Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, chncynic είπε

Τώρα διάβασα οτι για κάθε game πρέπει να γράψουν οι devs motion vectors specifically για να τα πασάρουν στο DLSS2 ωστε να κάνει το reconstruction. 😕

Ξαναλέω, πράγματα που δεν παίζει να γίνουν industry standards εκτός κι αν τρέχουν παντού. Ένας game dev που βγάζει το παιχνίδι σε xbox/pc/ps/switch, σιγά μην κάτσει να γράψει παπαρίτσες για να τρέχουν καλά στο πολύ βαριά 5% του userbase.

Οι "παπαρίτσες" που αναφέρεις είναι απαραίτητες σε κάθε API που κάνει μια δουλειά και έχει προδιαγραφές. Δυστυχώς ακόμα δεν εφευρέθηκε η παραγωγή ενέργειας από το τίποτε, στον αντίποδα έχει εφευρεθεί η αερολογία και χρησιμοποιείται εκτενώς.

Οπως λέγαν και οι παλιοί - "Με πορδές αυγά δεν βάφουν"

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Δεν παίζουμε με τις λέξεις. Εσύ τις υποτιμάς γιατί η άποψη σου είναι biased. Βάζει αληθινά pixel, δεν μαντεύει. Σε αντίθεση με το fsr που το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να έχει 0 aliasing κρατώντας ψηλά το contrast πράγμα που είναι αδύνατον 

Ευχαριστώ για την UNbiased άποψή σου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, morehp είπε

Οι "παπαρίτσες" που αναφέρεις είναι απαραίτητες σε κάθε API που κάνει μια δουλειά και έχει προδιαγραφές. Δυστυχώς ακόμα δεν εφευρέθηκε η παραγωγή ενέργειας από το τίποτε, στον αντίποδα έχει εφευρεθεί η αερολογία και χρησιμοποιείται εκτενώς.

Οπως λέγαν και οι παλιοί - "Με πορδές αυγά δεν βάφουν"

Όταν ένα  industry είναι τόσο fragmented με τον καθένα να γραφει σε διαφορετικά frameworks/engines κτλ.,  το να προσπαθείς να βγάλεις κάτι τόσο closed σε hardware + software το καθιστά παπαρίτσα στον συγκεκριμένο κλάδο πάντα.

Ακόμα και να επιτύχει και να το χρησιμοποιούν άπαντες, πάλι κακό  θα έχει κάνει η nvidia. Θα πουλάει 2k τις κάρτες της και θα τους χαιδεύουμε τα  απαυτά. Ξαναλέω πιστεύω οτι  είναι τέλειο αυτό που κάνουν ως τεχνολογία γενικά, αλλα πολύ  λίγο vfm για τους gaming devs στην  παρούσα στιγμή και ελπίζω να παραμείνει έτσι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, chncynic είπε

Όταν ένα  industry είναι τόσο fragmented με τον καθένα να γραφει σε διαφορετικά frameworks/engines κτλ.,  το να προσπαθείς να βγάλεις κάτι τόσο closed σε hardware + software το καθιστά παπαρίτσα στον συγκεκριμένο κλάδο πάντα.

Ακόμα και να επιτύχει και να το χρησιμοποιούν άπαντες, πάλι κακό  θα έχει κάνει η nvidia. Θα πουλάει 2k τις κάρτες της και θα τους χαιδεύουμε τα  απαυτά. Ξαναλέω πιστεύω οτι  είναι τέλειο αυτό που κάνουν ως τεχνολογία γενικά, αλλα πολύ  λίγο vfm για τους gaming devs στην  παρούσα στιγμή και ελπίζω να παραμείνει έτσι.

Συμφωνεις οτι την νεα τεχνολογια την πληρώνουν οι λίγοι ωστε να φτασει σε σημείο να είναι προσβάσιμη απο πλευράς κόστους σε πολλούς; Τα vfm αφηγήματα και ο μηδενισμός με χαρακτηρισμο παπαριτσες ειναι για οσους δεν καταλαβαίνουν 

Επεξ/σία από morehp
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, morehp είπε

Συμφωνεις οτι την νεα τεχνολογια την πληρώνουν οι λίγοι ωστε να φτασει σε σημείο να είναι προσβάσιμη απο πλευράς κόστους σε πολλούς; Τα vfm αφηγήματα ειναι για οσους δεν καταλαβαίνουν 

Όχι δεν συμφωνώ. Τα λεφτά και η πρόοδος τεχνολογικά δεν πάνε  απαραίτητα μαζί. Αν μιλούσαμε για άλλες εφαρμογές της τεχνολογίας αυτής, ίσως. Στο game development μετράει περισσότερο το adoption απο  οτιδήποτε άλλο.

