Levi_Ackerman Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Την καλησπέρα μου σε όλους. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία που είχα με ένα κατάστημα εμπορίας ανταλλακτικών κινητών τηλεφώνων από την πλατφόρμα του Skroutz και στη συνέχεια να ανταλλάξουμε απόψεις για το περιστατικό. Να πω ότι διατηρώ εργαστήριο επισκευών ηλεκτρονικών συσκευών σε πόλη της επαρχίας τα τελευταία 6 χρόνια, λόγο λοιπόν επαγγέλματος παραγγέλνω δεκάδες ανταλλακτικά κάθε μήνα από διάφορα καταστήματα διαδικτυακά. Κάποια από αυτά τυγχάνει να έρχονται λάθος ή με κάποιο θεματάκι, συμβαίνει το καταλαβαίνω και είναι ανθρώπινο να γίνονται λάθη. Πάντα σε συνεννόηση με το κατάστημα, το στέλνω πίσω και αφού παραλάβουν μου αποστέλλουν εκ νέου το σωστό. Αυτή τη φορά λοιπόν η οθόνη για ένα redmi note 5 περάστηκε και δεν δούλευε η αφή της. Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου ζήτησαν να το στείλω πίσω και εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα θα σταλεί νέο, λειτουργικό ανταλλακτικό. Μάλιστα ζήτησα από τον υπάλληλο να μου πει την διεύθυνση του καταστήματος καθώς στο δέμα, αποστολέας φαινόταν κάποια courier που προφανώς δραστηριοποιείτε μόνο στην Αττική και για επαρχία συνεργάζεται με την ΑCS. Στέλνω λοιπόν το δέμα πίσω Πέμπτη και καθώς μέχρι σήμερα δεν έχω κανένα νέο τους κάνω αναζήτηση με το tracking number. Διαπιστώνω σήμερα Δευτέρα ότι δεν έγινε παράδοση λόγο άρνησης του καταστήματος να δεχτεί την χρέωση από την Παρασκευή. Ανατρέχω (κατόπιν εορτής) στους όρους χρήσης και μέσα λέει ότι οποιαδήποτε επιστροφή ακόμα και για υπαιτιότητα του καταστήματος την χρεώνεται ο αγοραστής!!! Δηλαδή ρε παιδιά για ένα ανταλλακτικό 19 ευρώ + 4 μεταφορικά, αν για κάποιο λόγο κάνει λάθος ο πωλητής, πρέπει ΕΣΥ να πληρώσεις 15 ευρώ σε κούριερ για να το στείλεις πίσω… Εγώ δηλαδή που έβαλα ένα 15αρι το πέρασμα στον πελάτη είμαι ήδη στο 0 και θα πρέπει να βάλω και άλλα 15 να το ξαναστείλω τώρα που θα μου γυρίσει πίσω. Και εδώ θέλω την γνώμη σας: - Έστω ότι κακός δεν διάβασα πρώτα τους όρους χρήσης, έστω και για κάτι που θεωρούσα αυτονόητο, ο υπάλληλος δεν θα έπρεπε να με ενημερώσει για την χρέωση της αποστολής? - Αντί να κάνουν άρνηση παραλαβής και να μου το στέλνουν πίσω να πληρώνω και άλλα κερατιάτικα δεν μπορούσαν να με πάρουν ένα τηλέφωνο να βρούμε μια λύση να εξυπηρετηθούμε και οι δύο? - Μετά την άρνηση παραλαβής δεν έπρεπε να με πάρουν ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν για την κατάσταση, που αν δεν έμπαινα να κοιτάξω το tracking number είμαι σίγουρος πως θα περίμενα εσαεί και ενώ έχω το τηλέφωνο του πελάτη από την περασμένη Δευτέρα? Τα χρήματα δεν πρόκειται να μου τα βάλουν πίσω, εγώ δεν υπάρχει λόγος να δεχτώ πίσω το δέμα με το ελαττωματικό ανταλλακτικό, καθώς με άλλα 5 ευρώ αγοράζω καινούριο. Θα ήθελα την γνώμη σας για το πως θα πρέπει να κινηθώ, παράδειγμα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλώτη, κριτικές σε σκρουτζ και google με πλήρη αναφορά του περιστατικού κτλ. Όχι για τα λεφτά, ας κρατήσουν το 25αρι και ας το βάλουν εκεί που ξέρουν. Πιο πολύ για το γαμώτο, γιατί ο κόσμος πρέπει να ξέρει για την πολιτική του καταστήματος και τον ¨επαγγελματισμό¨ τους στο aftersale service.
