Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί ασχολείστε με αντικαταστασεις? Όποιος το κάνει αυτό χάνει 1μηνα και  πλέον. Άμεσα λεφτά πίσω αλλιώς μήνυση και αποζημίωση 100 χιλιάδες( ναι πιάνει αυτά με τους λόγους υγείας που παραθέτεις) . Είναι απλά τα πράγματα, πότε μα ποτέ αντικατάσταση δεν επιλέγουμε  

Επεξ/σία από Macosj
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Macosj είπε

Γιατί ασχολείστε με αντικαταστασεις? Όποιος το κάνει αυτό χάνει 1μηνα και  πλέον. Άμεσα λεφτά πίσω αλλιώς μήνυση και αποζημίωση 100 χιλιάδες( ναι πιάνει αυτά με τους λόγους υγείας που παραθέτεις) . Είναι απλά τα πράγματα, πότε μα ποτέ αντικατάσταση δεν επιλέγουμε  

Καταγγελία με δικηγόρο και χαρτί απο γιατρό, αρκεί να έχεις όρεξη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι τεχνικοί δεν στο έλεγξαν πριν φύγουν; Εγώ 2 που έκανα εγκατάσταση πέρσι, τα παιδιά που το έβαλαν, περίμεναν μισή ώρα για να σιγουρευτούν ότι δουλεύουν όλα οκ. Στο ένα μάλιστα δεν είχε γίνει καλή ένωση με μια προέκταση και έτρεχαν νέρα, οπότε το έφτιαξαν επιτόπου. 

Εάν είναι όντως πρόβλημα ρεύματος δοκίμασε να κλείσεις όλες τις άλλες συσκευές στο σπίτι και άνοιξέ το, μήπως και αλλάξει κάτι.

Από τον Κότσο πάντως άπειρη ξεφτίλα να μην σε έχουν εξυπηρετήσει από την Τρίτη, αφού έχεις πληρώσει και τη "δικη τους" εγγύηση (ποια δική τους δηλαδή, πάλι με την αντιπροσωπία  μιλάνε. Γελάνε και οι πέτρες) . 

Πωωω το σκέφτομαι και εκνευρίζομαι. Μακάρι ρε φίλε να είχα ένα spare να σου δώσω 😕 . Είναι θάνατος να μην έχεις ac με τέτοια ζέστη. Ειδικά για ηλικιωμένο άτομο....

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, NicoleV είπε

Απαράδεκτοι!!  Την Τρίτη αγόρασε η μητέρα μου ένα κλιματιστικο από το κατάστημα του κωτσοβολου στον Κορυδαλλό, μάρκας Morris. Πληρώσαμε και την έξτρα εγγύηση, όπως μας πρότειναν. Ήρθαν οι τεχνικοί που συνεργάζονται με τον Κωτσοβολο για την τοποθέτηση του μηχανήματος. Όμως το κλιματιστικό, παρόλο που είναι ολοκαίνουριο, στην κούτα του, ειναι χαλασμενο και δεν λειτούργησε ποτέ. Οι τεχνικοί είπαν στην μητέρα μου, θα ενημερώσουμε ότι το μηχάνημα έχει βλάβη και έφυγαν! Η μητέρα μου είναι μεγάλης ηλικίας με καρδιοαναπνευστικα Προβλήματα, και είναι το μοναδικό κλιματιστικο στον χώρο της. ( το προηγούμενο το απεγκαταστησαμε λόγω έντονου  θορύβου της εξωτερικής μονάδας) Όπως καταλαβαινετε, με τις υψηλές θερμοκρασίες και τις πυρκαγιές η ζέστη είναι ανυπόφορη και πόσο για έναν ηλικιωμένο άνθρωπο! Πηγα δύο φορές στο κατάστημά του Κορυδαλλού για να τους ενημερώσω και να ζητήσω την αντικατάσταση του χαλασμένου μηχάνηματος, αφού το ένα και μοναδικό τηλέφωνο που υπάρχει 2102899999 μπορεί να περιμένεις ώρες ατελείωτες και  να μην απαντήσει κάνεις ....... Ο υπεύθυνος του καταστήματος μας κάνει μπαλάκι στο τεχνικό τμήμα, συγκεκριμένα είπε έχω ενημερώσει δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο! !  Κανένας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου. Είναι απαράδεκτοι και αντιεπαγγελματιες! Συγνώμη αν είμαι εκτός θέματος 

IMG_20210808_125144.jpg

Την Τρίτη το αγόρασες, είναι Κυριακή, έχεις πάει ήδη δύο φορές από το κατάστημα και διαμαρτύρεσαι ότι κανένας δεν ασχολείται μαζί σου.

Μάλιστα.

Εγώ, χωρίς ειρωνεία, θα προσπαθήσω σα τρίτος να σου δώσω μια άλλη οπτική.

1. Έχεις εξυπηρετηθεί εντυπωσιακά γρήγορα... Με το φόρτο εργασίας αυτή την περίοδο, τις άδειες των συνεργείων κλπ η πλειοψηφία των εμπόρων του είδους εξυπηρετούν στο 15θήμερο -και αν- από την ημέρα αγοράς.

2. Το μηχάνημα σου εμφανίζει βλάβη. Καλώς κακώς, μπορεί να συμβεί. Ο υπεύθυνος του καταστήματος τι ακριβώς θέλεις να κάνει, να έρθει να το ξηλώσει ή να το φτιάξει αυτός? Μην ακούς τα νταηλίκια του πληκρολογίου τύπου αλλάγή επι τόπου κλπ ανόητα..Αυτά δε γίνονται πουθενά. Μόνο περισσότερα νεύρα σου δημιουργούν.

Οπλίσου με υπομονή. Λογικά θα έρθει τεχνικός να το δει, και πιθανολογώ θα επιλύσει τη βλάβη που δείχνει να είναι συνδεσμολογίας... Εάν δεν είναι αυτό το πρόβλημα θα φύγει και θα περιμένεις τότε να σου στείλουν καινούριο για εγκατάσταση νέου. Είμαστε στις 5 μέρες σήμερα, από τη μέρα αγοράς. Εάν τελειώσεις εντός εβδομάδας, και εώς την Παρασκευή που έρχεται μη σου πω, θα πρέπει κυριολεκτικά να πανηγυρίζεις.

Εάν θες με ακούς...εάν όχι μόνο τα νεύρα σου θα σπάσεις διαβαζοντας τον κάθε τσάμπα μάγκα που σε τσιτώνει εδώ μέσα.

 

  • Like 1
  • Confused 5
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, eMike είπε

Την Τρίτη το αγόρασες, είναι Κυριακή, έχεις πάει ήδη δύο φορές από το κατάστημα και διαμαρτύρεσαι ότι κανένας δεν ασχολείται μαζί σου.

Μάλιστα.

Εγώ, χωρίς ειρωνεία, θα προσπαθήσω σα τρίτος να σου δώσω μια άλλη οπτική.

1. Έχεις εξυπηρετηθεί εντυπωσιακά γρήγορα...

 

🤔

@NicoleV αυτή την επέκταση εγγύησης έχεις αγοράσει;

https://www.kotsovolos.gr/services/total-support

Αναφορά σε κείμενο
Περισσότερη ασφάλεια
Κάθε συσκευή με το δικό της πρόγραμμα Total Support, που περιλαμβάνει δέσμευση χρόνου επισκευής ή αντικατάστασης καθώς και επιπλέον καλύψεις ανά είδος συσκευής όπως θραύση οθόνης, επισκευή smartphone σε 1 ώρα ή επισκευή λευκών συσκευών, εντός 48 ωρών.

Έχουμε απορίες;;;

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

🤔

@NicoleV αυτή την επέκταση εγγύησης έχεις αγοράσει;

https://www.kotsovolos.gr/services/total-support

Έχουμε απορίες;;;

Έχουμε γνώση της πραγματικότητας διότι γνωρίζουμε το χώρο... Εσύ βάζε λινκς και φωτιές στον ts..

Δεν έχω κάτι άλλο να πω και δε θα μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Δεν υπάρχει και λόγος άλλωστε.

Εύχομαι γρήγορα ξεμπερδέματα.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, eMike είπε

Έχουμε γνώση της πραγματικότητας διότι γνωρίζουμε το χώρο... Εσύ βάζε λινκς και φωτιές στον ts..

Φωτιές του βάζουν αυτοί που του πουλάνε ψεύτικες επεκτάσεις εγγύησης, όταν ξέρουν (σύμφωνα με τα λεγόμενά σου ως γνώστης) ότι δεν μπορούν να εκπληρώσουν αυτά που υπόσχονται.

Να δώσουν τα κοροϊδίστικα λεφτά πίσω λοιπόν και ας κάνουν ό,τι θέλουν.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

🤔

@NicoleV αυτή την επέκταση εγγύησης έχεις αγοράσει;

https://www.kotsovolos.gr/services/total-support

Έχουμε απορίες;;;

Τόση ώρα αυτό ψάχνω!!! Που στο καλό το έχουν μέσα στο site τους;;

Ts εάν έχεις αγοράσει αυτό, να απαιτήσεις και δωρο-επιταγή η επιστροφή μέρος των χρημάτων. Η εαν έχεις όρεξη και χρήματα, πληρεξούσιο σε έναν δικηγόρο να τους τρέξει όσο δεν πάει. Εγώ στη θέση σου, εαν ήταν για την μητέρα μου και είχα όντως αγοράσει αυτή την εγγύηση, θα τους είχε πάρει ήδη δικηγόρος  τηλέφωνο. Με τις ανθρώπινες ζωές δεν παίζουμε. 

 

25 λεπτά πριν, eMike είπε

2. Το μηχάνημα σου εμφανίζει βλάβη. Καλώς κακώς, μπορεί να συμβεί. Ο υπεύθυνος του καταστήματος τι ακριβώς θέλεις να κάνει, να έρθει να το ξηλώσει ή να το φτιάξει αυτός? 

Φίλε ποσώς με ενδιαφέρει τι και πως θα το φτιάξουν. Πλήρωσα παραπάνω για 48ώρο support και το απαιτώ. Αν δεν μπορούν να το υποστηρίξουν, να μην το πουλάνε. 

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 6
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, eMike είπε

Την Τρίτη το αγόρασες, είναι Κυριακή, έχεις πάει ήδη δύο φορές από το κατάστημα και διαμαρτύρεσαι ότι κανένας δεν ασχολείται μαζί σου.

Μάλιστα.

Εγώ, χωρίς ειρωνεία, θα προσπαθήσω σα τρίτος να σου δώσω μια άλλη οπτική.

1. Έχεις εξυπηρετηθεί εντυπωσιακά γρήγορα... Με το φόρτο εργασίας αυτή την περίοδο, τις άδειες των συνεργείων κλπ η πλειοψηφία των εμπόρων του είδους εξυπηρετούν στο 15θήμερο -και αν- από την ημέρα αγοράς.

2. Το μηχάνημα σου εμφανίζει βλάβη. Καλώς κακώς, μπορεί να συμβεί. Ο υπεύθυνος του καταστήματος τι ακριβώς θέλεις να κάνει, να έρθει να το ξηλώσει ή να το φτιάξει αυτός? Μην ακούς τα νταηλίκια του πληκρολογίου τύπου αλλάγή επι τόπου κλπ ανόητα..Αυτά δε γίνονται πουθενά. Μόνο περισσότερα νεύρα σου δημιουργούν.

Οπλίσου με υπομονή. Λογικά θα έρθει τεχνικός να το δει, και πιθανολογώ θα επιλύσει τη βλάβη που δείχνει να είναι συνδεσμολογίας... Εάν δεν είναι αυτό το πρόβλημα θα φύγει και θα περιμένεις τότε να σου στείλουν καινούριο για εγκατάσταση νέου. Είμαστε στις 5 μέρες σήμερα, από τη μέρα αγοράς. Εάν τελειώσεις εντός εβδομάδας, και εώς την Παρασκευή που έρχεται μη σου πω, θα πρέπει κυριολεκτικά να πανηγυρίζεις.

Εάν θες με ακούς...εάν όχι μόνο τα νεύρα σου θα σπάσεις διαβαζοντας τον κάθε τσάμπα μάγκα που σε τσιτώνει εδώ μέσα.

 

Η Απάντηση σε όλα , όσα λες είναι μέσα στο κείμενο που εσύ έγραψες κι όλας.

Το πήρε την τρίτη ήρθαν  οι Τεχνικοί  δεν έγινε σωστή δουλειά.

Το Συνεργείο λογικά ενημέρωσε ότι τα Κλιματιστικό δεν δουλεύει (από την Αρχή!)

Μέχρι το Σάββατο δεν είχε καμία ενημέρωση , διάστημα στο οποίο είχε πάει 2 φορές ακόμα σε κατάστημα και ενημέρωσε για το πρόβλημα.  

Δλδ φίλε πόσο χρόνο χρειάζεται μια πολυεθνική σας τον Κωτσόβολο για να αντικαταστήσει ελαττωματικό προϊόν και μάλιστα DOA ;

Τόσες παροχές υπόσχεσαι σε διαφημίσεις (τις οποίες χρεώνει κανονικά) και το DOA αντί να το αλλάζει άμεσα κάνει 10 μέρες και το λέμε λογικό?  

 

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, eMike είπε

Την Τρίτη το αγόρασες, είναι Κυριακή, έχεις πάει ήδη δύο φορές από το κατάστημα και διαμαρτύρεσαι ότι κανένας δεν ασχολείται μαζί σου.

Μάλιστα.

Εγώ, χωρίς ειρωνεία, θα προσπαθήσω σα τρίτος να σου δώσω μια άλλη οπτική.

1. Έχεις εξυπηρετηθεί εντυπωσιακά γρήγορα... Με το φόρτο εργασίας αυτή την περίοδο, τις άδειες των συνεργείων κλπ η πλειοψηφία των εμπόρων του είδους εξυπηρετούν στο 15θήμερο -και αν- από την ημέρα αγοράς.

2. Το μηχάνημα σου εμφανίζει βλάβη. Καλώς κακώς, μπορεί να συμβεί. Ο υπεύθυνος του καταστήματος τι ακριβώς θέλεις να κάνει, να έρθει να το ξηλώσει ή να το φτιάξει αυτός? Μην ακούς τα νταηλίκια του πληκρολογίου τύπου αλλάγή επι τόπου κλπ ανόητα..Αυτά δε γίνονται πουθενά. Μόνο περισσότερα νεύρα σου δημιουργούν.

Οπλίσου με υπομονή. Λογικά θα έρθει τεχνικός να το δει, και πιθανολογώ θα επιλύσει τη βλάβη που δείχνει να είναι συνδεσμολογίας... Εάν δεν είναι αυτό το πρόβλημα θα φύγει και θα περιμένεις τότε να σου στείλουν καινούριο για εγκατάσταση νέου. Είμαστε στις 5 μέρες σήμερα, από τη μέρα αγοράς. Εάν τελειώσεις εντός εβδομάδας, και εώς την Παρασκευή που έρχεται μη σου πω, θα πρέπει κυριολεκτικά να πανηγυρίζεις.

Εάν θες με ακούς...εάν όχι μόνο τα νεύρα σου θα σπάσεις διαβαζοντας τον κάθε τσάμπα μάγκα που σε τσιτώνει εδώ μέσα.

 

Εμένα πάλι μου φαίνεται τρελό να έρχονται σπίτι σου να σου βάλουν ένα μηχάνημα που κάνει μερικές εκατοντάδες ευρώ, να μη λειτουργεί στη δοκιμή και να μην αντικαθίσταται την επόμενη εργάσιμη. Δεν ξέρω, αλλά όλο αυτό μου φαίνεται λάθος. Δεν θα σταθώ καν στην ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης περίπτωσης με την ηλικιωμένη γυναίκα, θα έπρεπε να γίνεται παντού το ίδιο.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, eMike είπε

Έχουμε γνώση της πραγματικότητας διότι γνωρίζουμε το χώρο... Εσύ βάζε λινκς και φωτιές στον ts..

 

Είμαστε σοβαροί;; Κάτι τέτοια διαβάζω και τρελαίνομαι!! Αντί να ζητήσουν συγνώμη και να πληρώσουν τεχνικό x3 για να πάει σήμερα, του λένε κ ολας "καλα ρε φίλε δεν ξέρεις και εσύ πως υπάρχει κίνηση; Τι ζορι τραβάς, να περιμένεις".

Ts πραγματικά ελπίζω να βάλεις δικηγόρο. 
Και αν φτάσει σε δίκη, η γραμμή υπεράσπισης του Κότσου να είναι "Ο ts δεν είχε γνώση της πραγματικότητας γιατί δεν γνώριζε τον χώρο. Εμείς τι να κάνουμε";;;

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε

🤔

@NicoleV αυτή την επέκταση εγγύησης έχεις αγοράσει;

https://www.kotsovolos.gr/services/total-support

Έχουμε απορίες;;;

Συγγνώμη αλλά αυτό είναι αν το προϊόν δυσλειτουργουσε μέσα στο διάστημα της εγγύησης.

Εδώ μιλάμε για τον ορισμό του doa. Το προϊόν που είναι κλιματιστικό δεν παράγει ψύξη τη στιγμή που άνοιξε για πρώτη φορά. Το τι σημαίνει Ε τάδε δεν απασχολεί τον πελάτη. Θα έπρεπε να αντικατασταθεί την επόμενη ημέρα.

Αν αυτός είναι ο χώρος που λέει ο "φίλος" πιο πάνω, να τον κρατήσουν για πάρτη τους. Προσωπικά θα είχα κάνει το κατάστημα άνω κάτω.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εδώ μιλάμε για τον ορισμό του doa. Το προϊόν που είναι κλιματιστικό δεν παράγει ψύξη τη στιγμή που άνοιξε για πρώτη φορά. Το τι σημαίνει Ε τάδε δεν απασχολεί τον πελάτη. Θα έπρεπε να αντικατασταθεί την επόμενη ημέρα.

Γενικώς συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι... Αν πχ έχει γίνει λάθος στην συνδεσμολογία (που μάλλον απ ότι λένε τα παιδιά πιο πάνω, κάτι τέτοιο ισχύει) , δεν χρειάζεται καινούριο. Απλά σωστή συνδεσμολογία....

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...