Άν δεν μπορείς να φτιάξεις ένα προιόν που να αξίζει τον κόπο και τον  χρόνο κάποιου να το  χρησιμοποιήσει δεν  έχεις επιτύχει. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, chncynic είπε

Όχι δεν συμφωνώ. Τα λεφτά και η πρόοδος τεχνολογικά δεν πάνε  απαραίτητα μαζί. Αν μιλούσαμε για άλλες εφαρμογές της τεχνολογίας αυτής, ίσως. Στο game development μετράει περισσότερο το adoption απο  οτιδήποτε άλλο.

Άν δεν μπορείς να φτιάξεις ένα προιόν που να αξίζει τον κόπο και τον  χρόνο κάποιου να το  χρησιμοποιήσει δεν  έχεις επιτύχει. 

Αν και δεν εχει καμια σχεση αυτο που ρωτησα με συτο που απαντας, θα χαρω ιδιαίτερα να μαθω που εχει σημειωθει προοδος τεχνολογικη χωρις να επενδυθεί κεφάλαιο και κάποιοι εν τέλει να πληρώσουν για να την αποκτήσουν και να την χρησιμοποιήσουν.

Το αν ειναι χρήσιμη ή όχι είναι επόμενη φάση και αυτό πιθανά θα οδηγήσει την διάθεση της σε μεγαλύτερο κοινό και πολύ συχνα σε χαμηλότερο κόστος.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, morehp είπε

Αν και δεν εχει καμια σχεση αυτο που ρωτησα με συτο που απαντας, θα χαρω ιδιαίτερα να μαθω που εχει σημειωθει προοδος τεχνολογικη χωρις να επενδυθεί κεφάλαιο και κάποιοι εν τέλει να πληρώσουν για να την αποκτήσουν και να την χρησιμοποιήσουν.

Το αν ειναι χρήσιμη ή όχι είναι επόμενη φάση και αυτό πιθανά θα οδηγήσει την διάθεση της σε μεγαλύτερο κοινό και πολύ συχνα σε χαμηλότερο κόστος.

 Δεν μιλάμε για θέμα επένδυσεων εδώ. Όλες  οι εταιρίες επενδύουν. Η AMD ξύνεται ας πούμε έχεις την εντύπωση?

Επίσης μιλάμε για θέμα software εδώ, όχι για hardware. Η nvidia ΕΠΕΛΕΞΕ να τρέχει το DLSS  κλειστά σε δικό της hardware. Πιστεύεις οτι έχει κάτι μαγικό πάνω στην κάρτα της που δεν υπάρχει αλλού? Δεν είναι θέμα τεχνολογίας που δεν μπορεί να υλοποιηθεί πιο φθηνά και να έρθει στις μάζες. Είναι θέμα πολιτικής της εταιρίας για να βγάλει κασέρι.

Το DirectML ας  πούμε έχει  γίνει open sourced. Κάποια στιγμή και  πιστεύω αρκετά σύντομα με τις πλάτες που  έχει απο πίσω, θα αρχίσει να χρησιμοποιείται και για την ίδια δουλειά που κάνει το DLSS. Αν κάνει έστω και το 70% απο αυτό που κάνει το DLSS, πάλι αυτό θα  χρησιμοποιήσει ο κόσμος. Δεν είναι ηλίθιοι στην MS και στην Google που τα κάνουν όλα open source. Όταν το adoption rate είναι τερματισμένο, τότε θα χρησιμοποιούν όλοι το tooling τους, στο οικοσύστημά τους.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, chncynic είπε

 Δεν μιλάμε για θέμα επένδυσεων εδώ. Όλες  οι εταιρίες επενδύουν. Η AMD ξύνεται ας πούμε έχεις την εντύπωση?

Επίσης μιλάμε για θέμα software εδώ, όχι για hardware. Η nvidia ΕΠΕΛΕΞΕ να τρέχει το DLSS  κλειστά σε δικό της hardware. Πιστεύεις οτι έχει κάτι μαγικό πάνω στην κάρτα της που δεν υπάρχει αλλού? Δεν είναι θέμα τεχνολογίας που δεν μπορεί να υλοποιηθεί πιο φθηνά και να έρθει στις μάζες. Είναι θέμα πολιτικής της εταιρίας για να βγάλει κασέρι.