DrLo Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Ο αγοραστής μπορεί να πάει να αφήσει το προιόν και να πάει να το πάρει ο ίδιος. Αν θέλει να του σταλλεί ταχυδρομικά φυσικά και πρέπει να το πληρώσει. Δε καταλαβαινω την εκρηξη σου. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2021 από DrLo 6
SabotazNic Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Όχι δεν το πληρώνει ο πελάτης 100%. Στο παρελθόν για προβληματική gpu, και 2 φορές κιόλας, μου είχαν πει από το κατάστημα ότι εγώ χρεώνομαι τα μεταφορικά της επιστροφής σε αυτούς. Ε μετά την αρνητική στο σκρουτζ μου τα έδωσαν πίσω και κατέβασα την αρνητική και εγώ. 1
Levi_Ackerman Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 3 λεπτά πριν, DrLo είπε Η αποστολή προς το service είναι του πωλητή και η επιστροφή στον πελάτη του αγοραστή. Ο αγοραστής μπορεί να πάει να το πάρει ο ίδιος. Αν θέλει να του σταλλεί ταχυδρομικά φυσικά και πρέπει να το πληρώσει. Δε καταλαβαινω την εκρηξη σου. Δεν ξερω αν εχεις καταλαβει τι γραφω φιλε μου 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε Όχι δεν το πληρώνει ο πελάτης 100%. Στο παρελθόν για προβληματική gpu, και 2 φορές κιόλας, μου είχαν πει από το κατάστημα ότι εγώ χρεώνομαι τα μεταφορικά της επιστροφής σε αυτούς. Ε μετά την αρνητική στο σκρουτζ μου τα έδωσαν πίσω και κατέβασα την αρνητική και εγώ. Και εγω νομιζω αρνητικες σε google και skroutz ειναι αυτο που τους ποναει παραπανω
DrLo Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, Levi_Ackerman είπε Δεν ξερω αν εχεις καταλαβει τι γραφω φιλε μου Ξέρω πολύ καλά τη γράφω. Ενημερώσου.
Levi_Ackerman Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Μόλις τώρα, DrLo είπε Ξέρω πολύ καλά τη γράφω. Ενημερώσου. Πολυ ευχαριστως να ενημερωθω αν εχεις καποιο link, απλα ξαναλεω πως η απαντηση σου ειναι ασχετη με το περιστατικο που γραφω
DrLo Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Μόλις τώρα, Levi_Ackerman είπε Πολυ ευχαριστως να ενημερωθω αν εχεις καποιο link, απλα ξαναλεω πως η απαντηση σου ειναι ασχετη με το περιστατικο που γραφω Εντάξει, αν θες μπορείς να ακούς μονο αυτό που θες. Μπορείς ακόμα και να κάνεις τσαμπουκά όπως σου προτείνουν παραπάνω. Πιθανότατα θα δουλέψει. Αυτό δε ημαίνει τίποτα. Άλλωστε το κόστος των τσαμπουκάδων αυτών το πληρώνεις ήδη.
Levi_Ackerman Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, DrLo είπε Εντάξει, αν θες μπορείς να ακούς μονο αυτό που θες. Μπορείς ακόμα και να κάνεις τσαμπουκά όπως σου προτείνουν παραπάνω. Πιθανότατα θα δουλέψει. Αυτό δε ημαίνει τίποτα. Άλλωστε το κόστος των τσαμπουκάδων αυτών το πληρώνεις ήδη. Φιλε μου εγω γραφω οτι ελαβα ενα ελαττωματικο αντικείμενο με υπαιτιότητα του καταστηματος και καλουμε να πληρωσω το κοστος επιστροφης. Εσυ απαντας Η αποστολή προς το service είναι του πωλητή και η επιστροφή στον πελάτη του αγοραστή. Ποιος ειναι το service, ποιος ο πωλητης, ποιος ο πελατης και ποιος ο αγοραστής.
