greekbusters Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Γειά σας είμαι εντελώς άσχετος στον τομέα της τηλεόρασης και ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια, ίσως με κατατοπισετε που ξέρετε παραπάνω. Τώρα έχω μια Hitachi 43 και είμαι φουλ ευχαριστημένος από γωνίες θέασης, μαύρου και ήχου , αλλά έχω και μια hisense στην οποία όταν μπαίνει μαύρη σκηνή σκοτείνιαζει όλη η οθόνη και δεν μπορώ να δω. Έχω ψάξει ρυθμίσεις αλλά τπτ. Με ενδιαφέρει να αποφυγω το δεύτερο κυρίως στην αγορά μιας νέας. Δεν θέλω να δώσω πάνω από 400€ αλλά αν παίζει κάπου εκεί δεν θα με χαλάει.με ενδιαφέρει να έχει καλές γωνίες θέασης, ήχο αλλά και να μην μαυρίζει όλη η οθόνη όπως γράφω άνωθεν. Βάζοντας τα φίλτρα στο σκρουτζ μου βγάζει 6-7 LG από τα 380-430€ και πραγματικά δεν ξέρω ποιες οι διαφορές τους για να επιλέξω. Θέμα μάρκας δεν τίθεται απλά με σιγουριά όχι hisence. Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη και σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι
The_Judas Δημοσ. 11 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2021 Πόσες ιντσες ψάχνεις; Οι φθηνές LG είναι χειρότερες στο θέμα μαύρων σε σχέση με hisense. 1
greekbusters Δημοσ. 13 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2021 50αρα ψάχνω, δεν το ήξερα αυτό περί μαύρου ευχαριστώ. Μάλλον θα πάω να τις δω όλες από κοντά πριν επιλέξω αν βρω τον χρόνο. Ευχαριστώ πολύ
The_Judas Δημοσ. 13 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2021 Καλό είναι να δεις από κοντά τις τηλεοράσεις σε κάποιο μεγάλο κατάστημα που τις έχει διαθέσιμες. Το ιδανικό θα ήταν να τους πεις να σου βάλουν κάποια ταινία με σκοτεινά σημεία και όχι κάποιο διαφημιστικό 4Κ που φαίνεται παντού ωραίο. Αν μιλάμε για οθόνες χαμηλού κόστους, συνήθως οι samsung, hisense, tcl ή κάποιες hitachi έχουν VA panel με καλύτερο μαύρο για τα χρήματα. Αν ανεβάσεις το budget πηγαίνεις σε OLED ή QLED που είναι ακόμη καλύτερες. 1