Το DirectML ας  πούμε έχει  γίνει open sourced. Κάποια στιγμή και  πιστεύω αρκετά σύντομα με τις πλάτες που  έχει απο πίσω, θα αρχίσει να χρησιμοποιείται και για την ίδια δουλειά που κάνει το DLSS. Αν κάνει έστω και το 70% απο αυτό που κάνει το DLSS, πάλι αυτό θα  χρησιμοποιήσει ο κόσμος. Δεν είναι ηλίθιοι στην MS και στην Google που τα κάνουν όλα open source. Όταν το adoption rate είναι τερματισμένο, τότε θα χρησιμοποιούν όλοι το tooling τους, στο οικοσύστημά τους.

 

Σαν πολιτικός ή μάνατζερ, λες τα δικά σου πετώντας ενδιάμεσα buzz words χωρίς να απαντάς επί της ουσίας.

Αν ασχολούμασταν με την τεχνολογία μόνο όταν πρόκειται για κάτι "χρήσιμο" ή που θα το χρησιμοποιήσουν όλοι ακόμα με τα ρόπαλα θα κυκλοφορούσαμε στις σπηλιές.

Συγγνώμη αλλά δεν έχει κανένα νόημα περαιτέρω προσπάθεια συζήτησης

Επεξ/σία από morehp
Δημοσ.
2 ώρες πριν, john_dr είπε

Ευχαριστώ για την UNbiased άποψή σου.

Εγώ φίλε μου δεν έχω Nvidia αλλά amd, όχι όμως σαν κάρτα γραφικών σε PC αλλά στο xsx το οποίο πήρε υποστήριξη για fsr. Αν ήταν biased η γνώμη μου τότε σίγουρα θα πήγαινε ως προς αυτό που έχω (το οποίο σαν πλατφόρμα το υποστηρίζω σθεναρά).Αλλά επειδή σαν προγραμματιστής κατέχω 2 πράγματα παραπάνω και καταλαβαίνω τι είναι το ένα και τι το άλλο, προσπαθώ να εξηγήσω. Προφανώς δεν είσαι μόνο αυτό εσυ που λες ο,τι ναι χωρίς να ξέρεις, και κάποιο άλλοι που διαβάζω εδώ απλά ότι τους κατεβάζει η κούτρα...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Εγώ φίλε μου δεν έχω Nvidia αλλά amd, όχι όμως σαν κάρτα γραφικών σε PC αλλά στο xsx το οποίο πήρε υποστήριξη για fsr. Αν ήταν biased η γνώμη μου τότε σίγουρα θα πήγαινε ως προς αυτό που έχω (το οποίο σαν πλατφόρμα το υποστηρίζω σθεναρά).Αλλά επειδή σαν προγραμματιστής κατέχω 2 πράγματα παραπάνω και καταλαβαίνω τι είναι το ένα και τι το άλλο, προσπαθώ να εξηγήσω. Προφανώς δεν είσαι μόνο αυτό εσυ που λες ο,τι ναι χωρίς να ξέρεις, και κάποιο άλλοι που διαβάζω εδώ απλά ότι τους κατεβάζει η κούτρα...

Νομίζεις ότι έχει σημασία το τι hardware έχεις ώστε να φαίνεται αν αυτό που γράφεις είναι ή όχι biased? Όπως επίσης δεν έχει σημασία το ότι είσαι προγραμματιστής. Το τι hardware έχεις και το ότι δηλώνεις προγραμματιστής είναι δικαιολογίες που έχω διαβάσει δεκάδες φορές. Είναι όμως απλά δικαιολογίες, όχι επιχειρήματα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, john_dr είπε

Νομίζεις ότι έχει σημασία το τι hardware έχεις ώστε να φαίνεται αν αυτό που γράφεις είναι ή όχι biased? Όπως επίσης δεν έχει σημασία το ότι είσαι προγραμματιστής. Το τι hardware έχεις και το ότι δηλώνεις προγραμματιστής είναι δικαιολογίες που έχω διαβάσει δεκάδες φορές. Είναι όμως απλά δικαιολογίες, όχι επιχειρήματα.

 

Μα έγραψα και επιχειρήματα και ανέλυσα γιατί είναι καλύτερο το Dlss σαν αποτελεσμα. Εσύ δεν έγραψες κάτι πάνω σε αυτό. Και αυτά τα ανέφερα για να εξηγήσω ότι δεν έχω άλλο λόγο να το υποστηρίξω. Για ποιον άλλο λόγο θα μπορούσα να το υποστηρίζω πέρα από το ότι καταλαβαίνω πως λειτουργεί και γιατί ποτέ το fsr δεν θα το φτάσει σαν ποιότητα αν δεν συμπεριλάβει και αυτό αλλά frames στην επεξεργασία.

