτη σχέση μακρύτερη, αλλα οκ. ps: το εχω απο καινουργιο 2+ χρονια, με 18κ χλμ στο οδομετρο.
giorgos_di Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 24 λεπτά πριν, oletiras είπε Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος. Χαρα στο κουράγιο σου που αντεξες τοσες ωρες πάνω σε αυτη την σελα!!! Δεν ξέρω ποσα χλμ έχεις, απλα να ξέρεις οτι η εργοστασιακη αλυσιδα βγαινει off γρήγορα (την αλλαξα στα 15κ). Κατα τα λοιπα οπως αναφέρεις, ειναι μηχανη που θα σε παει πάντου χωρις ποτε να βαλει φωτια στο δρόμο. Θα ηθελα την ροπη του λιιιγο ψηλοτερα και την πρώτη σχέση μακρύτερη, αλλα οκ. ps: το εχω απο καινουργιο 2+ χρονια, με 18κ χλμ στο οδομετρο. Για την 1η σχεση ξέρω ότι όλοι αλλάζουν γρανάζι. Για την ροπή ιδίως στις χαμηλές στροφές ψάχνομαι μήπως πάρει κάτι με κάποιο φίλτρο ή αλλαγή στην εξάτμιση. Έχω 13κ χιλιόμετρα, με service πριν 1.5κ, και την βλέπω κάπως χαλαρή την αλυσίδα.
mp123 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314708611-honda Παρε κάτι τέτοιο μετά του 09 που έχει abs.Φτηνό , αξιόπιστο , παντου θα δεις ένα τρανσαλπ. Τωρα για χαμηλωμα ολα χαμηλώνουν. Μην κολας εκεί. Με 100 ευρώ τα χαμηλώνεις ολα .
TikiTaka23 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Hawk_K είπε Για να κάνω μία σούμα αυτά που είπατε. 1) Θέλω μηχανή όχι σκούτερ κτλ. Για την φάση, γιατί έτσι, πείτε το όπως θέλετε. 2) Εξοπλισμό έχω τα πάντα εκτός απο παπούτσια/μπότες. Ίσως θα χρειαστώ και ενα ζευγάρι γάντια πιο χειμωνιατικα. 3) Εδώ που κατοικώ υπάρχει μόνο αντιπροσωπεία Yamaha. Μια βόλτα έκανα Θεσσαλονίκη και είδα μηχανές. Αλλά γενικά επειδή είμαι σε φάση που ψάχνομαι για άλλη δουλειά και ήδη έχω κάνει κάποιες συνεντεύξεις θεωρώ πως αργά ή γρήγορα θα μετακομίσω Θεσσαλονίκη ή Αθήνα άρα δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Επειδή και η παρέα μου δεν ασχολείται, δεν ξέρω μηχανικούς ανεξαρτήτως πόλης οπότε εδώ το πράγμα είναι θολό. 4) Ιδανικά θα ήθελα κάποιο μεταχειρισμένο να του πιω το αίμα και να μην το λυπηθώ αν πάθει κάτι ή το ρίξω κτλ. Φυσικά ο καθένας πουλάει ότι τιμή γουστάρει και δεν θα κατακρίνω ποτέ κάποιον αλλά οι τιμές ενός καλού μεταχειρισμένου είναι 1-2Κ κάτω από τα καινούργια και εκεί ξεκινάει ο προβληματισμός. Ειδικά στα 3-4Κ το μοναδικό ψηλό είναι το vstrom (μαούνα χωρίς λόγο εκείνη η γενιά 2007-2010) και μερικά versys (σχεδόν κανένα σε κοντινή περιοχή και περίεργο σε design). Επίσης κοιτούσα και NC700/750 αλλά δεν μου είπαν καλά λόγια. 5) Naked - caferacer είναι από τις αγαπημένες μου κατηγορίες. Βέβαια στο βαθύ μελλον μία μεγάλη adventure τύπου GS, ΚΤΜ, Afrika είναι ο στόχος 😁 Ύψος είμαι στο 1,77. Πχ TRK πατούσα κάτω, CF 650 και Versys δεν πατούσα με όλο το πέλμα, αυτό δημιουργεί μια ανασφάλεια, αλλά σίγουρα είναι επειδή είμαι ασχετος. Επίσης για να είμαι ειλικρινής αν έβρισκα μία CBF 600 με injection και όχι απειρα χιλιομετρα εντος μπατζετ θα την έπαιρνα μάλλον. Με αυτή πήρα δίπλωμα και μου φάνηκε εύκολη μηχανή. Απλά η εμπειρία που έχω είναι σε αστικό περιβάλλον δεν ξέρω πως είναι σε στροφές κτλ. Βασικά το NC700/750 είναι το κατάλληλο για την περίπτωση σου. Πολύ περίεργο που δε σου είπανε καλα λόγια. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τις καλύτερες κριτικές με κατανάλωση απο 300αρι σκούτερ (χωρίς πλάκα) κινείται μέσα στην πόλη πολύ εύκολα λόγω χαμηλού κέντρου βάρους αλλά και τα ταξίδια του τα κάνει πολύ αξιοπρεπως. Έχει πολύ καινοτόμο μοτέρ είναι βασικά ένα μοτέρ του honda jazz κομμένο στην μέση. Δικύλινδρο χαμηλοστροφο με κόφτη στις 6500 στροφες είναι τέρας αξιοπιστίας. Γι αυτό άλλωστε όλα τα συγκεκριμένα μοτέρ πωλούνται ακριβά ακόμη και με αρκετά χλμτρα γιατί όλα αντέχουν 300.000 χλμτρα ++. Για να μη μιλήσω για την "μπαγκαζιερα" που έχει στην θέση του ντεπόζιτου. Μεγάλη μαγκιά. Καλύτερα να αναθεωρήσεις για το συγκεκριμένο... https://youtu.be/sXHGwDeGxFY Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2021 από TikiTaka23 2
Αλκης K. Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) παρε με κανα 2000αρο ενα KAWASAKI ER6-n-f και πιεστου το αιμα οσο αντεξει.μια χαρα ειναι για πρωτο μηχανακι.ξεχαρμανιαζεις φτηνα και στη συνεχεια παιρνεις ενα πιο καλο που πιστευεις οτι σου ταιριαζει Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2021 από Αλκης K. 1
paramedic Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Μπες στο moto.gr και ξεκίνα να διαβάζεις ανάλογους προβληματισμούς ατόμων που βρεθήκαμε παλαιότερα στην ίδια θέση με εσένα. Οι μηχανές δεν είναι εύκολο πράγμα. Θέλουν σταδιακή εισοδο και όχι κατευθείαν 60+ άλογα. Μην ξεχνάς την αναλογία κιλών ανα ίππο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο. Εμένα το γεγονός οτι δεν πατάς καλά στα μοντέλα που είπες με προβλημάτισε γιατί σημαίνει οτι δεν ξέρεις να κάθεσαι σε μια μοτοσυκλέτα. Σημασία έχει να μετακινείσαι με ασφάλεια. Τα άλογα θα τα ανεβάσεις όταν αποκτήσεις εμπειρία φίλε μου και με μικρό κόστος αν κοιτάς παλαιότερα μοντέλα. Μην ψάχνεσαι πως θα πηγαίνεις γρήγορα σε μια ευθεία. Η καύλα της μοτοσυκλέτας είναι οι στροφές και η αίσθηση της ελευθερίας στα βουνά. Στην ευθεία όλοι μπορούμε να παμε γρήγορα. Στις στροφές, λίγοι. ¨Οτι και να αποφασίσεις πάντα πολύ καλό κράνος, γάντια, μπότες!!! 1
Hawk_K Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Για το NC μου ειπαν οτι δεν εχει καλη συμπεριφορα, δεν ειναι καλοζυγισμένο κάτι τέτοιο. Πάντως και αυτό λόγω σχετικής νεότητας του μοντέλου είναι τσιμπημένο σε τιμή αν έχει χιλιόμετρα κάτω από 100Κ. Το transalp μου έχει περάσει σαν σκέψη αλλά μου βγάζει κάτι το γεροντίστικο αν και ειναι μια πολύ καλή και λογική επιλογή. αντίστοιχα και το kawasaki er6 ειναι καλή επιλογή και με πολύ καλή τιμή αλλά δεν βρίσκεις εύκολα με ABS τουλάχιστον εδώ γύρω ώστε να μπορώ να το δω/πάρω. Θα μπω και στο φόρουμ που αναφέρει ο φίλος παραπάνω, δεν το ήξερα.
Black Demis Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 δυστιχος στης μέρες μας δεν βρισκεις κάτι μεταχειρισμένο σε ανθρώπινη τιμή..... και τι ενωω βαράνε για μηχανές 10+ χρονών τη μες ενα κλικ ποιο κάτω άπω της καινούργιες ίσος η ποιο σοφή λύση θα ήταν καινούργια να δώσεις 4000 ντου και τα υπόλοιπα τράπεζα
lasithi12 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 shiver 750, αξιόποστο και σε πολύ καλές τιμές. Μόλις τώρα, lasithi12 είπε shiver 750, αξιόποστο και σε πολύ καλές τιμές. 2.500-3.500 με λίγα χιλιομετρα.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Αφου εμπειρια 0 τοτε πας σε ενα μεταχειρισμενο xt660.Μαθαινεις σε αυτο και μετα πας σε αλλη μηχανη.
Pankard Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Στις 14/8/2021 στις 11:59 ΜΜ, StamTheMan είπε Οτι σου λεει ο mp. Εχουμε κανει πολλες συζητησεις για μηχανακια,εχει αλλαξει και 3-4 μηχανακια προσφατα,για να καταληξει εκει που επρεπε. Μην παρεις κατι πιο φθηνο και μικρο,παρε αυτο που θελεις,με τα ημιμετρα θα το μετανιωσεις αμεσως. Πολυ κακη συμβουλη,και πιστευω οτι δεν ειναι και πολυ αντικειμενικη.Για να λες μουρατο και με ιπποδυναμη το Ζ750 κατι βλεπεις λιγο περιεργα,χωρια και το οτι ειναι πολυ παλιο. Θελει μηχανη. Ανελυσε το παραπανω αυτο που λες.εγω με 3κ πηρα z750 αρχες του 21.ερχομενος απο ttr600 motard κ cr500.ακομα τα εχω κ τα 2 προαναφερομενα.κ αλογα εχω στην εθνικη για ταξιδακια αλλα κ μεσα στην πολη.προβλημα δεν μ εβγαλε κανενα.θεωρεις οτι ειναι λιγα τα 100hp+ σε γυμνο;η οτι ειναι ασχημη εμφανισιακα η μηχανη;οτι ειναι παλιο,οντως ειναι.αλλα αυτο δεν λεει κ τιποτα ομως. Κ γιατι ειναι κακη συμβουλη δηλαδη;
TikiTaka23 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 3 ώρες πριν, Pankard είπε Ανελυσε το παραπανω αυτο που λες.εγω με 3κ πηρα z750 αρχες του 21.ερχομενος απο ttr600 motard κ cr500.ακομα τα εχω κ τα 2 προαναφερομενα.κ αλογα εχω στην εθνικη για ταξιδακια αλλα κ μεσα στην πολη.προβλημα δεν μ εβγαλε κανενα.θεωρεις οτι ειναι λιγα τα 100hp+ σε γυμνο;η οτι ειναι ασχημη εμφανισιακα η μηχανη;οτι ειναι παλιο,οντως ειναι.αλλα αυτο δεν λεει κ τιποτα ομως. Κ γιατι ειναι κακη συμβουλη δηλαδη; Δεν είναι καλη επιλογή γιατί έχει 100 άλογα και ειναι αρκετά δυνατό για αρχάριο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα