A_panM Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 13 λεπτά πριν, Tronis20 είπε Χρησιμοποιεί κάποιου άλλου είδους εφαρμογές που έχουν σχέσεις με κάρτες όπως crypto εφαρμογές (binance kraken coinbase pi) ή εφαρμογές στοιχήματος (novibet stoiximan κτλ). Μήπως παίζει παιχνίδια μέσω steam,battlenet? Το άλλο που σκέφτομαι είναι να έγινε επιθέση από κάποιον "φίλο-γνωστό" που σε ανύποπτο χρόνο είχε πρόσβαση στην συσκευή με φυσικό τρόπο (μπορεί και συνάδελφο?) αν και μου φαίνεται ακραίο... Όχι σε Τπτ από όσα αναφέρεστε. Είναι γνώστης της πληροφορικής.
vs_skg Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 24 λεπτά πριν, Tronis20 είπε crypto εφαρμογές (binance kraken coinbase pi) το αστειο ειναι οτι αυτα εχουν ισχυροτερα μετρα ασφαλειας από την εθνικη 10 λεπτά πριν, A_panM είπε Όχι σε Τπτ από όσα αναφέρεστε. Είναι γνώστης της πληροφορικής. πες του να βάλει το email του στο haveibeenpawned 1
A_panM Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 10 λεπτά πριν, vs_skg είπε το αστειο ειναι οτι αυτα εχουν ισχυροτερα μετρα ασφαλειας από την εθνικη πες του να βάλει το email του στο haveibeenpawned Θα το πω. Στο δικό μου πάντως βγάζει αυτό.
vs_skg Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 57 λεπτά πριν, A_panM είπε Θα το πω. Στο δικό μου πάντως βγάζει αυτό. Να βαλει και τον κωδικο του εκει που λεει passwords
lazaim53 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 Στις 6/8/2021 στις 10:17 ΠΜ, makis269 είπε ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ LINK ΑΠΟ SMS ή EMAIL ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑ ,NETFLIX ,AKOMA KAI ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ . ΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΕΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΟΧΙ ΑΠΟ KANENA LINK ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ. Αυτό ισχύει και για τα Alerts με SMS ή mail , που μας στέλνουν οι τράπεζες για ενημέρωση στο κινητό μας ;
Basilhs23___ Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, A_panM είπε Θα το πω. Στο δικό μου πάντως βγάζει αυτό. Και τα δικά μου βγάζει εκεί, το ότι είναι το email σου μέσα δεν σημαίνει πως στο έχουν παραβιασει η σου έχουν κλέψει τον κωδικό. Εσύ καλού κακού κάνε μια αλλαγή κωδικού. 1
teot Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, ikorolis είπε πρόσεξε εγώ ζήτησα αντικατάσταση κάρτας SIM ο υπάλληλος αφού του είπα το νούμερο της σύνδεσης που χρησιμοποιεί η μητέρα μου είδε στο σύστημα ότι είναι δηλωμένη σε τράπεζες έτσι ξεκίνησε η διαδικασία ταυτοποίησης. Και εγώ αντικατάσταση SΙΜ ζήτησα, nanosim χρειαζόμουνα για δυο καινούριες συσκευές... το τελευταίο εξάμηνο. Και τις δύο φορές πήγα στο κατάστημα, ζήτησαν ταυτότητα και ταυτοποίησαν ότι είμαι ο κάτοχος του αριθμού, υπέγραψα (καμία σχέση με ψηφιακή υπογραφή απλά αντί να υπογράψεις σε χαρτί με στυλό, υπογράφεις με γραφίδα σε πινακίδα για άμεση εισαγωγή στον υπολογιστή), πλήρωσα και έφυγα. Δεν ζητήθηκε παλιά sim, κινητό κλπ.... και είναι λογικό για τους λόγους που έγραψα .... Και σου απευθύνω την ερώτηση .... αν σου είχαν κλέψει το κινητό, αν σου είχε πέσει στον υπόνομο, αν είχε απομαγνητιστεί η SIM και πόσα άλλα αν... δεν θα μπορούσες να πάρεις καινούρια SIM με τον παλιό αριθμό, θα άλλαζες υποχρεωτικά αριθμό??? Οσο για αν γνωρίζει ο πάροχος αν το τηλέφωνο είναι δηλωμένο σε τράπεζες κλπ...... ΔΕΝ το γνωρίζει, ΔΕΝ έχει λόγο να το γνωρίζει, ΔΕΝ πρέπει να το γνωρίζει. Αν το γνωρίζει είναι παράνομο γιατί ποτέ δεν μου ζήτησαν και δεν έδωσα άδεια ούτε στις τράπεζες που συνεργάζομαι ούτε στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ) να μεταβιβάσουν στον πάροχο τέτοια στοιχεία. Οταν έκανα ταυτοποίηση στο Ε.Μ.Επ μου ζητήθηκε η συγκατάθεση από που να αντλήσουν στοιχεία και η συγκατάθεση είναι για μια και μοναδική χρήση, την επόμενη φορά θα ξαναζητηθεί η συγκατάθεση, η δε επικοινωνία μεταξύ Ε.Μ.Επ και παρόχου δεν είναι αμφίδρομη.... μόνο το Ε.Μ.Επ αντλεί στοιχεία απο τον πάροχο και όχι αντίστροφα. Οι τράπεζες για να κάνουν επικαιροποίηση online ζητάνε άδεια που ισχύει για μία και μοναδική φορά και για το συγκεκριμένο στοιχείο, η δε επικαιροποίηση του κινητού γίνετε από το Ε.Μ.Επ και όχι από πάροχο. Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2021 από teot
Tronis20 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 3 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Και τα δικά μου βγάζει εκεί, το ότι είναι το email σου μέσα δεν σημαίνει πως στο έχουν παραβιασει η σου έχουν κλέψει τον κωδικό. Εσύ καλού κακού κάνε μια αλλαγή κωδικού. Εγω πάντως ενα email που μου το βγάζει οτι έχει data breach το είχα στο twitter και ενώ άλλαζα κωδικό στο twitter συνέχεια έβλεπα να έχω καινούρια άτομα follow (κάτι κινέζους). Επίσης συχνά πυκνά μου έρχονται phising emails, προχτές για τον λογαριασμό μου στην chase (καμία σχέση εγώ με chase). Καλό είναι να βάζουμε καινούρια mails όπου έχουμε λεφτά και να μην τα βάζουμε σιγά-σιγά από εδώ και από εκεί. Άσχετο αλλά καλό είναι να μην έχουμε τα credentials μας σε αρχειάκι txt και σίγουρα όχι στο cloud. Το λέω γιατί έχω γνωστούς που την έχουν πατήσει με αυτόν τον τρόπο.
Basilhs23___ Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, Tronis20 είπε Εγω πάντως ενα email που μου το βγάζει οτι έχει data breach το είχα στο twitter και ενώ άλλαζα κωδικό στο twitter συνέχεια έβλεπα να έχω καινούρια άτομα follow (κάτι κινέζους). Επίσης συχνά πυκνά μου έρχονται phising emails, προχτές για τον λογαριασμό μου στην chase (καμία σχέση εγώ με chase). Καλό είναι να βάζουμε καινούρια mails όπου έχουμε λεφτά και να μην τα βάζουμε σιγά-σιγά από εδώ και από εκεί. Άσχετο αλλά καλό είναι να μην έχουμε τα credentials μας σε αρχειάκι txt και σίγουρα όχι στο cloud. Το λέω γιατί έχω γνωστούς που την έχουν πατήσει με αυτόν τον τρόπο. Ενα email είναι αρκετό για να το έχεις παντού, δεν είναι πρακτικό να έχεις πολλά emails καθώς υπάρχουν άπειρες υπηρεσίες. Ο κωδικός πρόσβασης πρέπει να είναι παντού διαφορετικός, όποιος έχει τον ίδιο κωδικό χαιρετίσματα. Phising μπορεί να έρθουν σε όλους, μην παταει κανένας, μόνο σύνδεση από την κανονική ιστοσελίδα της εκάστοτε υπηρεσίας και έλεγχος διεύθυνσης του αποστολέα. Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2021 από Basilhs23___
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 8 ώρες πριν, teot είπε Και εγώ αντικατάσταση SΙΜ ζήτησα, nanosim χρειαζόμουνα για δυο καινούριες συσκευές... το τελευταίο εξάμηνο. Και τις δύο φορές πήγα στο κατάστημα, ζήτησαν ταυτότητα και ταυτοποίησαν ότι είμαι ο κάτοχος του αριθμού, υπέγραψα (καμία σχέση με ψηφιακή υπογραφή απλά αντί να υπογράψεις σε χαρτί με στυλό, υπογράφεις με γραφίδα σε πινακίδα για άμεση εισαγωγή στον υπολογιστή), πλήρωσα και έφυγα. Δεν ζητήθηκε παλιά sim, κινητό κλπ.... και είναι λογικό για τους λόγους που έγραψα .... Και σου απευθύνω την ερώτηση .... αν σου είχαν κλέψει το κινητό, αν σου είχε πέσει στον υπόνομο, αν είχε απομαγνητιστεί η SIM και πόσα άλλα αν... δεν θα μπορούσες να πάρεις καινούρια SIM με τον παλιό αριθμό, θα άλλαζες υποχρεωτικά αριθμό??? Οσο για αν γνωρίζει ο πάροχος αν το τηλέφωνο είναι δηλωμένο σε τράπεζες κλπ...... ΔΕΝ το γνωρίζει, ΔΕΝ έχει λόγο να το γνωρίζει, ΔΕΝ πρέπει να το γνωρίζει. Αν το γνωρίζει είναι παράνομο γιατί ποτέ δεν μου ζήτησαν και δεν έδωσα άδεια ούτε στις τράπεζες που συνεργάζομαι ούτε στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ) να μεταβιβάσουν στον πάροχο τέτοια στοιχεία. Οταν έκανα ταυτοποίηση στο Ε.Μ.Επ μου ζητήθηκε η συγκατάθεση από που να αντλήσουν στοιχεία και η συγκατάθεση είναι για μια και μοναδική χρήση, την επόμενη φορά θα ξαναζητηθεί η συγκατάθεση, η δε επικοινωνία μεταξύ Ε.Μ.Επ και παρόχου δεν είναι αμφίδρομη.... μόνο το Ε.Μ.Επ αντλεί στοιχεία απο τον πάροχο και όχι αντίστροφα. Οι τράπεζες για να κάνουν επικαιροποίηση online ζητάνε άδεια που ισχύει για μία και μοναδική φορά και για το συγκεκριμένο στοιχείο, η δε επικαιροποίηση του κινητού γίνετε από το Ε.Μ.Επ και όχι από πάροχο. Επανέκδοση/Αντικατάσταση κάρτας SIM σημαίνει ότι σου βγάζουν νέα κάρτα SIM στον ίδιο αριθμό με το ανάλογο κόστος (COSMOTE 7 ευρώ / WIND 5 ευρώ) Νέο αριθμό σου βγάζουν μόνο αν το ζητήσεις εσύ Εμένα πάντως είπαν και ο υπάλληλος και ο διευθυντής του καταστήματος ότι αν π.χ. δήλωνα απώλεια ή καταστροφή της παλιάς κάρτας SIM επειδή ήταν Παρασκευή δεν ήταν υποχρεωμένοι να μου την ενεργοποιήσουν άμεσα έτσι θα μπορούσαν να την ενεργοποιήσουν και την Δευτέρα πράγμα που σημαίνει ότι το Σαββατοκύριακο θα ήταν χωρίς κινητό η μητέρα μου Ενώ με την διαδικασία (παλιά συσκευή/κάρτα SIM) και την αποστολή SMS και επιβεβαίωση είχα την νέα κάρτα SIM ενεργοποιημένη σε 10 λεπτά. δεν ξέρω αν το γνωρίζουν επίσημα ή ανεπίσημα οι πάροχοι σταθερής/κινητής τηλεφωνίας όπως και οι τράπεζες αλλά μιας και αναφέρθηκες στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕΠ) και στο gov.gr μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι δεν διάβασες τόσο προσεκτικά τι έκανες check. 12 ώρες πριν, lazaim53 είπε Αυτό ισχύει και για τα Alerts με SMS ή mail , που μας στέλνουν οι τράπεζες για ενημέρωση στο κινητό μας ; ΝΑΙ Γιατί κατά καιρούς αν έχεις παρακολουθήσει το insomnia.gr και το ADSLgr.com έχουν εμφανιστεί γραπτά μηνύματα με αποστολέα το κανονικό όνομα ALPHA BANK - ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (εννοώ το όνομα που έχουν όταν σε ειδοποιούν για αγορά - alert) και περιέχει LINK μέσα το οποίο φυσικά δεν είναι της τράπεζας. άρα σημαίνει ότι έχουν καταφέρει με κάποιο τρόπο να στέλνουν γραπτά μηνύματα με τις επίσημες ονομασίες των τραπεζών.