Πραγματικά τώρα, πιστεύεις ακόμη ότι μιλάς πιο αντικειμενικά και με επιχειρήματα;

Επεξ/σία από Retromaniac
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενα ξέρω σίγουρα, όσα δεν φτάνε η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Το λάθος σας είναι πως προσπαθείτε να συγκρίνετε ανόμοια πράγματα, εξ'ορισμού θα καταλήξει άρες μάρες κουκουνάρες.

Δεν είπε κανείς πως το FSR δεν κάνει κάτι. Το να το παρουσιάζετε πως κάνει θαύματα είναι κακό, δεν το καταλαβαίνετε δηλαδή;

Εχουμε τον ένα να μας αναλύει την κρυστάλλινη εικόνα στο riftbreaker λες και ανακάλυψε την φόρμουλα αέναης ενέργειας στα γαριδάκια μπόζο....έχουμε τον άλλο να αποκαλεί "παπαρίτσες" της δουλειάς που πρέπει να γίνει ώστε να δουλέψει το DLSS όπως έχει σχεδιαστεί.

Το να απαξιώνετε κόπο και εργασία των μηχανικών που έφτιαξαν το DLSS και να παρουσιάζετε το γεγονός πως είναι proprietary τεχνολογία ως κάτι αρνητικό, είναι δείγμα ανώριμης αντιμετώπισης και οπαδισμού.

Και ένα κερασάκι, η microsoft φοβήθηκε πως θα πέσει το github από το τεράστιο traffic στο repo και σήκωσε 3 server farms ακόμα για να το υποστηρίξει

https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR/pulse/monthly

Επεξ/σία από morehp
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Μα έγραψα και επιχειρήματα και ανέλυσα γιατί είναι καλύτερο το Dlss σαν αποτελεσμα. Εσύ δεν έγραψες κάτι πάνω σε αυτό. Και αυτά τα ανέφερα για να εξηγήσω ότι δεν έχω άλλο λόγο να το υποστηρίξω. Για ποιον άλλο λόγο θα μπορούσα να το υποστηρίζω πέρα από το ότι καταλαβαίνω πως λειτουργεί και γιατί ποτέ το fsr δεν θα το φτάσει σαν ποιότητα αν δεν συμπεριλάβει και αυτό αλλά frames στην επεξεργασία.

Πραγματικά τώρα, πιστεύεις ακόμη ότι μιλάς πιο αντικειμενικά και με επιχειρήματα;

Έγραψα ένα σεντονάκι πριν που εξηγούσα από ποια οπτική βλέπω το θέμα FSR και κατ' επέκταση το DLSS. Μάλιστα ξεκίναγα λέγοντας ότι "Αυτή τη στιγμή το DLSS 2.Χ είναι η καλύτερη λύση και θα παραμείνει η καλύτερη λύση, λόγω τεχνολογίας" Δεν λέω, αυτή μπορεί να είναι μια biased άποψη.

Κοίτα, δεν έχω όρεξη να μπω σε μια διαδικασία διαλόγου όπου θα καθόμαστε να αναλύουμε το κάθε pixel για να δούμε ποια τεχνολογία είναι καλύτερη, που δεν τίθεται καν αυτό το θέμα. Κάθεσαι και μου λες γιατί το FSR δεν θα φτάσει ποτέ το DLSS και ειλικρινά απορώ που δεν έχεις πάρει χαμπάρι, παρόλο UNbiased και προγραμματιστής, ότι ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ.

Το DLSS λόγω τεχνολογίας θα είναι καλύτερο, αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ που υπάρχει και το FSR. Διότι θα βολέψει τους πάντες. Και όσους έχουν κονσόλα και όσους έχουν PC και όσους έχουν AMD και όσους έχουν Intel και όσους έχουν Nvidia. Και παρόλο που με την UNbiased άποψή σου παρουσιάζεις το FSR ως μια ελεεινή αντιγραφή τεχνολογίας δεκαετιών που πετάει τα pixels στην οθόνη σαν τούβλα και όποιον πάρει ο χάρος, λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά οι πρώτες αναλύσεις δείχνουν ότι κάνει μια χαρά δουλειά. Ειδικά στις υψηλές αναλύσεις όπου είναι και όλη η ουσία.

Και ως προγραμματιστής θα έπρεπε να κάτσεις να σκεφτείς τους συναδέλφους σου που χωρίς καμιά πρόσβαση στην Nvidia να τσεπώσουν το χρηματάκι που θα τους δώσει το κίνητρο να ενσωματώσουν το DLSS 2.0 στο παιχνίδι τους, ξαφνικά βρίσκουν μια εναλλακτική επιλογή η οποία θα τους κοστίσει ελάχιστα σε χρόνο και θα δουλεύει ΠΑΝΤΟΥ.

1 ώρα πριν, morehp είπε

Ενα ξέρω σίγουρα, όσα δεν φτάνε η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Το λάθος σας είναι πως προσπαθείτε να συγκρίνετε ανόμοια πράγματα, εξ'ορισμού θα καταλήξει άρες μάρες κουκουνάρες.

Δεν είπε κανείς πως το FSR δεν κάνει κάτι. Το να το παρουσιάζετε πως κάνει θαύματα είναι κακό, δεν το καταλαβαίνετε δηλαδή;

Εχουμε τον ένα να μας αναλύει την κρυστάλλινη εικόνα στο riftbreaker λες και ανακάλυψε την φόρμουλα αέναης ενέργειας στα γαριδάκια μπόζο....έχουμε τον άλλο να αποκαλεί "παπαρίτσες" της δουλειάς που πρέπει να γίνει ώστε να δουλέψει το DLSS όπως έχει σχεδιαστεί.

Το να απαξιώνετε κόπο και εργασία των μηχανικών που έφτιαξαν το DLSS και να παρουσιάζετε το γεγονός πως είναι proprietary τεχνολογία ως κάτι αρνητικό, είναι δείγμα ανώριμης αντιμετώπισης και οπαδισμού.

Και ένα κερασάκι, η microsoft φοβήθηκε πως θα πέσει το github από το τεράστιο traffic στο repo και σήκωσε 3 server farms ακόμα για να το υποστηρίξει

https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR/pulse/monthly

Η απαξίωση γίνεται κυρίως από αυτούς που βλέπουν το FSR ως απειλή για το DLSS και τρέχουν να το απαξιώσουν. Λες και μιλάμε για ποδοσφαιρικές ομάδες αντιδράσεις.

Επίσης κάνεις ένα λάθος. Proprietary τεχνολογία στα χέρια της Nvidia ΕΙΝΑΙ κάτι το αρνητικό. Το έχει αποδείξει. Δεν χρειάζεται καν επιχειρηματολογία εδώ.

Επεξ/σία από john_dr
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, john_dr είπε

Και ως προγραμματιστής θα έπρεπε να κάτσεις να σκεφτείς τους συναδέλφους σου που χωρίς καμιά πρόσβαση στην Nvidia να τσεπώσουν το χρηματάκι που θα τους δώσει το κίνητρο να ενσωματώσουν το DLSS 2.0 στο παιχνίδι τους

Τι εννοείς χωρίς καμια πρόσβαση στην NVidia; Εχεις την εντυπωση πως για να ενσωματώσεις DLSS θέλει μπάρμπα στην Κορώνη; Οποιος θελει και οποτε θελει μπορει να το κανει ΔΩΡΕΑΝ, ούτε κρυφό ειναι ούτε μέσο χρειάζεται.

Ειλικρινά με αυτα που γράφονται φαινεται το μέγεθος της ημιμάθειας και της αρλουμπας που επικρατεί.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Σε δυο χρόνια από τώρα με την επόμενη γενιά καρτών γραφικών θα έχουμε στα 500$ MSRP κάρτες με επιδώσεις αντίστοιχες με τις σημερινές RX6900XT και RTX3090. Οι περισσότεροι που θα αγοράσουν καινούργιο monitor/tv  θα αρχίσουν να πηγαίνουν σε 4Κ.  Αυτοί που θα είναι σε 1080p θα έχουν τόση δύναμη σε κάρτες μέχρι τα $300 MSRP που απλά δεν θα χρειάζεται να βάλουν DLSS/FSR , εκτός μόνο όταν ενεργοποιούν RayTracing η έχουν entry level κάρτες και integrated  γραφικά.

Καλό το DLSS για μικρές αναλύσεις αλλά το μέλλον είναι τα 4Κ και εκεί η διαφορά με το FSR είναι μηδαμινή.  

Δεν πάει έτσι ομως. Ηδη υπαρχει παιχνιδι του 2020 που 60 fps δεν θα βγαζει ουτε σε καρτα των 2000 ευρω επομενη γενιας. Αν βγουν πιο δυνατες καρτες θα αρχίσουν να φορτώνουν rt effects στα παιχνίδια 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...