Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, PC_MAGAS είπε

Hmm αν έχεις ιδιωτικό στόλο και τον νοικιάζεις για παν ενδιαφερόμενο δεν θα είναι κερδοφόρο σαν business;
Εννοώ μπορεί ο ίδιος στόλος να βοηθά όπου υπάρχιε ανάγκη παγκοσμίως.

Το έχεις αυτό. Είναι η 383 Μοίρα της ΠΑ. Αν χρειαστεί θα πάνε (και έχουν πάει) και σε άλλες χώρες όπως ήρθαν τώρα από έξω. Προφανώς αυτό δε θα το κάνει η ΠΑ για λεφτά. Δε πληρώνεται δηλαδή με λεφτά αλλα με "διπλωματία".

Το θέμα του "παγκοσμίως" είναι λίγο δύσκολο. Το μόνο "λογικό" rotation ενός τέτοιου μέσουν είναι μεταξύ Νοτίου και Βορείου ημισφαιρίου. Γιατί προφανώς το καλοκαίρι τα θες stand-by. Αυτό το κάνουν ήδη τα Erickson  που στο χειμώνα μας νοικιάζονται στην Αυστραλία.

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Macosj είπε

Να παραθέσεις και πόσα δουλεύουν, αυτό στο ελλαντα να βάζουμε τον αριθμό συνολικά διαλυμένα ή μη. Το ίδιο και στα τεθωρακισμενα

Εχουμε καλες διαθεσιμοτητες, ας μην σκιζονταν οι τεχνικοι στην Ελευσινα που εχουν κανει τη νυχτα μερα, τελος παντων...

Διαβαζα οτι τα canadair 215, τα πιο παλια δεν μπορουσαν να επιχειρησουν σε θερμοκρασιες ανω των 45 αρα απο Ελευσινα καποια μετασταθμευσαν Σκυρο...

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, PC_MAGAS είπε

Τέλος, αερόπλια με εξοπλισμό ψυξης Διοξειδιου του Άθρακα (που η ίδια η κάυση ποαράγει) δνε θα αποτελεί μια προσέγγιση στην νυχτερινή εξ' αέρος πυρόσβεση;

Δε ξέρω τι είναι αυτό που λες

αλλα΄μου θύμησε κάτι που άκουγα από εναν "αγανακτισμένο" στο ραδιόφωνο που έλεγε γιατί δε στέλνουμε drone να κάνουν τεχνητή βροχή στη Βαυμπόμπη όπως κάνανε στο Ντουμπάι ... και έσκασα στα γέλια.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, PC_MAGAS είπε

Hmm αν έχεις ιδιωτικό στόλο και τον νοικιάζεις για παν ενδιαφερόμενο δεν θα είναι κερδοφόρο σαν business;
Εννοώ μπορεί ο ίδιος στόλος να βοηθά όπου υπάρχιε ανάγκη παγκοσμίως.

Άραγε τι όργανα χρειάζετε μια βραδυνή πυροσβεστική αποστολή και ti challenges θα πρέπει να υπερπηδήσουν σε τεχνικό και οργανωτικό επίπεδο;

Σε βραδυνές ώρες, με την κάπνα που υπάρχει παράλληλη με την νύχτα, είναι αδύνατον να κάνεις κάτι. Αν δεν υπήρχε η κάπνα, θα υπήρχαν τεχνολογικά μέσα να ξεπεράσουν το εμπόδιο της νύχτας, αλλά νύχτα μαζί με κάπνα δεν υπάρχει τίποτα να κάνεις αεροπορικώς, ο κίνδυνος ατυχήματος είναι πολύ υψηλός. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, DrLo είπε

Δε ξέρω τι είναι αυτό που λες

αλλα΄μου θύμησε κάτι που άκουγα από εναν "αγανακτισμένο" στο ραδιόφωνο που έλεγε γιατί δε στέλνουμε drone να κάνουν τεχνητή βροχή στη Βαυμπόμπη όπως κάνανε στο Ντουμπάι ... και έσκασα στα γέλια.

