Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα τη γνώμη σας μιας και έχω χάσει τη μπάλα. Είμαι μηχανόβιος και πριν δύο χρόνια έπεσα στα χέρια μου από σπόντα ένα opel astra g 1.4 του 2000. Επειδή όμως τα έξοδα συντηρήσεις αυτού και 1000αρας μηχανής έχουν γίνει ασφυκτικά, πήρα την απόφαση να τα δώσω και τα δύο και να πάω σε ένα όχημα Μεσαίας κατηγορίας hatchback. Σε χρήματα θέλω να κινηθώ μαξ στα 10000-11000. Η αρχική σκέψη ήταν να πάω σε κούτα hundai i20 αλλά βγαίνει στα 16 και 6 χιλιάδες δόσεις δίνω πίσω πάνω από 8. Συνεπώς ψάχνω κάτι αρκετά καινούργιο θα ήθελα να είναι από το 2017 και μετά με λίγα χιλιόμετρα. Ενδεικτικά έχω δει Ford Fiesta, Citroën C3, Toyota Yaris, Hundai i20 . Επίσης δεν έχω καταλήξει αν θέλω να πάρω diesel ή βενζίνη. Ο μόνος μου ενδοιασμός για τα Diesel είναι ότι είμαι Αθήνα και όλο λένε ότι θα τα σταματήσουν. Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις. Με ενδιαφέρει η αξιοπιστία, η σχετικά οικονομική κατανάλωση 6-6.5 λίτρα/100 και μου αρέσει και η ροπή. Με το αμάξι γενικά δε τρέχω αλλά θέλω να τραβάει από χαμηλά. Στη δουλειά έχουμε ένα Doblo 2014 1600 με 120 ίππους πετρέλαιο και τραβάει σαν φορτηγό. Αυτά ελπίζω να έγινα σαφής 🤣 Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας. 

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Τα οχήματα που κοιτάς δεν είναι μεσαίας κατηγορίας αλλά κατηγορία Β (μικρά ή  αλλιώς super mini, κλπ - παραδείγματα ειναι αυτά που αναφέρεις και τα Clio, Corsa, Ibiza, Polo κλπ κλπ).

Το "όλο λένε θα σταματήσουν" από τις επίσημες ανακοινώσεις (που δεν υπάρχουν) απέχει πολύ. Και δεν πιστεύω (άποψη μου - προτού αρχίζει να κράζει κανείς) ότι από την μια μέρα στην άλλη θα κόψει την κυκλοφορία σε κάτι που πουλάει επίσημα και με κάθε νομιμότητα μέχρι και σήμερα (πάλι άποψη μου: η λογική μου λέει ότι πρώτα θα κόψει τα euro5 όταν έρθει αυτή η ώρα, τα euro 6 που κοιτάς εσύ, έχουν ακόμα ψωμί).

Το θέμα με τα diesel είναι τι χρήση κάνεις. Αν μιλάμε για κίνηση Αθηνα σταμάτα ξεκίνα, τότε η καταπόνηση του DPF ειναι μεγάλη και θα πρέπει να έχεις στο νου σου, μια στο τόσο να βγαίνεις εθνική για να κάνει αναγέννηση το φίλτρο.  Οπότε θα πρέπει να συμβιβαστείς με τον τρόπο λειτουργίας του και να προσέχεις που βάζεις πετρέλαιο!

Ενδεικτικά:

https://sinis.car.gr/cars/view/314708616 (Θεσσαλονίκη αλλά το φέρνω σαν παράδειγμα)

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314957376-renault-clio

https://www.stock-center.gr/car/seat-ibiza-style-gkri-2017-0

 

Δημοσ.

Επειδή είσαι Αθήνα θα σου έλεγα για κανα Punto μτχ με φυσικό αέριο ή Ibiza καλύτερα αλλά ροπή απο χαμηλά δεν .....

πάρε όποιο βρεις στην καλύτερη κατάσταση και να παίρνει εύκολα υγραέριο μιας και 6-6,5λ/100χλμ δεν υπάρχει περίπτωση να τα πιάσεις στην κίνηση

Δημοσ.

Καλησπέρα φίλε μου. Το punto δε μου αρέσει και για Seat δεν έχω ακούσει και τις καλύτερες γνώμες όσον αφορά βλάβες εννοώ. Το 6-6-5 το έγραψα ενδεικτικά και για μικτό κύκλο. Μέσα στην πόλη οκ είναι λογικό να ανέβει. Γι αυτό σκέφτομαι και για diesel. Επίσης για φυσικό αέριο πάλι δεν είμαι πολύ ζεστός εκτός αν είναι εργοστασιακό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, ThanosEspray είπε

Επίσης για φυσικό αέριο πάλι δεν είμαι πολύ ζεστός εκτός αν είναι εργοστασιακό. 

για εργοστασιακό λέω (punto,ibiza) ,που έχουν και κανονικό ντεπόζιτο βενζίνης (το punto εξαρχής και ibiza <'19 ) μετά είναι και το μικρούλη το panda αλλά πάει αλλού (παίζει και ρόλο να έχεις πρατήρια στη διαδρομή σου)
τώρα για euro6 diesel πιστεύω οτι έχει ακόμα ψωμί αλλά προσωπικά θα κοιτούσα υγραέριο μιας και πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία (εδώ και χρόνια , δεν είναι όπως στις αρχές δηλαδή με "μαστόρια" )

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
21 ώρες πριν, korakios είπε

Επειδή είσαι Αθήνα θα σου έλεγα για κανα Punto μτχ με φυσικό αέριο ή Ibiza καλύτερα αλλά ροπή απο χαμηλά δεν .....

πάρε όποιο βρεις στην καλύτερη κατάσταση και να παίρνει εύκολα υγραέριο μιας και 6-6,5λ/100χλμ δεν υπάρχει περίπτωση να τα πιάσεις στην κίνηση

πραγματικα!!!! σε καθε ποστ προτεινεις και αγορα οχηματος με υγραεριο!!!! πρατηριο εχεις???? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

πραγματικα!!!! σε καθε ποστ προτεινεις και αγορα οχηματος με υγραεριο!!!! πρατηριο εχεις???? 

προσωπικά ,το να κινείται κάποιος με βενζίνη είναι ασύμφορο και τα πιο προσιτά είναι τα αέρια καύσιμα. Γιαυτό και επιμένω :)

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

προσωπικά ,το να κινείται κάποιος με βενζίνη είναι ασύμφορο και τα πιο προσιτά είναι τα αέρια καύσιμα. Γιαυτό και επιμένω :)

Λαθος! ποια προσιτα και για την αποδοση του κινητηρα και χωρις να μειώνεις την αξια σαν μεταχειρισμενο (όχι εργοστασιακη εγκατασταση) ειναι το diesel! τιποτα αλλο!

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Λαθος! ποια προσιτα και για την αποδοση του κινητηρα και χωρις να μειώνεις την αξια σαν μεταχειρισμενο (όχι εργοστασιακη εγκατασταση) ειναι το diesel! τιποτα αλλο!

ναι οκ ,αλλά όχι για μικρές αποστάσεις ούτε μέσα σε κίνηση . Για ταξίδια είναι λύση αρκεί να μην πετύχεις μάπα πετρέλαιο

Επίσης ζούμε σε χώρα που πολλοί ασυνείδητοι παρακάμπτουν dpf και έλεγχος δεν υπάρχει ούτε αξιώνεται κάποιος να κάνει καταγγελία,...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...