Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

προσπαθώ να βρω άκρη με το τελωνείο μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΗ απλώς θέλω να ξέρω πως περίπου υπολογίζεται η τιμή

  1. το αυτοκίνητο έχει Λιανική τιμή προ φόρων 24000
  2. Είναι 30 μηνών παλιό και είναι hatchback οπότε έχει απομείωση παλαιότητας με συντελεστή 0,32 άρα η απομένουσα αξία του είναι 16320
  3.  Έχει 30000 χιλιόμετρα οπότε δεν έχει μείωση λόγω χιλιομέτρων
  4. Είναι EURO 6 με 109Co2 οπότε δεν έχει αύξηση λόγω ρύπων

Επομένως υπολογίζω τελωνείο με βάση την τιμή 16320

  • απο 0-14000 με 4% επομένως 14000*0,04=560
  • από 14000-16320 που είναι η αξία του επομένως 2320*0,26=603,20

Επομένως συνολικά πληρώνω 1163,2

Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσω και 1000 ευρώ περιβαλλοντικό τέλος; Κάνω σωστά τους υπολογισμούς;

 

Δημοσ.

ξεχασες ενα σημαντικο παραγοντα: εξοπλισμο αυτοκινητου.

Μη ξεχασεις οτι για να περασει κατι στη χωρα μας θες ειτε τιμολογιο ή αποδεικτικο αγορας (προσοχη οταν αγοραζουμε απο ιδιωτη στο εξωτερικο)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, vamvakoolas είπε

ξεχασες ενα σημαντικο παραγοντα: εξοπλισμο αυτοκινητου.

Μη ξεχασεις οτι για να περασει κατι στη χωρα μας θες ειτε τιμολογιο ή αποδεικτικο αγορας (προσοχη οταν αγοραζουμε απο ιδιωτη στο εξωτερικο)

Δεν το ξέχασα. Στην λιανική τιμή προ φόρων έχω προσθέσει και όλο τον έξτρα εξοπλισμό που έχει το αυτοκίνητο.

Για την αγορά θα το δώ αργότερα, με ενδιαφέρει να μπορώ να κάνω εκτίμηση του τελωνείου

Επεξ/σία από newnick
Δημοσ.

Κανένας δεν ξέρει τίποτα ρε παιδιά;

 

Διαβάζοντας βρήκα και αυτό που με στεναχωρεί ιδιαίτερα..... 

Αναφορά σε κείμενο

Για την επιλογή των ως άνω συντελεστών, για μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα, λαμβάνεται υπόψη η φορολογητέα αξία του άρθρου 126, πριν από τις μειώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό

Δηλαδή δεν ισχύουν οι μειώσεις στα μεταχειρισμένα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει περίπτωση να υπολογίσεις μόνος σου το τέλος ταξινόμησης. Μπορεί ίσως στο περίπου με μερικές χιλιάδες ευρώ συν πλην. 

Θεωρητικά δεν χρειάζεσαι τον εκτελωνιστη για αυτοκίνητο, αλλά πρακτικά είναι τέτοια η χαρτουρα, η γραφειοκρατία, το τρέξιμο από γραφείο σε γραφείο και από υπηρεσία σε υπηρεσία,

συν ένας λαβύρινθος για το τέλος ταξινόμησης, 

την έχουν στήσει άριστα τη μπιζνα με τον εκτελωνισμο αυτοκινήτου οι αρμόδιοι φορείς, κάτι που ειναι παράνομο επειδή δεν υπάρχουν δασμοί εντός Ε. Ε. και κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει τέλος ταξινόμησης, αλλά ένα μικρό τέλος για να πάρει πινακίδες, όπως γίνεται στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες,

οπότε για να μην χάνεις άπλετο χρόνο με κατά 99,9% αδιέξοδο αν το κάνεις μόνος σου και να μην σου σπάσουν τα νεύρα, 

δίνεις μέσο όρο 200 ευρώ στον εκτελωνιστη και στα κάνει όλα αυτός. Εξάλλου θα δώσεις που θα δώσεις ένα σεβαστό πόσο για το τέλος, οπότε τα 200 ευρώ, ίσως και λιγότερο, ίσως και περισσότερο, ανάλογα τον εκτελωνιστη, είναι αστείο ποσό. Ξαναλέω το τέλος ταξινόμησης είναι μια καραμπινάτη παρανομία από το κράτος,αλλα δεν το αλλάζει καμμια κυβέρνηση. 

5 ώρες πριν, newnick είπε

Δηλαδή δεν ισχύουν οι μειώσεις στα μεταχειρισμένα;

Ισχυαν, τουλάχιστον μέχρι το 2017 όταν εκτελωνισα το δικό μου, μείωση όσο πιο παλιό ήταν, μείωση όσο πιο πολλά χλμ είχε.

Τελευταία άλλαξαν αρκετά και το τι ισχύει πλέον θα στο πει ο εκτελωνιστης.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχάς ευχαριστώ @jmmys για την απάντηση 

Εννοείται ότι θα πάω σε εκτελωνιστή. Απλώς μου την σπάει που δεν λένε πόση είναι η αμοιβή τους αλλά σου λένε το τελικό ποσό που θέλουν για να εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο.

Φίλος αυτές τις μέρες με την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (το αγόρασε πρώτα από γερμανία) πήγε σε 4 εκτελωνιστές και του είπαν 4 διαφορετικές τιμές (και είχαν απόκλιση 2 χιλιάρικα....)

επίσης σε αρχικό στάδιο θα ήθελα να ψάξω αν αξίζει η αγορά από εξωτερικό (ευρωπαϊκή ένωση)

Όσο για το τέλος ταξινόμησης, εννοείται ότι είναι ΜΕΓΑ ΧΑΡΑΤΣΙ έχουμε καταδικαστεί και πληρώνουμε πρόστιμο εδώ και χρόνια στην ΕΕ αλλά είναι τέτοιο το κέρδος που το συνεχίζει το ελληνικό κράτος κανονικά.... Και μετά έρχεται ο φόρος στην βενζίνη, τα τέλη κυκλοφορίας..... 😡

Επεξ/σία από newnick
Δημοσ.

Περιβαλλοντικο τελος δεν πληρωνει το euro 6,  μονο το euro5a και πισω, δηλαδη euro4 euro3 κτλ. 

Το κοστος εκτελωνισμου ειναι ενα, δεν μπορει να διαφερει κ βγαινει στο καθε αυτοκινητο. Στο τελος του εκτελωνισμου, θα παρεις την διασαφηση κ το τιμολιο παροχγς υπηρεσιών του εκτελωνιστη που θα βλεπεις αναλυτικα τι εχεις πληρωσει. Βρες ενα σοβαρο εκτελωνιστη κ οχι αρπακτικο, να κανεις την δουλεια σου

  • Thanks 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Περιβαλλοντικο τελος δεν πληρωνει το euro 6,  μονο το euro5a και πισω, δηλαδη euro4 euro3 κτλ. 

Το κοστος εκτελωνισμου ειναι ενα, δεν μπορει να διαφερει κ βγαινει στο καθε αυτοκινητο. Στο τελος του εκτελωνισμου, θα παρεις την διασαφηση κ το τιμολιο παροχγς υπηρεσιών του εκτελωνιστη που θα βλεπεις αναλυτικα τι εχεις πληρωσει. Βρες ενα σοβαρο εκτελωνιστη κ οχι αρπακτικο, να κανεις την δουλεια σου

Ευχαριστώ!

Οκ άρα γλυτώνουμε το 1000ρικο (περιβαλλοντικό). 

αυτό που θέλω να κάνω είναι να μπορώ να υπολογίζω (έστω χονδρικά) το τέλος για να μπορώ να ξεχωρίσω τον σοβαρό εκτελωνιστή από το αρπακτικό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, newnick είπε

Ευχαριστώ!

Οκ άρα γλυτώνουμε το 1000ρικο (περιβαλλοντικό). 

αυτό που θέλω να κάνω είναι να μπορώ να υπολογίζω (έστω χονδρικά) το τέλος για να μπορώ να ξεχωρίσω τον σοβαρό εκτελωνιστή από το αρπακτικό...

Δυστυχώς δεν μπορεις γιατι οι εκτελωνιστες εχουν προσβαση στην υπηρεσία αξιών οπως επισης κ στο υπουργειο μεταφορων που βρισκουν την εγκριση τυπου του καθε αυτοκινητου, ολα τα τεχνικα χαρακτηριστικά αλλα κ την "καρτελα" του οχηματος βαση αριθμου πλαισιου. 

Να ξερεις οτι ο ακριβης υπολογισμος απαιτεί καποιον χρονο κ δεν τον διαθετουν δωρεαν οι εκτελωνιστες γιατι σαν κ εσενα θα υπαρχουν πχ 100 καθε βδομαδα... Καταλαβαινεις οτι δεν θα κανουν αλλη δουλεια. 

Οι περισσότεροι ζητουν 20€ για να σου υπολογισουν ακριβώς το κοστος κ στο αφαιρουνε απ την αμοιβη τους εφ οσον κανεις δουλεια μαζι τους

Επεξ/σία από bill_zaf
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τα έψαξα αρκετά και εγώ. Το αυτοκίνητο που θέλω θα είναι μετά τον Σεπτέμβρη του 2018 και euro 6 οπότε από εκπομπές co2 δεν θα έχω αυξήσεις στους συντελεστές. Το πρόβλημα είναι η λιανική τιμή προ φόρων που από τους ιστορικούς καταλόγους των αντιπροσωπειών μπορείς να βγάλεις μια χονδρική άκρη (στην ουσία τα εξτρά είναι το πρόβλημα άλλα βάζεις μια χονδρική τιμή συν π.χ. 5000)

Από εκεί και πέρα ψάχνω διάφορα μοντέλα για να δω αν με συμφέρει να το φέρω από έξω ή να ψάξω εδώ Ελλάδα.

Αν έχεις κανά γνωστό εκτελωνιστή και μπορείς να μου το στείλεις pm θα σου ήμουν ευγνώμων.

 

Δημοσ.

Τι αμαξι κοιτας?  Να ξερεις οτι το χαμηλοτερο τελος σε οποιδηποτε αμαξι, εκτος υβριδικου, ειναι το παλαιότερο euro6 η αλλιως το πρωτο euro6  του εκαστοτε μοντελου. Δηλαδη να παρεις την εκπτωση της κλάσης ρυπων του euro6 αλλα ταυτοχρονα κ την Εκπτωση λόγω ηλικιας

Δημοσ.

Δεν έχω καταλήξει σε μοντέλο. Ψαχνω διάφορα να δω αν με συμφέρει.

π.χ. ένα που κοιτάω είναι η bmw 116d f20 του 2108-2019. Θέλω να είναι οποσδήποτε αυτόματο και επειδή θα έχει κανένα έξτρα υπολογίζω λιανική τιμή προ φόρων γύρω στα 24000. Με δύο χρόνια απομείωση (όχι χιλιομετρική) υπολογίζω τελος ταξινόμησης γύρω στα 4 χιλιάρικα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...