Προς το περιεχόμενο

Ανεξήγητα μεγάλη αναμονή για επίλυση βλάβης μετα από αλλαγή παρόχου και αναβάθμιση σε VDSL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα χρήστες του insomnia.

Εχω κάνει αλλαγή παρόχου και αναβάθμιση γραμμής. Με αλλα λόγια έφυγα από ένα πολύ παλιό συμβόλαιο που είχα με την nova 24αρα γραμμή adsl και πήγα στην Vodafone σε 50ρα VDSL, κυρίως για λόγους τηλεργασίας καθώς με 24αρα δεν γινόταν δουλειά. Είχα μιλήσει με την Vodafone και μου είπαν ότι εχει διαθεσιμότητα για 50ρα στην περιοχή μου (είχα τσεκάρει και online πριν σε ΟΤΕ, Vodafone, και Wind και όλοι λέγαν ότι έχουν 50ρα). Για να μην τα πολυλογώ, επειδή συντρέχει και τηλεργασία μου είπαν ότι  την μέρα που θα είναι έτοιμη η νέα γραμμή θα γίνει αλλαγή θα αλλάξω τον εξοπλισμό και δεν θα μείνω ούτε μια μέρα χωρίς internet (I wish). Μου λένε λοιπόν 23/7/21 το πρωι ότι η γραμμή άλλαξε και πλέον μπορώ να απολαμβάνω VDSL (το ADSL router της nova είχε σταματήσει να παίζει). Βάζω το router της Vodafone και τπτ, στην τεχνική υποστήριξη μου είπαν ότι κατι δεν έγινε καλα στην σύνδεση στην καμπίνα, δηλώνουν βλάβη στον ΟΤΕ και ότι σε 1-3 μέρες θα είναι έτοιμο. (στο μεταξύ έφαγαν και ένα μπινελικι γιατι μου είχαν πει ότι δεν θα μείνω ούτε μια μέρα χωρίς internet). Περνάνε 3 εργάσιμες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τους παίρνω λοιπόν τηλέφωνο και μου λένε «Λυπάμαι αλλα δεν μας εχει απαντήσει ο ΟΤΕ ακομα» και κατι γενικόλογα ότι δλδ αυτοί απλα δηλώνουν βλάβες στον ΟΤΕ και δεν μπορούν να κανουν κατι παραπάνω πχ να δουν γιατι δεν προχωράει ο ΟΤΕ. Από τότε τους παίρνω κάθε εβδομάδα και λένε τα ίδια, ότι δηλαδή το έχουν στείλει στον ΟΤΕ και δεν εχει απαντήσει. Το οποίο δεν μπορω να το συλλάβω γιατι έχουν περάσει τόσες μέρες πια, και φαντάζομαι ότι υπαρχει κάποιο χρονικό όριο μεσα στο οποίο ο ανάδοχος δικτιού υποχρεούται να ασχοληθεί τέλος πάντων. Με τα πολλα πολλα μου στείλαν έναν τεχνικό δικο τους (ο ΟΤΕ δεν είχε απαντήσει ακομα) και είπε ότι κάπου (έξω από το σπίτι μου) βραχυκυκλώνει το χάλκινο καλώδιο. Η τεχνική υποστήριξη δεν έδωσε μεγάλη σημασία σε αυτό και συνέχιζε το βιολί της (δηλαδή ότι περιμένουμε απάντηση από τον ΟΤΕ).

Είναι δυνατών ρε παιδιά να κανουν τόσες μέρες για κατι τόσο απλό, η σύνδεση μου μεχρι την προηγούμενη μέρα (άρα φαντάζομαι και το απερχόμενο, αφου δεν το άλλαξαν) δούλευε μια χαρά. Μήπως με κοροϊδεύουν; Εχει τύχει σε κάποιων  κατι παρόμοιο; Και στην τελική τη μπορω να κανω για να ξεμπερδεύω, είμαι τόσες εβδομάδες με 4G από το κινητό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@bill27 ευχαριστώ για την απάντηση. Το σκέφτηκα αλλα δυστυχώς δεν εχω ιδέα πως γίνεται αυτό, θέλει δικηγόρο και έξοδα; Ή απλα μπαίνω σε κάποιο site της ΕΕΤΤ και μετά το κοινοποιώ ας πούμε σε mail;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θελει εξοδα ,μπες στο σαιτ της εεττ και νομιζω υπαρχει φορμα που στελνεις,εχω καιρο να ασχοληθω...γιατι και να αλλαξεις παροχο παλι θα ειναι μια η αλλη με βλαβη κτλ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ!, θα το προχωρήσω.

 

 

Στο μεταξύ αν και κάποιος άλλος χρήστης εχει παρόμοια εμπειρία θα χαρώ να το συζητήσουμε μπας και βγάλουμε άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Sudowoodo Η ΕΕΤΤ έχει φόρμα στη σελίδα της. Θέλει να έχεις κάνει ενέργειες επίλυσης με τον πάροχό σου πρώτα, οπότε επικοινώνησε γραπτώς με Vodafone, για να το χρησιμοποιήσεις. Όπως έγραψα και σε άλλο thread, εγώ πήρα αποζημίωση από ΟΤΕ για καθυστέρηση φορητότητας, πατώντας πάνω στην προσφορά αναφοράς του ΟΤΕ και σε κάτι αποφάσεις της ΕΕΤΤ. Στην αποκατάσταση βλάβης ενδεχομένως να υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Ξεκίνα με Vodafone και με βάση την απάντησή τους προχώρα στην ΕΕΤΤ. Πάρε ό,τι μπορείς γραπτά. Στείλε αν θες ένα pm να σου δώσω ένα χεράκι, αν και λόγω έλλειψης χρόνου δεν ξέρω τι θα προφτάσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.

Update 16/8/2021: Την άμεσος επόμενη εργάσιμη ημέρα από την καταγγελία με πείραν από την Vodafone και μου είπαν ότι η βλάβη λύθηκε. Ταυτόχρονα τσέκαρα και συγχρονίζω περίπου στα 8000kbps down και 6000kbps up (σε 50ρα γραμμή). Μου είπαν ότι θα με ενημερώσουν αύριο, για να δούμε τι δικαιολογία θα βρουν πάλι.

Επεξ/σία από Sudowoodo
Ορθογραφικά
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατευθείαν ΕΕΤΤ που κανονικά στο 10ήμερο γίνεται ούτως ή άλλως. Πιθανό σενάριο να σου έκανε λαδιά ο παλιός πάροχος, πχ εμένα όταν έφυγα από το 24αρι της wind κ πήγα σε 100αρι nova, η wind έκοψε τη γραμμή ! κ παρέδοσε νεκρή γραμμή στον νέο πάροχο, περίπου 2 βδομάδες κράτησε το πήγαινε έλα αλλά έφαγε πρόστιμο επιβεβαιωμένα ! έτυχε να έχω κ γνωστό στον ΟΤΕ της περιοχής μου που μου είπε πως άιτημα για βλάβη δεν είχε ανοιχτεί κ στην 10η μέρα που ήμουν χωρίς τηλ κ ίντερνετ έκανα γραπτώς καταγγελία στην ΕΕΤΤ με τα email συνομιλίας από τα chat Κλπ κλπ κλπ....

Στις 12/8/2021 στις 7:38 ΜΜ, Sudowoodo είπε

δηλαδή ότι περιμένουμε απάντηση από τον ΟΤΕ

αν νοικιάζουν τις γραμμές από τον ΟΤΕ, απλά κάνουν αίτημα για βλάβη κ το λύνει ο ΟΤΕ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Kthulhou είπε

αν νοικιάζουν τις γραμμές από τον ΟΤΕ, απλά κάνουν αίτημα για βλάβη κ το λύνει ο ΟΤΕ.

Από όσο ξέρω στην περιοχή μου όντως νοικιάζουν από ΟΤΕ, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έλυσε τπτ ο ΟΤΕ τόσο καιρό.

 

Για την ώρα λέω να δω τι θα μου πουν αύριο (αν μου πουν), και αν δε δω φως θα κάνω καταγγελία ΕΕΤΤ απευθείας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update 23/8/2021: Έχω κάνει εδώ και μέρες καταγγελία και στην ΕΕΤΤ. Στο μεταξύ δεν εχει απαντήσει κανένας από Vodafone και ΟΤΕ στις προηγούμενες καταγγελίες. Στην τεχνική υποστήριξη μια από τα ίδια «Περιμένουμε απάντηση από τον ΟΤΕ», στο μεταξύ ζήτησα να ενημερωθώ για την διαδικασία διακοπής (κυρίως για να μάθω αν μπορώ να φύγω αζημίως), απλα για να ξέρω τι άλλες επιλογές εχω. Αν και αλλαγή παρόχου να κάνω φοβάμαι ότι η βλάβη θα παραμείνει….

Αλλα ξαναγράφω και για να ρωτήσω το community (μιας και από τεχνικούς που ρώτησα δεν έλαβα απάντηση). Είναι δυνατών τέτοια καθυστέρηση και μάλιστα χωρίς να υπάρχει ενημέρωση ούτε για το είδος της βλάβης μετά από τόσο καιρό και καταγγελίες; Είναι τόσο σάπιοι οι πάροχοι στην Ελλάδα (και κατ’ επέκταση και η ΕΕΤΤ) που αυτό θεωρείτε συνηθισμένο ας πούμε; ή είμαι από τους πιο άτυχους συνδρομητές και δεν μου δίνουν σημασία για τον Χ Υ Ζ λόγο χωρίς να μπορώ να κάνω τπτ για αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Sudowoodo είπε

Update 23/8/2021: Έχω κάνει εδώ και μέρες καταγγελία και στην ΕΕΤΤ. Στο μεταξύ δεν εχει απαντήσει κανένας από Vodafone και ΟΤΕ στις προηγούμενες καταγγελίες. Στην τεχνική υποστήριξη μια από τα ίδια «Περιμένουμε απάντηση από τον ΟΤΕ», στο μεταξύ ζήτησα να ενημερωθώ για την διαδικασία διακοπής (κυρίως για να μάθω αν μπορώ να φύγω αζημίως), απλα για να ξέρω τι άλλες επιλογές εχω. Αν και αλλαγή παρόχου να κάνω φοβάμαι ότι η βλάβη θα παραμείνει….

Αλλα ξαναγράφω και για να ρωτήσω το community (μιας και από τεχνικούς που ρώτησα δεν έλαβα απάντηση). Είναι δυνατών τέτοια καθυστέρηση και μάλιστα χωρίς να υπάρχει ενημέρωση ούτε για το είδος της βλάβης μετά από τόσο καιρό και καταγγελίες; Είναι τόσο σάπιοι οι πάροχοι στην Ελλάδα (και κατ’ επέκταση και η ΕΕΤΤ) που αυτό θεωρείτε συνηθισμένο ας πούμε; ή είμαι από τους πιο άτυχους συνδρομητές και δεν μου δίνουν σημασία για τον Χ Υ Ζ λόγο χωρίς να μπορώ να κάνω τπτ για αυτό.

Καλησπερα!

Αρχικα να σου πω οτι το αιτημα σου στην εεττ θα διαβαστει και θα λαβεις αριθμο πρωτοκολλου μετα απο 1(εναν) μηνα(στην καλυτερη)απο την αποστολη της αιτησης σου. Υστερα εντος καποιων ημερων που οριζει η καθε εταιρια οτι απανταει στις αιτησεις/αναφορες απο την εεττ θα σου απαντησουν και αυτοι πανω στο θεμα σχετικα.

Ειναι μια χρονοβορα διαδικασια.

Απο εκει και περα ειδικα οταν μιλαμε για τον οτε που βαριουνται που ζουνε ολοι εκει μεσα και ζουν εποχες πασοκ , τις περισσοτερες φορες θα αναφερουν απλα ανεφικτοτητα δικτυου  παροχης και ετσι απλα θα φυγει το μπαλακι απο πανω τους και θα πεσει παλι σε σενα και στην voda, θα σου πουνε αν θελεις να σε γυρισουν παλι σε adsl(κατα 98% αυτο θα γινει και με σενα) γιατι δεν λυνεται απο τον οτε.

Επισης να ξερεις οτι η voda κατα πασα πιθανοτητα σου λεει την αληθεια, οτι δηλ ο οτε δεν απανταει για το προβλημα και ετσι μενει στην αφανεια ολο το θεμα. Δεν μπορει να κανει κατι η voda παρα πανω αφου δεν ειναι δικο της το δικτυο στην περιοχη σου, το μονο που μπορει να κανει ειναι να περιμενει μαζι με εσενα(και αυτο συμβαινει σε ολες τις περιπτωσεις που δεν ανηκουμε στο ιδιο δικτυο που εξυπηρετει την περιοχη μας)

 Εδω και πελατες οτε πλεον ο ιδιος ο οτε τους εχει στο χεσιμο. Σου λενε θα περασουν να ελεγξουν την βλαβη ενω εισαι σχεδον μισο μηνα χωρις σωστες υπηρεσιες ,παιρνεις αδεια απο την δουλεια, περιμενεις να ερθουν, και δεν εμφανιζονται πουθενα . Τραγικες καταστασεις...

Αρα ναι ειναι δυνατον τετοιες καθυστερησεις, συμβαινουν στους περισσοτερους απλα εσυ δεν τις ειχες αντιμετωπισει στο παρελθον, αλλωστε μην ξεχασεις ποτε οτι μιλαμε για την ελλαδιτσα που ο καθε ενας κανει οτι του γουσταρει και δεν δινει αναφορα σε κανεναν.

