Psycho_Warhead Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Κοίτα πως τρέχει έτσι..Slowdowns, όχι απλά stutters..
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Τα stutters παίζει να είναι χειρότερα και από του The Medium Ένα βίντεο που έβγαλα με το κινητό για να είναι σίγουρο ότι δεν φταίει το recording. Στην αρχή είναι με το που μπαίνεις στο game και μετά περπατάω λίγο μέσα στην πόλη. Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2021 από Επισκέπτης
dj_aggelos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2021 Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά αλλά είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι στα ATM του παιχνιδιού είναι η φάτσα του Bill Gates.
xtrmsnpr Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2021 Νέο patch, ίσως τον Οκτώβριο να το πάρουμε στο gamepass!
privateer Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 11 hours ago, xtrmsnpr said: Νέο patch, ίσως τον Οκτώβριο να το πάρουμε στο gamepass! το cert δεν καθυστερει τα patches οριστε τι λεει ενας developer της DICE Quote Cert does not delay updates. What you as a developer / publisher do is make sure to align all of your supported platforms. You do not publish an update to one platform while the rest of the platforms are still under testing, whether that testing is done internally or in a first party. You never do that. It is a terrible process to do so. If you submit an update to Sony on Monday, to Microsoft on Tuesday, and you have the update ready to go on Sunday for PC, you do not release the PC update until further testing is done across the other platforms. You align for the update to release on Wednesday or Thursday, or something similar. Companies with strong release management methodologies and processes take this into account. Companies that just think they are too smart to not align releases of updates across all their supported platforms usually end up in this mess. As an example, even though we can release an update for a BF game on Origin at any time we want, we do not do so until the same update is ready for all other platforms. It would otherwise be irresponsible and it would cause even more of a mess in terms of reliability and telemetry data. 1
Rebel21 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Το μόνο πού βοήθησε στην δική μου περίπτωση, στα shutters και τα slowdowns , ήταν αυτή η ρύθμιση που βρήκα στο reddit. Με χρήση dx12. Click on the Windows Start Menu and search for Exploit Protection Click on the Program Settings tab Click + Add Program to Customize Select Exact File Path Navigate to \steamapps\common\The Ascent\TheAscent\Binaries\Win64\ and select TheAscent-Win64-Shipping.exe In the window that appears scroll down to Control Flow Guard Check in Override System Settings, turn the setting off, then click Apply.
xtrmsnpr Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2021 10 ώρες πριν, privateer είπε το cert δεν καθυστερει τα patches οριστε τι λεει ενας developer της DICE φυσικά έτσι είναι, για τον χαβαλέ της φάσης το είπα πιο πολύ, ότι η ms μεεεεεεεχρι να κουνηθεί να το εγκρίνει. Αλλά ακόμα τίποτα δεν έχει έρθει στα win10, οπότε ναι... καλό φθινόπωρο
Psycho_Warhead Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2021 Second patch for The Ascent released, reduces stuttering & hitching in both DX11 & DX12
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2021 Πως τα πάει από stuttering; Σε DX12 με RT/DLSS ON. To διόρθωσαν καθόλου;
DiaperCh@nger101 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Πως τα πάει από stuttering; Σε DX12 με RT/DLSS ON. To διόρθωσαν καθόλου; Έκδοση steam, dx12, rt on, dlls είναι κλειδωμένο off, cpu perf mode on, vsynk off, χωρίς frame cap έχω stutters όταν πρωτοφορτώνει μια περιοχή, οι μάχες ακόμα και με πολύ κόσμο είναι κομπλέ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα