Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άλλη μια ιστορία περιπέτειας: Στις 26/07/2021 αγόρασα από το ΜΜ στο Γέρακα την υπηρεσία εγκατάστασης κλιματιστικού, με την επιφύλαξη ενδεχόμενης καθυστέρησης. Αλλά η πληρωμή της υπηρεσίας έγινε ΑΜΕΣΑ στο κατάστημα. Μετά από 2 μέρες, ο εξωτερικός τους συνεργάτης, ΤΕΧΝΟΚΛΙΜΑ επικοινωνεί μαζί μου και κλείνουμε ραντεβού στις 3/8. Η μέρα και η ώρα έρχονται και παρέρχονται, αλλά ουδεμία απόκριση στα επανειλημμένα τηλεφωνήματά μου στα σταθερά τηλ. της συνεργαζόμενης με τη ΜΜ εταιρίας. Τηλεφωνώ στη ΜΜ και τους εκθέτω τα καθέκαστα καθώς και την αθέτηση του ραντεβού. Την επόμενη, 4/8 δέχομαι κλήση από την ΤΕΧΝΟΚΛΙΜΑ για προγραμματισμό νέου ραντεβού στις 6/8 το οποίο αποδεχομαι. Στις 6/8 ώρα 10:00 μου τηλεφωνούν και μου αναφέρουν ότι οι τεχνικοί έκαναν το εμβόλιο COVID και τους παρουσιάστηκαν παρενέργειες. Αναγκαστικά, νέο ραντεβού για σήμερα, 10/8 στις 17:00. Στις 13:10, λαμβάνω νέο τηλεφώνημα για αδυναμίας εκτέλεσης του ραντεβού και επαναπρογραμματισμό στο … μέλλον. Τηλεφωνώ στη ΜΜ, που τα τσέπωσε εδώ και μέρες, και απέραντος  χρόνος τηλεφωνικής αναμονής. Η συνέχεια της κοροϊδίας συνεχίζεται …

Εν τω μεταξύ, η ΜΜ μου έστειλε από τις 4/8 ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της υπηρεσίας και το bot , στο τέλος, διερωτάται γιατί βαθμολόγησα με 1 όλες τις απαντήσεις μου!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

12/8 το νέο ραντεβού. Μήπως είδατε τον Παναή; Πάω να πάρω τα λεφτά μου πίσω από την ΜΜ. Απελπισία και κοροϊδία τόσο από την αλυσίδα όσο και από τον αλητήριο τεχνικό.

Επεξ/σία από Volsatha13
Δημοσ.

Καλά αυτό με τις παρενέργειες covid των τεχνικών είναι μουφα. Απλά το είπαν για να μην φάνε κραξιμο μετά από την δεύτερη ακύρωση επίσκεψης. Το αν έκανεν ο άλλος εμβόλιο κι αν είχε παρενέργειες είναι προσωπικό δεδομένο σε αυτή την περίπτωση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείται πως συνήθως οι εταιρίες/τεχνικοί σπεύδουν να ρίξουν την ευθύνη για την όποια καθυστέρηση στην όποια ασυνήθιστη κατάσταση.

"Ο τεχνικός έκανε εμβόλιο και είχε παρενέργειες"

"Το εμπόρευμα δεν ήρθε γιατί υπάρχει έλλειψη container και καθυστερήσεις λόγω του πλοίου που φράκαρε στο Σουέζ"

"Το φορτηγό που σας φέρναμε τα πράγματα κόλλησε στις φωτιές της Εύβοιας" (άσχετα που οι αποθήκες της εταιρίας είναι στον Ασπρόπυργο και η παράδοση είναι για Αθήνα)

Αν και τα παραπάνω είναι σίγουρα πράγματα που μπορεί να συμβούν το αστείο είναι ότι πολλές φορές γίνεται η επίκληση τέτοιων καταστάσεων αμέσως μόλις μαθαίνουν από τις ειδήσεις για την όποια νέα περίεργη κατάσταση. Χωρίς πρακτικά να έχουν φτάσει οι όποιες επιπτώσεις στην αγορά. Ειδικά στην περίπτωση του ts, αν όντως είναι όπως τα περιγράφει, τότε υπήρξαν ήδη καθυστερήσεις ΠΡΙΝ το "εμβόλιο" των τεχνικών και άρα είναι ήδη φάουλ για να ζητούν κατανόηση λόγω εμβολίου.

Και τελικά, ρε εταιρίες/τεχνικοί, οκ έτυχε κάτι. Ανθρώπινο. Κάντε ένα τηλέφωνο να ενημερώσετε τον πελάτη αντί να σας ψάχνει ο ίδιος. Δεν είναι δύσκολο. Στον κ..λο σας το έχετε (εννοώ το κινητό στην κωλότσεπη :P). Πιθανόν ο πελάτης (οκ, όχι όλοι) να δείξει κατανόηση σε ακύρωση ραντεβού αν τον καλέσεις εσύ πριν σε καλέσει εκείνος. Όταν πια φτάσει να σε καλέσει και ειδικά αν έχει φάει και "αναμονές" ή "μια στιγμή να σας συνδέσω" τότε το χάσατε το επικοινωνιακό παιχνίδι.

Επεξ/σία από haris_216
  • Thanks 1
Δημοσ.

εταιρείες τύπου ΤΕΧΝΟΚΛΙΜΑ τρέχουν και δεν φτάνουν το καλοκαίρι με τοποθετήσεις, συντηρήσεις, βλάβες κτλ

ειδικά τον 15αυγουστο και η πίεση είναι συνεχής

φταίει και ο ελληνάρας όμως που την τελευταία στιγμή τα θέλει όλα στο πιάτο

2 βδομάδες περιμένω και εγώ να μου κάνουν τοποθέτηση και ακόμα τίποτα ^^

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η υπηρεσία εγκατάστασης αγοράστηκε 26/7, η τηλ. επικοινωνία από την ΤΕΧΝΟΚΛΙΜΑ στις 28/7 και έκτοτε έχουν αθετήσει επανειλημμένα ραντεβού χωρίς να απαντούν στο σταθερό τηλέφωνο όταν δεν εμφανίζονται στα προγραμματισμένα ραντεβού, να μην κάνουν εκτροπή κλήσης, να μην ενημερώνουν με κλήση σε κινητό για κάτι αναπάντεχο παρά μόνο προφασίζονται φθηνές δικαιολογίες του τύπου έχω παρενέργειες από το εμβόλιο, με χρειάζονται για βλάβη του κλιματιστικού στο νοσοκομείο κτλ. Νισάφι πια με την επαγγελματική τους κοροϊδία, το γεγονός ότι δεν σέβονται τα υπερήλικα άτομα που χρειάζονται τον κλιματισμό και την ξεφτίλα της αναμονής χωρίς τέλος. Δεν χρειαζόμαστε τέτοιους επαγγελματίες στην αγορά. Όλα στην ξεπέτα χωρίς να εκμεταλλεύονται την ευκαιρία που τους δίνεται για μελλοντική, ετήσια συντήρηση του μηχανήματος - οπότε εξασφαλισμένη πελατεία. ´Η τα θεωρούν δεδομένα;

«Και τελικά, ρε εταιρίες/τεχνικοί, οκ έτυχε κάτι. Ανθρώπινο. Κάντε ένα τηλέφωνο να ενημερώσετε τον πελάτη αντί να σας ψάχνει ο ίδιος. Δεν είναι δύσκολο. « Πόσο ανθρώπινο και δίκαιο έχει καταστεί το λογικό;

Επεξ/σία από Volsatha13
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Volsatha13 είπε

Η υπηρεσία εγκατάστασης αγοράστηκε 26/7, η τηλ. επικοινωνία από την ΤΕΧΝΟΚΛΙΜΑ στις 28/7 και έκτοτε έχουν αθετήσει επανειλημμένα ραντεβού χωρίς να απαντούν στο σταθερό τηλέφωνο όταν δεν εμφανίζονται στα προγραμματισμένα ραντεβού, να μην κάνουν εκτροπή κλήσης, να μην ενημερώνουν με κλήση σε κινητό για κάτι αναπάντεχο παρά μόνο προφασίζονται φθηνές δικαιολογίες του τύπου έχω παρενέργειες από το εμβόλιο, με χρειάζονται για βλάβη του κλιματιστικού στο νοσοκομείο κτλ. Νισάφι πια με την επαγγελματική τους κοροϊδία, το γεγονός ότι δεν σέβονται τα υπερήλικα άτομα που χρειάζονται τον κλιματισμό και την ξεφτίλα της αναμονής χωρίς τέλος. Δεν χρειαζόμαστε τέτοιους επαγγελματίες στην αγορά. Όλα στην ξεπέτα χωρίς να εκμεταλλεύονται την ευκαιρία που τους δίνεται για μελλοντική, ετήσια συντήρηση του μηχανήματος - οπότε εξασφαλισμένη πελατεία. ´Η τα θεωρούν δεδομένα;

