Bitbit Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 ας είμαστε λίγο ρεαλιστές και ας δούμε τα πράγματα και από μια άλλη γωνία. Είχα παραγείλει κι εγώ κλιματιστικό morris από Kotsovolo. Και το δικό μου είχε πρόβλημα. Ενημέρωσα, ήρθε τεχνικός, το είδε. Επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου είπαν να περιμένω ένα ανταλλακτικό. Δεν άργησαν πολύ, δε θυμάμαι πόσο πήρε. Βασικά δεν έρχεται ο kotsovolos αλλά κάποιοι εξωτερικοί συνεργάτες Όλα αυτά βέβαια το Δεκέμβριο που δε καιγόμουν κι ας καθυστερούσαν. Αυτή την περίοδο γίνεται χαμός από πωλήσεις και εγκαταστάσεις a/c. Είναι και Αύγουστος οπότε δε αποκλείεται κάποιοι να υπολειτουργούν λόγω αδειών. Ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του. Όταν αφήνεις κάτι τελευταία στιγμή (χαρακτηριστικό του έλληνα,), αυτά είναι τα αποτελέσματα. Το "άντρα θέλω , τώρα τον εθέλω....." δε περνάει αυγουστιάτικα. Sorry για το ύφος μου. Περιμένω τον πρώτο που θα πει ότι εργάζομαι για τον kotsovolo. 2 6
NicoleV Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 3 λεπτά πριν, greekfragma είπε δεν είπα να πειράξει. είπα να κάνει έναν εύκολο έλεγχο αν ο τεχνικός απλά βαρέθηκε να κάνει σωστά τη δουλειά του. το πρόβλημα είναι να σταματήσει ο ηλικιωμένος άνθρωπος με τα αναπνευστικά να περάσει Κυριακή Δευτέρα δίχως προβλήματα. θα σου απαντούσα καταλλήλως τώρα αλλά θα αρκεστώ να πω οτι υπάρχει μια άγνωστη λέξη που λέγεται "κυνισμός" Αρκετά έχω συγχυστεί αυτές τις μέρες... Έλεος
Mhlogiatros Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 εχεις αγορασει και υπηρεσια αμεσης αντικαταστασης σωστα ? . Ταρακουνα και σπρωξε απο δευτερα 1
Votritis Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Πριν λιγες μερες είχαμε βαλει καινούριο κλιματιστικο που εβγαζε παρομοιο σφαλμα , αν ειναι συνδεδεμενο να παιρνει ρευμα ψιλα σε κουτι και οχι σε πριζα και το σπιτι ειναι παλιο, παιζει να μην παιρνει το σωστο ρευμα για να λειτουργήσει , τουλαχιστον αυτο ηταν το θεμα στο δικο μας , ανάφερε το για να μην κανουν το καπο να σου αλλάζουν την μοναδα , κατα πασα πιθανότατα ειναι θεμα συνδεσμολογίας και οχι ελαττωματικής συσκευής .
spinemm Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Απο την στιγμη που εχεις κανει total support εαν διαβασεις τους ορους (εκτος και εαν τους αλλαξαν) πρεπει να σε εξυπηρετησουν εντος 48 ωρων απο την δηλωση της βλαβης...μου κανει εντυπωση το οτι δεν σε εξυπηρετουν...απο την αλλη Ε7 απο ενα γρηγορο ψαξιμο στις περισσοτερες των περιπτωσεων ειναι προβλημα στη συνδεση εσωτ-εξωτ μοναδας ή ρευμα, μηπως οι τεχνικοι εκαναν λαθος στη συνδεσμολογια? μηπως δεν "παιρνει" το απαιτουμενο ρευμα? Δοκιμασε παντως να μπεις εδω https://www.morris.gr/content.asp?id=203&title=λήψεις να κατεβασεις το Manual του κλιματιστικου σου ή εδω για να δηλωσεις την βλαβη https://www.morris.gr/content.asp?id=17&title=υποστηριξη Οπως και να εχει ομως απο την στιγμη που εχεις κανει την επεκταση απο Δευτερα πηγαινε απο το καταστημα ΜΗΝ περιμενεις εξυπηρετηση απο το τηλ (ΚΑΚΩΣ βεβαια) ιδιως μεσα στον Αυγουστο και απλα απαιτησε αυτα που σου προσφερει!! Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2021 από spinemm 1
NicoleV Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 11 λεπτά πριν, Bitbit είπε ας είμαστε λίγο ρεαλιστές και ας δούμε τα πράγματα και από μια άλλη γωνία. Είχα παραγείλει κι εγώ κλιματιστικό morris από Kotsovolo. Και το δικό μου είχε πρόβλημα. Ενημέρωσα, ήρθε τεχνικός, το είδε. Επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου είπαν να περιμένω ένα ανταλλακτικό. Δεν άργησαν πολύ, δε θυμάμαι πόσο πήρε. Βασικά δεν έρχεται ο kotsovolos αλλά κάποιοι εξωτερικοί συνεργάτες Όλα αυτά βέβαια το Δεκέμβριο που δε καιγόμουν κι ας καθυστερούσαν. Αυτή την περίοδο γίνεται χαμός από πωλήσεις και εγκαταστάσεις a/c. Είναι και Αύγουστος οπότε δε αποκλείεται κάποιοι να υπολειτουργούν λόγω αδειών. Ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του. Όταν αφήνεις κάτι τελευταία στιγμή (χαρακτηριστικό του έλληνα,), αυτά είναι τα αποτελέσματα. Το "άντρα θέλω , τώρα τον εθέλω....." δε περνάει αυγουστιάτικα. Sorry για το ύφος μου. Περιμένω τον πρώτο που θα πει ότι εργάζομαι για τον kotsovolo. Ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του?Ακούς τι λες? Τι δεν καταλαβαίνεις? Χάλασε το προηγούμενο!!!! Δλδ εσύ πόσα κλιματιστικα spare έχεις στην αποθήκη σου? 14
Ghost_Rider Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, NicoleV είπε Ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του?Ακούς τι λες? Τι δεν καταλαβαίνεις? Χάλασε το προηγούμενο!!!! Δλδ εσύ πόσα κλιματιστικα spare έχεις στην αποθήκη σου? σε περιπαιζει κανονικα ο φιλτατος... 2
MauroPaltoudias Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 15 λεπτά πριν, NicoleV είπε Ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του?Ακούς τι λες? Τι δεν καταλαβαίνεις? Χάλασε το προηγούμενο!!!! Δλδ εσύ πόσα κλιματιστικα spare έχεις στην αποθήκη σου? Μην τσιμπάς με τα απωθημένα του καθενός, φιλική συμβουλή. 1
Dinos1973 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Σταματήστε να αγοράζετε μάρκες κουκουρουκου λόγο τιμής !!! 3
Klausx Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, NicoleV είπε Απαράδεκτοι!! Την Τρίτη αγόρασε η μητέρα μου ένα κλιματιστικο από το κατάστημα του κωτσοβολου στον Κορυδαλλό, μάρκας Morris. Πληρώσαμε και την έξτρα εγγύηση, όπως μας πρότειναν. Ήρθαν οι τεχνικοί που συνεργάζονται με τον Κωτσοβολο για την τοποθέτηση του μηχανήματος. Όμως το κλιματιστικό, παρόλο που είναι ολοκαίνουριο, στην κούτα του, ειναι χαλασμενο και δεν λειτούργησε ποτέ. Οι τεχνικοί είπαν στην μητέρα μου, θα ενημερώσουμε ότι το μηχάνημα έχει βλάβη και έφυγαν! Η μητέρα μου είναι μεγάλης ηλικίας με καρδιοαναπνευστικα Προβλήματα, και είναι το μοναδικό κλιματιστικο στον χώρο της. ( το προηγούμενο το απεγκαταστησαμε λόγω έντονου θορύβου της εξωτερικής μονάδας) Όπως καταλαβαινετε, με τις υψηλές θερμοκρασίες και τις πυρκαγιές η ζέστη είναι ανυπόφορη και πόσο για έναν ηλικιωμένο άνθρωπο! Πηγα δύο φορές στο κατάστημά του Κορυδαλλού για να τους ενημερώσω και να ζητήσω την αντικατάσταση του χαλασμένου μηχάνηματος, αφού το ένα και μοναδικό τηλέφωνο που υπάρχει 2102899999 μπορεί να περιμένεις ώρες ατελείωτες και να μην απαντήσει κάνεις ....... Ο υπεύθυνος του καταστήματος μας κάνει μπαλάκι στο τεχνικό τμήμα, συγκεκριμένα είπε έχω ενημερώσει δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο! ! Κανένας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου. Είναι απαράδεκτοι και αντιεπαγγελματιες! Συγνώμη αν είμαι εκτός θέματος Υπάρχει δυνατότητα να βγάλεις φωτογραφία την εξωτερική μονάδα; Από μπροστά και από πίσω όσο μπορείς. Σύμφωνα με το manual είναι βλάβη αισθητήρα εξωτερικής μονάδος αν βλέπω το σωστό μοντέλο.
NikosKallithea Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Εμένα πάντως μου κάνει για μαστόρους του κ@λου 5
MauroPaltoudias Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε λόγο What? ΛόγΩ τιμής, δεν σε καταλαβαίνω. Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2021 από MauroPaltoudias
maxdore217 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, NicoleV είπε Ο τεχνικός του κωτσοβολου αυτό μας είπε, γράφει Ε7, δουλεύει μόνο ο ανεμιστήρας Αύριο πρωί/πρωί να πας από εκεί και να τους πεις: H άμεση αντικατάσταση με καινούργιο (την ίδια μέρα) ή τα λεφτά σου πίσω (όλα) για να πάρεις κάποιο άλλο και από αλλού! (αφού αυτοί είναι ανίκανοι να κάνουν μια σωστή σύνδεση) και στα δύο έχεις το δικαίωμα να το ζητήσεις και είναι υποχρεωμένοι να σε καλύψουν. Συμβουλή : Μην ασχολείσαι με τον κάθε κάθε αστείο εδώ μέσα που χαίρεται (με τα προβλήματα του κόσμου). 8
nikos1982 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, kostasgpa είπε Υπαρχει μια άγνωστη λεξη που λεγεται "δοσεις" γιατι ντε και καλα θα πρπει να βαλει δοσεις καποιος;δεν ειναι αυτη λυση.μαζεψου λιγο και μην σκαιφτεσαι τι θα κανες εσυ.
dkstopo Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Τελειωσες η έχεις κιαλλο? 1 ώρα πριν, kostasgpa είπε Ολη την προηγούμενη χρονια μπορουσατε να το χατε παραγγειλει ηδη. 1 ώρα πριν, kostasgpa είπε Υπαρχει μια άγνωστη λεξη που λεγεται "δοσεις" Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2021 από dkstopo
Προτεινόμενες αναρτήσεις