Προς το περιεχόμενο

Το AMD FSR χρησιμοποιεί την τεχνολογία… Lanczos που υπάρχει δεκαετίες τώρα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, morehp είπε

Τι εννοείς χωρίς καμια πρόσβαση στην NVidia; Εχεις την εντυπωση πως για να ενσωματώσεις DLSS θέλει μπάρμπα στην Κορώνη; Οποιος θελει και οποτε θελει μπορει να το κανει ΔΩΡΕΑΝ, ούτε κρυφό ειναι ούτε μέσο χρειάζεται.

Ειλικρινά με αυτα που γράφονται φαινεται το μέγεθος της ημιμάθειας και της αρλουμπας που επικρατεί.

Και γιατί δεν το έχουν ενσωματώσει όλοι στα παιχνίδια τους αφού είναι τόσο απλό;

Εσύ που κατέχεις την γνώση σε αντίθεση με εμάς τους ημιμαθείς αρλούμπες για πες μας. Γιατί δεν έχουν ΟΛΑ τα παιχνίδια DLSS; Γιατί κάθε φορά που ένας γνωστός τίτλος υιοθετεί το DLSS, αυτό είναι λόγος για press release;

Αναλυτικά και με λεπτομέρειες, αλλιώς να πάρεις τους χαρακτηρισμούς πίσω και να ζητήσεις και συγνώμη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, morehp είπε

Σαν πολιτικός ή μάνατζερ, λες τα δικά σου πετώντας ενδιάμεσα buzz words χωρίς να απαντάς επί της ουσίας.

Αν ασχολούμασταν με την τεχνολογία μόνο όταν πρόκειται για κάτι "χρήσιμο" ή που θα το χρησιμοποιήσουν όλοι ακόμα με τα ρόπαλα θα κυκλοφορούσαμε στις σπηλιές.

Συγγνώμη αλλά δεν έχει κανένα νόημα περαιτέρω προσπάθεια συζήτησης

Χαλάρωσε μαν μ δεν θεραπεύσαν τον καρκίνο.

Δεν ξερω τι νομίζεις ότι έχουν κανει εδώ πέρα οι άνθρωποι. Γράψανε έναν AI αλγόριθμο που θέλει training κιόλας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ανά game, για να κάνουν καλύτερο reconstruction. Αυτό είναι.

Ο κλάδος των έμπειρων συστημάτων είναι σε απίστευτη έκρηξη εδώ και πολλά χρόνια με πολύ πιο advanced υλοποιησεις - Δεν τραβάει την τεχνολογία μπροστά η Nvidia ξέρω γω. Απλά έχει buzzwords όπως πετάς κι εσύ :).

Δεν προσπαθώ να μειωσω την δουλειά τους προφανως, είναι καταπληκτική - απλά δεν ξέρω γιατί το αντιμετωπίζετε σαν κάτι εξωγήινο ξέρω γω ενώ ταυτόχρονα η εφαρμογή του είναι τουλάχιστον ασύμφορη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, john_dr είπε

Και γιατί δεν το έχουν ενσωματώσει όλοι στα παιχνίδια τους αφού είναι τόσο απλό;

Εσύ που κατέχεις την γνώση σε αντίθεση με εμάς τους ημιμαθείς αρλούμπες για πες μας. Γιατί δεν έχουν ΟΛΑ τα παιχνίδια DLSS; Γιατί κάθε φορά που ένας γνωστός τίτλος υιοθετεί το DLSS, αυτό είναι λόγος για press release;

Αναλυτικά και με λεπτομέρειες, αλλιώς να πάρεις τους χαρακτηρισμούς πίσω και να ζητήσεις και συγνώμη.

Δεν έγραψα οτι ειναι κάτι απλό, απάντησα στην κοτσάνα που αμόλησες σχετικά με τους προγραμματιστες που δεν εχουν προσβαση στην nvidia.

Δεν ισχύει κατι τέτοιο και δεν αποτελει τροχοπέδη στην εφαρμογή του DLSS.

Τώρα αν εσυ άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω, πρέπει να το δουλέψεις λίγο.

Αν ήμουν κακεντρεχης σαν την πάρτη σου θα πήγαινα στον αντίποδα και θα ρωτουσα, αφου το FSR είναι τόσο εύκολο στην ενσωμάτωση και προσθέτει και τόση αξια γιατι δεν το έχουν βάλει ΟΛΑ τα παιχνίδια; 

Αλλα επειδη δεν ειμαι δεν ρωταω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, morehp είπε

Δεν έγραψα οτι ειναι κάτι απλό, απάντησα στην κοτσάνα που αμόλησες σχετικά με τους προγραμματιστες που δεν εχουν προσβαση στην nvidia.

Δεν ισχύει κατι τέτοιο και δεν αποτελει τροχοπέδη στην εφαρμογή του DLSS.

Τώρα αν εσυ άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω, πρέπει να το δουλέψεις λίγο.

Αν ήμουν κακεντρεχης σαν την πάρτη σου θα πήγαινα στον αντίποδα και θα ρωτουσα, αφου το FSR είναι τόσο εύκολο στην ενσωμάτωση και προσθέτει και τόση αξια γιατι δεν το έχουν βάλει ΟΛΑ τα παιχνίδια; 

Αλλα επειδη δεν ειμαι δεν ρωταω

 

Λίγο αξιοπρέπεια να πεις ότι ήταν λάθος οι χαρακτηρισμοί ή λίγο να μας δείξεις ότι όντως κατέχεις την γνώση ώστε να το βουλώσουμε, φαντάζομαι ότι σου είναι δύσκολο.

Διότι απάντηση δεν έδωσες. Απλά έχεις το θράσος να συνεχίζεις τις ύβρεις σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, morehp είπε

Δεν έγραψα οτι ειναι κάτι απλό, απάντησα στην κοτσάνα που αμόλησες σχετικά με τους προγραμματιστες που δεν εχουν προσβαση στην nvidia.

Δεν ισχύει κατι τέτοιο και δεν αποτελει τροχοπέδη στην εφαρμογή του DLSS.

Τώρα αν εσυ άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις δεν μπορώ να σε βοηθήσω, πρέπει να το δουλέψεις λίγο.

Αν ήμουν κακεντρεχης σαν την πάρτη σου θα πήγαινα στον αντίποδα και θα ρωτουσα, αφου το FSR είναι τόσο εύκολο στην ενσωμάτωση και προσθέτει και τόση αξια γιατι δεν το έχουν βάλει ΟΛΑ τα παιχνίδια; 

Αλλα επειδη δεν ειμαι δεν ρωταω

 

Το DLSS τρέχει μόνο σε nvidia κάρτες και χρειάζεται training/motion vectors για κάθε game. Το οτι σε αφήνει η nvidia να το χρησιμοποιήσεις δεν πάει να πεί οτι αύριο δεν μπορεί να σε βάλει να πληρώνεις για να το χρησιμοποιείς. Η Nvidia παίζει στην κορυφή των πιό αντιπαθητικών εταιριών σε θέματα τέτοια - φάση ανταγωνίζεται Αdobe όχι αστεία :D Άρα πολύ σωστά τα λέει ο άνθρωπος - Δεν χρίζουν εμπιστοσύνης ειδικότερα απο μικρότερους devs.

Σταμάτα να προσβάλεις την νοημοσύνη των άλλων λοιπόν. Επίσης τo FSR βγήκε πολύ πολύ  πρόσφατα. Και επειδή θα ενσωματωθεί πλήρως στο DirectX χωρίς να χρειάζεται training κτλ, μια χαρά εύκολα θα χρησιμοποιηθεί όπου χρειάζεται λίγο boost.

Επεξ/σία από chncynic
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα έχουν ξεσκιστεί με το FSR το οποίο στην τελική βολεύει και τους ίδιους. Ποια ήταν η πρώτη κίνηση της Nvidia με την παρουσίαση του FSR από το AMD; Ανακοίνωσε ότι το DLSS development kit θα είναι ελεύθερα διαθέσιμο για κατέβασμα από τον οποιονδήποτε, ως απάντηση στην open source φύση του FSR.

Καθόμαστε και γράφουμε συνεχώς ότι ναι το DLSS είναι καλύτερο, αλλά το FSR θα βοηθήσει στην διάδοση του feature σε πολύ περισσότερα games, θα βοηθήσει ακόμα και στην διάδοση του ίδιου του DLSS για να λάβουμε χαρακτηρισμούς τύπου "αρλούμπας, ημιμαθής, κακεντρεχής". Δεν λέω, τρελά επιχειρήματα. Πως να τα αντικρούσεις; Αδύνατον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω ότι είναι κομματάκι δύσκολο όταν σας εγκαλούν στις κοτσάνες που αμολάτε.

Guess what, αν δεν θέλετε να γίνεται αυτό υπάρχουν δύο δρόμοι:

Δρόμος 1: Δεν αμολάτε κοτσάνες σε δημόσιο φόρουμ

Δρόμος 2. Αποδέχεστε το γεγονός πως αμολήσατε κοτσάνα, το παραδέχεστε, είτε λόγω λάθος έκφρασης είτε λόγω άγνοιας.

Αν δεν ακολουθήσετε έναν από τους 2 δρόμους θα συμβεί ένα και μοναδικό πράγμα:

Θα συνεχίζετε να αμολάτες κοτσάνες για να καλύψετε την προηγούμενη κοτσάνα και θα παρεκλίνετε της συζήτησης σε άλλα θέματα, υπαρκτά ή μη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, morehp είπε

Καταλαβαίνω ότι είναι κομματάκι δύσκολο όταν σας εγκαλούν στις κοτσάνες που αμολάτε.

Guess what, αν δεν θέλετε να γίνεται αυτό υπάρχουν δύο δρόμοι:

Δρόμος 1: Δεν αμολάτε κοτσάνες σε δημόσιο φόρουμ

Δρόμος 2. Αποδέχεστε το γεγονός πως αμολήσατε κοτσάνα, το παραδέχεστε, είτε λόγω λάθος έκφρασης είτε λόγω άγνοιας.

Αν δεν ακολουθήσετε έναν από τους 2 δρόμους θα συμβεί ένα και μοναδικό πράγμα:

Θα συνεχίζετε να αμολάτες κοτσάνες για να καλύψετε την προηγούμενη κοτσάνα και θα παρεκλίνετε της συζήτησης σε άλλα θέματα, υπαρκτά ή μη.

 

Χαχαχαχαα διδαχές :D Έγινε ρει.

Επεξ/σία από chncynic
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, morehp είπε

Καταλαβαίνω ότι είναι κομματάκι δύσκολο όταν σας εγκαλούν στις κοτσάνες που αμολάτε.

Guess what, αν δεν θέλετε να γίνεται αυτό υπάρχουν δύο δρόμοι:

Δρόμος 1: Δεν αμολάτε κοτσάνες σε δημόσιο φόρουμ

Δρόμος 2. Αποδέχεστε το γεγονός πως αμολήσατε κοτσάνα, το παραδέχεστε, είτε λόγω λάθος έκφρασης είτε λόγω άγνοιας.

Αν δεν ακολουθήσετε έναν από τους 2 δρόμους θα συμβεί ένα και μοναδικό πράγμα:

Θα συνεχίζετε να αμολάτες κοτσάνες για να καλύψετε την προηγούμενη κοτσάνα και θα παρεκλίνετε της συζήτησης σε άλλα θέματα, υπαρκτά ή μη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Herald είπε

Δεν πάει έτσι ομως. Ηδη υπαρχει παιχνιδι του 2020 που 60 fps δεν θα βγαζει ουτε σε καρτα των 2000 ευρω επομενη γενιας. Αν βγουν πιο δυνατες καρτες θα αρχίσουν να φορτώνουν rt effects στα παιχνίδια 

Σε 1080p ??

7 ώρες πριν, morehp είπε

Τι εννοείς χωρίς καμια πρόσβαση στην NVidia; Εχεις την εντυπωση πως για να ενσωματώσεις DLSS θέλει μπάρμπα στην Κορώνη; Οποιος θελει και οποτε θελει μπορει να το κανει ΔΩΡΕΑΝ, ούτε κρυφό ειναι ούτε μέσο χρειάζεται.

Ειλικρινά με αυτα που γράφονται φαινεται το μέγεθος της ημιμάθειας και της αρλουμπας που επικρατεί.

Άλλο πράγμα να το κατεβάσεις και άλλο πράγμα να το χρησιμοποιήσεις σε δική σου εφαρμογή.

Για να κάνεις το δεύτερο πρέπει να πάρεις άδεια χρήσης από την NVIDIA η οποία μπορεί κάλλιστα να στο αρνηθεί η να βάλει διαφόρους όρους χρήσης η ακόμα και να ζητήσει Royalties , ποσοστά επί τις πολήσεις της εφαρμογής/game.   

Στο FSR δεν χρειάζεσαι άδεια χρήσης, το χρησιμοποιεί όποιος θέλει,  όπου θέλει  , όπως θέλει χωρίς να ρωτήσει κανέναν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Για να κάνεις το δεύτερο πρέπει να πάρεις άδεια χρήσης από την NVIDIA η οποία μπορεί κάλλιστα να στο αρνηθεί η να βάλει διαφόρους όρους χρήσης η ακόμα και να ζητήσει Royalties , ποσοστά επί τις πολήσεις της εφαρμογής/game.   

Για δείξε που το γράφει αυτό να γελάσει μέχρι και το FSR. Συνεχίστε τις μπούρδες δεν σας εμποδίζει κανείς 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, morehp είπε

Για δείξε που το γράφει αυτό να γελάσει μέχρι και το FSR. Συνεχίστε τις μπούρδες δεν σας εμποδίζει κανείς 🤣

https://developer.download.nvidia.com/gameworks/NVIDIA_RTX_SDKs_License_12Apr2021.pdf?dIxWvK_guwAzZSAtPtSzzMVeTgpmZQ9gm28lkbbc4a4z4NpCpbKeW1X5Cg7NGGjEcm4ogrJQnef25Se20hbCH5bfdX6w3aOF8a8tk_ItXLg8Sj1EzcIck1OkcjfLrZ2SY7CB7TrcBn_DLcGPE-4

Αναφορά σε κείμενο

4. LIMITATIONS. Your license to use the SDK is restricted as follows: a. You may not reverse engineer, decompile or disassemble, or remove copyright or other proprietary notices from any portion of the SDK or copies of the SDK. b. Except as expressly provided in this license, you may not copy, sell, rent, sublicense, transfer, distribute, modify, or create derivative works of any portion of the SDK. For clarity, you may not distribute or sublicense the SDK as a stand-alone product. c. Unless you have an agreement with NVIDIA for this purpose, you may not indicate that an application created with the SDK is sponsored or endorsed by NVIDIA. d. You may not bypass, disable, or circumvent any technical limitation, encryption, security, digital rights management or authentication mechanism in the SDK. e. You may not use the SDK in any manner that would cause it to become subject to an open source software license. As examples, licenses that require as a condition of use, modification, and/or distribution that the SDK be: (i) disclosed or distributed in source code form; (ii) licensed for the purpose of making derivative works; or (iii) redistributable at no charge. f. Unless you have an agreement with NVIDIA for this purpose, you may not use the SDK with any system or application where the use or failure of the system or application can reasonably be expected to threaten or result in personal injury, death, or catastrophic loss. Examples include use in avionics, navigation, military, medical, life support or other life critical applications. NVIDIA does not design, test or manufacture the SDK for these critical uses and NVIDIA shall not be liable to you or any third party, in whole or in part, for any claims or damages arising from such uses. g. You agree to defend, indemnify and hold harmless NVIDIA and its affiliates, and their respective employees, contractors, agents, officers and directors, from and against any and all claims, damages, obligations, losses, liabilities, costs or debt, fines, restitutions and expenses (including but not limited to attorney’s fees and costs incident to establishing the right of indemnification) arising out of or related to your use of the SDK outside of the scope of this license, or not in compliance with its terms.

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και για να δούμε τι λέει η άδεια στο GPUopen που βάζει η AMD τα Open Source

https://github.com/GPUOpen-Drivers/llpc/blob/dev/LICENSE

 

MIT License
   
  Copyright (c) 2018 Advanced Micro Devices, Inc. All Rights Reserved.
   
  Permission is hereby granted, free of charge, to any person obtaining a copy
  of this software and associated documentation files (the "Software"), to deal
  in the Software without restriction, including without limitation the rights
  to use, copy, modify, merge, publish, distribute, sublicense, and/or sell
  copies of the Software, and to permit persons to whom the Software is
 

furnished to do so, subject to the following conditions:

 

The above copyright notice and this permission notice shall be included in all
  copies or substantial portions of the Software.
   
  THE SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS", WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EXPRESS OR
  IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY,
  FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE AND NONINFRINGEMENT. IN NO EVENT SHALL THE
  AUTHORS OR COPYRIGHT HOLDERS BE LIABLE FOR ANY CLAIM, DAMAGES OR OTHER
  LIABILITY, WHETHER IN AN ACTION OF CONTRACT, TORT OR OTHERWISE, ARISING FROM,
  OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN THE
  SOFTWARE.

 

I rest my case  😁

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί απαντάτε σε αιτιασεις που ποτέ δεν τέθηκαν?

Κανείς δεν υποστήριξε ότι το fsr είναι καλύτερο (ούτε καν ισάξιο) του dlss στο σημείο που αυτό τώρα έχει φτάσει.

Δεν γίνεται να είναι, δεν μπορεί να είναι.

Πολύ συγκεκριμένα πράγματα μπορεί να κάνει, με πολύ συγκεκριμένο τρόπο, για πολύ συγκεκριμένους σκοπούς.

Τα υπόλοιπα, τα λέει η γνωστή πράσινη ομάδα αλήθειας, η οποία έχει περισσότερα μηνύματα στα νήματα που αφορούν στην AMD από κατόχους και υποψήφιους αγοραστές.

Μονίμως ορμάνε να σώσουν τον κόσμο από τη διαβολική ψεύτρα κόκκινη ντροπή και τα ψέματά της...τα οποία ποτέ δεν είπε.

Τί να κάνουμε τώρα?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, chncynic είπε

 Δεν μιλάμε για θέμα επένδυσεων εδώ. Όλες  οι εταιρίες επενδύουν. Η AMD ξύνεται ας πούμε έχεις την εντύπωση?

Επίσης μιλάμε για θέμα software εδώ, όχι για hardware. Η nvidia ΕΠΕΛΕΞΕ να τρέχει το DLSS  κλειστά σε δικό της hardware. Πιστεύεις οτι έχει κάτι μαγικό πάνω στην κάρτα της που δεν υπάρχει αλλού? Δεν είναι θέμα τεχνολογίας που δεν μπορεί να υλοποιηθεί πιο φθηνά και να έρθει στις μάζες. Είναι θέμα πολιτικής της εταιρίας για να βγάλει κασέρι.

Το DirectML ας  πούμε έχει  γίνει open sourced. Κάποια στιγμή και  πιστεύω αρκετά σύντομα με τις πλάτες που  έχει απο πίσω, θα αρχίσει να χρησιμοποιείται και για την ίδια δουλειά που κάνει το DLSS. Αν κάνει έστω και το 70% απο αυτό που κάνει το DLSS, πάλι αυτό θα  χρησιμοποιήσει ο κόσμος. Δεν είναι ηλίθιοι στην MS και στην Google που τα κάνουν όλα open source. Όταν το adoption rate είναι τερματισμένο, τότε θα χρησιμοποιούν όλοι το tooling τους, στο οικοσύστημά τους.

 

Έχει κάτι μαγικό που λέγεται tensor cores. Βγάζουν περισσότερα Tflops σε πράξεις πινάκων(που θέλει το AI) από κάθε AMD κάρτα συνολικά.

Deep Learning super resolution έχουν δοκιμάσει πολλοί συμπεριλαμβανομένης και της intel. Ωχριούν τα πάντα είτε σε ποιότητα, είτε σε ταχύτητα, είτε και στα δύο μπροστά στο DLSS.

 

20 ώρες πριν, chncynic είπε


Ακόμα και να επιτύχει και να το χρησιμοποιούν άπαντες, πάλι κακό  θα έχει κάνει η nvidia. Θα πουλάει 2k τις κάρτες της και θα τους χαιδεύουμε τα  απαυτά. 

:lol:

https://www.skroutz.gr/c/55/kartes-grafikwn-vga.html?keyphrase=6900xt&order_by=pricevat&order_dir=asc

Χαϊδεύετε αλλωνών τα απαυτά, χρόνια τώρα και σας αρέσει.

Αναφορά σε κείμενο

Πολύ συγκεκριμένα πράγματα μπορεί να κάνει, με πολύ συγκεκριμένο τρόπο, για πολύ συγκεκριμένους σκοπούς.

Να μην το λένε fidelity fx super resolution τότε. Είναι παραπλανητικό.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...