Καλο κουραγιο σου ευχομαι , και ενημερωσε μας για την εκβαση της υποθεσης σου!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, DWinchester είπε

Καλησπερα!

Αρχικα να σου πω οτι το αιτημα σου στην εεττ θα διαβαστει και θα λαβεις αριθμο πρωτοκολλου μετα απο 1(εναν) μηνα(στην καλυτερη)απο την αποστολη της αιτησης σου. Υστερα εντος καποιων ημερων που οριζει η καθε εταιρια οτι απανταει στις αιτησεις/αναφορες απο την εεττ θα σου απαντησουν και αυτοι πανω στο θεμα σχετικα.

Ειναι μια χρονοβορα διαδικασια.

Απο εκει και περα ειδικα οταν μιλαμε για τον οτε που βαριουνται που ζουνε ολοι εκει μεσα και ζουν εποχες πασοκ , τις περισσοτερες φορες θα αναφερουν απλα ανεφικτοτητα δικτυου  παροχης και ετσι απλα θα φυγει το μπαλακι απο πανω τους και θα πεσει παλι σε σενα και στην voda, θα σου πουνε αν θελεις να σε γυρισουν παλι σε adsl(κατα 98% αυτο θα γινει και με σενα) γιατι δεν λυνεται απο τον οτε.

Επισης να ξερεις οτι η voda κατα πασα πιθανοτητα σου λεει την αληθεια, οτι δηλ ο οτε δεν απανταει για το προβλημα και ετσι μενει στην αφανεια ολο το θεμα. Δεν μπορει να κανει κατι η voda παρα πανω αφου δεν ειναι δικο της το δικτυο στην περιοχη σου, το μονο που μπορει να κανει ειναι να περιμενει μαζι με εσενα(και αυτο συμβαινει σε ολες τις περιπτωσεις που δεν ανηκουμε στο ιδιο δικτυο που εξυπηρετει την περιοχη μας)

 Εδω και πελατες οτε πλεον ο ιδιος ο οτε τους εχει στο χεσιμο. Σου λενε θα περασουν να ελεγξουν την βλαβη ενω εισαι σχεδον μισο μηνα χωρις σωστες υπηρεσιες ,παιρνεις αδεια απο την δουλεια, περιμενεις να ερθουν, και δεν εμφανιζονται πουθενα . Τραγικες καταστασεις...

Αρα ναι ειναι δυνατον τετοιες καθυστερησεις, συμβαινουν στους περισσοτερους απλα εσυ δεν τις ειχες αντιμετωπισει στο παρελθον, αλλωστε μην ξεχασεις ποτε οτι μιλαμε για την ελλαδιτσα που ο καθε ενας κανει οτι του γουσταρει και δεν δινει αναφορα σε κανεναν.

Καλο κουραγιο σου ευχομαι , και ενημερωσε μας για την εκβαση της υποθεσης σου!

Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση,

Άρα σαν να λέμε οι καταγγελίες είναι για τα μάτια του κόσμου...

Η αλήθεια είναι ότι φανταζόμουν ότι τα πράγματα (η οργάνωση στους παρόχους δηλαδή) είναι για τα πανηγύρια, αλλα έτσι όπως τα περιγράφεις μάλλον είναι πολύ χειρότερα από όσο φανταζόμουν. Δεν εχω κάτι να προσθέσω σε αυτά που έγραψες καθώς για να τα λες κάπου θα τα εχεις δει/ακούσει και σίγουρα θα ισχύουν (έστω και σε κάποιο βαθμό).

Αυτό που θα με εκνευρίσει όμως σε βαθμο κακουργήματος είναι να μου πουν να γυρίσω σε adsl, καθώς χρειαζόμαστε vdsl για λόγους εργασίας. Είχα ρωτήσει έναν τεχνικό του ΟΤΕ (που είχε έρθει πριν από κανένα χρονο για βλάβη του απερχόμενου μου στο καφάο) αν ξέρει μέχρι τι ταχύτητα μπορω να βαλω με το καφάο που είμαι, και μου είχε πει με αυτοπεποίθηση θυμάμαι «σίγουρα 100ρα, μπορεί και 200ρα». Ακομα, πριν αλλάξω πάροχο είχα τσεκάρει την διαθεσιμότητα και Wind/Nova/Vodafone λέγαν μεχρι 100ρα. Επισης γείτονες στην ιδια πολυκατοικία έχουν 50ρες, οπότε αν βγει θέμα ανεφικτότιτας (λογο τεμπελιάς τους βέβαια ετσι όπως τα περιγράφεις) δεν ξερω και εγω τι θα κανω… Μια σίγουρη λύση παντός θα ηταν να μετακομίσω, σε άλλη χώρα…..😢

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Sudowoodo είπε

Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση,

Άρα σαν να λέμε οι καταγγελίες είναι για τα μάτια του κόσμου...

Η αλήθεια είναι ότι φανταζόμουν ότι τα πράγματα (η οργάνωση στους παρόχους δηλαδή) είναι για τα πανηγύρια, αλλα έτσι όπως τα περιγράφεις μάλλον είναι πολύ χειρότερα από όσο φανταζόμουν. Δεν εχω κάτι να προσθέσω σε αυτά που έγραψες καθώς για να τα λες κάπου θα τα εχεις δει/ακούσει και σίγουρα θα ισχύουν (έστω και σε κάποιο βαθμό).

Αυτό που θα με εκνευρίσει όμως σε βαθμο κακουργήματος είναι να μου πουν να γυρίσω σε adsl, καθώς χρειαζόμαστε vdsl για λόγους εργασίας. Είχα ρωτήσει έναν τεχνικό του ΟΤΕ (που είχε έρθει πριν από κανένα χρονο για βλάβη του απερχόμενου μου στο καφάο) αν ξέρει μέχρι τι ταχύτητα μπορω να βαλω με το καφάο που είμαι, και μου είχε πει με αυτοπεποίθηση θυμάμαι «σίγουρα 100ρα, μπορεί και 200ρα». Ακομα, πριν αλλάξω πάροχο είχα τσεκάρει την διαθεσιμότητα και Wind/Nova/Vodafone λέγαν μεχρι 100ρα. Επισης γείτονες στην ιδια πολυκατοικία έχουν 50ρες, οπότε αν βγει θέμα ανεφικτότιτας (λογο τεμπελιάς τους βέβαια ετσι όπως τα περιγράφεις) δεν ξερω και εγω τι θα κανω… Μια σίγουρη λύση παντός θα ηταν να μετακομίσω, σε άλλη χώρα…..😢

Θα σου πω ενα περιστατικο/ιστορια για να γελασεις .

Εν συντομια:

Ειμαι 3 μετρα αποσταση απο την καμπινα που δινει vdsl στην περιοχη μου, και κλειδωνω τερμα με τελειο snr, ιχνος λαθους στην γραμμη μου κλπ, ολα υπεροχα σαν να ερχεται με οπτικη μεσα στο σπιτι και οχι χαλκο, ειχα μια μερα αποσυνδεσεις σε βαθμο να μην μπορω να κανω τιποτα , συνεχιζε το προβλημα και δινω βλαβη, μου στειλαν μνμ μετα απο μερες οτι θα περασει τεχνικος γιατι δεν λυνεται απομακρυσμενα(ωστοσο το προβλημα συνεχιζε), παιρνω αδεια απο την δουλεια, περιμενω, δεν ερχεται κανεις.

Παιρνω να τους βρισω, δεν ξεραν και αυτοι τι και πως και λεγαν οτι τους κατεβει. Μου ερχεται μνμ μετα την επομενη νομιζω και μου ελεγε οτι οι τεχνικοι που ηρθαν βρηκαν ανεφικτοτητα λογου αποστασεως απο την καμπινα(χαχαχαχαχα)

Παιρνω και τους λεω, ξερεται ειμαι στα τρια μετρα μακρυα απο την καμπινα, για πια αποσταση μου μιλατε?Με δουλευεται? Η Βαριεστε να κουνηθειτε ? Αν ειναι το δευτερο πειτε μου να σας στειλω και καφε.  Και μου ελεγε, ναι το βλεπω και εγω αυτο που μου λετε για την καμπινα, και προσπαθουσε να δικαιολογηθει μετα..

Τοσο τεμπελια μιλαμε.....

PS: Και εννοειται οτι μου προτειναν κιολας οτι λογου ανεφικτοτητας(3 μετρα αποσταστη) να υποβαθμισω σε adsl αν θελω 😛 

Επεξ/σία από DWinchester
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαυτο το καλυτερο ειναι να πας στην εταιρεια που εχει τις καμπινες στην περιοχη σου. Εμας εδω πχ τις εχει ο οτε. Οποτε να κ ειναι λιγο κοροιδια προτιμω να δινω λιγα € παραπανω το χρονο κ να γλυτωνω βλαβες τυπου εμεις το ειπαμε αλλα αυτοι κτλ κτλ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...