Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα γρήγορη ερώτηση ψάχνω μπαταρία να αλλάξω στο aygo της δικιάς μου. Αυτή που φοράει αυτή τη στιγμή είναι 40 και δε βρίσκω πολλές κριτικές σε αυτά τα αμπέρ. Άμα παίξω 45 (στις οποίες υπάρχει μεγαλύτερη έκταση αξιολογήσεων) θα γίνει ζημιά;

Δημοσ.

Όχι, τα αμπερώρια έχουν να κάνουν με την χωρητικότητα/διάρκεια της μπαταρίας.Την ισχύ εκκίνησης δές, που θα πρέπει να είναι η ίδια ή λίγο μεγαλύτερη απο την παλιά.

Επίσης, στην αλλαγή πρώτα βγάζεις αρνητικό μετά θετικό πόλο και στην νέα πρώτα θετικό και τέλος αρνητικό.

PS. Να βάλεις την δικιά σου να την αλλάξει,έτσι για την ισότητα.

  • Like 3
Δημοσ.

Και τις διαστάσεις/τύπο να ελέγξεις για να βεβαιωθείς ότι αυτή που θα επιλέξεις ταιριάζει στο αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω την εντύπωση ότι αν βάλεις μεγαλύτερη μπαταρία θα ζορίζετε το δυναμό. Βέβαια φαντάζομαι το λένε για μεγάλη διαφορά από την μαμά μπαταρία. Στην δική σου περίπτωση είναι μικρή η διαφορά.

  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρά ειναι η 45άρα προτείνεται και στο manual του κατασκευαστή ακόμα και για το 1000αρι του 2007 μοντέλο. Επίλεξε μόνο καλή μάρκα και σίγουρα για να είσαι άνετος πάνω απο τα 400 CCA (ρεύμα κρύας εκκίνησης) = . Παραπάνω θα ταλαιπωρείται ο εναλλακτήρας. 

Σωστός ο @Tenshi για τη διαδικασία.

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά θα το πάει σε μπαταριά, ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΤΕΝΣΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΙΜΠΡΑΡΕΙ, ευχαριστώ για τις επισημάνσεις, θα χρησιμεύσουν για εμένα.

Δημοσ.
8 hours ago, Tenshi said:

PS. Να βάλεις την δικιά σου να την αλλάξει,έτσι για την ισότητα.

Δεν το λες και καμία δύσκολη διαδικασία πάντως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...