Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εκανα τη βλακεια τελικα και πηρα το morris:

το οποιο απ την 1η μερα ειχε προβλημα με το στεγνωμα, δεν στεγνωνε καθολου, τους πηρα τηλ, ηρθε τεχνικος,

εκατσε και το ειδε και μετα απο λιγες μερες ηρθαν και το πηραν,

μετα απο 2,5 βδομαδες χωρις καμια ενημερωση, πηρα εγω τηλ και μου ειπαν οτι θα με ενημερωσουν,

με πηραν μετα απο κανα 2 μερες και μου ειπαν οτι ηταν ετοιμο, εγινε αλλαγη πλακετας και "κατι αλλο",

τελικα ομως παλι κουλα μου κανει: την 1η φορα δεν εκλεινε η πορτα με τιποτα,

την επομενη ενω του ρυθμιζω να ανοιγει η πορτα καθε φορα, δεν ανοιξε και

το καλυτερο, ενω ξεκινησε να πλενει, σταματησε μετα απο λιγο, ανοιξε και την πορτα και.. αραξε.. 😮

 

πηραμε παλι τηλ και μας ειπαν οτι δεν μπορει να γινει αντικατασταση παρα μονο να ρθουνε για τεχνικο ελεγχο,

με τον "κινδυνο" να χρεωθω την επισκεψη του τεχνικου, αν δεν προκυψει οτι υπαρχει βλαβη 😮

 

οτι ναναι;

τι επιλογες εχω; μονη επιλογη η καταγγελια;

 

Δημοσ.

ειχα ρωτησει τους τεχνικους που ηρθαν και το πηραν και

ειπαν οτι αντικατασταση γινεται μονο αν δεν φτιαχνεται,

ρωτησα και τωρα και ειπαν οτι δεν μπορουν να στειλουν αλλο,

διαβασα κι εδω σε ενα θεμα που γραφουν για το DOA (dead on arrival) οτι

εφοσον λειτουργει και παρουσιαζει προβλημα καποια λειτουργεια του δεν μπορει να χαρακτηριστει DOA,

τι να σου πω..

 

οσο για τη χρεωση, σου λεει αν δεν αποδειχτει απο τον τεχνικο οτι εχει κατι,

θα σε χρεωσουμε 

 

Δημοσ.

Με τα προβληματα που σου εβγαλε την δευτερη φορα σιγουρα εχει προβλημα το πλυντηριο.Δυσκολο να μη βρει προβλημα ο τεχνικος και να σε χρεωση για ασκοπη επισκεψη.Αν καταλαβει ο τεχνικος οτι το πλυντήριο δεν μπορει να επισκευαστει θα δωσει εντολη αντικαταστασης.Ηδη ειναι η δευτερη φορα που βγαζει σοβαρο προβλημα.

  • Like 1
  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

καθότι τα προβήματα δυστυχώς συνεχίζονται (τα κουμπιά δεν είναι εφικτό να πατηθούν, η πόρτα είτε δεν κλείνει ή δεν ανοίγει κλπ),
μου έχουν αλλάξει ήδη 2 φορές πλακέτα,
έχουν έρθει 3 φορές τεχνικοί και μετά από το τελευταίο τηλεφώνημά μου,
όπου και ζήτησα είτε αντικατάσταση του πλυντηρίου ή επιστροφή χρημάτων,
ώστε να αγοράσω κάποιο άλλο και να σταματήσω να ταλαιπωρούμαι,
η απάντησή τους ήταν για πολλοστή φορά να έρθει τεχνικός,
μακρυα παιδια, έχω κουραστεί να δέχομαι επισκέψεις τεχνικών για κάτι που δεν φαίνεται δυνατό να λειτουργήσει..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...