Μιλώ σαν εναλλακτική προσέγγιση μετά από R'n'D από ιδιωτική πρωτοβουλία

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, OxiGiannisGiannakis είπε

Διαβαζα οτι τα canadair 215, τα πιο παλια δεν μπορουσαν να επιχειρησουν σε θερμοκρασιες ανω των 45 αρα απο Ελευσινα καποια μετασταθμευσαν Σκυρο...

υποθέτω ότι εννοείς τα "απλά" 215, και όχι τα 215Τ, έτσι (που ειναι "σχεδον" 415)?

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, PC_MAGAS είπε

Τέλος, αερόπλια με εξοπλισμό ψυξης Διοξειδιου του Άθρακα (που η ίδια η κάυση ποαράγει) δνε θα αποτελεί μια προσέγγιση στην νυχτερινή εξ' αέρος πυρόσβεση;

το CO2 χρησιμοποιείται για κατάσβεση σε κλειστούς χώρους, σε ανοικτούς δεν έχει νόημα να το ψεκάζουν από αέρος

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, OxiGiannisGiannakis είπε

Δεν το ξερω αυτο. Το ακουσα σημερα απο αξιωματουχο της πυροσβεστικης.

τα 215 εχουν "παλαιού τύπου" εμβολοφόρους κινητήρες.

στα 215 έxουν αλλαχθεί οι κινητήρες με τους turboprop του 415

https://www.wikiwand.com/en/Canadair_CL-215

  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, Macosj said:

Να παραθέσεις και πόσα δουλεύουν, αυτό στο ελλαντα να βάζουμε τον αριθμό συνολικά διαλυμένα ή μη. Το ίδιο και στα τεθωρακισμενα 

Δεν θα καθίσω να κάνω την δουλειά του υπουργού.

Ο υπουργός τα ανέβασε στο Facebook.

 

Πολύ αμφιβάλω για τον ενεργό αριθμό, δεν βγαίνουν τα κουκιά ακόμα και από τις επίσημες ανακοινώσεις για τα εναέρια μέσα που λέει ο Χαρδαλιάς στα μέτωπα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, DrLo είπε

τα 215 εχουν "παλαιού τύπου" εμβολοφόρους κινητήρες.

στα 215 έxουν αλλαχθεί οι κινητήρες με τους turboprop του 415

https://www.wikiwand.com/en/Canadair_CL-215

Διαβαζω εδώ

https://www.ekathimerini.com/in-depth/special-report/229099/a-race-against-time-for-greeces-canadairs/

κατι που δεν είχα σκεφτεί

Τα 215 λέει χρησιμοποιούν καυσιμο που δεν είναι διαθέσιμο στα πολιτικά αεροδρόμια πραγμα που κάνει τη χρήση τους παντού ανα την Ελλάδα δύσκολη καθώς ή θα πρέπει αν πχ υπάρξει μια φωτιά ας πούμε στην αλεξανδρούπολη και πρέπει για μερες να πετάνε εκεί να στείλνουνε το καυσιμό του εκεί ή να πηγαινοερχεται στη βάση του για καυσιμα.

Βέβαια τα 215 της ΠΑ είναι τόσο παλιά που ίσως δεν αξίζει πλέον η αναβάθμισή τους σε 215Τ (που ίσως να μη την κάνει πλέον η Viking)

  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, PC_MAGAS είπε

Μιλώ σαν εναλλακτική προσέγγιση μετά από R'n'D από ιδιωτική πρωτοβουλία

Εννωω δε ξέρω για ποια τεχνολογία μιλάς. Μου ακούγεται λίγο "κάπως" ένα αεροπλιο να ψεκάζει CO2 ??

Δε κατάλαβα τι λες.

Ακούγεται σαν κάτι αρλούμπες που λέει ό κάθε ειδικός "γιατί δεν δίναμε τα λεφτά των καναλιών στο τάδε" λίνοντας με τη μία όλα τα προβλήματα που μπορεί να φανταστεί κανείς.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, skiabox είπε

Δύο θέματα:

- Πόσα έχουν πλέον την δυνατότητα να επιχειρούν ή είναι καθηλωμένα για διάφορους λόγους.

- Αν είναι σε κατάσταση ετοιμότητας όλα τότε κάνει την αποτυχία μεγαλύτερη.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...