Προς το περιεχόμενο

Ανεξήγητα μεγάλη αναμονή για επίλυση βλάβης μετα από αλλαγή παρόχου και αναβάθμιση σε VDSL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, nikodemus είπε

Καλημέρα, μόλις σύνδεσα το νέο ρουτερ με την 50αρα της Vodafone. Με ενα πρόχειρο ασύρματο τεστ νομίζω πως είμαι άρχοντας... 

Ωραίος ρε φίλε, μπράβο! Καλορίζικη εύχομαι, και να την λιώσεις. Πάλι καλα που έκαναν για κάποιον την δουλειά τους σωστά, και δεν είχες περιπέτειες με τις κωλό εταιρίες μας.  

Σε αλλα δικά μου νέα, μετα από αρκετές λογομαχίες είπαν ότι αν δεν λυθεί το πρόβλημα μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα με αφήσουν να φύγω ατελώς (Φαντάζομαι ετσι θα εχει ζημιωθεί ουσιαστικά η Vodafone αλλα δεν με νοιάζει κιόλας). Αν είναι ετσι, θα δω αν με το να υποκύψω στον πΟΤΕ βρώ λύση. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο και λύθηκε όταν πήγε πΟΤΕ; Θυμάμαι κατι έλεγε ο bill27 ότι εχει δει να λύνετε με τον πΟΤΕ.

Επεξ/σία από Sudowoodo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Διάβασα το πρόβλημα σου και τρόμαξα ακόμα πιο πολύ. Έχω ανοίξει άλλο θέμα εγώ αλλά εν συντομία, ήρθα σε νέο σπίτι και έκανα αίτηση νέας γραμμής στις 3/9. 
9/9 ερχετε ο ΟΤΕ περνάει την γραμμή και λέει οκ. 13/9 έρχεται της νόβα και διαπιστώνει βλάβη. Συγκεκριμένα μας έχει συνδέσει σε άλλο !!

Δηλώνει βλάβη και από τότε τίποτα. Email τηλέφωνα οχλήσεις μέχρι και τηνΕΕΤΤ έστειλα 

Ακόμα τώρα τίποτα. Λέω να στείλουμε ομαδικώς κάπως παράπονα όχι καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο αρμόδιο υπουργείο καθώς επίσης και σε κανάλια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. 

Σε εμένα λήγει το συμβόλαιο τον Οκτώβριο στην vodafone (adsl24 έχω τώρα και πιάνω 13 mbps max download) και λέω να πάω στον ΟΤΕ vdsl50 που θα παίρνω  από αστικό κέντρο που είναι σε απόσταση 100 μέτρων από εμένα.. 

Αλλά με όλα αυτά που συμβαίνουν δεν ξέρω το σκέφτομαι.. 

Μου φένεται μια χαρά είμαι και στη Voda.. 😭😭😂😁

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/9/2021 στις 12:35 ΠΜ, kabamaru80 είπε

Καλησπέρα. Διάβασα το πρόβλημα σου και τρόμαξα ακόμα πιο πολύ. Έχω ανοίξει άλλο θέμα εγώ αλλά εν συντομία, ήρθα σε νέο σπίτι και έκανα αίτηση νέας γραμμής στις 3/9. 
9/9 ερχετε ο ΟΤΕ περνάει την γραμμή και λέει οκ. 13/9 έρχεται της νόβα και διαπιστώνει βλάβη. Συγκεκριμένα μας έχει συνδέσει σε άλλο !!

Δηλώνει βλάβη και από τότε τίποτα. Email τηλέφωνα οχλήσεις μέχρι και τηνΕΕΤΤ έστειλα 

Ακόμα τώρα τίποτα. Λέω να στείλουμε ομαδικώς κάπως παράπονα όχι καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο αρμόδιο υπουργείο καθώς επίσης και σε κανάλια. 

Λογικά έμπλεξες και εσύ με τους καταπληκτικούς τεχνικούς του πΟΤΕ, δεν ξέρω πόσο καιρό θα κάνουν να στο φτιάξουν αλλά το πιο πιθανό είναι ότι θα αργήσουν αρκετά πολύ και με εσένα. Καλά έκανες που έστειλες email κτλ και στην ΕΕΤΤ, γιατί είναι ίσως το μόνο που μπορείς να κάνεις για να πιέσεις λίγο παραπάνω. Απλά εδώ θέλω να πω ότι η ημερομηνία που είχε ο ΟΤΕ και η Vodafone για να απαντήσει στην καταγγελία που είχα στείλει στην ΕΕΤΤ ήταν μέχρι 25/9, δλδ ΧΘΕΣ! (οι καταγγελίες που είχα κάνει σε ΟΤΕ/Vodafone απευθείας εννοείτε ότι έχουν πιο πολύ καιρό που έπρεπε να έχουν απαντηθεί). Προφανώς κανένας από τους δυο δεν απάντησε, τώρα το πως επιτρέπετε σε αυτή την χωρά να έχεις 2-3 καταγγελίες για ένα περιστατικό και καμία επίπτωση αν δεν απαντάς σε αυτές δεν ξέρω (υποπτεύομαι ότι η ΕΕΤΤ κάνει απλά πλάτες στον πΟΤΕ για να μαζεύει πελάτες ο δεύτερος). Σε άλλες πιο πολιτισμένες χώρες αν πέφταν μηνύσεις θα υπήρχαν τρέλες αποζημιώσεις πάντως.  

Τώρα για το ομαδικό που λες, δεν ξέρω πως μπορούμε να δράσουμε, νομίζω είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά και μέσα σε όλα τα προβλήματα που έχει το ελληνικό δημόσιο δεν νομίζω κανένας να κάτσει να ασχοληθεί με αυτό δύστυχος…..

Στις 25/9/2021 στις 1:55 ΠΜ, vagelis2019 είπε

Καλησπέρα. 

Σε εμένα λήγει το συμβόλαιο τον Οκτώβριο στην vodafone (adsl24 έχω τώρα και πιάνω 13 mbps max download) και λέω να πάω στον ΟΤΕ vdsl50 που θα παίρνω  από αστικό κέντρο που είναι σε απόσταση 100 μέτρων από εμένα.. 

Αλλά με όλα αυτά που συμβαίνουν δεν ξέρω το σκέφτομαι.. 

Μου φένεται μια χαρά είμαι και στη Voda.. 😭😭😂😁

 

Το Α/Κ φαντάζομαι είναι του πΟΤΕ, αφού όλα σε αυτόν ανήκουν. Δεν νομίζω η Vodafone να μπορεί να κάνει και πολλά για να σε «ταλαιπωρήσει» καθώς ο ΟΤΕ είναι αυτός που θα αναλάβει την διαδικασία αναβάθμισης σου και συνεπώς, με βάση τον γνωστό άγραφο κανόνα, αν είσαι πελάτης του πΟΤΕ τότε παίζει να σε εξυπηρετήσει. Ζύγισε τα και δες αν θες να «υποκύψεις» στον πΟΤΕ ή να συνεχίσεις Vodafone.

Επεξ/σία από Sudowoodo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα στείλω ένα email σε εφημερίδα μήπως θελήσουν να κάνουν καμία δημοσιογραφική έρευνα. Εντάξει, αν είναι οι αρχές και τα συστήματα ελέγχου που έχουμε να μην λειτουργούν ας τα κλείσουν να γλιτώσουμε και λεφτά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Long story sort για όσους ακομα κοιτάνε το threa. Μετά από πολλές τραγελαφικές καταστάσεις έσκασε ο τεχνικός του ΟΤΕ, κάθισε δυο ώρες και το συμπέρασμα είναι:

Το απερχόμενο (το καλώδιο που πάει από την καμπίνα στον κατανεμητή του σπιτιού*) μάλλον ηταν χαλασμένο, στην πολυκατοικία  μου περισσεύαν 2 ακόμα απερχόμενα* εκ των οποίων το ένα και αυτό χαλασμένο, με έβαλε στο ένα που δούλευε. (Τωρα αν ηταν και τα 2 απερχόμενα που περισσεύαν χαλασμένα καλα Χριστούγεννα, ο ΟΤΕ μπορεί να το αλλάξει σε 1 εβδομάδα, 1 χρόνο, 1 χιλιετία κτλ...)

Για να καταλάβετε όμως πόσο σάπιες είναι οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα όσοι ακομα δεν το ξέρετε. Ο τεχνικός μετα πήγε στην καμπίνα, βλέπει ότι η πόρτα που με έχουν βάλει είναι χαλασμένη. Στην καμπίνα περίσσευε ακόμα μια πόρτα για VDSL…. Η οποία μαντέψτε…. Χαλασμένη!. Το δια ταύτα είναι ότι δεν μπορω να βαλω VDSL και να γυρίσω σε ADSL μεχρι ο ΟΤΕ να βάλει νέες πόρτες (ξανά, αυτό μπορεί να γίνει σε 1 εβδομάδα, 1 χρόνο, 1 χιλιετία κτλ).

Στο μεταξύ με παίρνει η Vodafone και για να μου αποδείξει πόσο καταπληκτικές υπηρεσίες έχει μου λέει το εξής καταπληκτικό «Αφου υπάρχει αδυναμία, να φύγετε από την Vodafone», στεγνά 😂. Όταν ρώτησα αν είναι διατεθειμένοι να μου κανουν υποβάθμιση σε ADSL ηταν σε φαση, μην μπαίνουμε τώρα σε τέτοιες διαδικασίες καλήτερα να φύγετε 🤣. Με βλέπω καπάκι για ΟΤΕ, για να μάθω κιόλας αν ήταν οντος χαλασμένες και οι δυο πόρτες (δλδ, να με πάνε απευθείας σε ADSL) ή αν απλα κρατάνε τις καλές για τον εαυτό τους (δλδ, δια μαγιάς να δουλέψει το VDSL).

Κατι τελευταίο, κάπου είχα δει ότι υπάρχει μια ευρωπαϊκή νομοθεσία που λέει ότι πρέπει παντού να υπάρχει δυνατότητα αναβάθμισης σε VDSL 50ρα, ισχύει οντος κατι τέτοιο; (γιατί αυτό θα εξηγούσε κάποια πράγματα) Ή απλα αυτός που το έγραφε το είπε ετσι.

*(αν δεν κάνω λάθος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εχεις μπερδεψει λιγο,απο την καμπινα μεχρι το σπιτι σου στον κατανεμητη ειναι το χαλκινο δικτυο του οτε,αυτο δεν αλλαζει,προφανως κατι δεν καταλαβες σωστα,επισης οταν η καμπινα ειναι ιδιοκτησιας vodafone ας πουμε δεν μπορει να παει ο τεχνικος του οτε και να πειραζει οτι θελει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, bill27 είπε

Τα εχεις μπερδεψει λιγο,απο την καμπινα μεχρι το σπιτι σου στον κατανεμητη ειναι το χαλκινο δικτυο του οτε,αυτο δεν αλλαζει,προφανως κατι δεν καταλαβες σωστα,επισης οταν η καμπινα ειναι ιδιοκτησιας vodafone ας πουμε δεν μπορει να παει ο τεχνικος του οτε και να πειραζει οτι θελει...

Προσπάθησα να μεταφέρω αυτά που είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ, δεν ξέρω αν μετέφερα κάτι λάθος. Αλλά εμένα μου βγάζει νόημα αυτό που είπα. Αν δεν κάνω λάθος: το χάλκινο καλώδιο που φεύγει από την καμπίνα μέχρι τον κατανεμητή της πολυκατοικίας ήταν χαλασμένο (είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ) οπότε  χρησιμοποίησε ένα άλλο που περισσεύε. Τώρα η καμπίνα είναι του ΟΤΕ και ότι άλλαξε όταν ανοίχτηκε έγινε από τον τεχνικό του ΟΤΕ που είχε έρθει. 

Στην γειτονιά μου η Vodafone δεν έχει καμπίνες, μισθώνει από τον ΟΤΕ. Οπότε  με εντολή της Vodafone ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ και έπαιξε με τα απερχόμενα και την καμπίνα του ΟΤΕ.

Τα ξανά εξήγησα για να μην υπάρχουν παρεξήγησεις, αν ακόμα μου διαφεύγει κάτι, παρακαλώ πολύ διόρθωσε με για να μην μεταδίδω ασυναρτησίες στους υπόλοιπους (με καλή διάθεση τα λέω αυτά 😁) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Bottom line για κλείσω την ιστορία: Πήγα στον ΟΤΕ [μετα από αρκετές παπαζτες που άκουσα από Vodafone, πχ κάποιος υπάλληλος υπονοούσε ότι θα πληρώσω και τέλος πρόωρης αποχώρησης, αφου μίλησα με άλλων πιο σοβαρό μου είπε ότι προφανώς κατι τέτοιο δεν ισχύει (εχω ονοματεπώνυμο και μέρα επικοινωνίας και των δυο) ]. Τώρα στον ΟΤΕ μου είπαν ότι παρόλο που η καμπίνα που περνώ μπορεί να δώσει μεχρι 100ρα γραμμή, η ποιότητα των απερχόμενων είναι τόσο σάπια που 24αρα είναι η καλύτερη δυνατή λύση (δεν νομίζω να ξυνόντουσαν, γιατι βλέποντας πλέον τα στατιστικά θα έλεγα ότι attenuation 30+ και noise margin μεταξύ 9 και 10 δεν τα λες καλα).  Συνεπώς (μεσολάβησε και μια δικτυακή βλάβη) εχω 24ρα cosmote (στο γνωστό vdsl προφίλ που δίνει πλέον αν δεν κάνω λάθος), που όμως κανει από 15 λεπτά μεχρι 1 ωρα να συγχρονίσει και πιάνει 15mbps down (απόσταση από την καμπίνα κατι λιγότερο από 90 μετρά). Η λύση που δόθηκε από την cosmote είναι να περιμένω να περάσουν οπτική ίνα μεχρι μέσα στο σπίτι μου, κατι το οποίο εχει δρομολογηθεί να γίνει μεσα στο επόμενο διάστημα στην περιοχή μου (μην με ρωτάτε ποσό θα είναι αυτό το διάστημα, ούτε εγω ξερω). Τουλάχιστον εύχομαι να μην κανει συχνές αποσύνδεσης η 24ρα ώστε να δουλεύω με τα 15mbps.

Συνολικά πιστεύω ότι όλη αυτή η ταλαιπωρία μου θα μπορούσε να εχει αποφευχθεί αν οι πάροχοι απλά είχαν ένα καλύτερο σύστημα να ελέγχουν που μπορεί να δοθεί τι ταχύτητα. Πχ στην cosmote (δεν κανω διαφήμιση απλα λεω την εμπειρία μου), πριν κανω την σύνδεση μου είπαν ότι αν θελω 50ρα θα πρέπει να γίνει έλεγχος από τεχνικό για το συγκεκριμένο οίκημα, παρόλο που η καμπίνα  της γειτονιάς εχει μεχρι 100 (δεν τους είχα πει την περιπέτεια που είχα με την Vodafone όταν μου το είπαν αυτό). Ενώ στην Vodafone 3 μήνες κανένας δεν αναρωτήθηκε μήπως όντος δεν μπορεί να δοθεί τελικά 50ρα.

Όσο για το πόσο απαράδεκτο είναι εν έτι 2021 σε μεγάλη πόλη της αττικής η καλύτερη ταχύτητα που μπορεί να δοθεί να είναι 15mbs δεν θα επεκταθώ γιατι δεν εχει και νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζοντας το νημα συμπερενω πως το θεμα σου ειναι στο χαλκινο δικτυο του οτε απο την καμπινα μεχρι το σπιτι σου,αν οντος υπαρχει εκει θεμα συνηθως δεν λυνετε...για να λυθει θα πρεπει να αλλαχτει ολη η διαδρομη του χαλκου κατι το οποιο ειναι δυσκολο να γινει.Οποτε εσυ εφυγες απο vodafone και πηγες στην πηγη του προβληματος (οτε) χωρις κανενα οφελος δικο σου,και η απαντηση???Θα θα θα.....Δλδ στην ουσια δεν εγινε τπτ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, bill27 είπε

Διαβαζοντας το νημα συμπερενω πως το θεμα σου ειναι στο χαλκινο δικτυο του οτε απο την καμπινα μεχρι το σπιτι σου,αν οντος υπαρχει εκει θεμα συνηθως δεν λυνετε...για να λυθει θα πρεπει να αλλαχτει ολη η διαδρομη του χαλκου κατι το οποιο ειναι δυσκολο να γινει.Οποτε εσυ εφυγες απο vodafone και πηγες στην πηγη του προβληματος (οτε) χωρις κανενα οφελος δικο σου,και η απαντηση???Θα θα θα.....Δλδ στην ουσια δεν εγινε τπτ!!!

Όπως το λες είναι δυστυχώς, και τελικά απλά ΘΑ. Μπορεί έτσι όπως το έγραψα να φάνηκε ότι δεν είναι κάτι / ή και δεν με ενοχλεί, φυσικά είναι ένα απαράδεκτο πρόβλημα και με ενοχλεί, αλλά πλέον νομίζω ότι έχω δοκιμάσει τα πάντα (στις καταγγελίες δεν απάντησε κανένας και ποτέ). Έχω μιλήσει με 3 διαφορετικούς τεχνικούς του ΟΤΕ και όλοι λένε το ίδιο, έχω καταλήξει στο ότι έτσι απλά λειτουργούν οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα (ή μάλλον δεν λειτουργούν), και όπως φαίνεται δεν τους δεσμεύει και τπτ να προσφέρουν καθώς πρέπει υπηρεσίες και απλά αναγκαζόμαστε να τρώμε τα σ**** τους..... Μακάρι να υπήρχε άλλη λύση πραγματικά

Επεξ/σία από Sudowoodo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξερεις πως ειναι υποχρεωση του οτε να συντηρει το χαλκινο δικτυο σε καλη κατασταση ,εγω στην θεση σου τωρα που εισαι  εκει δλδ οτε θα τους κυνηγουσα για επιλυση της βλαβης με καταγγελιες κτλ...μαλλον επειδη το γνωριζουν για αυτο σε βαλανε σε 24αρι για να ειναι καλυμμενοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, bill27 είπε

Να ξερεις πως ειναι υποχρεωση του οτε να συντηρει το χαλκινο δικτυο σε καλη κατασταση ,εγω στην θεση σου τωρα που εισαι  εκει δλδ οτε θα τους κυνηγουσα για επιλυση της βλαβης με καταγγελιες κτλ...μαλλον επειδη το γνωριζουν για αυτο σε βαλανε σε 24αρι για να ειναι καλυμμενοι

Γενικά επειδή στις προηγούμενες καταγγελίες δεν είχαν καν απαντήσει εχω χάσει την ελπίδα μου. Βέβαια εχεις δίκιο και σε ευχαριστώ εγκάρδια που με συμβουλεύεις, θα δω από εβδομάδα να ξεκινήσω γραπτή επικοινωνία με τον ΟΤΕ για να εχω γραπτά την φύση του προβλήματος (δηλαδή τον προβληματικό χαλκό) και ύστερα αν εξακολουθούν να μου λένε να περιμένω τις οπτικές να προχωρήσω ξανά σε καταγγελίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...