Προς το περιεχόμενο

Αλλαγη Λαδιων σε Μηχανη Street


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Dantε είπε

Ε αρα μονο το σασμαν :P

Γιατι θερμοκρασια δεν υπαρχει περιπτωση να καταλαβεις διαφορα απο το λαδι και το βεντιλατερ εχει σχεση με τα νερα.

Το χρωμα το ανεφερα γιατι πολλοι πιστευουν οτι αν βγει καθαρο το λαδι τοτε σημαινει οτι κανει καλυτερη δουλεια.

Για να μη το πλατιαζουμε,ενα λαδι που να καλυπτει τις προδιαγραφες του κατασκευαστη στο μανουαλ κοιτας να παιρνεις και να δουλευει καλα το σασμαν.Περαιτερω παμε σε ανευ ουσιας ψυρισματα και αμπελοφιλοσοφιες.

Ειδα και εγω στο δικο μου που εβαζα 90000χλμ motul 5100 (πιθανοτατα απο Ασπροπυργο κιολας) και το επινα σε πιστα-δρομο τι επαθε..Τιποτα 😁

 

μικρούλη μου Δάντη πιάσε καρέκλα.

το λάδι εκτός από λίπανση κάνει και την πρώτη ψύξη πριν αναλάβει το ψυγείο με τα παραφλού.

για το παλιό σου χρέπι θα μου αφήσεις τηλέφωνο του επόμενου να του πω 2 κουβέντες όταν θα βαρέσει πιστόνι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

 

μικρούλη μου Δάντη πιάσε καρέκλα.

το λάδι εκτός από λίπανση κάνει και την πρώτη ψύξη πριν αναλάβει το ψυγείο με τα παραφλού.

για το παλιό σου χρέπι θα μου αφήσεις τηλέφωνο του επόμενου να του πω 2 κουβέντες όταν θα βαρέσει πιστόνι :P

Και ταραμας να ψυχει μεσα στο μοτερ,εσυ πως θα το καταλαβεις ειναι το θεμα?

Μπα δε προκειται να βαρεσει τιποτα και ομως.Λαδι να εχουν μεσα και να αλλαζεται τακτικα(οσο λεει ο κατασκευαστης,οχι στο μισο οι αλλαγες,αλλη ελληνικη τακτικη αυτη) και δε παθαινουν τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dantε είπε

Και ταραμας να ψυχει μεσα στο μοτερ,εσυ πως θα το καταλαβεις ειναι το θεμα?

Μπα δε προκειται να βαρεσει τιποτα και ομως.Λαδι να εχουν μεσα και να αλλαζεται τακτικα(οσο λεει ο κατασκευαστης,οχι στο μισο οι αλλαγες,αλλη ελληνικη τακτικη αυτη) και δε παθαινουν τιποτα.

αν είσαι ψείρας το καταλαβαίνεις από το πόσο στρωτά ανεβάζει και κατεβάζει θερμοκρασία το μοτέρ ή ακόμα καλύτερα αν έχεις θερμόμετρο πόσο σταθερά δουλεύει χωρις αυξομειώσεις.

ας μην ήταν βιστρομ γουαναμπι και θα σου λεγα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

αν είσαι ψείρας το καταλαβαίνεις από το πόσο στρωτά ανεβάζει και κατεβάζει θερμοκρασία το μοτέρ ή ακόμα καλύτερα αν έχεις θερμόμετρο πόσο σταθερά δουλεύει χωρις αυξομειώσεις.

ας μην ήταν βιστρομ γουαναμπι και θα σου λεγα :P

Ασε ρε που καταλαβαινεις απο το πως ανεβαζει θερμοκρασια αν ψυχει το λαδι καλα 🤣

Σε λιγο θα μου πεις οτι του ψιθυριζεις και ακουμπας το μαγουλο στο καπακι και νιωθεις τις στροφες του μοτερ μια μια :P

Ε καλα θα δουμε και με το γιαμαπα τωρα τι θα γινει.Δεν ειναι οτι θα του φερθω ομορφα και αυτουνου.Κατσε να δροσισει λιγο ο καιρος και θα δεις.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι παντως οτι στο παπι που ειχα,ειχα κουρεψει τη 2α σε 30000χλμ. 😁

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

εδώ άμα ξεχάσω να λαδώσω αλυσίδα καταλαβαίνω περισσότερους κραδασμούς...τι με λες τώρα! :P

Ενταξει την αλυσιδα τη καταλαβαινεις οντως.Και το λαδι αν παραγινει νερο,το καταλαβαινεις.Αλλα τωρα να βαλεις φρεσκο ενα λαδι να κανεις 100 χλμ ,να βαλεις αλλο και να κανεις 100 και περα απο το σασμαν ,να μου πεις οτι καταλαβαινεις διαφορες,δε παιζει.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, greekfragma είπε

 

μικρούλη μου Δάντη πιάσε καρέκλα.

το λάδι εκτός από λίπανση κάνει και την πρώτη ψύξη πριν αναλάβει το ψυγείο με τα παραφλού.

για το παλιό σου χρέπι θα μου αφήσεις τηλέφωνο του επόμενου να του πω 2 κουβέντες όταν θα βαρέσει πιστόνι :P

Μεγαλε δάσκαλε έχω πιάσει καρέκλα  μαζί με τον μικρό Δάντη .Δωσε μας τα φώτα σου και μοιράσου την γνώση σου με εμάς που δεν ξέρουμε.
Η θερμοστάτικη βαλβίδα του λαδιού κανει όλη την δουλειά και κρατάει το λαδι σε μια σταθερή θερμοκρασία στην μηχανή.

 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, greekfragma είπε

γενική αίσθηση του σασμάν για αρχή

μετέπειτα αν συνεχίζει να κάνει καλές αλλαγές ακόμα και σε συνθήκες πίστας ή στίψιμο σε στροφιλίκι

αν το μοτέρ δε σηκώνει θερμοκρασίες και έχει σταθερότητα ο ρυθμός που αναβοσβήνει το βεντιλατέρ (άρα ψύχει το μοτέρ σωστά παντού)

το χρώμα στην αλλαγή του να είναι όσο πιο καφετί γίνεται. σημαίνει οτι έκανε δουλειά. αν το βγάλεις όπως το βαλες να ανησυχείς ότι δεν έβγαλε καμιά επικάθηση και έμεινε όλη η μούργα μέσα.

αυτά.

πολυ σωστα τα λες. γιαυτο και επαναλαμβανω, το καλυτερο λαδι για το Ζ ειναι το μοτουλ 5100 15-50.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, kostaskalamatas είπε

πολυ σωστα τα λες. γιαυτο και επαναλαμβανω, το καλυτερο λαδι για το Ζ ειναι το μοτουλ 5100 15-50.

Από την καλαματα είσαι ξέρεις από λαδι ..

( μην παρεξηγηθούμε από καλαματα βαστάει το μισό σόι μου  εκεί πάω κάθε καλοκαίρι.)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/8/2021 στις 12:00 ΜΜ, greekfragma είπε

π.χ. 10-40 χειμώνα 15-50 καλοκαίρι.

το πρώτο είναι για θερμοκρασίες και συνοδεύεται απο το "w" το δεύτερο είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα .

Αν την ξεπερνά το καλοκαίρι άλλαξε ψυγείο* όχι πιο χοντρά λάδια

*edit: βιάστηκα , δεν ξέρω με μηχανές τι παίζει

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...