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 24 λεπτά πριν, Levi_Ackerman είπε Στέλνω λοιπόν το δέμα πίσω Πέμπτη και καθώς μέχρι σήμερα δεν έχω κανένα νέο τους κάνω αναζήτηση με το tracking number. Διαπιστώνω σήμερα Δευτέρα ότι δεν έγινε παράδοση λόγο άρνησης του καταστήματος να δεχτεί την χρέωση από την Παρασκευή. Ανατρέχω (κατόπιν εορτής) στους όρους χρήσης και μέσα λέει ότι οποιαδήποτε επιστροφή ακόμα και για υπαιτιότητα του καταστήματος την χρεώνεται ο αγοραστής!!! Δηλαδή ρε παιδιά για ένα ανταλλακτικό 19 ευρώ + 4 μεταφορικά, αν για κάποιο λόγο κάνει λάθος ο πωλητής, πρέπει ΕΣΥ να πληρώσεις 15 ευρώ σε κούριερ για να το στείλεις πίσω… Εγώ δηλαδή που έβαλα ένα 15αρι το πέρασμα στον πελάτη είμαι ήδη στο 0 και θα πρέπει να βάλω και άλλα 15 να το ξαναστείλω τώρα που θα μου γυρίσει πίσω. Και εδώ θέλω την γνώμη σας: Εξαρτάται το κατάστημα για τα μεταφορικά . Αν δεν αναλαμβάνει , ναι , τα πληρώνεις ο ίδιος κανονικά . Μάλιστα σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης μπορούν να σου πουν στείλτο αντιπροσωπία (με δικά σου έξοδα αποστολής-παραλαβής). Είναι πράγματα που πρέπει να έχεις στο νου σου πριν αγοράσεις κάτι απο συγκεκριμένο μαγαζί. Αυτό με οδήγησε χρόνια τώρα (για μουσικό εξοπλισμό) να αγοράζω απο εξωτερικό αποκλειστικά 3
Levi_Ackerman Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, korakios είπε Μάλιστα σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης μπορούν να σου πουν στείλτο αντιπροσωπία (με δικά σου έξοδα αποστολής-παραλαβής). Είναι πράγματα που πρέπει να έχεις στο νου σου πριν αγοράσεις κάτι απο συγκεκριμένο μαγαζί. Σε 6 χρονια δεν μου ετυχε ποτε να με χρεωσουν επιστροφη, για αυτο και δεν κοιτουσα ορους χρησης, ηταν και ενα μαθημα αυτο, απο εδω και περα θα ειναι το πρωτο που κοιταω.
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, Levi_Ackerman είπε Σε 6 χρονια δεν μου ετυχε ποτε να με χρεωσουν επιστροφη, για αυτο και δεν κοιτουσα ορους χρησης, ηταν και ενα μαθημα αυτο, απο εδω και περα θα ειναι το πρωτο που κοιταω. δες τις πολιτικές και όρους επιστροφής . Κάποια σκρουτζομάγαζα γράφουν διαμαντάκια !
DrLo Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, korakios είπε Εξαρτάται το κατάστημα για τα μεταφορικά . Αν δεν αναλαμβάνει , ναι , τα πληρώνεις ο ίδιος κανονικά . Μάλιστα σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης μπορούν να σου πουν στείλτο αντιπροσωπία (με δικά σου έξοδα αποστολής-παραλαβής). Είναι πράγματα που πρέπει να έχεις στο νου σου πριν αγοράσεις κάτι απο συγκεκριμένο μαγαζί. Αυτό με οδήγησε χρόνια τώρα (για μουσικό εξοπλισμό) να αγοράζω απο εξωτερικό αποκλειστικά Όχι αυτό δε μπορούν να σε αναγκάσουν να το κάνεις. Μπορείς να το πας στον πωλητή και είναι υποχρεώση αυτού να το κάνει ότι νομίζει. Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2021 από DrLo
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, DrLo είπε Όχι αυτό δε μπορούν να σε αναγκάσουν να το κάνεις. Μπορείς να το πας στον πωλητή και είναι υποχρεώση αυτού να το κάνει ότι νομίζει. Το έψαξα , δε βρήκα καμία αναφορά σε νομικό πλαίσιο . Αν έχεις κάποιο λινκ ,εννοείται παραπάνω απο ευπρόσδεκτο
DrLo Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, korakios είπε Το έψαξα , δε βρήκα καμία αναφορά σε νομικό πλαίσιο . Αν έχεις κάποιο λινκ ,εννοείται παραπάνω απο ευπρόσδεκτο Δε το έχω πρόχειρο. Το είχα διαβάσει σε ένα κείμενο που κωδικοποιούσε την όλη διαδικασία. Δε το θυμάμαι στη λεπτομέρειά του αλλά το "ρεζουμέ" (ένα από όλα) ήταν ότι εσύ έχεις να κάνεις σε κάθε περίπτωση μόνο με τον πωλητή. ΥΓ Ανε΄φερε και τη διαφορά τα μεταφορικά στο προς/από service. Τώρα που προσπθώ να το θυμηθώ καλύτερα ίσως ήταν ανάποδο να ήταν τα "προς" του αγοραστή και της επιστροφής του πωλητή (που μου κάνει και πιο λογικό) . Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2021 από DrLo
vs_skg Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2021 Καλυπτεσαι απο τον ευρωπαϊκό νομο περι faulty goods που λεει οτι πρέπει να στο αντικαταστησουν δωρεαν. Επειδη δεν θα παίξουν μπαλα, κανε αμφισβητηση συναλλαγής μεσω της τραπεζας 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα