Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απαράδεκτοι!!  Την Τρίτη αγόρασε η μητέρα μου ένα κλιματιστικο από το κατάστημα του κωτσοβολου στον Κορυδαλλό, μάρκας Morris. Πληρώσαμε και την έξτρα εγγύηση, όπως μας πρότειναν. Ήρθαν οι τεχνικοί που συνεργάζονται με τον Κωτσοβολο για την τοποθέτηση του μηχανήματος. Όμως το κλιματιστικό, παρόλο που είναι ολοκαίνουριο, στην κούτα του, ειναι χαλασμενο και δεν λειτούργησε ποτέ. Οι τεχνικοί είπαν στην μητέρα μου, θα ενημερώσουμε ότι το μηχάνημα έχει βλάβη και έφυγαν! Η μητέρα μου είναι μεγάλης ηλικίας με καρδιοαναπνευστικα Προβλήματα, και είναι το μοναδικό κλιματιστικο στον χώρο της. ( το προηγούμενο το απεγκαταστησαμε λόγω έντονου  θορύβου της εξωτερικής μονάδας) Όπως καταλαβαινετε, με τις υψηλές θερμοκρασίες και τις πυρκαγιές η ζέστη είναι ανυπόφορη και πόσο για έναν ηλικιωμένο άνθρωπο! Πηγα δύο φορές στο κατάστημά του Κορυδαλλού για να τους ενημερώσω και να ζητήσω την αντικατάσταση του χαλασμένου μηχάνηματος, αφού το ένα και μοναδικό τηλέφωνο που υπάρχει 2102899999 μπορεί να περιμένεις ώρες ατελείωτες και  να μην απαντήσει κάνεις ....... Ο υπεύθυνος του καταστήματος μας κάνει μπαλάκι στο τεχνικό τμήμα, συγκεκριμένα είπε έχω ενημερώσει δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο! !  Κανένας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου. Είναι απαράδεκτοι και αντιεπαγγελματιες! Συγνώμη αν είμαι εκτός θέματος 

IMG_20210808_125144.jpg

  • Like 3
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, NicoleV είπε

Πληρώσαμε και την έξτρα εγγύηση, όπως μας πρότειναν.

Κακώς

6 λεπτά πριν, NicoleV είπε

Πηγα δύο φορές στο κατάστημά του Κορυδαλλού για να τους ενημερώσω και να ζητήσω την αντικατάσταση του χαλασμένου μηχάνηματος,

Ξαναπήγαινε και ζήτα τα λεφτά σου πίσω. Όχι αντικατάσταση

 

Και κάτι τελευταίο. Είναι σίγουρα χαλασμένο?

  • Like 1
Δημοσ.

φίλε λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου.

κάνε κάτι αν μπορείς.

κλείσε το κλιματιστικό.

βγάλε τη πρίζα ρεύματος.

άνοιξε προς τα έξω και πάνω το καπάκι που γράφει μόρρις και την ένδειξη Ε1

αφού ανοίξεις το καπάκι στο δεξί μέρος εκεί που είναι η ένδειξη Ε1 θα έχει διάφορα καλώδια και κουμπάκια. Σε κάποιο σημείο θα δεις να κρέμεται και ένα καλωδιάκι που στην άκρη θα έχει κάτι σαν κεφάλι όπως οι κεραίες ραδιοφώνου.

αυτός είναι ο αισθητήρας εσωτερικής θερμοκρασίας.

δες αν ο αισθητήρας είναι σωστά κουμπωμένος ή αν είναι κομμένος και βγάλε μας μια φωτογραφία.

αν ξεκουμπώθηκε δες μήπως μπορείς να τον κουμπώσεις.

το θέμα σου είναι σε λάθος κατηγορία.

θα στο κάνω αναφορά να ανοίξει εδώ

 

  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Κακώς

Ξαναπήγαινε και ζήτα τα λεφτά σου πίσω. Όχι αντικατάσταση

 

Και κάτι τελευταίο. Είναι σίγουρα χαλασμένο?

Ο τεχνικός του κωτσοβολου αυτό μας είπε, γράφει Ε7, δουλεύει μόνο ο ανεμιστήρας

Δημοσ.

το Ε7 είναι ελλατωματική συνδεσμολογία μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής μονάδας. Αν δε το εχεις με κατσαβίδια και κλέμες και βασικά κυκλώματα ρεύματος αναγκαστικά περιμένεις τεχνικό

εμένα μου φάνηκε για Ε1 που είναι πρόβλημα στον εσωτερικό αισθητήρα θερμοκρασίας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ των επεκτάσεων εγγύησης (με έχουν σώσει πολλές φορές), ωστόσο στην συγκεκριμένη σ' έπιασε .... κότσο ο Κώτσος μιας και η Morris δίνει 5 χρόνια εγγύησης στα κλιματιστικά της για ΌΛΟ το σύνολο (εξωτερική / εσωτερική μονάδα) ! Στο πρόβλημα τώρα που έχεις, αν δεν είναι κάποιο λάθος στην εγκατάσταση τότε ζητάς ΆΜΕΣΑ αντικατάσταση με νέο, λόγο DOA!

Επεξ/σία από hasiotis_john
  • Like 4
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, greekfragma είπε

φίλε λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου.

κάνε κάτι αν μπορείς.

κλείσε το κλιματιστικό.

βγάλε τη πρίζα ρεύματος.

άνοιξε προς τα έξω και πάνω το καπάκι που γράφει μόρρις και την ένδειξη Ε1

αφού ανοίξεις το καπάκι στο δεξί μέρος εκεί που είναι η ένδειξη Ε1 θα έχει διάφορα καλώδια και κουμπάκια. Σε κάποιο σημείο θα δεις να κρέμεται και ένα καλωδιάκι που στην άκρη θα έχει κάτι σαν κεφάλι όπως οι κεραίες ραδιοφώνου.

αυτός είναι ο αισθητήρας εσωτερικής θερμοκρασίας.

δες αν ο αισθητήρας είναι σωστά κουμπωμένος ή αν είναι κομμένος και βγάλε μας μια φωτογραφία.

αν ξεκουμπώθηκε δες μήπως μπορείς να τον κουμπώσεις.

το θέμα σου είναι σε λάθος κατηγορία.

θα στο κάνω αναφορά να ανοίξει εδώ

 

Γιατί να πειράξει οτιδήποτε ?Για να βρουν πάτημα του κώτσου ότι αυτός έχει υπαιτιότητα ?

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστηχως φιλε και εγω παρομοια εμπειρια ειχα με κληματιστικο 24αρι Fujitsu απο Mediamarkt, το κλιμαστικο ειχε προβληματα απο την μερα που το περασανε οι τεχνικοι και αρνουνταν να το αντικαταστησουν, μιλαμε για 8 μερες απο την αγορα του... οι τεχνικοι ηρθαν 4 φορες για να κανουν αλλαγες και καθε φορα περιμεναμε 1 βδομαδα για να στειλει η αντιπροσωπια το κομματι που ηθελε αλλαγη. Εσυ πληρωσες και την εξτρα εγγυηση τρομαρα τους... Πραγματικα σε ελληνικα καταστημα δεν αξιζει να δωσει ουτε ενα ευρω... πραγματα οπως το κλιματιστικο και επιπλα αναγκαστηκα τα αγοραζεις απο εδω. 

Επεξ/σία από MessatsuRoku
  • Sad 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kostasgpa είπε

Ολη την προηγούμενη χρονια μπορουσατε να το χατε παραγγειλει ηδη.

Τι εννοείτε?  Δλδ το πρόβλημα είναι ότι το αγόρασα Τωρα και όχι ότι τα Χριστούγεννα? Όπως είπα και πριν το παλαιό μηχάνημα που υπήρχε τοποθετημένο το αντικαταστησαμε γτ η εξωτερική μονάδα έκανε πολύ θόρυβο, ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω . 

  • Like 4
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, greekfragma είπε

λογαριάζεις βάση της δικής σου τσέπης γιατί το αποφάσισαν τώρα;

αν είναι δυνατόν να γράφουμε τέτοια πράγματα.....

Υπαρχει μια άγνωστη λεξη που λεγεται "δοσεις"

  • Confused 6
  • Sad 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, MessatsuRoku είπε

Δυστηχως φιλε και εγω παρομοια εμπειρια ειχα με κληματιστικο 24αρι Fujitsu απο Mediamarkt, το κλιμαστικο ειχε προβληματα απο την μερα που το περασανε οι τεχνικοι και αρνουνταν να το αντικαταστησουν, μιλαμε για 8 μερες απο την αγορα του... οι τεχνικοι ηρθαν 4 φορες για να κανουν αλλαγες και καθε φορα περιμεναμε 1 βδομαδα για να στειλει η αντιπροσωπια το κομματι που ηθελε αλλαγη. Εσυ πληρωσες και την εξτρα εγγυηση τρομαρα τους... Πραγματικα σε ελληνικα καταστημα δεν αξιζει να δωσει ουτε ενα ευρω... πραγματα οπως το κλιματιστικο και επιπλα αναγκαστηκα τα αγοραζεις απο εδω. 

Έχεις απόλυτο δίκιο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Γιατί να πειράξει οτιδήποτε ?Για να βρουν πάτημα του κώτσου ότι αυτός έχει υπαιτιότητα ?

δεν είπα να πειράξει. είπα να κάνει έναν εύκολο έλεγχο αν ο τεχνικός απλά βαρέθηκε να κάνει σωστά τη δουλειά του.

το πρόβλημα είναι να σταματήσει ο ηλικιωμένος άνθρωπος με τα αναπνευστικά να περάσει Κυριακή Δευτέρα δίχως προβλήματα.

1 λεπτό πριν, kostasgpa είπε

Υπαρχει μια άγνωστη λεξη που λεγεται "δοσεις"

θα σου απαντούσα καταλλήλως τώρα αλλά θα αρκεστώ να πω οτι υπάρχει μια άγνωστη λέξη που λέγεται "κυνισμός"

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 6
Δημοσ.

Μην αγχώνεσαι, έκανες πολύ καλή αγορά και το συγκεκριμένο κλιματιστικό θα σας ικανοποιήσει πλήρως για πολλά χρόνια!
Απλά από αύριο το πρωί πρωί ξεκίνα τηλεφωνήματα στον Κωτσόβολο και απαίτησε ΆΜΕΣΗ διευθέτηση του θέματος που να είναι εντός DOA οι έλεγχοι ώστε να διεκδικήσεις νέο μηχάνημα αν μιλάμε για προβληματικό. Αν και προσωπικά κάτι μου λέει πως θα είναι κάποιο λάθος στην συνδεσμολογία!
 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...