«Και τελικά, ρε εταιρίες/τεχνικοί, οκ έτυχε κάτι. Ανθρώπινο. Κάντε ένα τηλέφωνο να ενημερώσετε τον πελάτη αντί να σας ψάχνει ο ίδιος. Δεν είναι δύσκολο. « Πόσο ανθρώπινο και δίκαιο έχει καταστεί το λογικό;

Εμενα μου φαίνονται αναμενομενα ολα αυτα. Δεν έχουν αυτοι αναγκη εσυ τους εχεις οποτε λογικο να κοιταξουν το μέγιστο όφελος για αυτούς. Αν αρχίσουν και παίρνουν τηλέφωνα θα χάσουν χρονο απο δουλεια. Επισης και η ποιότητα δουλειάς ειναι αντίστοιχη οσο το δυνατόν πιο γρήγορα χωρις προδιαγραφές αρκει να δουλευει. Σε πολλα παρεμφερή επαγγλεματα ετσι ειναι πλεον ειναι λιγοι οι μαστορες

Δημοσ.

Το έχω πάθει με Κωτσόβολο που έδινε δωρεάν εγκατάσταση, η εταιρεία που συνεργάζονται ήρθαν μετά απο 1 μήνα επειδή ήταν καλοκαίρι, σε βάζουν σε λίστα αναμονής με εκατοντάδες άλλους.

Μόνο με ψυκτικό δικό σου για γρήγορα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Volsatha13 είπε

Η υπηρεσία εγκατάστασης αγοράστηκε 26/7, η τηλ. επικοινωνία από την ΤΕΧΝΟΚΛΙΜΑ στις 28/7 και έκτοτε έχουν αθετήσει επανειλημμένα ραντεβού χωρίς να απαντούν στο σταθερό τηλέφωνο όταν δεν εμφανίζονται στα προγραμματισμένα ραντεβού, να μην κάνουν εκτροπή κλήσης, να μην ενημερώνουν με κλήση σε κινητό για κάτι αναπάντεχο παρά μόνο προφασίζονται φθηνές δικαιολογίες του τύπου έχω παρενέργειες από το εμβόλιο, με χρειάζονται για βλάβη του κλιματιστικού στο νοσοκομείο κτλ. Νισάφι πια με την επαγγελματική τους κοροϊδία, το γεγονός ότι δεν σέβονται τα υπερήλικα άτομα που χρειάζονται τον κλιματισμό και την ξεφτίλα της αναμονής χωρίς τέλος. Δεν χρειαζόμαστε τέτοιους επαγγελματίες στην αγορά. Όλα στην ξεπέτα χωρίς να εκμεταλλεύονται την ευκαιρία που τους δίνεται για μελλοντική, ετήσια συντήρηση του μηχανήματος - οπότε εξασφαλισμένη πελατεία. ´Η τα θεωρούν δεδομένα;

«Και τελικά, ρε εταιρίες/τεχνικοί, οκ έτυχε κάτι. Ανθρώπινο. Κάντε ένα τηλέφωνο να ενημερώσετε τον πελάτη αντί να σας ψάχνει ο ίδιος. Δεν είναι δύσκολο. « Πόσο ανθρώπινο και δίκαιο έχει καταστεί το λογικό;

Το ότι δεν σε ενημερώνουν είναι ανεπίτρεπτο. Καμία δικαιολογία σε αυτό. Τώρα, αυτό για τα υπερήλικα άτομα το ακούνε βερεσέ. Το υπερήλικο άτομο (ή ο γιος/ εγγονός του) ας μην περίμενε τις 26/7 και τα 42αρια για να πάρει κλιματιστικό. Αυτή τη στιγμή δεν βρίσκεις ψυκτικό ούτε για δείγμα. Κάποια στιγμή αυτό της τελευταίας στιγμής πρέπει να το κόψουμε διαφορετικά ας μη γκρινιάζουμε για τις συνέπειες. 

Τέλος, για να ξέρετε και τι άλλο παίζει, οι μεγάλες αλυσίδες πληρώνουν τον ψυκτικό 60-70 την εγκατάσταση (για μικρά-μεσαία κλιματιστικά). Φέτος, που τα υλικά είναι πάνω 25-35% από πέρσι, δεν έχουν δώσει αυξήσεις, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Όταν λοιπόν ο ψυκτικός έχει και δικές του δουλειές από τις οποίες μπορεί να πληρωθεί 100-120 την εγκατάσταση, καταλαβαίνετε την αναβολή. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς παρεξηγήση αλλά πολλοί δικαιολογείται την κοροϊδία;

Τι πάει να πει ελληναρας και τελευταία στιγμή; Δηλαδή αυτός που τον κοροϊδεύει με απανωτές ακυρώσεις δεν είναι ελληναρας;

Γιατί δεν ενημερώνουν πριν τσεπωσουν το χρήμα και κοροϊδεύουν μετά;

Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι της τελευταίας στιγμής, μα αυτό δεν δικαιολογεί τέτοιες συμπεριφορές. Αν γνώριζε ο άλλος ότι θα πάει η κοροϊδία σύννεφο προφανώς και δεν θα αγόραζε την υπηρεσία.

Το τι πληρώνεται ο καθένας και αν τον συμφέρει είναι δικό του πρόβλημα. Ας λύσει την συνεργασία. Τον χειμώνα όμως που κάθονται όλοι και παίρνουν δουλίτσες από τις αλυσίδες δεν τους χαλάει,ε;

Είπαμε, μόνα ζυγά δικά μας...

Επεξ/σία από nickol-us
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Χωρίς παρεξηγήση αλλά πολλοί δικαιολογείται την κοροϊδία;

Τι πάει να πει ελληναρας και τελευταία στιγμή; Δηλαδή αυτός που τον κοροϊδεύει με απανωτές ακυρώσεις δεν είναι ελληναρας;

Γιατί δεν ενημερώνουν πριν τσεπωσουν το χρήμα και κοροϊδεύουν μετά;

Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι της τελευταίας στιγμής, μα αυτό δεν δικαιολογεί τέτοιες συμπεριφορές. Αν γνώριζε ο άλλος ότι θα πάει η κοροϊδία σύννεφο προφανώς και δεν θα αγόραζε την υπηρεσία.

Το τι πληρώνετε ο καθένας και αν τον συμφέρει είναι δικό του πρόβλημα. Ας λύσει την συνεργασία. Τον χειμώνα όμως που κάθονται όλοι και παίρνουν δουλίτσες από τις αλυσίδες δεν τους χαλάει,ε;

Είπαμε, μόνα ζυγά δικά μας...

Αν έλεγαν πως η εγκατάσταση θα γίνει μετά απο 1 μήνα, θα έτρωγαν άκυρο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, AntiCambeR είπε

Αν έλεγαν πως η εγκατάσταση θα γίνει μετά απο 1 μήνα, θα έτρωγαν άκυρο.

Αυτό δεν θα ήταν το σωστό;
Να επιλέξει και ο άλλος εις γνώσιν του; Στην περίπτωση που δεν έχει ενημερωθεί και έχει καταβάλει τα χρήματα πως "κατηγορείται" ως ελληναρας της τελευταίας στιγμής;

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Χωρίς παρεξηγήση αλλά πολλοί δικαιολογείται την κοροϊδία;

Τι πάει να πει ελληναρας και τελευταία στιγμή; Δηλαδή αυτός που τον κοροϊδεύει με απανωτές ακυρώσεις δεν είναι ελληναρας;

Γιατί δεν ενημερώνουν πριν τσεπωσουν το χρήμα και κοροϊδεύουν μετά;

Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι της τελευταίας στιγμής, μα αυτό δεν δικαιολογεί τέτοιες συμπεριφορές. Αν γνώριζε ο άλλος ότι θα πάει η κοροϊδία σύννεφο προφανώς και δεν θα αγόραζε την υπηρεσία.

Το τι πληρώνετε ο καθένας και αν τον συμφέρει είναι δικό του πρόβλημα. Ας λύσει την συνεργασία. Τον χειμώνα όμως που κάθονται όλοι και παίρνουν δουλίτσες από τις αλυσίδες δεν τους χαλάει,ε;

Είπαμε, μόνα ζυγά δικά μας...

Δε καθονται ποτε αφου και το χειμωνα πλεον βαζουν κλιματιστικα για θερμανση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε

Εμενα μου φαίνονται αναμενομενα ολα αυτα. Δεν έχουν αυτοι αναγκη εσυ τους εχεις οποτε λογικο να κοιταξουν το μέγιστο όφελος για αυτούς. Αν αρχίσουν και παίρνουν τηλέφωνα θα χάσουν χρονο απο δουλεια. Επισης και η ποιότητα δουλειάς ειναι αντίστοιχη οσο το δυνατόν πιο γρήγορα χωρις προδιαγραφές αρκει να δουλευει. Σε πολλα παρεμφερή επαγγλεματα ετσι ειναι πλεον ειναι λιγοι οι μαστορες

Πάντως, η ΜΜ φέτος διαφημίζει στο ΥΤ το εξής βίντεο: 

 

3 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε

Εμενα μου φαίνονται αναμενομενα ολα αυτα. Δεν έχουν αυτοι αναγκη εσυ τους εχεις οποτε λογικο να κοιταξουν το μέγιστο όφελος για αυτούς. Αν αρχίσουν και παίρνουν τηλέφωνα θα χάσουν χρονο απο δουλεια. Επισης και η ποιότητα δουλειάς ειναι αντίστοιχη οσο το δυνατόν πιο γρήγορα χωρις προδιαγραφές αρκει να δουλευει. Σε πολλα παρεμφερή επαγγλεματα ετσι ειναι πλεον ειναι λιγοι οι μαστορες

Τότε γιατί δεν μπορούν οι καλοί μάστοροι να βρουν τους πελάτες μόνοι τους και καταλήγουν να δουλεύουν ως εξωτερικοί συνεργάτες για τις μεγάλες αλυσίδες του Γερμανού ή της Dixons;

3 ώρες πριν, nickol-us είπε

Χωρίς παρεξηγήση αλλά πολλοί δικαιολογείται την κοροϊδία;

Τι πάει να πει ελληναρας και τελευταία στιγμή; Δηλαδή αυτός που τον κοροϊδεύει με απανωτές ακυρώσεις δεν είναι ελληναρας;

Γιατί δεν ενημερώνουν πριν τσεπωσουν το χρήμα και κοροϊδεύουν μετά;

Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι της τελευταίας στιγμής, μα αυτό δεν δικαιολογεί τέτοιες συμπεριφορές. Αν γνώριζε ο άλλος ότι θα πάει η κοροϊδία σύννεφο προφανώς και δεν θα αγόραζε την υπηρεσία.

Το τι πληρώνετε ο καθένας και αν τον συμφέρει είναι δικό του πρόβλημα. Ας λύσει την συνεργασία. Τον χειμώνα όμως που κάθονται όλοι και παίρνουν δουλίτσες από τις αλυσίδες δεν τους χαλάει,ε;

Είπαμε, μόνα ζυγά δικά μας...

Να πω, κατ’ αρχάς, ότι είμαι εναντίον της χρήσης κλιματιστικών. Μέχρι φέτος, βολευόμασταν με φωτιστικά-ανεμιστήρες οροφής. Το φετινό καλοκαίρι, όμως, είναι αφόρητο. Ιδίως για τους υπερήλικες γονείς μου και γι’ αυτό τους αγόρασα ένα κλιματιστικό. Ναι, ήταν το μεσοκαλόκαιρο. Ποιός θα μπορούσε να φανταστεί την αναρχία της αγοράς και τις αφόρητες, υψηλές θερμοκρασίες;

Επεξ/σία από Volsatha13
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Volsatha13 είπε

Να πω, κατ’ αρχάς, ότι είμαι εναντίον της χρήσης κλιματιστικών. Μέχρι φέτος, βολευόμασταν με φωτιστικά-ανεμιστήρες οροφής. Το φετινό καλοκαίρι, όμως, είναι αφόρητο.

Δεν είναι λάθος να ακολουθεί κανείς μια τέτοια τακτική. Και εγώ μάλιστα, στην ίδια λογική προσπαθούσα (μέχρι πρότινος) να κινηθώ. Θες από οικολογική συνείδηση, θες από οικονομία, θες από ευαισθησία στα κλιματιστικά. Όμως, θα πρέπει να συνυπολογίσεις πολλούς παράγοντες (πέρα από αυτόν, των ευπαθών ομάδων), όπως περιοχή κατασκευής (άλλο Πατήσια, άλλο Δάσος Χαϊδαρίου, άλλο Εκάλη), υψόμετρο κατοικίας - διαμερίσματος (άλλο ημιόροφος, άλλο 5ος όροφος), είδος κατασκευής (άλλο τυφλό διαμέρισμα, άλλο διαμπερές), προσανατολισμός, μονώσεις (άλλο στον 5ο και να έχει 6ο από πάνω και άλλο 5ος με την ταράτσα - ενδεχομένως αμόνωτη ή με πλημμελή μόνωση, από πάνω -).  Θέλω λοιπόν να πω ότι μπορεί ο φετινός να ήταν αφόρητος για σένα και πολλούς άλλους τυχερούς, ωστόσο υπήρχαν άνθρωποι που εδώ και χρόνια αποτελούσε για αυτούς μονόδρομο, η λύση του κλιματισμού. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...