magicnumbers Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δε νομιζω οτι εγινε η σουπερ χακερια απο καποιον στη νιγηρια που αντεγραψε με keylogger τι πληκτρολογει κλπ.. Η φαση παιζει ναναι εξαιρετικα απλουστερη πχ αφησε το κινητο του πουθενα για φτιαξιμο?Ξερει αλλος το πιν της συσκευης του?Κ καπως ετσι τη πατησε..η πατησε σε κανα σαπιο λινκ. 3
A_panM Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 8 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Ενα email είναι αρκετό για να το έχεις παντού, δεν είναι πρακτικό να έχεις πολλά emails καθώς υπάρχουν άπειρες υπηρεσίες. Ο κωδικός πρόσβασης πρέπει να είναι παντού διαφορετικός, όποιος έχει τον ίδιο κωδικό χαιρετίσματα. Θεωρώ να έχει κάποιος ένα μαιλ για τις επίσημες υπηρεσίες δλδ τράπεζες, gov κτλ και Αντε κανα δύο ακόμα για τις υπόλοιπες. Εννοείται διαφορετικοι κωδικοί σε όλα!! 55 λεπτά πριν, ikorolis είπε Γιατί κατά καιρούς αν έχεις παρακολουθήσει το insomnia.gr και το ADSLgr.com έχουν εμφανιστεί γραπτά μηνύματα με αποστολέα το κανονικό όνομα ALPHA BANK - ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ - ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (εννοώ το όνομα που έχουν όταν σε ειδοποιούν για αγορά - alert) και περιέχει LINK μέσα το οποίο φυσικά δεν είναι της τράπεζας. άρα σημαίνει ότι έχουν καταφέρει με κάποιο τρόπο να στέλνουν γραπτά μηνύματα με τις επίσημες ονομασίες των τραπεζών. Ποιος είναι υπεύθυνος για το όνομα που εμφανίζεται στα αλερτ? Ρωτάω είναι τόσο εύκολο κάποιος να στείλει μνμ σμσ με το αναγραδομενο όνομα της τράπεζας? Εννοείται πως δεν πατάμε κανένα λινκ ειτε από μήνυμα είτε από μαιλ.
vorlon68 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Η γνώμη μου είναι οτι ο φίλος του TS έκανε χοντρή πατάτα και δεν το παραδέχεται και προσπαθει με διάφορες δικαιολογίες να διώξει τον μουτζούρη απο πάνω του μπας και τσιμπήσει η τράπεζα και πάρει πίσω € 2
TuXaKoS Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 8 λεπτά πριν, A_panM είπε Θεωρώ να έχει κάποιος ένα μαιλ για τις επίσημες υπηρεσίες δλδ τράπεζες, gov κτλ και Αντε κανα δύο ακόμα για τις υπόλοιπες. Εννοείται διαφορετικοι κωδικοί σε όλα!! Ποιος είναι υπεύθυνος για το όνομα που εμφανίζεται στα αλερτ? Ρωτάω είναι τόσο εύκολο κάποιος να στείλει μνμ σμσ με το αναγραδομενο όνομα της τράπεζας? Εννοείται πως δεν πατάμε κανένα λινκ ειτε από μήνυμα είτε από μαιλ. Υπάρχει στις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου (MAP/SMPP/UCP). Η ευθύνη το ότι έρχονται τέτοια SMS από τρίτους, είναι ξεκάθαρα στους παρόχους. Πρέπει να έχουν SMS Spam Filters/Firewalls και να ΜΗΝ το επιτρέπουν αυτό (σε συμφωνία πάντα με τον Original αποστολέα). Λύση στο πρόβλημα προσφέρει το Viber με άλλα προβλήματα όμως (καθώς το μήνυμα μπορεί να πάει και σε υπολογιστή και να το δει κάποιος). Στα mail τα πράγματα είναι πιο απλά καθώς από τον header μπορείς να καταλάβεις ποιος είναι ο αποστολέας και τα περισσότερα από αυτά τα πιάνουν τα spam filters αν έχεις σοβαρό πάροχο. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2021 13 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε Υπάρχει στις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου (MAP/SMPP/UCP). Η ευθύνη το ότι έρχονται τέτοια SMS από τρίτους, είναι ξεκάθαρα στους παρόχους. Πρέπει να έχουν SMS Spam Filters/Firewalls και να ΜΗΝ το επιτρέπουν αυτό (σε συμφωνία πάντα με τον Original αποστολέα). Λύση στο πρόβλημα προσφέρει το Viber με άλλα προβλήματα όμως (καθώς το μήνυμα μπορεί να πάει και σε υπολογιστή και να το δει κάποιος). Στα mail τα πράγματα είναι πιο απλά καθώς από τον header μπορείς να καταλάβεις ποιος είναι ο αποστολέας και τα περισσότερα από αυτά τα πιάνουν τα spam filters αν έχεις σοβαρό πάροχο. όλα παρακάμπτονται δυστυχώς έτσι και SMS μπορείς να λάβεις με πραγματικό όνομα τραπεζικής υπηρεσίας αλλά ψεύτικο περιεχόμενο και EMAIL περνάει όλα τα SPAM φίλτρα είτε του παρόχου της σύνδεσης είτε του GMAIL/HOTMAIL-OUTLOOK/YAHOO ακόμα και στο VIBER έχουν αρχίσει να στέλνουν περίεργα όπως και στο WHATSUP
Προτεινόμενες αναρτήσεις