A_panM Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Πέσαμε όλοι από τα σύννεφα με αυτό που συνεβει. Συγγενής νεαρός στην ηλικία καθόταν αμεριμνος στο air-condition μες το μεσημέρι λόγω του καύσωνα που επικρατεί, όταν εκεί που κάθεται λαμβάνει ένα μαιλ από την ΕΤΕ. Ο λογαριασμός σας χρεωθηκε τάδε ευρώ με χρήση της κάρτας σας. Αμέσως μπαίνει ebanking αλλάζει κωδικούς, βλέπει την πρώτη χρέωση παίρνει τηλ την τράπεζα αλλά ταυτόχρονα γίνεται και η δεύτερη χρέωση ενώ μιλούσε με την τράπεζα. Φυσικά ο λογαριασμός άδειασε με αυτές τις δύο χρεώσεις! Μήνυμα otp δεν ήρθε ποτέ! Από την τράπεζα λένε ότι ζήτησε ηλεκτρονικά τα στοιχεία της κάρτας, έγινε αλλαγή του ορίου συναλλαγής και πραγματοποιήθηκαν αυτές οι δύο χρεώσεις. WHAT THE F**K??? Εγινε αμφισβήτηση αυτής της συναλλαγής στην τράπεζα. Τώρα τι γίνεται? Πως έγινε αυτό? Κωδικούς μόνο από κινητό έμπαινε δεν τους είχε πουθενά αποθηκευμένους, ουδέποτε έγινε χρήση της κάρτας καθώς ο λογαριασμός ήταν απλά ένα μικρό ταμιευτηριο. Κάθε απάντηση δεκτή καλή η κακή! 1 1
d_gkal Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Στο λογαριτ του συνδέθηκε μέσω του mail/sms; Αν ναι, τότε την πάτησε εκείνη τη στιγμή. Αποστολέας ποιος ήταν; Πραγματικός αποστολέας, όχι ποιον βλέπει 1
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Στελνει email για χρεώσεις η ΕτΕ ?Τους κωδικούς απο που τους έβαλε;Ελπίζω όχι απο λινκ απο το email . 2
Joshua21 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 12 λεπτά πριν, A_panM είπε Αμέσως μπαίνει ebanking αλλάζει κωδικούς Προφανώς μπήκε από το link του e-mail, και όχι πληκτρολογωντας nbg.gr, στην ουσία ο ίδιος έδωσε τους κωδικούς του στον απατεώνα. 6
SabotazNic Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Βλέπει 2 χρεώσεις? Αν όχι, τότε όντως δεν άλλαξε τα στοιχεία αλλά έδωσε τότε τα πραγματικά στοιχεία στον απατεώνα και τότε έγινε η δουλειά.
lasithi12 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 αν έκανε login από το link του sms η του email την πάτησε δυστηχώς. εχουμε ανοίξει τόσα νηματα το τελευταιο 3 μηνο για αυτο .... καλο ειναι να ενημερώνουμε τους γυρω μας ... 3
Basilhs23___ Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Ο ts δεν διευκρίνισε πως το θύμα εισήλθε στο ebanking με τους κωδικούς του από απευθείας σύνδεσμο στο SMS. Οπως και να έχει, οι τράπεζες στέλνουν OTP πλέον για αρκετές αγορές όπως και για εμβάσματα. Προσφατα είχαμε ταλαιπωρηθεί με ένα θέμα που είχαμε με τα κινητά μας αλλά το λύσαμε. Αν μπήκε από link του SMS με τους κωδικούς έκανε πατάτα. 2
TuXaKoS Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, A_panM είπε Πέσαμε όλοι από τα σύννεφα με αυτό που συνεβει. Συγγενής νεαρός στην ηλικία καθόταν αμεριμνος στο air-condition μες το μεσημέρι λόγω του καύσωνα που επικρατεί, όταν εκεί που κάθεται λαμβάνει ένα μαιλ από την ΕΤΕ. Ο λογαριασμός σας χρεωθηκε τάδε ευρώ με χρήση της κάρτας σας. Αμέσως μπαίνει ebanking αλλάζει κωδικούς, βλέπει την πρώτη χρέωση παίρνει τηλ την τράπεζα αλλά ταυτόχρονα γίνεται και η δεύτερη χρέωση ενώ μιλούσε με την τράπεζα. Φυσικά ο λογαριασμός άδειασε με αυτές τις δύο χρεώσεις! Μήνυμα otp δεν ήρθε ποτέ! Από την τράπεζα λένε ότι ζήτησε ηλεκτρονικά τα στοιχεία της κάρτας, έγινε αλλαγή του ορίου συναλλαγής και πραγματοποιήθηκαν αυτές οι δύο χρεώσεις. WHAT THE F**K??? Εγινε αμφισβήτηση αυτής της συναλλαγής στην τράπεζα. Τώρα τι γίνεται? Πως έγινε αυτό? Κωδικούς μόνο από κινητό έμπαινε δεν τους είχε πουθενά αποθηκευμένους, ουδέποτε έγινε χρήση της κάρτας καθώς ο λογαριασμός ήταν απλά ένα μικρό ταμιευτηριο. Κάθε απάντηση δεκτή καλή η κακή! Η Ιστορία έχει πολλά κενά. Σίγουρα του ήρθε OTP όταν έγινε η χρέωση/μεταφορά. Όπως είπαν και παραπάνω έχει γίνει πολλές φορές, σε πολλά διαφορετικά άτομα. Ενημέρωσε μας τι έγινε με την αμφισβήτηση
SabotazNic Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Σε eurobank παντως ειχαμε επιβεβαιωσει σε αλλο thread οτι αλλαζεις κινητο χωρις otp.
Ukforthemoment Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 10 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Σε eurobank παντως ειχαμε επιβεβαιωσει σε αλλο thread οτι αλλαζεις κινητο χωρις otp. Εχεις το λινκ απο εκείνο το θέμα;
SabotazNic Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2021 8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Εχεις το λινκ απο εκείνο το θέμα; Τελικα δεν αλλαζες κινητο, αλλα το απενεργοποιεις χωρις καποιο sms για την επιβεβαιωση. Για την ενεργοποιηση ομως μου ηρθε κανονικα μηνυμα στο viber 🤦♂️
A_panM Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Λοιπόν επειδή πολλοί αναφέρεστε για το αν πάτησε πάνω σε κάποιο λινκ η απάντηση είναι Όχι! Κ αυτό είναι το περίεργο. Ήρθε το κλασικό μαιλ αλερτ για τις χρεώσεις της κάρτας που έγιναν Τπτ αλλο. Σύνδεση στο λογαριασμό μέσω της εφαρμογής. Επίσης σαφώς και θα πρέπει να έρθει κωδικός otp αλλά δεν ήρθε ποτέ η πήγε αλλού. Κ εννοώ ότι και το viber απενεργοποιηθηκε από το κινητό με κάποιο τρόπο γιατί όταν πήγε να ανοίξει την εφαρμογή του ζήτησε να δηλώσει κ να επιβεβαιώσει τον αριθμό του. Επίσης ουδέποτε παρατηρηθηκε κάποιο ύποπτο σημάδι τύπου χάνει το σήμα κινητής κτλ. Απλά απίστευτο!! Επεξ/σία 5 Αυγούστου 2021 από A_panM
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 10 λεπτά πριν, A_panM είπε Λοιπόν επειδή πολλοί αναφέρεστε για το αν πάτησε πάνω σε κάποιο λινκ η απάντηση είναι Όχι! Κ αυτό είναι το περίεργο. Ήρθε το κλασικό μαιλ αλερτ για τις χρεώσεις της κάρτας που έγιναν Τπτ αλλο. Σύνδεση στο λογαριασμό μέσω της εφαρμογής. Επίσης σαφώς και θα πρέπει να έρθει κωδικός otp αλλά δεν ήρθε ποτέ η πήγε αλλού. Κ εννοώ ότι και το viber απενεργοποιηθηκε από το κινητό με κάποιο τρόπο γιατί όταν πήγε να ανοίξει την εφαρμογή του ζήτησε να δηλώσει κ να επιβεβαιώσει τον αριθμό του. Επίσης ουδέποτε παρατηρηθηκε κάποιο ύποπτο σημάδι τύπου χάνει το σήμα κινητής κτλ. Απλά απίστευτο!! Συνηθως τα πράγματα είναι πιο απλά και εχουν γίνει απο χέρι.Οι χρεώσεις προς τι είναι;Τι λεει ως παραλήπτη; 1
Basilhs23___ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, A_panM είπε Λοιπόν επειδή πολλοί αναφέρεστε για το αν πάτησε πάνω σε κάποιο λινκ η απάντηση είναι Όχι! Κ αυτό είναι το περίεργο. Ήρθε το κλασικό μαιλ αλερτ για τις χρεώσεις της κάρτας που έγιναν Τπτ αλλο. Σύνδεση στο λογαριασμό μέσω της εφαρμογής. Επίσης σαφώς και θα πρέπει να έρθει κωδικός otp αλλά δεν ήρθε ποτέ η πήγε αλλού. Κ εννοώ ότι και το viber απενεργοποιηθηκε από το κινητό με κάποιο τρόπο γιατί όταν πήγε να ανοίξει την εφαρμογή του ζήτησε να δηλώσει κ να επιβεβαιώσει τον αριθμό του. Επίσης ουδέποτε παρατηρηθηκε κάποιο ύποπτο σημάδι τύπου χάνει το σήμα κινητής κτλ. Απλά απίστευτο!! Μπερδεμένη η κατάσταση. Επικοινώνησε με την τράπεζα και πες τους αναλυτικά αυτά που έγιναν. Τώρα από εδώ αυτά που λες, δεν βγάζουν εύκολα νόημα. Για να μην σας ήρθε OTP για παράδειγμα και να σας πήραν λεφτά, σημαίνει πως ήδη είχε γίνει αλλαγή του αριθμού κινητής για να πάει αλλού το μήνυμα. Η αλλαγή δεν γίνεται έτσι απλά. 1
teot Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2021 8 ώρες πριν, A_panM είπε Συγγενής νεαρός στην ηλικία καθόταν αμεριμνος στο air-condition μες το μεσημέρι λόγω του καύσωνα που επικρατεί, όταν εκεί που κάθεται λαμβάνει ένα μαιλ από την ΕΤΕ. Ο λογαριασμός σας χρεωθηκε τάδε ευρώ με χρήση της κάρτας σας. Αμέσως μπαίνει ebanking αλλάζει κωδικούς, βλέπει την πρώτη χρέωση παίρνει τηλ την τράπεζα αλλά ταυτόχρονα γίνεται και η δεύτερη χρέωση ενώ μιλούσε με την τράπεζα. Φυσικά ο λογαριασμός άδειασε με αυτές τις δύο χρεώσεις! Μήνυμα otp δεν ήρθε ποτέ! Από την τράπεζα λένε ότι ζήτησε ηλεκτρονικά τα στοιχεία της κάρτας, έγινε αλλαγή του ορίου συναλλαγής και πραγματοποιήθηκαν αυτές οι δύο χρεώσεις. WHAT THE F**K??? Εγινε αμφισβήτηση αυτής της συναλλαγής στην τράπεζα. Τώρα τι γίνεται? Πως έγινε αυτό? Κωδικούς μόνο από κινητό έμπαινε δεν τους είχε πουθενά αποθηκευμένους, ουδέποτε έγινε χρήση της κάρτας καθώς ο λογαριασμός ήταν απλά ένα μικρό ταμιευτηριο. Κάθε απάντηση δεκτή καλή η κακή! Για την ιστορία... Η αλλαγή ορίων σε κάρτα της ΕΤΕ ισχύει από το επόμενο 24ωρο.... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις