Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, motherfather είπε

Θεωρητικά το έχω ήδη κάνει. Σκέφτηκα εφόσον θα έχω που θα έχω αποσυνδέσεις ας πληρώνω τουλάχιστον τα μισά, και πήγα forthnet. (33€/μήνα)

Και ΦΥΣΙΚΑ δεν πλήρωσα κανένα τέλος διακοπής συμβολαίου αφού έβλεπαν τις αποσυνδέσεις στο σύστημά τους και δεν κατάφεραν να τις σταματήσουν μέχρι να αλλάξω πάροχο. Επομένως η ευθύνη της διακοπής συμβολαίου είναι δική τους και όταν τους το ανακοίνωσα εγγράφως σταμάτησαν να μου ζητούν οποιοδήποτε τέλος (προσπάθησαν στην αρχή να με κάνουν να πληρώσω το τέλος για να πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό όπως μου είπαν αλλά δεν θα υπήρχε επόμενος λογαριασμός από την στιγμή που άλλαξα πάροχο, lol)

To hardware του δικτύου όμως φίλε μου ανήκει στην COSMOTE.

Τι και αν πήγα forthnet? Ταλαιπωρουμαι με αναφορές βλαβών στην forthnet. Ήρθαν οι άνθρωποι, ξαναήρθαν μέχρι που το έδωσαν σαν βλάβη στον ΟΤΕ ώστε να με αλλάξει port καθώς το πρόβλημα ερχόταν από την κεντρική γραμμή από έξω δλδ και δεν δημιουργείτο σαφότου έμπαινε στο δικό μου δίκτυο. (Στην αρχή ο ΟΤΕ δεν έβρισκε κανένα πρόβλημα στην γραμμή και έπρεπε να κάνω αναφορά εγγράφως για να πάει συνδυαστικό κλιμάκιο forthnet και ΟΤΕ στο ΚΑΦΑΟ) . Τελικώς βρήκε τις αρρυθμίες ο ΟΤΕ και συμφώνησε να με αλλάξει port αλλά μάντεψε. Δεν έχουν άλλη πόρτα διαθέσιμη και επομένως θα πρέπει να παραγγείλουν καινούρια κάρτα (η καθεμία χωράει 72 ports, τι διάλο γκαντεμιά είναι αυτή την 72η είχα της προηγούμενης κάρτας??)

Και μέχρι σήμερα που μιλάμε έχω 4-5 αποσυνδέσεις καθημερινά. Ευχυχώς με ένα reboot επανέρχεται το ίντερνετ.

Mobile ομιλία και απεριόριστα data με sim σε router στα 60κατι ευρώ μεν αλλά τουλάχιστον θα κάνεις την δουλειά σου δε, με σαφώς ανώτερες ταχύτητες δεν σε βολεύει; Δυστυχώς νομίζω ότι σε σένα είναι μονόδρομος μιας και έχεις επιχείρηση που βασίζεται σε αυτό.

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, elteo είπε

Mobile ομιλία και απεριόριστα data με sim σε router στα 60κατι ευρώ μεν αλλά τουλάχιστον θα κάνεις την δουλειά σου δε, με σαφώς ανώτερες ταχύτητες δεν σε βολεύει; Δυστυχώς νομίζω ότι σε σένα είναι μονόδρομος μιας και έχεις επιχείρηση που βασίζεται σε αυτό.

Επειδή συνδέονται πολλά άτομα εν μέσω σαιζόν, φοβάμαι πως σε αυτή τη περίπτωση θα έχω πρόβλημα με το bandwith.

Σκέψου ακόμα και τώρα μερικές φορές αρχίζει να πέφτει η ταχύτητα όταν μπαίνουν πολλά άτομα ταυτόχρονα. Μία καλή επιλογή για να λύσω το πρόβλημα του bandwith γενικότερα θα είναι να κάνω μία επιπλέον 100άρα σύνδεση στην forthnet και να τις ενώσω. Μου το είχε προτείνει και ο τεχνικός σε περίπτωση που παρατηρώ να σέρνεται το ίντερνετ όταν είναι πολλοί συνδεδεμένοι ταυτόχρονα. Μία ακόμα επιλογή είναι να βαλω κόφτη στον κάθε χρήστη καθώς εάν 1 μόνο άτομο κάνει streaming 4k θα μου τρώει τη μισή ταχύτητα.

Το θέμα της ταχύτητα λύνεται εύκολα. Το θέμα αυτή τη στιγμή είναι οι αποσυνδέσεις που έχει η γραμμή. Σε περίπτωση που τύχει στον οποιοδήποτε αντίστοιχο θέμα να κάνει γραπτώς παράπονο και να απαιτήσει να του αλλάξει port. Όσο πιο γρήγορα το κάνει, τόσο πιο γρήγορα θα λυθεί. Εγώ δυστυχώς καθυστέρησα περιμένοντας τους τεχνικούς ελέγχους και δινοντάς τους χρόνο, τόσο χρόνο που στο τέλος μειώθηκε η ποιότητα των υπηρεσιών μου προς τους πελάτες μου.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, motherfather είπε

Αυτό φοβάμαι και εγώ. Έχω κάποιες ελπίδες τώρα που αναπτύσσεται το δορυφορικό internet σιγά σιγά μήπως και την ξεφορτωθώ την ********.

Starlink η λύση για εσένα. Αργότερα μέσα στο 2022 θα δώσει και VOIP τηλεφωνία.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, motherfather είπε

Θεωρητικά το έχω ήδη κάνει. Σκέφτηκα εφόσον θα έχω που θα έχω αποσυνδέσεις ας πληρώνω τουλάχιστον τα μισά, και πήγα forthnet. (33€/μήνα)

Και ΦΥΣΙΚΑ δεν πλήρωσα κανένα τέλος διακοπής συμβολαίου αφού έβλεπαν τις αποσυνδέσεις στο σύστημά τους και δεν κατάφεραν να τις σταματήσουν μέχρι να αλλάξω πάροχο. Επομένως η ευθύνη της διακοπής συμβολαίου είναι δική τους και όταν τους το ανακοίνωσα εγγράφως σταμάτησαν να μου ζητούν οποιοδήποτε τέλος (προσπάθησαν στην αρχή να με κάνουν να πληρώσω το τέλος για να πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό όπως μου είπαν αλλά δεν θα υπήρχε επόμενος λογαριασμός από την στιγμή που άλλαξα πάροχο, lol)

To hardware του δικτύου όμως φίλε μου ανήκει στην COSMOTE.

Τι και αν πήγα forthnet? Ταλαιπωρουμαι με αναφορές βλαβών στην forthnet. Ήρθαν οι άνθρωποι, ξαναήρθαν μέχρι που το έδωσαν σαν βλάβη στον ΟΤΕ ώστε να με αλλάξει port καθώς το πρόβλημα ερχόταν από την κεντρική γραμμή από έξω δλδ και δεν δημιουργείτο σαφότου έμπαινε στο δικό μου δίκτυο. (Στην αρχή ο ΟΤΕ δεν έβρισκε κανένα πρόβλημα στην γραμμή και έπρεπε να κάνω αναφορά εγγράφως για να πάει συνδυαστικό κλιμάκιο forthnet και ΟΤΕ στο ΚΑΦΑΟ) . Τελικώς βρήκε τις αρρυθμίες ο ΟΤΕ και συμφώνησε να με αλλάξει port αλλά μάντεψε. Δεν έχουν άλλη πόρτα διαθέσιμη και επομένως θα πρέπει να παραγγείλουν καινούρια κάρτα (η καθεμία χωράει 72 ports, τι διάλο γκαντεμιά είναι αυτή την 72η είχα της προηγούμενης κάρτας??)

Και μέχρι σήμερα που μιλάμε έχω 4-5 αποσυνδέσεις καθημερινά. Ευχυχώς με ένα reboot επανέρχεται το ίντερνετ.

Εχεις το χειρότερο προβλημα και ειναι απο τα πιο απροσμενα... Δεν ξερω ποτε θα δωσει ο Θεός να αλλάξουν κάρτα στο KV... Μόνο υπομονή μποπρείς να κάνεις, όχι κάτι άλλο.

Δημοσ.

Αυτό που κράτησα από τη συγκεκριμένη εκτεταμένη βλάβη για τουλάχιστον ένα 24ωρο σε όλη την επικράτεια, είναι ότι η ανακοίνωση της Cosmote, και άργησε και ήταν λίγο αμήχανη. Πάντα συγκρινόμενα με τα στάνταρντς που μάς έχει συνηθίσει.

Αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρξε απόλυτος έλεγχος του δικτύου τις πρώτες ώρες και δεν υπήρχε ακριβής εκτίμηση.

Η πραγματικότητα είναι μία. Αυτά δεν συνέβαιναν παλιότερα, σε όλους τους παρόχους σε αυτό το βαθμό. Δεν ξέρω τί φταίει, αλλά οι εμπειρίες αυτές είναι σίγουρα μια πτώση στο επίπεδο της υπηρεσίας που λαμβάνουμε ως καταναλωτές στη χώρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...