kostas16 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα στο Φορουμ. Θα ήθελα τα φώτα σας παρακαλώ καθως μου συμβαίνει πρώτη φορα τέτοια περίπτωση. Είχα αγορασει την μητρική του τίτλου και μολις καταφερα και εστησα όλο τον υπολογιστή έβαλα την μητρική επάνω και είχε θέμα. Δεν δούλεψε ποτε. Εν τέλει την έστειλα απο το μαγαζι που την πήρα την ελέγξανε και όντως είχε πρόβλημα αλλα επειδή είχε περασει η ημερομηνία για Doa την εστειλαν στην αντιπροσωπεία της Gigabyte . 9 Ιουνίου μου έστειλαν email οτι την ελεγξανε και είδανε οτι είχε θέμα και οτι θα την στείλουν στην αντιπροσωπεία. Και απο τότε μου λενε συνεχώς οτι περιμένουν και αυτοί καποια απάντηση απο εκεί. Εχει περάσει ομως αρκετός καιρός. Μπορω να κινηθώ εγω κάπως διαφορετικά? Σας ευχαριστώ πολυ.
Fulgore Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δεν έχεις και πολλές επιλογές. Η περιμένεις νεα ή μιλάς με την ιδια την Gigabyte για να σου πουν ποτε πχ την παραλαβανε. Εαν σου πουν οτι η ολη διαδικασία θα παρει καποιους μηνες,ζητας(εαν θελεις)επιστροφη χρημάτων. 1
nickol-us Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Απο Μάιο και ακόμη δεν έχεις υπολογιστή; Χτύπησες τζάκποτ... Λυπάμαι που το λέω και δεν αισθάνομαι περήφανος αλλά μάλλον πρέπει να πάρεις τηλέφωνο και να τραμπουκησεις. Δεν μπορεί να σε έχουν στο περίμενε τόσο καιρό χωρίς ενημέρωση. Αν δεν ξέρουν να τους πιέσεις να μάθουν, καταλαβαίνω οτι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί μα δεν είναι και δικό σου πρόβλημα στο τέλος. Στην Ελλάδα δυστυχώς λειτουργεί μεγάλη μερίδα κατά αυτόν τον τρόπο. Αν είσαι χαλαρός σε γράφουν και απλά δεν ασχολούνται. Καλή δύναμη και καλά ξεμπερδέματα.
kostas16 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Ναι δυστυχώς από τότε δεν έχω υπολογιστή και τα νεύρα μου δεν είναι καλά🤨. Το κατάστημα έχει μόνο επικοινωνία μεσω email για το τεχνικό τμήμα της και δεν μπορώ να πάρω να "εκφράσω" τον προβληματισμό μου
Deu164 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Η Gigabyte έχει μακράν το χειρότερο rma service και είναι γενικό θέμα παντού όχι μόνο στην Ελλάδα η στην Ευρώπη… Φίλος είχε στείλει παλιότερα μια 1070τι για rma και μετά από μήνες που προσπαθούσε να βγάλει άκρη το κατάστημα του είπε ότι μάλλον χάθηκε δεν τους απαντούσαν από την Gigabyte, του είχαν δώσει και το ticket από που έδειχνε ότι την είχαν παραλάβει και μετά τίποτα καμία άλλη κίνηση… Μετά από συνολικά από 7 μήνες και επικοινωνία με συνήγορο του καταναλωτή το κατάστημα του είπε ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν ήταν να του δώσουν μια μεταχειρισμένη 1060 σαν αντικατάσταση παρόλο πoυ δεν ήταν υποχρεωμένοι... Υπάρχουν και στο reddit συζητήσεις με παρόμοια θέματα μέχρι και videos στο youtube… Είναι ο βασικότερος λόγος που μένω μακρυά από προϊόντα της gigabyte εκτός και αν πρόκειται για κάτι φθηνό σε προσφορά οπότε και περνώ το ρίσκο ότι αν χαλάσει απλά θα το αντικαταστήσω… Επεξ/σία 13 Αυγούστου 2021 από Deu164
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα