Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καμία ανοχή παιδιά και καμία κατανόηση για τον Κώτσο.

Με πήραν 2 βδομάδες μετά την αγορά μου αφυγραντήρα Morris και επέμεναν πολύ να αγοράσω έξτρα εγγύηση λέγοντας ότι αν πάθει κάτι θα μου το αντικαταστήσουν άμεσα no questions asked. Μιλάμε για πολλή επιμονή όμως ενώ είχα πει ήδη 4 φορές όχι. Στο τέλος μου το έκλεισαν στα μούτρα. Ούτε ευχαριστώ, ούτε γεια ούτε τίποτα.
Καμία ανοχή λοιπόν όταν πρήζετε τον κόσμο κύριε Κώτσε. Θα τηρείτε αυτά που υπόσχεστε με τόσο ζήλο.

  • Like 2
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, filip123go είπε

Γενικώς συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι... Αν πχ έχει γίνει λάθος στην συνδεσμολογία (που μάλλον απ ότι λένε τα παιδιά πιο πάνω, κάτι τέτοιο ισχύει) , δεν χρειάζεται καινούριο. Απλά σωστή συνδεσμολογία....

Δεν νοιάζει τον πελάτη αυτό, τον νοιάζει να έχει λειτουργική συσκευή και δεν έχει από την πρώτη στιγμή που άναψε.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά εντάξει, απαράδεκτος ο Κωτσο, αλλά αυτές τις μέρες πιο εύκολα βρίσκεις 50ευρο στον δρόμο παρά ψυκτικό

  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην ξεχνάμε ότι είναι και περίοδος διακοπών το οποίο κάνει τους διαθέσιμους ψυκτικούς δυσεύρετους.

Επεξ/σία από user2163
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, user2163 είπε

Μην ξεχνάμε ότι είναι και περίοδος διακοπών το οποίο κάνει τους διαθέσιμους ψυκτικούς δυσεύρετους.

Δεν είναι τόσο θέμα διακοπών, πολλοί δε πάνε καν αυτό τον καιρό, απλά είναι τόσο μεγάλος ο φόρτος εργασίας που έχουν που απλά δεν προλαβαίνουν, πόσο μάλλον με τέτοιο καύσωνα που είχαμε φέτος 

 

  • Like 2
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Παιδιά εντάξει, απαράδεκτος ο Κωτσο, αλλά αυτές τις μέρες πιο εύκολα βρίσκεις 50ευρο στον δρόμο παρά ψυκτικό

 

18 λεπτά πριν, user2163 είπε

Μην ξεχνάμε ότι είναι και περίοδος διακοπών το οποίο κάνει τους διαθέσιμους ψυκτικούς δυσεύρετους.

Συγνώμη αλλά αυτοί που το "συνέδεσαν" τι ήταν? Υδραυλικοί? Αν ο κώτσος έστειλε κάποιους άσχετους που δεν ξέρουν τι τους γίνεται πάλι δικό του φταίξιμο είναι.

@NicoleV πλήρωσες και έξτρα ποσό για την εγκατάσταση? 

  • Like 1
Δημοσ.

Πιο απαράδεκτος είσαι εσύ επειδή ψωνίζεις από Κωτσόβολο 😛 Βάλτε πια κάποια μαγαζιά στη μαύρη λίστα και μην τα βγάλετε ποτέ.

Δημοσ.

Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ με άλλο κλιματιστικό. Ήρθε το βάλανε νεκρό, για αντικατάσταση ούτε λόγος παίρνεις τηλέφωνο κωτσό και σου κλείνουν τηλέφωνο με την αντιπροσωπεία του κλιματιστικού. Εμενα είχε ένα πρόβλημα η εξωτερική μονάδα την διορθώσανε και μου είπανε της αντιπροσωπείας τα παλικαρια ότι οι τεχνικοί που έστειλε ο κωτσος το βάλανε πολύ ψηλά (10 ποντους απο το ταβανι) με αποτέλεσμα δεν θέρμαινε το δωματιο που ήταν ψηλοτάβανο. Ο ζεστός αέρας πάει πάνω ο αισθητήρας δείχνε ότι πιάσε 24c και εκοβε ενώ κάτω εκεί που ζούμε οι άνθρωποι είχε 13-14c.

Ο κωτσοκλεφτης έκανε το κορόιδο,  οι τεχνικοί που το βάλανε ήταν της λογικής αφού δουλεύει δεν υπάρχει πρόβλημα και μου ζήτησαν και 50 euro  χατιρικά κιόλας γιατί έπαιρναν παραπάνω για να το βάλουν στην σωστή θέση που έπρεπε να το βάζανε από εξαρχής !!! Kαλός κακός δε ασχολήθηκα παραπάνω πλήρωσα έναν αλλον ιδιώτη τεχνικο και το έβαλε όπως έπρεπε.

Αυτό το τυράκι της δωρεάν εγκατάστασης είναι λοταρία τι θα σου κάτσει από τους "τεχνικούς" των μεγάλων αλυσίδων ... αυτό κατάλαβα και πλέον έμαθα.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν ξερω αν εχει αναφερει κανεις ακομα το εξης, αλλα μαλλον πρεπει να διαβασετε κριτικες πελατων για το καταστημα οσοι απο σας σκεφτεστε την οποιαδηποτε αγορα απο Κωτσοβολο. Σας πιανει.. κωτσο.

https://www.skroutz.gr/m/452/Kotsovolos#shop-reviews

Καποιες πραγματικα με κανουν να κλαιω απο τα γελια.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το συνεργείο που έκανε την εγκατάσταση δεν μπορεί να παρέμβει στο κλιματιστικό. Θα πρέπει να περιμένει τον συνεργαζόμενο ψυκτικό της αντιπροσωπείας ο οποίος θα αποφανθεί για το πρόβλημα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To ίδιο είχα πάθει και εγώ με Toyotomi από Κωτσόβολο και ήρθαν μετά από ένα μήνα !!!

πήγαιναν και έπαιρναν το κλιματιστικό στο service, αντί να μου το κάνουν αντικατάσταση.

απο πρώτη ημέρα χαλασμένο και στο κατάστημα μου έλεγαν υπομονή έρχονται άμεσα !

Επεξ/σία από vporf
  • Like 1
Δημοσ.

το (οποιοδήποτε) κατάστημα για εμένα δεν φταίει

εγώ αγοράζοντας κλιματιστικά toyotomi inverter μου έστειλε ο κωτσόβολος στην συνεργαζόμενη εταιρεία για την εγκατάσταση (έχω πάρει την έξτρα εγγύηση τους) αλλά έχω πάρει και την εγγύηση από την toyotomi

θέλετε να μάθετε εγκατάσταση που έκανε το εξειδικευμένο συνεργείο εγκατάστασης?

σύνδεση κλιματιστικού 12άρι αντί πρίζα το έκαναν σύνδεση με κλέμα

σύνδεση κλιματιστικού 9άρι έκοψαν το εργοστασιακό καλώδιο πρίζας και έφτιαξαν ένα άλλο 30εκ ίσα να φτάνει στην ειδική πρίζα που έχω βάλει

καθώς για όλα τα κλιματιστικά έχω ξεχωριστή ασφάλεια στον πίνακα και πρίζα

εννοείται ότι άλλαξα συνεργείο εγκατάστασης και επέλεξα κάποιους που είναι σωστοί επαγγελματίες και σωστή εγκατάσταση έκαναν

και με καλύπτουν με τεχνική υποστήριξη για όλα τα χρόνια που έχω εγγύηση

και με καλύπτουν με την συντήρηση.

ότι αφορά το πρώτο συνεργείο υποτίθεται ότι είναι ψυκτικοί επαγγελματίες γνωστοί στην περιοχή του Βύρωνα.

εννοείται ότι ενημέρωσα τον κωτσόβολο

τα συμπεράσματα και σχόλια δικά σας

3 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Ναι φυσικα ο καθε κοπανος μπορει να σου πει οτι εκαψε και πλακετα . Αληθεια το καλυπτουν ?

εμένα από την "κλέμα" που είχαν κάνει σύνδεση οι "επαγγελματίες" ψυκτικοί του "επαγγελματικού συνεργείου εγκατάστασης" από τον κωτσόβολο ειλικρινά ελπίζω να σταμάτησε την συνεργασία μαζί τους

έκαψε πλακέτα την οποία καλύπτει η εγγύηση έτσι μου την άλλαξαν και όλα καλά.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, lightsout είπε

Το συνεργείο που έκανε την εγκατάσταση δεν μπορεί να παρέμβει στο κλιματιστικό. Θα πρέπει να περιμένει τον συνεργαζόμενο ψυκτικό της αντιπροσωπείας ο οποίος θα αποφανθεί για το πρόβλημα. 

Βασικά εκεί είναι όλο το ζουμί, απλά δεν το ξέρει ο κόσμος, πρέπει να έχεις πέσει σε τέτοια περίπτωση για να το ξέρεις…

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, lightsout είπε

Το συνεργείο που έκανε την εγκατάσταση δεν μπορεί να παρέμβει στο κλιματιστικό. Θα πρέπει να περιμένει τον συνεργαζόμενο ψυκτικό της αντιπροσωπείας ο οποίος θα αποφανθεί για το πρόβλημα. 

Ναι, αλλά εδώ υπάρχει επέκταση εγγύησης !!!!

Δεν υπάρχει καμία διαφορά ?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...