naimore Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 εκανα τη βλακεια τελικα και πηρα το morris: το οποιο απ την 1η μερα ειχε προβλημα με το στεγνωμα, δεν στεγνωνε καθολου, τους πηρα τηλ, ηρθε τεχνικος, εκατσε και το ειδε και μετα απο λιγες μερες ηρθαν και το πηραν, μετα απο 2,5 βδομαδες χωρις καμια ενημερωση, πηρα εγω τηλ και μου ειπαν οτι θα με ενημερωσουν, με πηραν μετα απο κανα 2 μερες και μου ειπαν οτι ηταν ετοιμο, εγινε αλλαγη πλακετας και "κατι αλλο", τελικα ομως παλι κουλα μου κανει: την 1η φορα δεν εκλεινε η πορτα με τιποτα, την επομενη ενω του ρυθμιζω να ανοιγει η πορτα καθε φορα, δεν ανοιξε και το καλυτερο, ενω ξεκινησε να πλενει, σταματησε μετα απο λιγο, ανοιξε και την πορτα και.. αραξε.. 😮 πηραμε παλι τηλ και μας ειπαν οτι δεν μπορει να γινει αντικατασταση παρα μονο να ρθουνε για τεχνικο ελεγχο, με τον "κινδυνο" να χρεωθω την επισκεψη του τεχνικου, αν δεν προκυψει οτι υπαρχει βλαβη 😮 οτι ναναι; τι επιλογες εχω; μονη επιλογη η καταγγελια;
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Απο την πρώτη στιγμή επρεπε να ζητησεις αντικατάσταση.Αφου έχει βλάβη γιατι να χρεωθείς κάτι;Εχει εγγύηση. 1
naimore Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 ειχα ρωτησει τους τεχνικους που ηρθαν και το πηραν και ειπαν οτι αντικατασταση γινεται μονο αν δεν φτιαχνεται, ρωτησα και τωρα και ειπαν οτι δεν μπορουν να στειλουν αλλο, διαβασα κι εδω σε ενα θεμα που γραφουν για το DOA (dead on arrival) οτι εφοσον λειτουργει και παρουσιαζει προβλημα καποια λειτουργεια του δεν μπορει να χαρακτηριστει DOA, τι να σου πω.. οσο για τη χρεωση, σου λεει αν δεν αποδειχτει απο τον τεχνικο οτι εχει κατι, θα σε χρεωσουμε
Mr_Terror Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2021 Με τα προβληματα που σου εβγαλε την δευτερη φορα σιγουρα εχει προβλημα το πλυντηριο.Δυσκολο να μη βρει προβλημα ο τεχνικος και να σε χρεωση για ασκοπη επισκεψη.Αν καταλαβει ο τεχνικος οτι το πλυντήριο δεν μπορει να επισκευαστει θα δωσει εντολη αντικαταστασης.Ηδη ειναι η δευτερη φορα που βγαζει σοβαρο προβλημα. 1
naimore Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 καθότι τα προβήματα δυστυχώς συνεχίζονται (τα κουμπιά δεν είναι εφικτό να πατηθούν, η πόρτα είτε δεν κλείνει ή δεν ανοίγει κλπ), μου έχουν αλλάξει ήδη 2 φορές πλακέτα, έχουν έρθει 3 φορές τεχνικοί και μετά από το τελευταίο τηλεφώνημά μου, όπου και ζήτησα είτε αντικατάσταση του πλυντηρίου ή επιστροφή χρημάτων, ώστε να αγοράσω κάποιο άλλο και να σταματήσω να ταλαιπωρούμαι, η απάντησή τους ήταν για πολλοστή φορά να έρθει τεχνικός, μακρυα παιδια, έχω κουραστεί να δέχομαι επισκέψεις τεχνικών για κάτι που δεν φαίνεται δυνατό να λειτουργήσει.. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα