Προς το περιεχόμενο

Fiat bravo 1.4 tjet 150


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να ρωτήσω για το αμάξι αυτό γνώμες για μοτέρ και γνώμες για αέριο σε αυτό το μοτέρ ; Γιατί ακούω και θετικά και αρνητικά 

Δημοσ.

Έχω το 120hp, πολύ καλά μοτέρ και παίρνουν άνετα αέριο. Απλά μπαίνουν πιο ακριβά κιτ, πχ εγώ έβαλα Lovato c-obd ii.

Δημοσ.
Στις 10/8/2021 στις 1:49 ΜΜ, pasxaliskar είπε

Θέλω να ρωτήσω για το αμάξι αυτό γνώμες για μοτέρ και γνώμες για αέριο σε αυτό το μοτέρ ; Γιατί ακούω και θετικά και αρνητικά 

Όλα τα φίατ δέχονται το υγραέριο. Ξέρεις πιο συγκεκριμένα το κωδικό μοτέρ ; Ώστε να δείς εάν έχει μηχανικές ή υδραυλικες βαλβίδες.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Όλα τα φίατ δέχονται το υγραέριο. Ξέρεις πιο συγκεκριμένα το κωδικό μοτέρ ; Ώστε να δείς εάν έχει μηχανικές ή υδραυλικες βαλβίδες.

 

 

Αρχικά δν ανέφερα κάτι πολύ σημαντικό ... Βλέπω να αγοράσω για μεταχειρισμένο τέλος του μήνα με έτοιμο υγραέριο Lovato.. η 2η επιλογή να αγοράσω χωρίς και να βάλω εγώ .. αυτά που λέω είναι με υδραυλικές βαλβίδες...

Ένας πολύ καλός μηχανικός που εμπιστεύομαι με λέει να τκ ψιλοαποφηγο αυτό το μοτέρ.. και άρχισα να κοιτάω για το πετρέλαιο το multijet 1.6 120 άλογα και λόγο παρόμοιας τιμής και λόγο πιο νέο μοντέλο 2-3 χρόνια

.. καμία γνώμη ;

 

2 ώρες πριν, chsam είπε

Έχω το 120hp, πολύ καλά μοτέρ και παίρνουν άνετα αέριο. Απλά μπαίνουν πιο ακριβά κιτ, πχ εγώ έβαλα Lovato c-obd ii.

Θυμάσαι τιμη;

Επεξ/σία από pasxaliskar
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

Αρχικά δν ανέφερα κάτι πολύ σημαντικό ... Βλέπω να αγοράσω για μεταχειρισμένο τέλος του μήνα με έτοιμο υγραέριο Lovato.. η 2η επιλογή να αγοράσω χωρίς και να βάλω εγώ .. αυτά που λέω είναι με υδραυλικές βαλβίδες...

Ένας πολύ καλός μηχανικός που εμπιστεύομαι με λέει να τκ ψιλοαποφηγο αυτό το μοτέρ.. και άρχισα να κοιτάω για το πετρέλαιο το multijet 1.6 120 άλογα και λόγο παρόμοιας τιμής και λόγο πιο νέο μοντέλο 2-3 χρόνια

.. καμία γνώμη ;

 

Θυμάσαι τιμη;

Προσωπικά ως κάτοχος 2 υγραεριοκίνητων οχημάτων , εγω θα σε συμβουλεύα να μην πάρεις  έτοιμο υγραερίο. Δέν ξέρεις πώς έχεις ρυθμιστεί και το έχει δουλέψει.

Επιπλέον όλο και κάποιο αναλώσιμο θα χρειαστεί αλλαγή π.χ μειωτήρας ή μπέκ.

Όσο για τα πετρέλαια δές εάν είναι εισαγωγής . Και επιπλέον δές για έλεγχο σε dpf .

Δημοσ.

Το ειχα για 5 χρονια, 2010-15, μοντελο του 2008. Αγαπημενο αυτοκινητο, πανεμορφος σχεδιασμος μεσα εξω, εξαιρετικο το μοτερ με πατημενο το σπορτ κουμπι, ειχε δυναμη ως ψηλα. Πατουσε ωραια στη στροφη (το ειχα με τη μαμα ζαντα και Dunlop sport maxx) και μετα το apex εδινες γκαζι και εφευγε. Χωρις το σπορτ ειχε πιο χαλαρη αποκριση και πιο μαλακο τιμονι, κυριως για μεσα στην πολη. Στα 5 χρονια ειχα αλλαξει μια μπαταρια ως εξτρα εξοδο.  Ειχα παρατηρησει φθορα στο υλικο του τιμονιου το οποιο  ειχε αρχισει να ξεφτιζει. Ταξιδι ειχα δει ελαχιστο 7,1 με πολυ βαρετη οδηγηση ως και 10 περιπου με φουλ επιθεση, παντα 95αρα βενζινη (απλη).

Αεριο κλπ δε γνωριζω να απαντησω.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Το ειχα για 5 χρονια, 2010-15, μοντελο του 2008. Αγαπημενο αυτοκινητο, πανεμορφος σχεδιασμος μεσα εξω, εξαιρετικο το μοτερ με πατημενο το σπορτ κουμπι, ειχε δυναμη ως ψηλα. Πατουσε ωραια στη στροφη (το ειχα με τη μαμα ζαντα και Dunlop sport maxx) και μετα το apex εδινες γκαζι και εφευγε. Χωρις το σπορτ ειχε πιο χαλαρη αποκριση και πιο μαλακο τιμονι, κυριως για μεσα στην πολη. Στα 5 χρονια ειχα αλλαξει μια μπαταρια ως εξτρα εξοδο.  Ειχα παρατηρησει φθορα στο υλικο του τιμονιου το οποιο  ειχε αρχισει να ξεφτιζει. Ταξιδι ειχα δει ελαχιστο 7,1 με πολυ βαρετη οδηγηση ως και 10 περιπου με φουλ επιθεση, παντα 95αρα βενζινη (απλη).

Αεριο κλπ δε γνωριζω να απαντησω.

Ναι ισχύει , αυτά ακριβώς έχω διαπιστώσει και έχω δει και γω.. πολύ όμορφο σε εμφάνιση μέσα έξω, αρκετά πλούσιος εξοπλισμός ..τα αρνητικά λίγο η κατανάλωση μονο

12 ώρες πριν, meletis_m είπε

Προσωπικά ως κάτοχος 2 υγραεριοκίνητων οχημάτων , εγω θα σε συμβουλεύα να μην πάρεις  έτοιμο υγραερίο. Δέν ξέρεις πώς έχεις ρυθμιστεί και το έχει δουλέψει.

Επιπλέον όλο και κάποιο αναλώσιμο θα χρειαστεί αλλαγή π.χ μειωτήρας ή μπέκ.

Όσο για τα πετρέλαια δές εάν είναι εισαγωγής . Και επιπλέον δές για έλεγχο σε dpf .

Ναι κ γω ένα nissan primera με υγραέριο που δουλεύω τώρα είναι πολύ καλό και οικονομικό .. απλά χρειάζομαι και ένα δεύτερο .. έλεγχο σε dpf? Θέλεις λίγο να πεις τι είναι δν γνωρίζω .. ευχαριστώ

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

Ναι ισχύει , αυτά ακριβώς έχω διαπιστώσει και έχω δει και γω.. πολύ όμορφο σε εμφάνιση μέσα έξω, αρκετά πλούσιος εξοπλισμός ..τα αρνητικά λίγο η κατανάλωση μονο

Ναι κ γω ένα nissan primera με υγραέριο που δουλεύω τώρα είναι πολύ καλό και οικονομικό .. απλά χρειάζομαι και ένα δεύτερο .. έλεγχο σε dpf? Θέλεις λίγο να πεις τι είναι δν γνωρίζω .. ευχαριστώ

Σε περίπτωση που δείς diesel . To dpf είναι φίλτρο μικροσωματιδίων , και πολλά μετ/σμενα τα έχουν καταργημένα . Είναι έλεγχος για τα καυσαέρια . 

Πολλοί το αφαιρούν και φαινεται μια χαρά απο έξω ή το έχουν καταργήσει και εχουν βάλει πρόγραμμα . 

Γενικά δέ θέλει συχνά δούλεμα μέσα στην πολή , και χρειάζεται να ολοκληρώνεται η αναγέννηση όταν χρειαστεί.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

Αρχικά δν ανέφερα κάτι πολύ σημαντικό ... Βλέπω να αγοράσω για μεταχειρισμένο τέλος του μήνα με έτοιμο υγραέριο Lovato.. η 2η επιλογή να αγοράσω χωρίς και να βάλω εγώ .. αυτά που λέω είναι με υδραυλικές βαλβίδες...

Ένας πολύ καλός μηχανικός που εμπιστεύομαι με λέει να τκ ψιλοαποφηγο αυτό το μοτέρ.. και άρχισα να κοιτάω για το πετρέλαιο το multijet 1.6 120 άλογα και λόγο παρόμοιας τιμής και λόγο πιο νέο μοντέλο 2-3 χρόνια

.. καμία γνώμη ;

 

Θυμάσαι τιμη;

1000 ευρώ Αυγουστος 2018.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...