Vagvar Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Καλησπέρα σας , Αγόρασα ένα laptop ho pro book πριν από τέσσερις μέρες από ένα μαγαζί στο schroutz και μόλις το άνοιξα αντιληφθηκα ότι είχε μια άσπρη κουκίδα που λίγο αργότερα έγινε μαύρη στην οθόνη.πηρα το κατάστημα και μου είπε να πρωί το service της hp οι οποίοι μου είπαν ότι για να γίνει αντικατάσταση πρέπει να έχει τουλάχιστον τρεια pixel καμμένα με αποτέλεσμα να έχω βρεθεί με ένα καινούργιο laptop με πρόβλημα και να μην μου δίνει κανένας λύση.. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω@ ακόμα και επιστροφή προϊόντος αν και το έχω ανοίξει?
dpolal Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 32 λεπτά πριν, Vagvar είπε Καλησπέρα σας , Αγόρασα ένα laptop ho pro book πριν από τέσσερις μέρες από ένα μαγαζί στο schroutz και μόλις το άνοιξα αντιληφθηκα ότι είχε μια άσπρη κουκίδα που λίγο αργότερα έγινε μαύρη στην οθόνη.πηρα το κατάστημα και μου είπε να πρωί το service της hp οι οποίοι μου είπαν ότι για να γίνει αντικατάσταση πρέπει να έχει τουλάχιστον τρεια pixel καμμένα με αποτέλεσμα να έχω βρεθεί με ένα καινούργιο laptop με πρόβλημα και να μην μου δίνει κανένας λύση.. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω@ ακόμα και επιστροφή προϊόντος αν και το έχω ανοίξει? Κοίτα καταρχήν αν είναι κολλημένο. Υπάρχουν μερικοί οδηγοί που μπορεί να σε βοηθήσουν: https://www.youtube.com/results?search_query=fix+a+stuck+pixel Αν δεν γίνει δουλειά ψάξε για την πολιτική επιστροφής της ΗΡ σε σχέση με τα καμένα πίξελς. Συνήθως οι κατασκευαστές αναγνωρίζουν ότι υπάρχει πρόβλημα με παραπάνω από ένα καμένα/κολλημένα πίξελ οπότε μπορεί όντως να μην το δέχονται το μηχάνημα για επισκευή ή αλλαγή. Για επιστροφή τώρα αναλόγως με το κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα